quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee toen was alleen joris er geweest, en toen gingen ze op school in de pauze apart zitten
ok bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja wel ga mee praten over wow is tering grappig
Zeg gewoon Ja ik ben lvl69 Death Knight..
Das echt vet gek Unholy enzo AOE farmen (AOE = Area of Effect)
Ik doe echt dikke DPS man.. is echt fokking niet normaal (DPS = Damage Per Second)
Maarja nu moet ik naar northerend beetje epics farmen enzo (Epics = goede weaps)
ja Vodka .. kom maar op.. laat Guio maar wat mee nemen vanavondquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef Logician het volgende:
cp: vodka? grapjas![]()
ik ga ff douchen ik stink
is het ooit snel geweest danquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:44 schreef GilaMonyet het volgende:
FOK! is weer lekker langzaam':')
waarschijnlijk voordat ik me fobo had geplaatstquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:47 schreef Runx het volgende:
[..]
waarschijnlijk voordat ik me fobo had geplaatst
denkt u dat ik u op deze mooie winterse herfst dag ga verslaan met de meeste postsquote:
Het is gewoon een double-triple-owned..quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:47 schreef Runx het volgende:
gila je moet in de OP bij DIT IS HET TOPIC: neerzetten dat je moozzie en mad verslagen hebt met topic's op slot gooiendie je moment
yup is echt kut voor haar, per 1 januariquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
Debbie??? baan kwijt? ik iets gemist ?
Vast wel.. Ik ben niet zo actief meer geweest..quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef Runx het volgende:
[..]
denkt u dat ik u op deze mooie winterse herfst dag ga verslaan met de meeste posts?
Ja ze gaan saneren bij haar bedrijf en per 1 januari is ze ontslagenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
Debbie??? baan kwijt? ik iets gemist ?
idd , jij bent goed gekquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Het is gewoon een double-triple-owned..
Double omdat ik 2 personen heb geowned..
En triple omdat ik ze 3x heb geowned.. (closen, openen en fipo)
16. 129 Moozziequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vast wel.. Ik ben niet zo actief meer geweest..
Wat waren de dagcijfers van gister btw?!
Echt he, ik ben je held zeg het maar.. je mag het zeggen het is niet erg..quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
idd , jij bent goed gekik kan alleen maar tegen je op kijken
niet dat ik je zie
OMFG...quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:53 schreef Runx het volgende:
[..]
16. 129 Moozzie
17. 123 debbie_19
22. 110 Sm0keZ
24. 108 Runx
31. 094 draculettetje
36. 087 crazy987
39. 084 WhiteLightning
47. 077 Droxz.nl
62. 065 GilaMonyet
echt slecht hoor
omg das wel triest , maar dat krijg je als je zo beroemd bentquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Echt he, ik ben je held zeg het maar.. je mag het zeggen het is niet erg..
Ben namelijk ook een held voor andere mensen
Die zitten dik me te scannen en dan roddels te spreaden in de wereld over mij.
Zo zei ik keer tegen debbie neuken hiero.. toen zeiden ze tegen me vriendin dat ik vreemd ging
*zoekt het royal sadness plaatjes*
ok dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ze gaan saneren bij haar bedrijf en per 1 januari is ze ontslagen
ja we waren blijkbaar erg slecht bezig en dit moet gezegd worden , de productiviteit is erg laagquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
OMFG...
ON-GE-KEND!
Zo laag hahahaha!
woooow jij bent goed bezigquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
WAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
wabliebabie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt vet goed man.
De hele dag lopen we al op de maand tapes te zoeken naar backups. Vanwege nieuwe software konden we niet in de tape zelf kijken dus moesten met geluk sessies terug zetten.
Nu zet ik de goede aanEINDELIJK
Idd.. zal jij ook wel hebben nu je zo beroemd ben hieroquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:56 schreef Runx het volgende:
[..]
omg das wel triest , maar dat krijg je als je zo beroemd bentdit zijn de nadelen , daar me ga ik later in me leven mee geconfereerd worden
Goedzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
WAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
wabliebabie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt vet goed man.
De hele dag lopen we al op de maand tapes te zoeken naar backups. Vanwege nieuwe software konden we niet in de tape zelf kijken dus moesten met geluk sessies terug zetten.
Nu zet ik de goede aanEINDELIJK
ja elke dag jongenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Idd.. zal jij ook wel hebben nu je zo beroemd ben hiero
Ja zoiets.. dooie kut boel hieroquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:00 schreef Runx het volgende:
waarom is het zo rustig ? zijn mensen niet meer gewend dat iemand anders de topics opent dan moozzie of mad
Wat moet schaap met Inet dan..quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:01 schreef Runx het volgende:
[..]
ja elke dag jongenniet normaal heb me vriendin al in de kelder gestopt zonder internet
ze is een schaap natuurlijk hé
iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja zoiets.. dooie kut boel hiero
inderdaad LURKERS!!! BE GONEquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:03 schreef Runx het volgende:
[..]
iddmaar misschien kijken ze wel , en proberen ze weer roddels over jou en mij te verzinnen
idd jij snapt humquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat moet schaap met Inet dan..
Ow wacht werken bij tele 2!
werk enzo te doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:00 schreef Runx het volgende:
waarom is het zo rustig ? zijn mensen niet meer gewend dat iemand anders de topics opent dan moozzie of mad
ik ga dit topic wel instralen met mijn sterke gedachten zo verjaag ik de lurkersquote:
sorry maar het viel in een keer op gila opent een keer en topic en iedereen moet werken , dat is respectloosquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:04 schreef Crazy-p het volgende:
zeg ik doe mn best met druk aan het werk te zijn hoor
het is ook nooit goed!
Hahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga dit topic wel instralen met mijn sterke gedachten zo verjaag ik de lurkers
klopt duurt altijd wel evenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
Door op de knop "TNT Post Pakketservice Track en Trace" te klikken kunt u de tracking en tracing informatie het betreffende pakket nagaan. De Track en Trace gegevens zijn beschikbaar zodra TNT Post Pakketservice de zending heeft verwerkt. Er zit enige tijd tussen het verzenden van dit e-mailbericht en het verwerken van de zending door TNT Post Pakketservice (maximaal 24 uur).
Grrr, nog niet op te vragen ....
dan is het nog niet verstuurd, is dat wel het geval, kunnen ze tot 20:00 uur die code invoerenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
Door op de knop "TNT Post Pakketservice Track en Trace" te klikken kunt u de tracking en tracing informatie het betreffende pakket nagaan. De Track en Trace gegevens zijn beschikbaar zodra TNT Post Pakketservice de zending heeft verwerkt. Er zit enige tijd tussen het verzenden van dit e-mailbericht en het verwerken van de zending door TNT Post Pakketservice (maximaal 24 uur).
Haha.. waar wacht je op dan!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
werk is bah!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:06 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben de hele tijd al druk aan het werk
Een uurquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 25 minuten.
woooooooooooooooeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiii!
123267 Asus EN9800 GT HB/HTDI 512MB, 2xDVI, PCIe 36quote:
ja ik ga een uur eerder weg. ik val echt zowat in slaap.quote:
vond al zo snel gaan, om 10:00 kreeg ik al bericht dat ze naar TNT hadden gestuurdquote:
boefjequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ga een uur eerder weg. ik val echt zowat in slaap.![]()
ja zou mooi zijn als je die vh weekend ff flink kan testenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
123267 Asus EN9800 GT HB/HTDI 512MB, 2xDVI, PCIe 36
130783 Kingston Dimm 2x2GB DDR2 PC2-6400 800MHz ECC
verschil moet er wezen hehquote:
jah op COD5quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zou mooi zijn als je die vh weekend ff flink kan testen
dat ben ik helemaal met je eens.. maar ja.. moet toch gebeuren.. anders komt er geen geld binnen enzoquote:
ja maar allochtonen zijn meestal boefjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verschil moet er wezen heh
dat is idd een cruciaal puntquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens.. maar ja.. moet toch gebeuren.. anders komt er geen geld binnen enzo
jij werkt dan ook niet hequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar allochtonen zijn meestal boefjes
Verjaardagsfeest, met veel alcohol. HEEL VEEL, EXTREEM VEEL, SUPER VEELquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is idd een cruciaal punt![]()
maja bijna weekend johnog spannende plannen ?
haha, leuk tochquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah op COD5
dus hoop echt morgen binnen komt
dan wordt mijn omgeving weer omringt door hoop geknal
dat je spuitgaten uit komt ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Verjaardagsfeest, met veel alcohol. HEEL VEEL, EXTREEM VEEL, SUPER VEEL
zoiets jahquote:
niet echt.. denk dat ik voornamelijk niets ga doen ofzo.. maar ik zie nog welquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is idd een cruciaal punt![]()
maja bijna weekend johnog spannende plannen ?
dat klinkt goedquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Verjaardagsfeest, met veel alcohol. HEEL VEEL, EXTREEM VEEL, SUPER VEEL
nee, jij begint vannacht tochquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef Runx het volgende:
[..]
valt schapen neuken niet onder werk ?
waarschijnlijk wel 1x naar de wcquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:13 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja inderdaad.. wat gaat iedereen dit weekend doen?!
nou dat is toch ook relaxedquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:14 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
niet echt.. denk dat ik voornamelijk niets ga doen ofzo.. maar ik zie nog wel
vanavond nerd verjaardagquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:13 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja inderdaad.. wat gaat iedereen dit weekend doen?!
neuh had vandaag overdag dienstquote:
WC-Party lauwquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel 1x naar de wc
ne soals ik zei straks verjaardag en zaterdag moet ik zien wat ik ga doen
ga je verkleed naar de verjaardag ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vanavond nerd verjaardag
Zaterdag werken
zondag een keertje dat de wekker niet gaat, want eindelijk vrij weekend
ja als pimpquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je verkleed naar de verjaardag ?
[ afbeelding ]
ja zo zal het waarschijnlijk wel gaan uitpakken de avondquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je verkleed naar de verjaardag ?
[ afbeelding ]
uhu met zijn alle in de wc staanquote:
Ja lekker hoor... rawrquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu met zijn alle in de wc staanzo leer je eens nieuwe mensen kennen
net als in de kelder (of hoe heet etquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu met zijn alle in de wc staanzo leer je eens nieuwe mensen kennen
ik geloof het meteen weet je dat ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ja zo zal het waarschijnlijk wel gaan uitpakken de avond
quote:
ja maar ik ga dan wel als schaapquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik geloof het meteen weet je dat ?
ik dacht dat je je ging verkleden ?quote:
ja iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
net als in de kelder (of hoe heet et)
dat is 1 grote wc
valt me wel op dat al die vage dingen de laatste tijd in australie gebeuren zegquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:22 schreef GilaMonyet het volgende:
WTF
Moeder filmt misbruik 13-jarige dochter
nee zit op werk , straks als ik thuis ben even snel doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je je ging verkleden ?
dat komt misschien ook wel doordat je daar een wc hebt een opening en daar het cafe is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:23 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd
voor mensen die het niet weten
in enschede heb je zo'n cafe dat heet het gat , datw as vroeger een openbaar wc geweest en het stinkt daar nog steeds naar pis
idd zelfde als poep in ijsje enzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
valt me wel op dat al die vage dingen de laatste tijd in australie gebeuren zeg
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat komt misschien ook wel doordat je daar een wc hebt een opening en daar het cafe is.
prettig weekend jongenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten.
Goed Weekend allemaal hehen vrolijk en fruitig maandag weer naar het werk........**zucht**
LOL!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat komt misschien ook wel doordat je daar een wc hebt een opening en daar het cafe is.
WL en MS geniet ervanquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten.
Goed Weekend allemaal hehen vrolijk en fruitig maandag weer naar het werk........**zucht**
Laterquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Er staat nueen bericht
Piemel prins william gefotografeerd
anyhow..mensjuhs ik ga ervandoor
tot straksquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Er staat nueen bericht
Piemel prins william gefotografeerd
anyhow..mensjuhs ik ga ervandoor
MacDonaldquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:32 schreef Runx het volgende:
ik kan wel goed koken daar niet van alleen heb totaal geen zin
is niet dichtbij moet eerst met trein naar Enschedequote:
Ow.. turkze pizza?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef Runx het volgende:
[..]
is niet dichtbij moet eerst met trein naar stationkan wel wat bij de burgerking halen maar ik vind mac en burger vies
ik heb niet veel tijd , maar ga wel naar de burgerquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ow.. turkze pizza?
Of gewoon pizza!
Ja of je hoopt dat die dude eten heeftquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:35 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb niet veel tijd , maar ga wel naar de burger, is wel goed eten voordat je klem gaat zuipen
bedoel je mijn schaapquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja of je hoopt dat die dude eten heeft!
Laterquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:40 schreef Runx het volgende:
kutjebeff ik mag nu al weg alleen er komen maar 2 treinen in het uurom 40 , en om 10
OVER 90000!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:44 schreef Runx het volgende:
i must beat gila , but he's to strong , his powerlevel is increasing...... noooooooooo i must be a super sayen arrrrrggggg peeeff paaafffff pieww , yes finally iam a super sayen
ik ben nog niet weg wat ik bedoelde is ik kon weg maar de trein was al weg de trein komt om 16.40 dus die haalde ik toch niet en de volgende komt pas om 17.10 , dus kan ik beter hier even blijven het is nog warmquote:
Owh. geflashed gekquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben nog niet weg wat ik bedoelde is ik kon weg maar de trein was al weg de trein komt om 16.40 dus die haalde ik toch niet en de volgende komt pas om 17.10 , dus kan ik beter hier even blijven het is nog warm
ik ga niet bij hem eten , hij is echt te krenterigquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee die dude die die party geeft!
Owh lelijk..quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga niet bij hem eten , hij is echt te krenterig, ik ga eerst naar huis en daarna pas daar heen dude
over 7 min stop ik wel voor even , en maandag weer door natuurlijkquote:
True.. dan weekendquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:49 schreef Runx het volgende:
[..]
over 7 min stop ik wel voor even , en maandag weer door natuurlijk
naaaiiiiis gek , alleen ik ben heel slecht in spellen om op tijd knopjes in te drukkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owh lelijk..
Haha mijn vriendin is lief![]()
Ze heeft cadeau voor me.. mocht ik raden had ik het goed geraden..
Het is guitar hero voor xbox360![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd dan heb ik vrij van mijn fok werkzaamhedenquote:
Ik speelde et op DS dat falend..quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:51 schreef Runx het volgende:
[..]
naaaiiiiis gek , alleen ik ben heel slecht in spellen om op tijd knopjes in te drukken
ik heb dj max ofzo op de psp ooit gespeeld en ik faalde kon niet eens de makkelijkste lvl halenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik speelde et op DS dat falend..
Volgens mij is op de xbox wel te doen
Haha, iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:51 schreef Runx het volgende:
[..]
idd dan heb ik vrij van mijn fok werkzaamhedenen weekend is het zuip/neuk tijd
lol.. FAILquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:53 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb dj max ofzo op de psp ooit gespeeld en ik faalde kon niet eens de makkelijkste lvl halendat bevestiging dat ik het niet kon
Fijn weekend en doe thomas de groetenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:54 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga afsluiten , daarom moet ik jullie verlatenvolgens mij gila als enige
mensen die nog moeten werken werkze
iedereen een heel fijn prettig weekend
take care , bye bye , see u , love u all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MALLOOOOOOTquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MALLOOOOOOT
SPANJAARD
OLIEBOL !!!!!
Klapjosti !!!!!
(zo dat moest even![]()
Gier..quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:59 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik zit anders al vrolijk aan de whiskey
*jaloers*quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:59 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik zit anders al vrolijk aan de whiskey
ltzquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:54 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga afsluiten , daarom moet ik jullie verlatenvolgens mij gila als enige
mensen die nog moeten werken werkze
iedereen een heel fijn prettig weekend
take care , bye bye , see u , love u all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hf morgen and...Behavequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik ben ook afsluiten mensen..
Het was me weer een genoen, fijn weekend
Gewoon een keer op zn bek tikken, houdt 'ie ook op met zeurenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:14 schreef Crazy-p het volgende:
stomme zeurende pijn :S
nog 13 minquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:15 schreef Maringo het volgende:
Prettig weekend iedereenik ben er nog ff
mijn schouder heeft geen bek.......quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gewoon een keer op zn bek tikken, houdt 'ie ook op met zeuren
wbquote:
Hoeveel import vrouwtjes heb je kunnen ritselen?quote:
good to have you back soldier!quote:
vrachtwagentje volquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoeveel import vrouwtjes heb je kunnen ritselen?
ja jezus man, gvd stelletje amateurs daaro. hopelijk krijg je wel alles terug!quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:20 schreef Sgele het volgende:
Ze zijn mijn bagage gewoon kwijt geraakt... Zit nu pas in de trein...al mijn import ho's gewoon kwijt!
dat van mijn bagage is echt waar trouwens![]()
Dat mag ik wel hopen ja, anders brand ik daar serieus het hele vliegveld platquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jezus man, gvd stelletje amateurs daaro. hopelijk krijg je wel alles terug!
Das minder. Ik heb maar 1keer meegemaakt, dat mn bagage niet op de band lag. Ze hadden toen extra securitychecks gedaan op mijn koffer ofzo, dus die kwam toen gelukkig met de volgende vlucht meequote:Op zaterdag 22 november 2008 11:37 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens!
Da's wel lekker, zo in je eigen nest slapen
M'n bagage is nog steeds niet terecht
Nu maar eens boodschappen doen![]()
Ze hebben 'm wel gescanned bij binnenkomst. Heb daar 2 uur staan wachten maar niksquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das minder. Ik heb maar 1keer meegemaakt, dat mn bagage niet op de band lag. Ze hadden toen extra securitychecks gedaan op mijn koffer ofzo, dus die kwam toen gelukkig met de volgende vlucht mee
quote:
's nachts een kerel, 's ochtends een kerelquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij ben vroeg je nest uit trouwens voor iemand die om half 5 gaat slapen
's avonds een vent, 's morgens lekker uitslapenquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
's nachts een kerel, 's ochtends een kerel
mogge PIMP!quote:
Mogguh iedereen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
Ligt het aan mij of is het zo godsgruwelijk koud hier in NL
Mja daar heb je een puntquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh iedereen!
Sneeuw en koud.... opzich kan dat wel kloppen
ik hoop dat ze mijn importbruid er nog in hebben laten zittenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:27 schreef Sgele het volgende:
M'n baggage is terecht!!![]()
![]()
Nu maar hopen dat alles er nog in zit
ik hoop voor je dat ze nog leeft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoop dat ze mijn importbruid er nog in hebben laten zitten
quote:Anale Sex!
Met dooie wijven..
want van die levenden
krijgt Mooz geen stijve
Gratzquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:27 schreef Sgele het volgende:
M'n baggage is terecht!!![]()
![]()
Nu maar hopen dat alles er nog in zit
Met droxz gaat het echt prima!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja daar heb je een punt
Hoest met jou Droxz? Pols? Maandag weer aan het werk?
Goed om te horen man!quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met droxz gaat het echt prima!![]()
Pols... tjsa, laatste paar dagen gaat het wel redelijk goed en eigenlijk niet heel veel pijn meer (gelukkig).
Jep, ik ga vanaf maandag weer voor halve dagen aan de slag
wel klote om weer terug te zijn?
Sjitttttttt... moet je dan weer zuipen en achter de dames aan?.... iemand moet het doen hequote:Op zaterdag 22 november 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed om te horen man!![]()
Ja ergens vind ik het wel jammer om zo snel al weer naar huis te gaan, maar ik moet binnenkort weer terug
Is goed jongenquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sjitttttttt... moet je dan weer zuipen en achter de dames aan?.... iemand moet het doen he
Ik ben ff de stad in, spreek je middag vanmiddag/vanavond nog wel ff
Wat een zelfkennisquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:27 schreef crazy987 het volgende:
dames en heren,
jongens en meisjes *burrrrrrrrrrp*
geile breezahsletjes
en natuurlijk sgele
met trots presenteer ik u *hips*
een zuiplap zoals geen ander *burrrrrrrrrp*
een mafketel zoals geen ander
een gewoon ronduit klootviool
maar toch weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *kedeng*
...
...
...
...
juist.
kort maar krachtig. *hips*![]()
![]()
Crazy987
![]()
![]()
haha goed hequote:Op zaterdag 22 november 2008 19:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis
Goedenavond Crazy![]()
Helemaal vergeten dat ik zo naar een verjaardag moetOeps...
Fijne avond allemaal
die import bruiden krijg je niet meer terugquote:Op zondag 23 november 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
Anders zit ik hier gewoon al op een zondag ochtend vanaf half 8 te wachten tot die knakker van de KLM m'n bagage terug komt brengen![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die import bruiden krijg je niet meer terug![]()
blijft leuk!quote:Op zondag 23 november 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
even een plaatje om je op te vrolijken dan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 12:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Sgele
Hoe is het om weer terug te zijn in dit geweldige land vol windstoten, hagel en kou?
Dan ben je wel een mongool zegquote:
Whehe, kan ik me voorstellen jaquote:Op zondag 23 november 2008 12:02 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Als ze woensdag tegen me zeggen (ben morgen en overmorgen vrij) dat ik terug moet, dan ben ik al onderweg naar schiphol voor ze hun vraag af hebben gemaakt
Hoe is je weekend tot nu toe?
Die vond ik zo grappig dat ik hem maar op m'n hyves had gezet, die staat er nu al een paar maandenquote:
Ohja klote, jij werkt ook regelmatig op zondagquote:Op zondag 23 november 2008 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, kan ik me voorstellen ja
Naja, kortgezegd klote!
- Vrijdag waait m'n motor ff vrolijk omver door de harde wind > duur geintje
- Wil ik 's middags de kroeg in, kom ik er om half7 achter dat ik helemaal kapot ben van 5 dagen ochtenddienst, dus ik lag om 20:00 al te slapen
- Gisteravond weer moe rond 12 uur, dus ben maar wéér gaan slapen.
- En nu zit ik weer op m'n werk.
Maar verder goed hoor, ben nog steeds gestopt met roken e.d.
nou ok , deze danquote:Op zondag 23 november 2008 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die vond ik zo grappig dat ik hem maar op m'n hyves had gezet, die staat er nu al een paar maanden
Nee, heb er eigenlijk helemaal geen zin in, baal nog steeds van die motorquote:Op zondag 23 november 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohja klote, jij werkt ook regelmatig op zondag
Ben je wel uitgerust na zo veel slapen...of wel:![]()
![]()
HEBBEN WE ER NOG EEN BEETJE ZIN IN??
![]()
![]()
Trouwens relaxed dat je nog niet hebt gerookt![]()
Godsammequote:Op zondag 23 november 2008 12:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok , deze dan
[ afbeelding ]
Ja da's idd klote, veel schade?quote:Op zondag 23 november 2008 12:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, heb er eigenlijk helemaal geen zin in, baal nog steeds van die motor
Wat een figuurquote:Op zondag 23 november 2008 12:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok , deze dan
[ afbeelding ]
Uitlaat lijkt wat verbogen te zjin, en heb wat schade aan m'n kuip. Daar is dus nét zo'n klein hoekje uit geslagen, dat je denkt van "he, die gaat verder scheuren als je veel te hard rijdt...". Balen dusquote:Op zondag 23 november 2008 12:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godsamme
[..]
Ja da's idd klote, veel schade?
Godskolerequote:Op zondag 23 november 2008 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uitlaat lijkt wat verbogen te zjin, en heb wat schade aan m'n kuip. Daar is dus nét zo'n klein hoekje uit geslagen, dat je denkt van "he, die gaat verder scheuren als je veel te hard rijdt...". Balen dus
Ben bang van niet, heb hem alleen WA verzekerd.quote:Op zondag 23 november 2008 13:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godskolere![]()
Ben je daar trouwens niet voor verzekerd?
Stormschade valt niet onder je WA verzerkering geloof ikquote:Op zondag 23 november 2008 13:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben bang van niet, heb hem alleen WA verzekerd.
All-risk verzekeren op m'n eigen naam zou zo'n 300 euro per maand gaan kosten, beetje overdreven dus
Maarja.. misschien ben ik nog ergens verzekerd voor stormschade, k zal het eens nakijken.
Nope, alleen voor schade aan de tegenpartij.quote:Op zondag 23 november 2008 13:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stormschade valt niet onder je WA verzerkering geloof ik
Ik heb even gezocht (AZ - Ajax boeit niet zo heel ergquote:Op zondag 23 november 2008 13:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, alleen voor schade aan de tegenpartij.
Maar goed, misschien dat ik nog ergens anders een verzekering heb lopen waar dat wel geldt. Hij stond namelijk in de voortuin, misschien dat dan weer onder de stormschadeverzekering voor inboedel kan gelden ofzo.
quote:
Veel gezopen, jas kapot gemaakt (fietsen in een goot is niet goed als glad isquote:Op zondag 23 november 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Fijn om te zien dat je nog leeft![]()
Wat heb je uitgevreten dan?
Ja ik heb ook een half uur met m'n hond in de sneeuw gebaggerdquote:Op zondag 23 november 2008 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Veel gezopen, jas kapot gemaakt (fietsen in een goot is niet goed als glad is)
En nu in sneeuw de hond uitlaten
quote:Op zondag 23 november 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een half uur in m'n hond's anus gebaggerd![]()
ik ben er weerquote:Op zondag 23 november 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een half uur met m'n hond in de sneeuw gebaggerd![]()
Mogguh Droxzquote:Op zondag 23 november 2008 16:31 schreef Droxz.nl het volgende:
Net ook maar even de sneeuw in geweest, hier 2 plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:39 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SNEEUWPRET
quote:Op zondag 23 november 2008 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz
Vooral NIET over voetbal praten, voor de rest mogguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
zien er goed uit!quote:Op zondag 23 november 2008 16:39 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SNEEUWPRET
leuk!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 16:39 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SNEEUWPRET
quote:
Ik moest een stuk fietsen enzo, dan vind ik het echt kut met zo'n DSLR om je nekquote:Op zondag 23 november 2008 16:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
vind hij zo leuk de sneeuw. Jammer dat het meeste alweer weg was. Begin nu aardig door te sneeuwen hier
maar ja
foto's maken wordt wat minder dan he
quote:Op zondag 23 november 2008 16:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moest een stuk fietsen enzo, dan vind ik het echt kut met zo'n DSLR om je nek
(vooral met lens wisselen enzo)
Nice!quote:Op zondag 23 november 2008 16:45 schreef debbie_19 het volgende:
O ja en deze vond ik zelf nog wel mooi![]()
[ afbeelding ]
Jup vind ik altijd wel makkelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 16:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nice!
(altijd handig, je laat de exif info er bij staan!)
Ik woon hier echt in een redelijk dichtgebouwd gedeelte, dus niet zo leuk om foto's te maken.quote:Op zondag 23 november 2008 16:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja dat probleem had ik ook, maar ja gelukkig was ik hier gewoon bij me thuis in de tuin
Maar heb niet voor de mooiheid ofzo geschoten gewoon voor de fun.
Maar die foto's van jou van de natuur zien er ook mooi uit
Nee dat is dan wel jammer. Maar van de stad kun je ook erge gave foto's maken, maar onderquote:Op zondag 23 november 2008 16:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik woon hier echt in een redelijk dichtgebouwd gedeelte, dus niet zo leuk om foto's te maken.
Heb de fiets maar even gepakt. Vorige jaar niet gedaan, en daar had ik achteraf spijt van
Dank u! Weer even wennen, nog aardig last van die pols en vind het dus nog lastig "bewegende" dingen te fotograferen
Dat zeker hoor, maar daarvoor is deze stad niet zo geschiktquote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat is dan wel jammer. Maar van de stad kun je ook erge gave foto's maken, maar onder
andere omstandigheden denk ik. Een stad moet (vind ik) ruigheid uitstralen etc.
Maar het is altijd al lastig om bewegende dingen te fotograferenen met jou pols op dit moment helemaal
.
Is er al enige verbetering met je pols?
"hangjas"quote:Op zondag 23 november 2008 17:01 schreef Sgele het volgende:
Ook wat foto's gemaakt van de sneeuw hier, alleen.....m'n usb kabel ligt nog op kantoor in Boekarest
Lol, helemaal vergeten dat ik tegenwoordig een cardreader in mijn laptop heb zittenquote:Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef Crazy-M het volgende:
Ik even mn kaartje in de laptop geduwd
Hangjasquote:Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lol, helemaal vergeten dat ik tegenwoordig een cardreader in mijn laptop heb zitten
je kan wel zien dat je er aardig handig in bent. vette fotosquote:Op zondag 23 november 2008 16:39 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SNEEUWPRET
Aaaah wat een lieverdquote:Op zondag 23 november 2008 17:24 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank WLquote:Op zondag 23 november 2008 17:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan wel zien dat je er aardig handig in bent. vette fotos![]()
Hijquote:Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aaaah wat een lieverdvindt ze het leuk in de sneeuw????
quote:Op zondag 23 november 2008 19:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hij
Hij vindt het echt prachtig
net weer stuk gelopen, hij wou zelfs niet naar binnen, en zat tot zn buik in de sneeuw
mooi excuusquote:Op maandag 24 november 2008 08:07 schreef Crazy-p het volgende:
ik moet er zo op de fiets ook maar door heen.. ach.. ik zit maar op 10 minuten fietsen afstand van het werk.. maar ja.. of dat vandaag in 10 minuten gaat lukken zien we dan wel weer
lol.. sneeuw! sneeuw! sneeuw! sneeuw!!!!
yeah
of.. ja sorry.. mn fiets had er geen zin in.. en toen moest ik wel thuis blijven!quote:Op maandag 24 november 2008 08:09 schreef Aho het volgende:
[..]
mooi excuus..ghehe ja ik had geen winterbanden
ghehe ja je kan veel dingen verzinnen, maar ja stoer hoorquote:Op maandag 24 november 2008 08:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
of.. ja sorry.. mn fiets had er geen zin in.. en toen moest ik wel thuis blijven!
maar neej.. dat gaat niet door.. ook vandaag gaan we gewoon werken..
al had ik wel zin om me ziek te melden vandaag.. en dat was zelfs al voor ik het weer gezien had..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |