dat komt misschien ook wel doordat je daar een wc hebt een opening en daar het cafe is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:23 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd
voor mensen die het niet weten
in enschede heb je zo'n cafe dat heet het gat , datw as vroeger een openbaar wc geweest en het stinkt daar nog steeds naar pis
idd zelfde als poep in ijsje enzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
valt me wel op dat al die vage dingen de laatste tijd in australie gebeuren zeg
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat komt misschien ook wel doordat je daar een wc hebt een opening en daar het cafe is.
prettig weekend jongenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten.
Goed Weekend allemaal hehen vrolijk en fruitig maandag weer naar het werk........**zucht**
LOL!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat komt misschien ook wel doordat je daar een wc hebt een opening en daar het cafe is.
WL en MS geniet ervanquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten.
Goed Weekend allemaal hehen vrolijk en fruitig maandag weer naar het werk........**zucht**
Laterquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Er staat nueen bericht
Piemel prins william gefotografeerd
anyhow..mensjuhs ik ga ervandoor
tot straksquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Er staat nueen bericht
Piemel prins william gefotografeerd
anyhow..mensjuhs ik ga ervandoor
MacDonaldquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:32 schreef Runx het volgende:
ik kan wel goed koken daar niet van alleen heb totaal geen zin
is niet dichtbij moet eerst met trein naar Enschedequote:
Ow.. turkze pizza?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef Runx het volgende:
[..]
is niet dichtbij moet eerst met trein naar stationkan wel wat bij de burgerking halen maar ik vind mac en burger vies
ik heb niet veel tijd , maar ga wel naar de burgerquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ow.. turkze pizza?
Of gewoon pizza!
Ja of je hoopt dat die dude eten heeftquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:35 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb niet veel tijd , maar ga wel naar de burger, is wel goed eten voordat je klem gaat zuipen
bedoel je mijn schaapquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja of je hoopt dat die dude eten heeft!
Laterquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:40 schreef Runx het volgende:
kutjebeff ik mag nu al weg alleen er komen maar 2 treinen in het uurom 40 , en om 10
OVER 90000!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:44 schreef Runx het volgende:
i must beat gila , but he's to strong , his powerlevel is increasing...... noooooooooo i must be a super sayen arrrrrggggg peeeff paaafffff pieww , yes finally iam a super sayen
ik ben nog niet weg wat ik bedoelde is ik kon weg maar de trein was al weg de trein komt om 16.40 dus die haalde ik toch niet en de volgende komt pas om 17.10 , dus kan ik beter hier even blijven het is nog warmquote:
Owh. geflashed gekquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben nog niet weg wat ik bedoelde is ik kon weg maar de trein was al weg de trein komt om 16.40 dus die haalde ik toch niet en de volgende komt pas om 17.10 , dus kan ik beter hier even blijven het is nog warm
ik ga niet bij hem eten , hij is echt te krenterigquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee die dude die die party geeft!
Owh lelijk..quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga niet bij hem eten , hij is echt te krenterig, ik ga eerst naar huis en daarna pas daar heen dude
over 7 min stop ik wel voor even , en maandag weer door natuurlijkquote:
True.. dan weekendquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:49 schreef Runx het volgende:
[..]
over 7 min stop ik wel voor even , en maandag weer door natuurlijk
naaaiiiiis gek , alleen ik ben heel slecht in spellen om op tijd knopjes in te drukkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owh lelijk..
Haha mijn vriendin is lief![]()
Ze heeft cadeau voor me.. mocht ik raden had ik het goed geraden..
Het is guitar hero voor xbox360![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd dan heb ik vrij van mijn fok werkzaamhedenquote:
Ik speelde et op DS dat falend..quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:51 schreef Runx het volgende:
[..]
naaaiiiiis gek , alleen ik ben heel slecht in spellen om op tijd knopjes in te drukken
ik heb dj max ofzo op de psp ooit gespeeld en ik faalde kon niet eens de makkelijkste lvl halenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik speelde et op DS dat falend..
Volgens mij is op de xbox wel te doen
Haha, iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:51 schreef Runx het volgende:
[..]
idd dan heb ik vrij van mijn fok werkzaamhedenen weekend is het zuip/neuk tijd
lol.. FAILquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:53 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb dj max ofzo op de psp ooit gespeeld en ik faalde kon niet eens de makkelijkste lvl halendat bevestiging dat ik het niet kon
Fijn weekend en doe thomas de groetenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:54 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga afsluiten , daarom moet ik jullie verlatenvolgens mij gila als enige
mensen die nog moeten werken werkze
iedereen een heel fijn prettig weekend
take care , bye bye , see u , love u all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MALLOOOOOOTquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MALLOOOOOOT
SPANJAARD
OLIEBOL !!!!!
Klapjosti !!!!!
(zo dat moest even![]()