quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:25 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Even er vanuit gaande dat je in die wangen iets nuttigs bewaart valt het best mee.
Dan is het zeker struikelen over de kwijlbakjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:05 schreef Slarioux het volgende:
Eens met de klacht. Vooral leuk als in slowchats zich nieuwe mensen aandoen, en het zijn *tadam* vrouwen. Levert briljante proza op!
Je kan best via forums in her pants komen, alleen dat kansloze geslijm erger ik me ook wel eens aan ja.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:12 schreef 16meter het volgende:
Hahaha.
Zeer terechte klacht.
Denken dat ze door lief te doen op een forum 'in her pants' kunnen komen.![]()
En degene die zegt pleur op doe het lekker zelf, die neukt ze want die kan van zich afbijtenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad![]()
Zie het hier op opleiding ook genoeg gebeuren, 10 Nerds om een meisje heen te dartelen, dat als enige in een klas zit.. en ze spant ze maar allemaal voor haar karretje.
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 06:36 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Het is patat, dat weet je he?
Ja dan worden ze bedolven onder de vragen, fotoboek requests en hyves mailtjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan is het zeker struikelen over de kwijlbakjes
Ja en als bedankje ga ik nu een gangbang houden met ze. Blij met de goede afloopquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:14 schreef Emimich het volgende:
Om maar eens on-topic te blijven: toch voor de verandering een keer eens met TS. Kijk voor de lol alleen maar eens naar alle reacties na mijn onthulling over Breathtaking (dé 'chick' van de SC) en alle ophef die daarover stond.![]()
Kijk maar in het FB-topic, zelfs daar werd ik door velen verrot gescholden doordat ik 'hun' meisje aanviel!
Ach ja, om eerlijk te zijn ben ik toch niet zo van de gangbangs, zeker niet met mannen!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ja en als bedankje ga ik nu een gangbang houden met ze. Blij met de goede afloop?
Link naar dat SC deeltje?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:14 schreef Emimich het volgende:
Om maar eens on-topic te blijven: toch voor de verandering een keer eens met TS. Kijk voor de lol alleen maar eens naar alle reacties na mijn onthulling over Breathtaking (dé 'chick' van de SC) en alle ophef die daarover stond.![]()
Kijk maar in het FB-topic, zelfs daar werd ik door velen verrot gescholden doordat ik 'hun' meisje aanviel!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Friet, punt uit...
yvonne.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:06 schreef RickoKun het volgende:
Komen er hier vrouwen dan naast ladidadida, fascination en BT?
Je typt eng.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OMFG haAllOoooWww SwEttiejJ nEuwkEuh m3Tt mii?!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ricko is dan ook een beetje vreemd. Je moet er van houden.
Ricko.
Wat was de onthulling dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:14 schreef Emimich het volgende:
Aangezien "chick" tussen aanhalingstekens staat... Breathtaking is een man?quote:
Even alle relevante links voor je omtrent de rel:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |