"hangjas"quote:Op zondag 23 november 2008 17:01 schreef Sgele het volgende:
Ook wat foto's gemaakt van de sneeuw hier, alleen.....m'n usb kabel ligt nog op kantoor in Boekarest
Lol, helemaal vergeten dat ik tegenwoordig een cardreader in mijn laptop heb zittenquote:Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef Crazy-M het volgende:
Ik even mn kaartje in de laptop geduwd
Hangjasquote:Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lol, helemaal vergeten dat ik tegenwoordig een cardreader in mijn laptop heb zitten
je kan wel zien dat je er aardig handig in bent. vette fotosquote:Op zondag 23 november 2008 16:39 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SNEEUWPRET
Aaaah wat een lieverdquote:Op zondag 23 november 2008 17:24 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank WLquote:Op zondag 23 november 2008 17:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan wel zien dat je er aardig handig in bent. vette fotos![]()
Hijquote:Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aaaah wat een lieverdvindt ze het leuk in de sneeuw????
quote:Op zondag 23 november 2008 19:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hij
Hij vindt het echt prachtig
net weer stuk gelopen, hij wou zelfs niet naar binnen, en zat tot zn buik in de sneeuw
mooi excuusquote:Op maandag 24 november 2008 08:07 schreef Crazy-p het volgende:
ik moet er zo op de fiets ook maar door heen.. ach.. ik zit maar op 10 minuten fietsen afstand van het werk.. maar ja.. of dat vandaag in 10 minuten gaat lukken zien we dan wel weer
lol.. sneeuw! sneeuw! sneeuw! sneeuw!!!!
yeah
of.. ja sorry.. mn fiets had er geen zin in.. en toen moest ik wel thuis blijven!quote:Op maandag 24 november 2008 08:09 schreef Aho het volgende:
[..]
mooi excuus..ghehe ja ik had geen winterbanden
ghehe ja je kan veel dingen verzinnen, maar ja stoer hoorquote:Op maandag 24 november 2008 08:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
of.. ja sorry.. mn fiets had er geen zin in.. en toen moest ik wel thuis blijven!
maar neej.. dat gaat niet door.. ook vandaag gaan we gewoon werken..
al had ik wel zin om me ziek te melden vandaag.. en dat was zelfs al voor ik het weer gezien had..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |