Ik heb even gezocht (AZ - Ajax boeit niet zo heel ergquote:Op zondag 23 november 2008 13:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, alleen voor schade aan de tegenpartij.
Maar goed, misschien dat ik nog ergens anders een verzekering heb lopen waar dat wel geldt. Hij stond namelijk in de voortuin, misschien dat dan weer onder de stormschadeverzekering voor inboedel kan gelden ofzo.
quote:
Veel gezopen, jas kapot gemaakt (fietsen in een goot is niet goed als glad isquote:Op zondag 23 november 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Fijn om te zien dat je nog leeft![]()
Wat heb je uitgevreten dan?
Ja ik heb ook een half uur met m'n hond in de sneeuw gebaggerdquote:Op zondag 23 november 2008 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Veel gezopen, jas kapot gemaakt (fietsen in een goot is niet goed als glad is)
En nu in sneeuw de hond uitlaten
quote:Op zondag 23 november 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een half uur in m'n hond's anus gebaggerd![]()
ik ben er weerquote:Op zondag 23 november 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een half uur met m'n hond in de sneeuw gebaggerd![]()
Mogguh Droxzquote:Op zondag 23 november 2008 16:31 schreef Droxz.nl het volgende:
Net ook maar even de sneeuw in geweest, hier 2 plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:39 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SNEEUWPRET
quote:Op zondag 23 november 2008 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz
Vooral NIET over voetbal praten, voor de rest mogguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
zien er goed uit!quote:Op zondag 23 november 2008 16:39 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SNEEUWPRET
leuk!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 16:39 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SNEEUWPRET
quote:
Ik moest een stuk fietsen enzo, dan vind ik het echt kut met zo'n DSLR om je nekquote:Op zondag 23 november 2008 16:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
vind hij zo leuk de sneeuw. Jammer dat het meeste alweer weg was. Begin nu aardig door te sneeuwen hier
maar ja
foto's maken wordt wat minder dan he
quote:Op zondag 23 november 2008 16:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moest een stuk fietsen enzo, dan vind ik het echt kut met zo'n DSLR om je nek
(vooral met lens wisselen enzo)
Nice!quote:Op zondag 23 november 2008 16:45 schreef debbie_19 het volgende:
O ja en deze vond ik zelf nog wel mooi![]()
[ afbeelding ]
Jup vind ik altijd wel makkelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 16:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nice!
(altijd handig, je laat de exif info er bij staan!)
Ik woon hier echt in een redelijk dichtgebouwd gedeelte, dus niet zo leuk om foto's te maken.quote:Op zondag 23 november 2008 16:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja dat probleem had ik ook, maar ja gelukkig was ik hier gewoon bij me thuis in de tuin
Maar heb niet voor de mooiheid ofzo geschoten gewoon voor de fun.
Maar die foto's van jou van de natuur zien er ook mooi uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |