abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32334727
Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen
en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.
Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die natuurlijk ook weer uit atomen bestaan, die uit ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.
Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is geen dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is een levend heelal uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.
http://home.wanadoo.nl/r.f.dezwart/index.html
hartelijke groeten van harriechristus
atomen bestaan uit ruimteschepen
home.wanadoo.nl/r.f.dezwart/Frame-nederlands.html
  donderdag 17 november 2005 @ 07:45:32 #2
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_32334769
Klopt. Maar die theorie is allang bekend. Zo wist de astrofysicus Gerhard Effensberger (1911-1982) al dat micro- en macrokosmos qua constellaties opvallende overeenkomsten vertonen. En biochemisch onderzoek in de jaren 90 heeft uitgewezen dat er parallellen te trekken zijn tussen de reminiscenties van de oerknal en spijsverteringsprocessen in het menselijk lichaam.

Daar heb je al die Jezus bullshit niet voor nodig.

Oud nieuws dus, je loopt achter.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_32334969
Als dit serieus bedoelt is dan zou ik je theorie maar eens wat beter onderbouwen.
In mijn lichaam schreeuwen nu een triljoenen super-intelligente microwezens SPAM!!!!
-
pi_32334978
Beste Ringo
Wat jij vertelt is echt niet hetzelfde als mijn atoomtheorie , hoor !!
Want de microkosmos is in mijn atoomtheorie juist een hogere wereld en de macrokosmos primitiever dan de microkosmos.
En verder gaan wij in de toekomst het heelal volbouwen met ruimteschepen en ook dat wist Gerhard Effensberger nog niet.
Want die ruimteschepen worden macro-atomen als een herhaling van de microkosmos en die macro-atomen zullen dan weer macro-zonnen en -planeten vormen waaruit weer macroleven en macroreuzen zullen groeien en tegen die tijd zullen wij dan microwezens zijn die in die macroreuzen wonen, enz enz enz
Ook dat wist Gerhard nog niet en jij ook niet.
Dus jij loopt hier achter en schelden is niet zo aardig en ook een teken van zwakte.
pi_32335025
Heel leuk.
De link bevat de "bewijzen". Het begin misschien van een mooi science fiction verhaal.
De bewijzen: ik zou het eerder theoretisering willen noemen.
Een bewijs staat er niet.
Dan zou ik graag willen communiceren met ze, of ze onder de microscoop willen zien, deze superintelligente wezentjes. Dan ben ik snel overtuigd.
  donderdag 17 november 2005 @ 08:38:13 #6
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_32335073
Beste harriechristus,

wat Effensberger heeft geschreven is slechts een aanzet tot wat later is ontdekt.
Nog nooit van de ruimte-interval doctrine gehoord? Die lijkt me toch goed aansluiten bij jouw verhaal.
Overigens kan ik je aanraden ook eens wat van David Girnbaum te lezen (the secret treasures of microworlds). Die heeft weer een héél andere kijk op de dingen, maar ook interessant en zeer lezenswaardig.
pi_32335092
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:24 schreef splendor het volgende:
Als dit serieus bedoelt is dan zou ik je theorie maar eens wat beter onderbouwen.
In mijn lichaam schreeuwen nu een triljoenen super-intelligente microwezens SPAM!!!!
Beste Splendor
Hier komt een een onderbouwing.
De wetenschap kan niet verklaren hoe het mogelijk is dat domme (betrekkelijk eenvoudige) atomen een evolutie van miljarden jaren en miljoenen soorten inelkaar gezet hebben en ook niet hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren op basis van diezelfde eenvoudige atomen.
Het moeten dan wel super-intelligente atomen zijn,of beter: er moet een super-intelligentie in zitten.
En omdat wij in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen (bij een voortgaande evolutie) zouden die atomen ook wel eens ruimteschepen kunnen zijn want dan komt het heelal als een logisch doorlopend evolutionair systeem inelkaar te zitten, want dan bestaat de microkosmos uit een oneindige reeks van steeds hogere culturen als ruimtelijke realiteit van een eeuwige evolutie, die wij dan ook zelf in de toekomst gaan doorlopen.
Het heelal blijkt dan een mooi eeuwig en oneindig en logisch evolutionair heelal te zijn en geen dood mechaniek, maar een heelal uit levende wezens, dus een bewust echt en werkelijk heelal.
Een heelal dat in wezen GOD zelf is.
Ik hoop dat je die microwezens in je lichaam nu beter kunt horen.
pi_32335109
ik snap niet wat God met atomaire ruimtewezens te maken heeft
  donderdag 17 november 2005 @ 08:45:56 #9
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_32335132
a small step for harriechristus, but a giant leap for mankind.

Het duurt nog járen voordat we jouw genie op waarde weten te schatten.
pi_32335142
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:32 schreef Yosomite het volgende:
Heel leuk.
De link bevat de "bewijzen". Het begin misschien van een mooi science fiction verhaal.
De bewijzen: ik zou het eerder theoretisering willen noemen.
Een bewijs staat er niet.
Dan zou ik graag willen communiceren met ze, of ze onder de microscoop willen zien, deze superintelligente wezentjes. Dan ben ik snel overtuigd.
Beste Yosomite
Ik kan het filosofisch bewijzen, dwz door en door beredeneren dat het zo moet zijn.
Maar helaas kan ik er geen foto van maken.
Dus dat moet iemand anders oplossen.
Dat wordt natuurlijk een heel moeilijk probleem en kan misschien wel duizenden jaren gaan duren.
Maar wat is duizenden jaren in het licht van de triljoenen jaren van evolutie die we nog voor ons hebben?
pi_32335164
Beste Ringo, als ik alle boeken zou moeten lezen die de mensen mij aanraden dan had ik geen moment meer voor mijn eigen idee.
En mijn ervaring is bovendien dat er in al die andere boeken niet echt iets revolutionairs staat dat met mijn atoomtheorie te vergelijken zou zijn.
Heb je Hegel wel eens gelezen?
pi_32335177
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:46 schreef harriechristus het volgende:

[..]

Beste Yosomite
Ik kan het filosofisch bewijzen, dwz door en door beredeneren dat het zo moet zijn.
Maar helaas kan ik er geen foto van maken.
Dus dat moet iemand anders oplossen.
Dat wordt natuurlijk een heel moeilijk probleem en kan misschien wel duizenden jaren gaan duren.
Maar wat is duizenden jaren in het licht van de triljoenen jaren van evolutie die we nog voor ons hebben?
Maar de wezens die jij beschrijft zijn toch superintelligent?
Superintelligent naar hun maatstaven, of naar die van ons?
Als het naar onze maatstaven is, dan zouden wij zonder meer moeten verwachten dat zij contact met ons zullen opnemen. Sterker dan hadden ze dat al lang gedaan moeten hebben.
Waarom hebben ze dat dan nog niet gedaan?
pi_32335203
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:43 schreef indahnesia.com het volgende:
ik snap niet wat God met atomaire ruimtewezens te maken heeft
Heel gemakkelijk te begrijpen.
In mijn atoomtheorie is het heelal in wezen uit levende wezens opgebouwd en wel speciaal in de microkosmos als een oneindige reeks van steeds hogere culturen, bevolkt door microwezens.
En God is dan de eenheid van een oneindig aantal microwezens als EEN wezen.
Het heelal is dus eigenlijk God zelf of ook: Gods rijk bestaat in de microkosmos of ook: God bestaat als een microwezen in de microkosmos.
pi_32335206
Een gek!
censuur :O
pi_32335246
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:45 schreef Ringo het volgende:
a small step for harriechristus, but a giant leap for mankind.

Het duurt nog járen voordat we jouw genie op waarde weten te schatten.
Hartelijk dank Ringo.
Ik heb mijn atoomtheorie al 31 jaar geleden gevonden en bijelkaar 10 jaar lang intens mijn atoomtheorie verspreid, maar nog steeds wil niemand mij geloven en begrijpen.
Maar ik heb geduld.
Gods molens malen langzaam, maar zeker.
We hebben alle tijd en er komt steeds meer tijd bij in onze eeuwige toekomstige evolutie.
pi_32335260
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Een gek!
Neen, hoor !! Een groot genie.
En ik ben niet het eerste genie dat voor gek werd verklaard.
pi_32335312
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:50 schreef Yosomite het volgende:

[..]

Maar de wezens die jij beschrijft zijn toch superintelligent?
Superintelligent naar hun maatstaven, of naar die van ons?
Als het naar onze maatstaven is, dan zouden wij zonder meer moeten verwachten dat zij contact met ons zullen opnemen. Sterker dan hadden ze dat al lang gedaan moeten hebben.
Waarom hebben ze dat dan nog niet gedaan?
Ze zijn super-intelligent naar onze maatstaven, maar gewoon voor zichzelf.
En ze hebben nu al contact met ons gemaakt , namelijk door mij de hersenen te geven om te begrijpen dat zij er zijn, dus door middel van mij.
Is dat niet slim?
Het is natuurlijk maar een beginnetje, maar de rest komt ook wel.
Alles op zijn tijd.
pi_32335495
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:02 schreef harriechristus het volgende:

[..]

Ze zijn super-intelligent naar onze maatstaven, maar gewoon voor zichzelf.
En ze hebben nu al contact met ons gemaakt , namelijk door mij de hersenen te geven om te begrijpen dat zij er zijn, dus door middel van mij.
Stam je dan van ze af, want je hebt hersenen van hun gekregen?
pi_32335896
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:40 schreef harriechristus het volgende:
De wetenschap kan niet verklaren hoe het mogelijk is dat domme (betrekkelijk eenvoudige) atomen een evolutie van miljarden jaren en miljoenen soorten inelkaar gezet hebben en ook niet hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren op basis van diezelfde eenvoudige atomen.
Dat je iets niet kunt verklaren hoeft toch nog niet te betekenen dat je dan maar wat moet aannemen?

Wat is beter? Geen waarheid of een halve waarheid (er van uit gaande dat je er bij beide bewust van bent)? Wat is beter? Niet handelen maar doorzoeken naar de juiste gegevens, of handelen op basis van de verkeerde gegevens?
pi_32335923
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:58 schreef harriechristus het volgende:
En ik ben niet het eerste genie dat voor gek werd verklaard.
Je zou ook niet de eerste gek zijn die onterecht voor genie werd verklaard.
  donderdag 17 november 2005 @ 09:46:58 #21
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_32335974
TS: waarom richt je geen sekte op en pleeg je "collectief" zelfmoord in je eentje? Scheelt ons een hoop geleurter en stinkende eigendunk
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 november 2005 @ 09:47:57 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32335990
Zometeen even naar het toilet... een paar ruimteschepen uitschijten.
pi_32336041
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:17 schreef Yosomite het volgende:

[..]

Stam je dan van ze af, want je hebt hersenen van hun gekregen?
Inderdaad stam ik van ze af, maar wij allen stammen van de microwezens af, want ze hebben ons gebouwd en ze wonen in ons lichaam en besturen ons van binnenuit.
Zij zijn als het ware onze ouders en wij zijn hun kinderen.
pi_32336070
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:49 schreef harriechristus het volgende:
Beste Ringo, als ik alle boeken zou moeten lezen die de mensen mij aanraden dan had ik geen moment meer voor mijn eigen idee.
En daar zit hem dus het probleem. Je geeft het zelf toe. Er is veel meer kennis op de aarde dan er in jouw hoofd zit. Er is veel meer kennis op aarde dan waar jij tijd voor hebt om het op te nemen. Er zijn dus grote lacunes in jouw redenaties omdat je nooit kennis hebt gemaakt met hele stukken kennis.

Dat is het verschil tussen een wetenschapper en een filosoof. Een filosoof doet uitspraken zonder zich gehinderd te voelen door gebrek aan kennis. Sterker nog, des te minder kennis, des te meer zijn eigen gedachten voor de filosoof 'goed voelen'.

Als je geen tegenstrijdigheden in je filosofie kan ontdekken, wil dat nog niet zeggen dat ze er niet zijn. Het kan ook betekenen dat je simpelweg niet genoeg weet. Een rups weet ook niet dat 'ie later een vlinder wordt. Als je aan een rups vertelt dat hij later een vliegmachine wordt, dan verklaart hij je voor gek.
pi_32336089
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je zou ook niet de eerste gek zijn die onterecht voor genie werd verklaard. denkt dat-ie een genie is.
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')