Die was idd geweldig. Paar leuke "discussies" mee gehad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:47 schreef SilkTie het volgende:
Ernst!
(Kloon van Verbal als ik me goed herinner).
Die was altijd kort, krachtig, ad-rem en imho zeeeeeer grappig.
Ken je Helga nog ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:51 schreef Natalie het volgende:
miendobbelsteen was ook altijd wel uhhm apart. Was een borderliner die de meest vage topics opende in R&P. Het is niet lullig bedoeld, maar als ik eens m'n dag niet had, en ik las een van haar topics, dan zag ik meteen dat het bij mij allemaal wel mee viel
Helga, Helga.. even denken, hoor. Ik kan het niet zo 1,2,3 ergens aan koppelen. Help me eens herinnerenquote:
Bejaarde. Was kloon waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Helga, Helga.. even denken, hoor. Ik kan het niet zo 1,2,3 ergens aan koppelen. Help me eens herinneren
Ik ben er nog steeds, ben al jaren de luis in de pels van FP-bezoekersquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:31 schreef Serinde het volgende:
Ik zag Djeez ook ergens voorbij komen, met z'n knaap-zijn
Doet me aan Cora_van_Mora denken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:54 schreef Knip het volgende:
Dora_ van _ Krizadac is al jarenlang van FOK!. Ik geloof dat hij op dit moment ergens in Den Haag zit.
Dat is ook onaardig van haar om je daarvoor een ban te geven. Ik kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:14 schreef tong80 het volgende:
Doet me aan Cora_van_Mora denken.
Kreeg ik ooit een ban door omdat ik haar kuthoer noemde.
Inderdaad, die mis je echt op de FPquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:07 schreef Enchanter het volgende:
R@b(Waar ben je ? )
Kreeg met z'n FP berichten de linkse hippies aan het huilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |