hahaquote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Heathen. het volgende:
Wat mij opvalt, waarom zijn er geen homo's die hier poeslief doen?
ohja iedereen hier is lelijk.
En tegelijk 'berend botje'' neuriën, dat zou ontzettend opwindend zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:30 schreef Herald het volgende:
[..]
haha
so true
je hebt helemaal gelijk
ps ik zou je gaarne eens lekker willen pijpen en je zaad voor het slikken eens leker gorgelen zodat er bellen onstaan
True.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef Fascination het volgende:
True.
Inderdaad, waarom zijn hier geen slijmhomo's?
Ik ben dan wel weer een slijmlesbienne.
Dit bedoel ik nou.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:38 schreef DemonRage het volgende:
TS met z'n verkapte kijk-ik-verdedig-vrouwen-door-een-fictieve-groep-personen-aan-te-vallen-om-punten-te-scoren topic.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou.Gast, wat zou ik met een chick van Fok
moeten?
Inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Crane het volgende:
[..]
moeten?
takes one to know one!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef Tommeke het volgende:
En van die slijmballen eindigen toch altijd in de 'friends-zone'
Neuken?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Crane het volgende:
[..]
moeten?
True.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef Crane het volgende:
Echt van dat ICT-nerd gedrag is dat.Wanneer hier een vrouw hier post gaan alle users opeens overdreven poeslief doen en/of d'r behandelen alsof het extreem bijzonder is dat ze een vrouw is en op dit forum rondhangt en zijn ze er helemaal van ondersteboven dat ze met een vrouw kunnen 'praten'.
![]()
Klacht: gastjes die geen vrouwen gewend zijn en helemaal op hol slaan zodra ze er een 'tegenkomen', notabene op internet.
Equally true.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:38 schreef DemonRage het volgende:
TS met z'n verkapte kijk-ik-verdedig-vrouwen-door-een-fictieve-groep-personen-aan-te-vallen-om-punten-te-scoren topic.
Wat zij zegt dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh? Maar je bent echt een toffe meid hoor!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, je hebt gelijk. Al doet echt niet iedereen aardig tegen mij hoor. En terecht trouwens.
Je zou het eens moeten proberenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:53 schreef mirved het volgende:
Inderdaad. Gaan flirten met wijven op een internetforumHet zal vast gebeuren dat mensen afspreken via FOK maar het komt zo kansloos over.
Deze is dus gehosseld door iemand van Fok, ik gok op afcajos.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten proberen!
Probeerde jij me niet in een ver verleden eens te hosselen?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Deze is dus gehosseld door iemand van Fok, ik gok op afcajos.
Je hebt het mis. Geloof me.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Deze is dus gehosseld door iemand van Fok, ik gok op afcajos.
Fobo geklikt.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, je hebt gelijk. Al doet echt niet iedereen aardig tegen mij hoor. En terecht trouwens.
ik weet dat je droog staat, maar de dames hebben het al druk genoeg met de ict-nerds!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Alle negatieve reacties tegen TS komen van ICT-nerds. Dus dames, ze filteren zichzelf er vast maar uit voor jullie
Wtf is een OT? NEPNERD.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:29 schreef SiestaGuru het volgende:
Terechte klacht!
Nerd hier, en ik voel vaak een onweerstaanbare drang om precies te doen wat in de OT staat
Bij mij is er geen proberen. Ik hossel of hossel niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeerde jij me niet in een ver verleden eens te hosselen?
Fixed it for ya.quote:
M.a.w. Yet another frustie who just cannot get any himselfquote:Op woensdag 19 november 2008 21:15 schreef XDo het volgende:
allemaal kloons van Crane hierboven??
Kansloos Crane, al je topics hebben hetzelfde onderwerp!
Eigenlijk is dit een best goede ontwikkeling, dat verklootte quotes gewijzigd worden door een mod. Hulde hiervoor Adelante.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:17 schreef Jajong het volgende:
Fixed it for ya.
Ik ben eenzaam, mag ik dan ook een keer mijn plezier hebben?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef Crane het volgende:
Echt van dat ICT-nerd gedrag is dat.Wanneer hier een vrouw hier post gaan alle users opeens overdreven poeslief doen en/of d'r behandelen alsof het extreem bijzonder is dat ze een vrouw is en op dit forum rondhangt en zijn ze er helemaal van ondersteboven dat ze met een vrouw kunnen 'praten'.
![]()
Klacht: gastjes die geen vrouwen gewend zijn en helemaal op hol slaan zodra ze er een 'tegenkomen', notabene op internet.
Wie zegt jou dat hier geen homo,s zitten?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Heathen. het volgende:
Wat mij opvalt, waarom zijn er geen homo's die hier poeslief doen?
ohja iedereen hier is lelijk.
Dat zegt natuurlijk ook veel over die ''meisjes''.quote:Op donderdag 20 november 2008 07:19 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ja indeed. Die gasten die opeens zo ontzettend lief en slijmerig gaan doen. Goddamn!
Maar weetje, kijk eens naar de reacties van die meisjes. Het werkt wel!
Neem nog eens een bakje koffie. Want je leest iets wat ik totaal niet schrijf.quote:Op donderdag 20 november 2008 06:47 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Wie zegt jou dat hier geen homo,s zitten?
Voor ,t zelfde geld zit er 1 bij het kijken naar jou fobo met z,n tampeloeres te spelen en heeft ie vieze gedachtes.
Dus ga je maar slijmen bij elk beetje vrouw?quote:Op donderdag 20 november 2008 02:55 schreef Sjibble het volgende:
Als ik uitga of op de werkvloer sta vind ik het niet zo bijzonder.
Maar in de ICT, dan mis je echt wat!En kan je het echt niet helpen soms omdat je de hele dag geen vrouw gezien hebt
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef Crane het volgende:
![]()
Verschrikkelijk inderdaadquote:
quote:Zij:
"Ik moet dit áfmaken maar niemand hélpt me..![]()
"
Nerdje: Rent er op af en doet haar werk..
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:56 schreef DSS24 het volgende:
Er zijn hier helemaal geen vrouwen.
Het zijn allemaal mannen die geilen op aandacht en FoBo kliks.
FOK! is een mannenwereld met nepvrouwen en klonen.
Inderdaad, aanpakken die hap!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:31 schreef cerror het volgende:
UCHBREATHTAKINGUCHE
Stelletje pubers.
Doe er wat aan zou ik zeggen!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:31 schreef cerror het volgende:
UCHBREATHTAKINGUCHE
Stelletje pubers.
3 meiden op een ander forum en 1 via FOK! het kan best. En het is nog leuk ook.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:53 schreef mirved het volgende:
Inderdaad. Gaan flirten met wijven op een internetforumHet zal vast gebeuren dat mensen afspreken via FOK maar het komt zo kansloos over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:23 schreef Murloc het volgende:
Ik weet van een aantal 100% zeker dat ze vrouw zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omgebouwde man die nogal is doorgeschoten in de rol van vrouw op fok zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet van een aantal 100% zeker dat ze vrouw zijn
Hey! Die postte ik gister nog! Plaatjessteler!quote:
Ik vorige week al, kutjochquote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey! Die postte ik gister nog! Plaatjessteler!
Pfft. Ik ben veel ouder dan jij! En ik heb 'm gemaakt! Vorig jaar!quote:
Dat lieg je!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pfft. Ik ben veel ouder dan jij! En ik heb 'm gemaakt! Vorig jaar!
Dan kan heul niet!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:44 schreef JanusAnus het volgende:
Volgens mij stamt dat plaatje uit 1783
Nee, ik spreek enkel de waarheid. Ze noemen me ook wel Honest Jong.quote:
whehehequote:
Oh. Dan zal je wel gelijk hebben, ja, met zo'n bijnaam.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, ik spreek enkel de waarheid. Ze noemen me ook wel Honest Jong.
Ja sorry, verschil moet er wezen man.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh. Dan zal je wel gelijk hebben, ja, met zo'n bijnaam.
Ik sla je toch nog wel neer.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja sorry, verschil moet er wezen man.
You're welcome to tryquote:
Jongen, jij kan nog niet slopen op de KLB-SC meet.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
You're welcome to try [ afbeelding ]
Naast Honest Jong noemen ze me ook wel De Slopert.
Shit. You got me there!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:27 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Welles, toen waren er nog ridders! Ze waren toen al bijna uitgestorven hoor!
Verkapte Ik-heb-een-mancrush-op-je-please-kom-naar-de-meet-post.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Jongen, jij kan nog niet slopen op de KLB-SC meet.
Ik was het no homo vergeten, inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Shit. You got me there!
[..]
Verkapte Ik-heb-een-mancrush-op-je-please-kom-naar-de-meet-post.
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:45 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben te lui om in het profiel te kijken of iemand man of vrouw is
Je mag Jimi's naam wel noemen hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:49 schreef Lamzak_ het volgende:
En wat me ook opvalt, dat als je een specifieke user hebt die veel met een vrouwelijk user praat, altijd denigrerend doet tegen je. Net alsof hij stoer is terwijl hij slow-chat met een vrouw die hij nog nooit in het echt gezien heeft, en vanuit de vrouw-haar-kant ook nooit zou willen zien
Die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:49 schreef Lamzak_ het volgende:
En wat me ook opvalt, dat als je een specifieke user hebt die veel met een vrouwelijk user praat, altijd denigrerend doet tegen je. Net alsof hij stoer is terwijl hij slow-chat met een vrouw die hij nog nooit in het echt gezien heeft, en vanuit de vrouw-haar-kant ook nooit zou willen zien
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:25 schreef Crane het volgende:
Je mag Jimi's naam wel noemen hoor.
Als je bijvoorbeeld op mij doelt dan denk ik dat je het niet helemaal snapt, om me maar eens mild uit te drukken.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:49 schreef Lamzak_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:17 schreef nimarad het volgende:Verkapt "Kijk-naar-mijn-fobo"-post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:17 schreef nimarad het volgende:Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:17 schreef nimarad het volgende:
Je bent inderdaad niet zo knap. Midly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:17 schreef nimarad het volgende:Wie shopt er op die foto uit jouw fobo wat bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je wil dat ik naar de meet kom omdat je mij zo'n sprankelende persoonlijkheid vindt hebben?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik was het no homo vergeten, inderdaad.
quote:
Vrijgezelle internethelden aan het woord.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet zo knap. Midly.
Dus je mag alleen meisjes lelijk vinden als je een vaste relatie hebt? Stakkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:51 schreef CasB het volgende:
[..]
[..]
Vrijgezelle internethelden aan het woord.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:05 schreef J-heronimus het volgende:
Wat boeit mij die ICT-nerds.
Laat die jongens gewoon. Niet iedereen durft een vrouw in het echt leven aan te spreken.
Dat zeg ik niet, ik vind het alleen knap dat mensen een oordeel kunnen maken na het zien van 1 foto.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus je mag alleen meisjes lelijk vinden als je een vaste relatie hebt? Stakker.
Waarop baseer jij dat ik op geblondeerde types val? Eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:23 schreef CasB het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik vind het alleen knap dat mensen een oordeel kunnen maken na het zien van 1 foto.
Maargoed, ik gok dat jij op geblondeerde types valt die je tegenkomt in een discotheek.
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:17 schreef nimarad het volgende:Even er vanuit gaande dat je in die wangen iets nuttigs bewaart valt het best mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet aan een vechtsport, dus kom je op mij over als een standaard haantje de voorste met een geblondeerde chick. Ja, vooroordelen, ik weet het.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat ik op geblondeerde types val? Eerlijk zeggen.
Je kon er echt niet meer naast zittenquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:26 schreef CasB het volgende:
[..]
Je doet aan een vechtsport, dus kom je op mij over als een standaard haantje de voorste met een geblondeerde chick. Ja, vooroordelen, ik weet het.
in 9 van de 10 gevallen heb je ook gewoon gelijk, maar een beste maat van mij die doet ook aan vechtsport, en is daar op de uitzondering, geen blonde bimbo maar gewoon een 'normaal ' goed uitziend vrouwtjequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:26 schreef CasB het volgende:
[..]
Je doet aan een vechtsport, dus kom je op mij over als een standaard haantje de voorste met een geblondeerde chick. Ja, vooroordelen, ik weet het.
Ja, dat zul je net zien.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je kon er echt niet meer naast zitten.
Ik neem maar even aan dat ik veel en veel meer vechtsporters ken dan jij, en zo goed als alle vooroordelen zijn onwaar. Het type waar jij op doelt komt minder dan 10% voor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
in 9 van de 10 gevallen heb je ook gewoon gelijk, maar een beste maat van mij die doet ook aan vechtsport, en is daar op de uitzondering, geen blonde bimbo maar gewoon een 'normaal ' goed uitziend vrouwtje
Hmmm. Ik heb niet echt een soort type meisje waar ik op val. Ze zijn meestal wel kleinquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:29 schreef CasB het volgende:
[..]
Ja, dat zul je net zien.Waar val je dan op, als ik vragen mag.
Het heeft ook niet per se met je sport te maken. Maar kijk bijvoorbeeld naar een aantal 'top'sporters. Hoeveel voetballers hebben wel niet een blond wijf die haar naam waarschijnlijk niet eens kan spellen, en dat zelfde zie je bij een hoop grote/bekende sporters. (Voetballers vind ik overigens geen topsporters, maar luie varkens)quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik neem maar even aan dat ik veel en veel meer vechtsporters ken dan jij, en zo goed als alle vooroordelen zijn onwaar. Het type waar jij op doelt komt minder dan 10% voor.
Over die topsporters heb je misschien wel gelijk, maar dat die vrouwen er zo uit zien is vaak eerder een gevolg van de faam en rijkdom. Dan gaan die vrouwen vaker dan de pedicure, manicure blabla en shoppen duurder, en ja dan gaan ze eruit zien als de standaard Hollywood-vrouw, en die bestempel jij dan als 'bimbo'.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:34 schreef CasB het volgende:
[..]
Het heeft ook niet per se met je sport te maken. Maar kijk bijvoorbeeld naar een aantal 'top'sporters. Hoeveel voetballers hebben wel niet een blond wijf die haar naam waarschijnlijk niet eens kan spellen, en dat zelfde zie je bij een hoop grote/bekende sporters.
Via Fok! of uberhaupt internet is het lastig te beoordelen hoe iemand in elkaar zit of waar diegene op valt, maar de foto's die in jouw fobo staan komen redelijk narcistisch over (vind ik). Jij bent waarschijnlijk eerder trots dan narcistisch, maar over het algemeen lopen die narcisten met een enorme bimbo over straat.
Een welgemeendequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:38 schreef Jajong het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom de foto's in mijn fotoboek narcistisch zouden zijn. Als ik een voetballer was en ik had foto's van mezelf erin gezet waarop ik een vrije trap neem ofzo, kwamen ze dan nog steed narcistisch over? Ik heb er gewoon foto's in gezet die een beetje weergeven wat ik doe, en laat die sport nou net mijn halve leven beheersen. En trots ben ik zeker.
Nou schreeuw niet te vroeg. Ik kan ook niet tegen die 'puppies' maar volgens mij heeft het wel effect bij de vrouwtjes. Vrouwelijke users houden van de aandacht. Dat kan ik uit hun repliek opmaken. Dus wellicht zitten die hondjes er niet zover naast. Ten tweede zijn het volgens mij juist geen ict-nerds die zo doen. Daar ict-nerds juist degenen zijn die door die hele spel heen kunnen kijken en niet durven meete doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 07:55 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk ook veel over die ''meisjes''.
Die gasten die hier op het forum achter elke vrouwelijke user aanlopen en naamtopics en dergelijke maken.. te sneu voor woorden, alsof een zichzelf respecterende vrouw, of meid for that matter zich laat inpalmen door een of andere puisterige World of Warcraft geek
Valt me wel op dat diezelfde gasten vaak denken ongelofelijk stoer te zijn, je weet wel, mensen op de meest creatieve manier uitschelden als die het niet eens zijn met hun(vaak ongefundeerde)mening.
Nouja, ik vind jouw foto's een beetje overkomen van "kijk mij stoer zijn", maargoed, dat interpreteer ik blijkbaar verkeerd (dat doe ik wel vakerquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Over die topsporters heb je misschien wel gelijk, maar dat die vrouwen er zo uit zien is vaak eerder een gevolg van de faam en rijkdom. Dan gaan die vrouwen vaker dan de pedicure, manicure blabla en shoppen duurder, en ja dan gaan ze eruit zien als de standaard Hollywood-vrouw, en die bestempel jij dan als 'bimbo'.
Ik snap alleen niet zo goed waarom de foto's in mijn fotoboek narcistisch zouden zijn. Als ik een voetballer was en ik had foto's van mezelf erin gezet waarop ik een vrije trap neem ofzo, kwamen ze dan nog steed narcistisch over? Ik heb er gewoon foto's in gezet die een beetje weergeven wat ik doe, en laat die sport nou net mijn halve leven beheersen. En trots ben ik zeker.
Nee, dat is niet mijn intentie. Ik ben niet zo onzeker dat ik me stoer moet voordoen voor een internetcommunity.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:43 schreef CasB het volgende:
[..]
Nouja, ik vind jouw foto's een beetje overkomen van "kijk mij stoer zijn", maargoed, dat interpreteer ik blijkbaar verkeerd (dat doe ik wel vaker).
Maargoed, faam en rijkdom hoeft bij mij nog niet te betekenen dat je er als een bimbo uit hoeft te zien. Maargoed, we dwalen af. Het topic gaat over nerds, niet over bazen en bimbo's.
[offtopic]
Nieuw op SBS6: Bazen en Bimbo's!!!
[/offtopic]
Ach knaapje toch, kun je er even niet mee omgaan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:51 schreef CasB het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:51 schreef CasB het volgende:
Hoe ironisch is die opmerking als je op z'n fobo klikt om dan een magere ginger met ontbloot bovenlichaam te zien!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:21 schreef Biels het volgende:
Ach knaapje toch, kun je er even niet mee omgaan?
Iedereen kan een relatie krijgen, zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:35 schreef Biels het volgende:
Hey, maar hij heeft een relatie he. Respect voor deze meesterpimp.
Het is patat, dat weet je he?quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:06 schreef Fir3fly het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe er in zo'n topic 2 kampen ontstaan die vervolgens modder gaan gooien en het originele onderwerp vergeten.
Ja, het zijn net mensen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:06 schreef Fir3fly het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe er in zo'n topic 2 kampen ontstaan die vervolgens modder gaan gooien en het originele onderwerp vergeten.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:25 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Even er vanuit gaande dat je in die wangen iets nuttigs bewaart valt het best mee.
Dan is het zeker struikelen over de kwijlbakjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:05 schreef Slarioux het volgende:
Eens met de klacht. Vooral leuk als in slowchats zich nieuwe mensen aandoen, en het zijn *tadam* vrouwen. Levert briljante proza op!
Je kan best via forums in her pants komen, alleen dat kansloze geslijm erger ik me ook wel eens aan ja.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:12 schreef 16meter het volgende:
Hahaha.
Zeer terechte klacht.
Denken dat ze door lief te doen op een forum 'in her pants' kunnen komen.![]()
En degene die zegt pleur op doe het lekker zelf, die neukt ze want die kan van zich afbijtenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad![]()
Zie het hier op opleiding ook genoeg gebeuren, 10 Nerds om een meisje heen te dartelen, dat als enige in een klas zit.. en ze spant ze maar allemaal voor haar karretje.
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 06:36 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Het is patat, dat weet je he?
Ja dan worden ze bedolven onder de vragen, fotoboek requests en hyves mailtjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan is het zeker struikelen over de kwijlbakjes
Ja en als bedankje ga ik nu een gangbang houden met ze. Blij met de goede afloopquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:14 schreef Emimich het volgende:
Om maar eens on-topic te blijven: toch voor de verandering een keer eens met TS. Kijk voor de lol alleen maar eens naar alle reacties na mijn onthulling over Breathtaking (dé 'chick' van de SC) en alle ophef die daarover stond.![]()
Kijk maar in het FB-topic, zelfs daar werd ik door velen verrot gescholden doordat ik 'hun' meisje aanviel!
Ach ja, om eerlijk te zijn ben ik toch niet zo van de gangbangs, zeker niet met mannen!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ja en als bedankje ga ik nu een gangbang houden met ze. Blij met de goede afloop?
Link naar dat SC deeltje?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:14 schreef Emimich het volgende:
Om maar eens on-topic te blijven: toch voor de verandering een keer eens met TS. Kijk voor de lol alleen maar eens naar alle reacties na mijn onthulling over Breathtaking (dé 'chick' van de SC) en alle ophef die daarover stond.![]()
Kijk maar in het FB-topic, zelfs daar werd ik door velen verrot gescholden doordat ik 'hun' meisje aanviel!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Friet, punt uit...
yvonne.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:06 schreef RickoKun het volgende:
Komen er hier vrouwen dan naast ladidadida, fascination en BT?
Je typt eng.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OMFG haAllOoooWww SwEttiejJ nEuwkEuh m3Tt mii?!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ricko is dan ook een beetje vreemd. Je moet er van houden.
Ricko.
Wat was de onthulling dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:14 schreef Emimich het volgende:
Aangezien "chick" tussen aanhalingstekens staat... Breathtaking is een man?quote:
Even alle relevante links voor je omtrent de rel:quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:28 schreef Jajong het volgende:
Je probeert wel heel hard Emimich, zou haast denken dat je gewoon een ordinaire troll bent.
En je hebt gelijk, ik ben echt de ultieme ICT-nerd, ik weet me geen houding te geven bij vrouwen en ik vind ze ook heel erg speciaal. Ik ben ook nog maagd en versier nooit vrouwen.
Ik snap dat je me ertussen zet omdat je heel hard probeert om me te provoceren enzo, maar je kan ook te hard je best doen. Give it a rest man. Zet me straks laag in je stakkerlijst-update en doe alsof iemand naast jezelf er ook maar een ene fuck om geeft, maar ik heb niet zoveel zin in een dickmeasuring-contest op 't forum.
Pwnd^2quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:28 schreef Jajong het volgende:
Je probeert wel heel hard Emimich, zou haast denken dat je gewoon een ordinaire troll bent.
En je hebt gelijk, ik ben echt de ultieme ICT-nerd, ik weet me geen houding te geven bij vrouwen en ik vind ze ook heel erg speciaal. Ik ben ook nog maagd en versier nooit vrouwen.
Ik snap dat je me ertussen zet omdat je heel hard probeert om me te provoceren enzo, maar je kan ook te hard je best doen. Give it a rest man. Zet me straks laag in je stakkerlijst-update en doe alsof iemand naast jezelf er ook maar een ene fuck om geeft, maar ik heb niet zoveel zin in een dickmeasuring-contest op 't forum.
Wat ben je toch een jenkie in de koelkastquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even alle relevante links voor je omtrent de rel:
Origineel:
Auw.. (Incl. pic)![]()
Ophef:
De PM van Emimich afgelopen nacht
[KLB Mênnus FB] Waar nieuwe mods gekozen worden!
Lemmingen:
Vraagje over intieme piercing![]()
Vriendin wil piercing
Relevante users naar aanleiding van dit voorbeeld waar TS in de OP op zou doelen:
- Sackboy
- IQM
- leolinedance
- postmortum
- jordeeeh
- Jajong
Het kan geen toeval zijn dat dit gehele rijtje users laag in een niet nader te noemen 'lijstje' staat!
Pas op man, straks kom je nog in kaste 4.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:46 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Mijn God, hoe triest over BT & Emi.
Emi, dat valt mij erg tegen.
Lid van 2 kastes zijn... Uhm, ik ben wel benieuwd hoe het is om een paria te zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pas op man, straks kom je nog in kaste 4.
[Scaurus] Moderniteitquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het juist triest dat jullie gaan huilen op het internet
mission accomplished
Ik denk het ja, stel je voor. The horrorquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:50 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Lid van 2 kastes zijn... Uhm, ik ben wel benieuwd hoe het is om een paria te zijn.Dan krijg ik dus bepaalde PM's over users niet? Of gaat Emi dan nare PM's over mijn kastevrienden sturen naar andere fok!'ers uit de hogere kastes?
Zo kun je natuurlijk alles wel relativeren he.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het juist triest dat jullie gaan huilen op het internet
mission accomplished
Waarom voel je je dan weer überhaupt geroepen om hier te reageren én in bijvoorbeeld de FB?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:28 schreef Jajong het volgende:
Mijn God, wellicht moet ik hier een documentaire over maken voor IDFA 2009. Grove mensenrechtenschendingen hier, maar toch getolereerd door de fascistische mods.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk het ja, stel je voor. The horror.
Ach ja, niet iedereen is een fan enkel en alleen het vrijheid, blijheid enquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:46 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Mijn God, hoe triest over BT & Emi.
Emi, dat valt mij erg tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |