Ik zit alleen te denken: Alberto was zijn nick niet. Het was toch Hoeboy of zo'n andere hiphop-triestigheid?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:40 schreef thaduck het volgende:
Sjees, teveel om op te noemen.
Maar alberto was wel de grootste hit
Alberto is een nick die n.a.v. is aangemaakt geloof ik. Maar de originele poster weet ik niet. Want natuurlijk, was ik de week dat Alberto populair was op vakantiequote:Op donderdag 11 december 2008 15:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zit alleen te denken: Alberto was zijn nick niet. Het was toch Hoeboy of zo'n andere hiphop-triestigheid?
dopeboyquote:Op donderdag 11 december 2008 16:40 schreef thaduck het volgende:
[..]
Alberto is een nick die n.a.v. is aangemaakt geloof ik. Maar de originele poster weet ik niet. Want natuurlijk, was ik de week dat Alberto populair was op vakantieAl sinds 2000 op Fok!, hoop gezien en dan zoiets missen, best jammer.
Knorretje post ook niet veel meer geloof ik? Weet nog dat ze een van de eerste was met naaktfoto's
Haar gelijk aan het halenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:35 schreef Arcee het volgende:
milagro, in mijn herinnering had ze altijd gelijk.
Waar is ze gebleven?
SunChaserquote:Op donderdag 11 december 2008 15:46 schreef Oksel het volgende:
En die enorme homo.. die ook filmpjes maakte..
Daar moest ik ook gelijk aan denken bij dikke homo die filmpjes maaktquote:
die was ineens foetsiequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:35 schreef Arcee het volgende:
milagro, in mijn herinnering had ze altijd gelijk.
Waar is ze gebleven?
Epic! Vrouwtje Theelepel!quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef lady-wrb het volgende:
die borderliner met dat kind. marjolein of zoiets, ging iedere keer boos weg maar kwam toch honderdduizend keer terug.
Mien Dobbelsteen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef lady-wrb het volgende:
die borderliner met dat kind. marjolein of zoiets, ging iedere keer boos weg maar kwam toch honderdduizend keer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |