nee, jij begint vannacht tochquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef Runx het volgende:
[..]
valt schapen neuken niet onder werk ?
waarschijnlijk wel 1x naar de wcquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:13 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja inderdaad.. wat gaat iedereen dit weekend doen?!
nou dat is toch ook relaxedquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:14 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
niet echt.. denk dat ik voornamelijk niets ga doen ofzo.. maar ik zie nog wel
vanavond nerd verjaardagquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:13 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja inderdaad.. wat gaat iedereen dit weekend doen?!
neuh had vandaag overdag dienstquote:
WC-Party lauwquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel 1x naar de wc
ne soals ik zei straks verjaardag en zaterdag moet ik zien wat ik ga doen
ga je verkleed naar de verjaardag ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vanavond nerd verjaardag
Zaterdag werken
zondag een keertje dat de wekker niet gaat, want eindelijk vrij weekend
ja als pimpquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je verkleed naar de verjaardag ?
[ afbeelding ]
ja zo zal het waarschijnlijk wel gaan uitpakken de avondquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je verkleed naar de verjaardag ?
[ afbeelding ]
uhu met zijn alle in de wc staanquote:
Ja lekker hoor... rawrquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu met zijn alle in de wc staanzo leer je eens nieuwe mensen kennen
net als in de kelder (of hoe heet etquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu met zijn alle in de wc staanzo leer je eens nieuwe mensen kennen
ik geloof het meteen weet je dat ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ja zo zal het waarschijnlijk wel gaan uitpakken de avond
quote:
ja maar ik ga dan wel als schaapquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik geloof het meteen weet je dat ?
ik dacht dat je je ging verkleden ?quote:
ja iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
net als in de kelder (of hoe heet et)
dat is 1 grote wc
valt me wel op dat al die vage dingen de laatste tijd in australie gebeuren zegquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:22 schreef GilaMonyet het volgende:
WTF
Moeder filmt misbruik 13-jarige dochter
nee zit op werk , straks als ik thuis ben even snel doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je je ging verkleden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |