Link?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Toen die parodie van Scandalous, heerlijke tijden waren dat.
quote:
Heel af en toe nog in zijn eigen nacht topic.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
I.R.Baboon, die post haast nóóit meer!
Hij maakt in VBL overuren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
en post het essay-wonder Bansheeboy (BSB) nog wel?
Stormfront?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:47 schreef Zapper het volgende:
Waar is R@b eigenlijk gebleven?
[ afbeelding ]
En dat is?quote:
Ging die niet met Geer+?quote:
Kom ze nooit meer tegenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Vixenis er gewoon nog. Tony is er nog
Ze zat laatst nog in mijn Poken topic.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef tong80 het volgende:
Ik was net nieuw op Fok. Opende in de nacht van 31 januari/1 januari 2000/2oo1 veel topics met de titels Proost Gezondheid en De beste wensen.
Vixen vroeg of ik postgeil was. Kon niet meer antwoorden want om 5 over twaalf had ik mijn eerste ban.
quote:
Pizzakoppo heette die dude. Doet ie het nog?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Die pizzaponno ofzo. Heel kort crew geweest. Turks volgens mij.
Stuk of 6 Maar altijd om futiliteitenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ze zat laatst nog in mijn Poken topic.
Wow, de eerste ban van Tong. Hoeveel heb je er onderhand gehad?
Popolon post nog wel minder dan vroeger woont in Amerika.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via zijn fotoboek spot ik o.a.
[ afbeelding ]
Popolon
Is hij nog wel actief?
Dat was een kloon toch, iets met Ricardo of zo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:50 schreef Sport_Life het volgende:
die kerel met die spelfout in zn tatoo.. geniaal.
Van Croupouqequote:Op donderdag 5 februari 2009 01:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat was een kloon toch, iets met Ricardo of zo?
Inderdaad ja, een van de leukste kloontopics die ik heb gelezen en waar ik zelf ook in gestonken benquote:
RickyRicardo toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat was een kloon toch, iets met Ricardo of zo?
Dat had ik met honingdropje, ook van Croupouque trouwens, ik trapte er helemaal in.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Inderdaad ja, een van de leukste kloontopics die ik heb gelezen en waar ik zelf ook in gestonken ben
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:59 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Dat had ik met honingdropje, ook van Croupouque trouwens, ik trapte er helemaal in.
Goed opgezet.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:20 schreef J.A.N.A. het volgende:
Kikkerlikker
fotos van eende
verlang hier naar een karbonade
meiden met een karper
Oh, is dat nooit bekend geworden? Die open dir had ik op mijn beurt zelf in scene gezetquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:56 schreef Xlarge het volgende:
[..]
jij had dat open dirretje toch gevonden toen, of was dat Xebrosius ?
en nu gelukkig papa aan het spelen is?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe heette die gast die fok gehackt had enzo en ook ijsmeis.zip heeft gelekt en een enorme slang op zn torso heeft staan
ohja
boebiedoe
Is dat zo ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, is dat nooit bekend geworden? Die open dir had ik op mijn beurt zelf in scene gezet.
En daar heeft de crisis zo hard toegeslagen dat vanuit daar Internetten en Fok!ken niet meer mogelijk is?quote:
CCCP, leeft die nog? (volgens mij heette hij zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:55 schreef Bosbeetle het volgende:
de bier mensen
velvetacidchrist
superuli
Bioslock
je ziet ze maar weinig
hij leeft vast nog wel maar nooit meer zien posten, zo ook tierce, we hebben zelfs een oproep in de TT van het GPDquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:06 schreef Troel het volgende:
[..]
CCCP, leeft die nog? (volgens mij heette hij zo)
Dat is helemaal niet waar, Kastanova. Wellicht laat je geheugen je in de steek?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, is dat nooit bekend geworden? Die open dir had ik op mijn beurt zelf in scene gezet.
Was het geen netlogprofiel ofzo wat ik toen neer had gezet? Kan iemand de linkjes niet vinden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, Kastanova. Wellicht laat je geheugen je in de steek?
Ik heb toentertijd een Honingdropje-website gebouwd met daarin opzettelijk een opendir, in de hoop dat jij, Xebrozius of iemand anders de bestanden die daarin stonden zou ontdekken. Het ging hier onder andere om liefdesgedichtjes gericht aan jou en zeer onthullende webcamfoto's (van een totaal andere dame, trouwens).
Ja, zoiets wel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Was het geen netlogprofiel ofzo wat ik toen neer had gezet? Kan iemand de linkjes niet vinden?
die was een half jaar geleden ineens foetsiequote:
Ja, zo was het. Als vliegen op stront. HD was woest erotiserend.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, Kastanova. Wellicht laat je geheugen je in de steek?
Ik heb toentertijd een Honingdropje-website gebouwd met daarin opzettelijk een opendir, in de hoop dat jij, Xebrozius of iemand anders de bestanden die daarin stonden zou ontdekken. Het ging hier onder andere om liefdesgedichtjes gericht aan jou en zeer onthullende webcamfoto's (van een totaal andere dame, trouwens).
Ja, inderdaad?quote:
Helemaal geen rare gedachte.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:51 schreef MikeyMo het volgende:
verrek, ja haar laatste post is van half verwege 2008, da's ook raar
Zou ze dood zijn?
*ril
nu je het zegt!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef Montagui het volgende:
Milagro?...waar ben je?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:51 schreef MikeyMo het volgende:
verrek, ja haar laatste post is van half verwege 2008, da's ook raar
Zou ze dood zijn?
*ril
Ik hoop het met je.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:07 schreef Manono het volgende:
[..]
doe es ff leuk joh
misschien heeft ze de liefde van haar leven ontmoet zijn ze samen de 7 zeeen gaan bevaren?
Dat was idd een triest figuur...quote:Op zondag 8 februari 2009 09:40 schreef jpjedi het volgende:
Hoe kan het dat hier na zoveel posts in dit topic de FOK!-idioot I-spy (Ruben) nog niet is genoemd of een van zijn kloontjes?
-Postte een foto van zijn uber keuken met Amerikaanse stopcontacten.![]()
-Postte zijn uber MAC computer met 32 schermen
-At elke dag 2 keer in sjieke restaurants en pstte een foto van "zijn bord" maar was vergeten dat de data van de foto het Camera model bevat waarmee bleek dat het allemaal internet foto`s waren
-Beweerde een Hummer te rijden
-Op een film gala was tijdens de jaarwisseling inclusief foto`s maar om 00:01 ook gelukkig nieuwjaar postte op Fok! met een foto van het vuurwerk van Rotterdam van een jaar ervoor.
En het hilarische..hij was serieus met zijn verhalen.![]()
![]()
Dat rellen mis ik wel een beetje... die nacht dat hij ontmaskerd werd inclusief echte naam was legendarisch.
Ze was aan de baby's toch... De maanden ervoor postte ze ook al steeds minder.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:01 schreef Manono het volgende:
[..]
nu je het zegt!
vind Milagro altijd een Fijne Fokker
kan iemand haar laatste post vinden?
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:32 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ze was aan de baby's toch... De maanden ervoor postte ze ook al steeds minder.
de natuur staat toch voor niets , omas van 65 kunnen het nogquote:Op zondag 8 februari 2009 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dat lijkt me niet. Ze had al 2 (bijna) volwassen zonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |