Link?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Toen die parodie van Scandalous, heerlijke tijden waren dat.
quote:
Heel af en toe nog in zijn eigen nacht topic.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
I.R.Baboon, die post haast nóóit meer!
Hij maakt in VBL overuren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
en post het essay-wonder Bansheeboy (BSB) nog wel?
Stormfront?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:47 schreef Zapper het volgende:
Waar is R@b eigenlijk gebleven?
[ afbeelding ]
En dat is?quote:
Ging die niet met Geer+?quote:
Kom ze nooit meer tegenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Vixenis er gewoon nog. Tony is er nog
Ze zat laatst nog in mijn Poken topic.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef tong80 het volgende:
Ik was net nieuw op Fok. Opende in de nacht van 31 januari/1 januari 2000/2oo1 veel topics met de titels Proost Gezondheid en De beste wensen.
Vixen vroeg of ik postgeil was. Kon niet meer antwoorden want om 5 over twaalf had ik mijn eerste ban.
quote:
Pizzakoppo heette die dude. Doet ie het nog?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Die pizzaponno ofzo. Heel kort crew geweest. Turks volgens mij.
Stuk of 6 Maar altijd om futiliteitenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ze zat laatst nog in mijn Poken topic.
Wow, de eerste ban van Tong. Hoeveel heb je er onderhand gehad?
Popolon post nog wel minder dan vroeger woont in Amerika.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via zijn fotoboek spot ik o.a.
[ afbeelding ]
Popolon
Is hij nog wel actief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |