Is dat zo ? Waren die daar ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:15 schreef kastanova het volgende:
Zelfs dáár heb ik destijds een permban gekregen.
Dirk heb ik nooit gemogen, dus die was vanaf het begin al de lul bij me.quote:
Nou, het is dan maar goed dat je nooit een ban op Fok! gehad hebt, anders hadden we dit forum ook allang "vaarwel" gezegd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op een gegeven moment vond hij het echt niet leuk meer en was het einde verhaal kasta op forumhoeren.
Kort daarna ging ook heel forumhoeren op de schop geloof ik.
Die servercrash van 2000 was geen ongelukje Croup.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou, het is dan maar goed dat je nooit een ban op Fok! gehad hebt, anders hadden we dit forum ook allang "vaarwel" gezegd.
't ging toch over vergeten Fokkers?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:45 schreef kastanova het volgende:
Vaag trouwens dat Ghaven nog niet genoemd is.
Verrek, die naam vond ik altijd zo coolquote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:05 schreef Zwansen het volgende:
VelvetAcidChrist.
Een uitnodiging voor een bruiloft? Volgens mij was dat van 2 modsquote:Op zondag 18 januari 2009 00:18 schreef kastanova het volgende:
Bedacht me trouwens net nog dat ik ooit een daadwerkelijke huwelijksnodiging van 2 fokkers heb gekregen, weet alleen bij God niet meer van wie... Iemand.
Als je het zelf niet meer kunt herinneren zal het vast niet zo belangrijk zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 00:18 schreef kastanova het volgende:
Bedacht me trouwens net nog dat ik ooit een daadwerkelijke huwelijksnodiging van 2 fokkers heb gekregen, weet alleen bij God niet meer van wie... Iemand.
ET en Swets?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een uitnodiging voor een bruiloft? Volgens mij was dat van 2 mods
Nope, Swets zou nooit fokkers (zoals ik) uitnodigen en Pluisje ken ik niet eensquote:
Denk eens na, ik word nieuwsgierigquote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, Swets zou nooit fokkers (zoals ik) uitnodigen en Pluisje ken ik niet eens.
Tara-nogwat en dinges?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, Swets zou nooit fokkers (zoals ik) uitnodigen en Pluisje ken ik niet eens.
Sjak en ik waren het ook nietquote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hmm zou best eens kunnen. Ik heb wel vaker de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangtquote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Knut en Smilliarion (ofzo)
Ja die! Heb jij ook een uitnodiging gekregen ofzo Swets?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Knut en Smilliarion (ofzo)
Nee, waren de enige modjes die ik me kon herinneren die trouwdequote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja die! Heb jij ook een uitnodiging gekregen ofzo Swets?.
Naja boeien, ik ben ook niet geweest, dus je hebt niets gemistquote:Op zondag 18 januari 2009 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, waren de enige modjes die ik me kon herinneren die trouwde
Die was ik idd vergeten, ik heb nooit doorgehad of het nu een act was die hij opvoerde. of dat er iets niet helemaal aan hem kloptequote:Op maandag 19 januari 2009 17:33 schreef DumDaDum het volgende:
Fuifduif iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |