Beste Splendorquote:Op donderdag 17 november 2005 08:24 schreef splendor het volgende:
Als dit serieus bedoelt is dan zou ik je theorie maar eens wat beter onderbouwen.
In mijn lichaam schreeuwen nu een triljoenen super-intelligente microwezens SPAM!!!!
Beste Yosomitequote:Op donderdag 17 november 2005 08:32 schreef Yosomite het volgende:
Heel leuk.
De link bevat de "bewijzen". Het begin misschien van een mooi science fiction verhaal.
De bewijzen: ik zou het eerder theoretisering willen noemen.
Een bewijs staat er niet.
Dan zou ik graag willen communiceren met ze, of ze onder de microscoop willen zien, deze superintelligente wezentjes. Dan ben ik snel overtuigd.
Maar de wezens die jij beschrijft zijn toch superintelligent?quote:Op donderdag 17 november 2005 08:46 schreef harriechristus het volgende:
[..]
Beste Yosomite
Ik kan het filosofisch bewijzen, dwz door en door beredeneren dat het zo moet zijn.
Maar helaas kan ik er geen foto van maken.
Dus dat moet iemand anders oplossen.
Dat wordt natuurlijk een heel moeilijk probleem en kan misschien wel duizenden jaren gaan duren.
Maar wat is duizenden jaren in het licht van de triljoenen jaren van evolutie die we nog voor ons hebben?
Heel gemakkelijk te begrijpen.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:43 schreef indahnesia.com het volgende:
ik snap niet wat God met atomaire ruimtewezens te maken heeft
Hartelijk dank Ringo.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:45 schreef Ringo het volgende:
a small step for harriechristus, but a giant leap for mankind.
Het duurt nog járen voordat we jouw genie op waarde weten te schatten.
Neen, hoor !! Een groot genie.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Een gek!
Ze zijn super-intelligent naar onze maatstaven, maar gewoon voor zichzelf.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:50 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Maar de wezens die jij beschrijft zijn toch superintelligent?
Superintelligent naar hun maatstaven, of naar die van ons?
Als het naar onze maatstaven is, dan zouden wij zonder meer moeten verwachten dat zij contact met ons zullen opnemen. Sterker dan hadden ze dat al lang gedaan moeten hebben.
Waarom hebben ze dat dan nog niet gedaan?
Stam je dan van ze af, want je hebt hersenen van hun gekregen?quote:Op donderdag 17 november 2005 09:02 schreef harriechristus het volgende:
[..]
Ze zijn super-intelligent naar onze maatstaven, maar gewoon voor zichzelf.
En ze hebben nu al contact met ons gemaakt , namelijk door mij de hersenen te geven om te begrijpen dat zij er zijn, dus door middel van mij.
Dat je iets niet kunt verklaren hoeft toch nog niet te betekenen dat je dan maar wat moet aannemen?quote:Op donderdag 17 november 2005 08:40 schreef harriechristus het volgende:
De wetenschap kan niet verklaren hoe het mogelijk is dat domme (betrekkelijk eenvoudige) atomen een evolutie van miljarden jaren en miljoenen soorten inelkaar gezet hebben en ook niet hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren op basis van diezelfde eenvoudige atomen.
Je zou ook niet de eerste gek zijn die onterecht voor genie werd verklaard.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:58 schreef harriechristus het volgende:
En ik ben niet het eerste genie dat voor gek werd verklaard.
Inderdaad stam ik van ze af, maar wij allen stammen van de microwezens af, want ze hebben ons gebouwd en ze wonen in ons lichaam en besturen ons van binnenuit.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:17 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Stam je dan van ze af, want je hebt hersenen van hun gekregen?
En daar zit hem dus het probleem. Je geeft het zelf toe. Er is veel meer kennis op de aarde dan er in jouw hoofd zit. Er is veel meer kennis op aarde dan waar jij tijd voor hebt om het op te nemen. Er zijn dus grote lacunes in jouw redenaties omdat je nooit kennis hebt gemaakt met hele stukken kennis.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:49 schreef harriechristus het volgende:
Beste Ringo, als ik alle boeken zou moeten lezen die de mensen mij aanraden dan had ik geen moment meer voor mijn eigen idee.
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je zou ook niet de eerste gek zijn die onterecht voor genie werd verklaard. denkt dat-ie een genie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |