Shit. You got me there!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:27 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Welles, toen waren er nog ridders! Ze waren toen al bijna uitgestorven hoor!
Verkapte Ik-heb-een-mancrush-op-je-please-kom-naar-de-meet-post.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Jongen, jij kan nog niet slopen op de KLB-SC meet.
Ik was het no homo vergeten, inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Shit. You got me there!
[..]
Verkapte Ik-heb-een-mancrush-op-je-please-kom-naar-de-meet-post.
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:45 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben te lui om in het profiel te kijken of iemand man of vrouw is
Je mag Jimi's naam wel noemen hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:49 schreef Lamzak_ het volgende:
En wat me ook opvalt, dat als je een specifieke user hebt die veel met een vrouwelijk user praat, altijd denigrerend doet tegen je. Net alsof hij stoer is terwijl hij slow-chat met een vrouw die hij nog nooit in het echt gezien heeft, en vanuit de vrouw-haar-kant ook nooit zou willen zien
Die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:49 schreef Lamzak_ het volgende:
En wat me ook opvalt, dat als je een specifieke user hebt die veel met een vrouwelijk user praat, altijd denigrerend doet tegen je. Net alsof hij stoer is terwijl hij slow-chat met een vrouw die hij nog nooit in het echt gezien heeft, en vanuit de vrouw-haar-kant ook nooit zou willen zien
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:25 schreef Crane het volgende:
Je mag Jimi's naam wel noemen hoor.
Als je bijvoorbeeld op mij doelt dan denk ik dat je het niet helemaal snapt, om me maar eens mild uit te drukken.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:49 schreef Lamzak_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:17 schreef nimarad het volgende:Verkapt "Kijk-naar-mijn-fobo"-post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:17 schreef nimarad het volgende:Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:17 schreef nimarad het volgende:
Je bent inderdaad niet zo knap. Midly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:17 schreef nimarad het volgende:Wie shopt er op die foto uit jouw fobo wat bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je wil dat ik naar de meet kom omdat je mij zo'n sprankelende persoonlijkheid vindt hebben?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik was het no homo vergeten, inderdaad.
quote:
Vrijgezelle internethelden aan het woord.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet zo knap. Midly.
Dus je mag alleen meisjes lelijk vinden als je een vaste relatie hebt? Stakkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:51 schreef CasB het volgende:
[..]
[..]
Vrijgezelle internethelden aan het woord.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:05 schreef J-heronimus het volgende:
Wat boeit mij die ICT-nerds.
Laat die jongens gewoon. Niet iedereen durft een vrouw in het echt leven aan te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |