Gier..quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:59 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik zit anders al vrolijk aan de whiskey
*jaloers*quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:59 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik zit anders al vrolijk aan de whiskey
ltzquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:54 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga afsluiten , daarom moet ik jullie verlatenvolgens mij gila als enige
mensen die nog moeten werken werkze
iedereen een heel fijn prettig weekend
take care , bye bye , see u , love u all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hf morgen and...Behavequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik ben ook afsluiten mensen..
Het was me weer een genoen, fijn weekend
Gewoon een keer op zn bek tikken, houdt 'ie ook op met zeurenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:14 schreef Crazy-p het volgende:
stomme zeurende pijn :S
nog 13 minquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:15 schreef Maringo het volgende:
Prettig weekend iedereenik ben er nog ff
mijn schouder heeft geen bek.......quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gewoon een keer op zn bek tikken, houdt 'ie ook op met zeuren
wbquote:
Hoeveel import vrouwtjes heb je kunnen ritselen?quote:
good to have you back soldier!quote:
vrachtwagentje volquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoeveel import vrouwtjes heb je kunnen ritselen?
ja jezus man, gvd stelletje amateurs daaro. hopelijk krijg je wel alles terug!quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:20 schreef Sgele het volgende:
Ze zijn mijn bagage gewoon kwijt geraakt... Zit nu pas in de trein...al mijn import ho's gewoon kwijt!
dat van mijn bagage is echt waar trouwens![]()
Dat mag ik wel hopen ja, anders brand ik daar serieus het hele vliegveld platquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jezus man, gvd stelletje amateurs daaro. hopelijk krijg je wel alles terug!
Das minder. Ik heb maar 1keer meegemaakt, dat mn bagage niet op de band lag. Ze hadden toen extra securitychecks gedaan op mijn koffer ofzo, dus die kwam toen gelukkig met de volgende vlucht meequote:Op zaterdag 22 november 2008 11:37 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens!
Da's wel lekker, zo in je eigen nest slapen
M'n bagage is nog steeds niet terecht
Nu maar eens boodschappen doen![]()
Ze hebben 'm wel gescanned bij binnenkomst. Heb daar 2 uur staan wachten maar niksquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das minder. Ik heb maar 1keer meegemaakt, dat mn bagage niet op de band lag. Ze hadden toen extra securitychecks gedaan op mijn koffer ofzo, dus die kwam toen gelukkig met de volgende vlucht mee
quote:
's nachts een kerel, 's ochtends een kerelquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij ben vroeg je nest uit trouwens voor iemand die om half 5 gaat slapen
's avonds een vent, 's morgens lekker uitslapenquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
's nachts een kerel, 's ochtends een kerel
mogge PIMP!quote:
Mogguh iedereen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
Ligt het aan mij of is het zo godsgruwelijk koud hier in NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |