Das minder. Ik heb maar 1keer meegemaakt, dat mn bagage niet op de band lag. Ze hadden toen extra securitychecks gedaan op mijn koffer ofzo, dus die kwam toen gelukkig met de volgende vlucht meequote:Op zaterdag 22 november 2008 11:37 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens!
Da's wel lekker, zo in je eigen nest slapen
M'n bagage is nog steeds niet terecht
Nu maar eens boodschappen doen![]()
Ze hebben 'm wel gescanned bij binnenkomst. Heb daar 2 uur staan wachten maar niksquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das minder. Ik heb maar 1keer meegemaakt, dat mn bagage niet op de band lag. Ze hadden toen extra securitychecks gedaan op mijn koffer ofzo, dus die kwam toen gelukkig met de volgende vlucht mee
quote:
's nachts een kerel, 's ochtends een kerelquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij ben vroeg je nest uit trouwens voor iemand die om half 5 gaat slapen
's avonds een vent, 's morgens lekker uitslapenquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
's nachts een kerel, 's ochtends een kerel
mogge PIMP!quote:
Mogguh iedereen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
Ligt het aan mij of is het zo godsgruwelijk koud hier in NL
Mja daar heb je een puntquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh iedereen!
Sneeuw en koud.... opzich kan dat wel kloppen
ik hoop dat ze mijn importbruid er nog in hebben laten zittenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:27 schreef Sgele het volgende:
M'n baggage is terecht!!![]()
![]()
Nu maar hopen dat alles er nog in zit
ik hoop voor je dat ze nog leeft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoop dat ze mijn importbruid er nog in hebben laten zitten
quote:Anale Sex!
Met dooie wijven..
want van die levenden
krijgt Mooz geen stijve
Gratzquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:27 schreef Sgele het volgende:
M'n baggage is terecht!!![]()
![]()
Nu maar hopen dat alles er nog in zit
Met droxz gaat het echt prima!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja daar heb je een punt
Hoest met jou Droxz? Pols? Maandag weer aan het werk?
Goed om te horen man!quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met droxz gaat het echt prima!![]()
Pols... tjsa, laatste paar dagen gaat het wel redelijk goed en eigenlijk niet heel veel pijn meer (gelukkig).
Jep, ik ga vanaf maandag weer voor halve dagen aan de slag
wel klote om weer terug te zijn?
Sjitttttttt... moet je dan weer zuipen en achter de dames aan?.... iemand moet het doen hequote:Op zaterdag 22 november 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed om te horen man!![]()
Ja ergens vind ik het wel jammer om zo snel al weer naar huis te gaan, maar ik moet binnenkort weer terug
Is goed jongenquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sjitttttttt... moet je dan weer zuipen en achter de dames aan?.... iemand moet het doen he
Ik ben ff de stad in, spreek je middag vanmiddag/vanavond nog wel ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |