quote:Op maandag 29 december 2008 16:45 schreef botterfly het volgende:
stuart
Hij werd geprezen om zijn posts! Nooit kort van stof en altijd zinvol.
Die mis ook ook idd.quote:
Het zijn dan ook 65 door haar geopende topics.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel meer dan 65 post achter haar naam had staan. :{
| 1 |
ik ookquote:Op zondag 28 december 2008 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben dat topic kwijt van aaaargikwordgek
U! Wat een boefje was dat.quote:Op maandag 29 december 2008 16:30 schreef Fliepke het volgende:
Ik mis Uierzzz of hoe je het ook spelde ook wel een beetje. Dat was ook wel vaak een vervelende etterzak
BrauNquote:Op donderdag 20 november 2008 13:57 schreef BrauN het volgende:
Zo is/was mijn postopmaak helemaal niet, aap.
dat was Zinezinezidan, een schatje die werkelijk iedereen tot wanhoop bracht.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zo is/was mijn postopmaak helemaal niet, aap.
kloon van.... wie dat niet weet hoeft het ook niet te weten. een nieuwe Baukel is welkom.quote:
Dat was idd een fijne Fokkerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bupatih waar is die gebleven?
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beide helaas overleden
Wij hebben hem nog wel gemeet Schanul.
quote:
Die is er nog onder een andere nick.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bupatih waar is die gebleven?
bassmiss kan je vinden in oudquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:28 schreef Zapper het volgende:
BassMiss![]()
Bekend van de gewaagde foto's tezamen met haar muziekinstrument. Belgische geloof ik. Nog een hele tijd op msn gehad. Dol op katten. En nu?
Ow en Machiel komt nu ook in me op. Good old times
Ooit Fokker van het jaarquote:
Ja, waar is die heen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:39 schreef Paul het volgende:
Wel jammer dat Baaj weg is
Scarefreak kon er ook wat van toendertijd.quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Wat haalde hij een belachelijk aantal posts per dag, ik had toen het idee dat er 4 mensen tegelijk zaten te zwoegen
LoveMaeKing ofzo? Die postte graag in topics waar niemand op reageerde.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:28 schreef tong80 het volgende:
De sluitpostjes van de LMK zijn ook legendarisch.
Die mis ik ook ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:39 schreef Paul het volgende:
Wel jammer dat Baaj weg is
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie onder een andere naam postquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:00 schreef Ringo het volgende:
En Dromenvanger, komt die nog wel eens?
Boomlaars had toch altijd van die hilarische KLB-topics? Daar kunnen de huidige users nog een hoop van leren.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:26 schreef Roi het volgende:
Boomlaars had af en toe wel grappig topics, net als BrauN idd.
Gellarboy heeft in dit topic nog gepost.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:21 schreef GooseFM het volgende:
BHFH idd.En natuurlijk Gellarboy en "The Usuals" op ONZ
Toevallig vandaag nog gespot.quote:
Dat Was Toch Dat PoepHoofd?quote:
O ja, blootplaatjes in het pre ijsmeis.rar tijdperkquote:Op maandag 29 december 2008 14:44 schreef Scandalous het volgende:
JoryDie had een vriendje die niet zo blij was met haar internetbezigheden
Die heeft het vast te druk in Grijze Wolvega?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:42 schreef deedeetee het volgende:
KirmiziBeyaz heb ik me volgens mij ook al een tijd niet meer aan hoeven ergeren gezien
SUKKEL.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:49 schreef NDAsilenced het volgende:
fok!ker Braun
ken ik nog wel
zijn karakteristieke
manier van
postopmaak was
legendarisch
wie kan mij die rar nog even PM'en?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
O ja, blootplaatjes in het pre ijsmeis.rar tijdperk
A_A is er nog wel, zelfs in OUDquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:10 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Admiraal_anaal?
Generaal_Grafkanker?
Of posten die nog?
Is dat zo ? Waren die daar ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:15 schreef kastanova het volgende:
Zelfs dáár heb ik destijds een permban gekregen.
Dirk heb ik nooit gemogen, dus die was vanaf het begin al de lul bij me.quote:
Nou, het is dan maar goed dat je nooit een ban op Fok! gehad hebt, anders hadden we dit forum ook allang "vaarwel" gezegd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op een gegeven moment vond hij het echt niet leuk meer en was het einde verhaal kasta op forumhoeren.
Kort daarna ging ook heel forumhoeren op de schop geloof ik.
Die servercrash van 2000 was geen ongelukje Croup.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou, het is dan maar goed dat je nooit een ban op Fok! gehad hebt, anders hadden we dit forum ook allang "vaarwel" gezegd.
't ging toch over vergeten Fokkers?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:45 schreef kastanova het volgende:
Vaag trouwens dat Ghaven nog niet genoemd is.
Verrek, die naam vond ik altijd zo coolquote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:05 schreef Zwansen het volgende:
VelvetAcidChrist.
Een uitnodiging voor een bruiloft? Volgens mij was dat van 2 modsquote:Op zondag 18 januari 2009 00:18 schreef kastanova het volgende:
Bedacht me trouwens net nog dat ik ooit een daadwerkelijke huwelijksnodiging van 2 fokkers heb gekregen, weet alleen bij God niet meer van wie... Iemand.
Als je het zelf niet meer kunt herinneren zal het vast niet zo belangrijk zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 00:18 schreef kastanova het volgende:
Bedacht me trouwens net nog dat ik ooit een daadwerkelijke huwelijksnodiging van 2 fokkers heb gekregen, weet alleen bij God niet meer van wie... Iemand.
ET en Swets?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een uitnodiging voor een bruiloft? Volgens mij was dat van 2 mods
Nope, Swets zou nooit fokkers (zoals ik) uitnodigen en Pluisje ken ik niet eensquote:
Denk eens na, ik word nieuwsgierigquote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, Swets zou nooit fokkers (zoals ik) uitnodigen en Pluisje ken ik niet eens.
Tara-nogwat en dinges?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, Swets zou nooit fokkers (zoals ik) uitnodigen en Pluisje ken ik niet eens.
Sjak en ik waren het ook nietquote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hmm zou best eens kunnen. Ik heb wel vaker de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangtquote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Knut en Smilliarion (ofzo)
Ja die! Heb jij ook een uitnodiging gekregen ofzo Swets?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Knut en Smilliarion (ofzo)
Nee, waren de enige modjes die ik me kon herinneren die trouwdequote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja die! Heb jij ook een uitnodiging gekregen ofzo Swets?.
Naja boeien, ik ben ook niet geweest, dus je hebt niets gemistquote:Op zondag 18 januari 2009 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, waren de enige modjes die ik me kon herinneren die trouwde
Die was ik idd vergeten, ik heb nooit doorgehad of het nu een act was die hij opvoerde. of dat er iets niet helemaal aan hem kloptequote:Op maandag 19 januari 2009 17:33 schreef DumDaDum het volgende:
Fuifduif iemand?
Link?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Toen die parodie van Scandalous, heerlijke tijden waren dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |