quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 21:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Over de beslissingswedstrijd om het NL kampioenschap tussen Rapid JC en NAC in de Vliert.
Netwerk ging over FC Limburg.
Kan Peters komende weken weer gewoon centraal spelen. Scheimann is na een schorsing weer beschikbaar.quote:Arjan Ebbinge moet weer weken toekijken
maandag 17 november 2008
DEN BOSCH - Een scheur in de hamstring houdt FC Den Bosch-verdediger Arjan Ebbinge opnieuw weken aan de kant. De Veendammer (33) viel vrijdag geblesseerd uit en uit de echo bleek dat het goed mis is. "Zes tot acht weken voordat ik weer volop kan sprinten. Goed balen, twee keer achter elkaar een zware blessure."
Ebbinge was pas net weer terug van een meniscusoperatie. "Dus overbelasting kan het niet zijn geweest. Ik wilde mijn been strekken voor een blok en toen voelde ik al iets. Het zag er nogal raar uit eigenlijk. En het voelde als kramp zoals je dat in je slaap wel eens hebt. Alleen hielp rekken nu niet. Ik was net zo blij dat ik weer kon voetballen, voelde me fris en fit. Maar vandaag is het balen, morgen ga ik er weer tegenaan. Ik hoop in de winterstop weer aan te sluiten."
Frans doet het leuk als trainer van de D2. Of bedoel je Nick? Die is alweer weg. Ging zich richten op maatschappelijke carriere ofzo.quote:Op maandag 17 november 2008 23:25 schreef Kopbal het volgende:
Hoe doet Paymans het eigenlijk bij jullie?
Oh, dacht dat hij nog bij Den Bosch zat.quote:Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Frans doet het leuk als trainer van de D2. Of bedoel je Nick? Die is alweer weg. Ging zich richten op maatschappelijke carriere ofzo.
Het kan alle kanten op. Je hebt een hoop ploegen die min of meer gelijkwaardig zijn, dus als het een beetje meezit kun je zo 3e worden, maar als het even tegenzit ook 11e ofzo.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:17 schreef methodmich het volgende:
Wel drie spelers in de top van het kaartenklassement volgens de VI, dus niet helemaal kleurloos...
Maar deelname aan de play-offs moet er toch zeker wel in kunnen zitten?
Ik vond het ook een geweldige actie inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Die actie Kazlouskas (ofzo?) vond ik nog wel geinig dat hij net deed of ie die ton terug wilde gooien
Nee, ben er niet bij geweest. 15 uur vliegen om Top Oss - FCDB te zien zat er helaas niet in.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
Duidelijk dat je niet bij de wedstrijd bent geweest. We hebben momenteel heel andere dingen om over te klagen...
Het is even dramatisch als verliezen van Veendam, Omniworld, Fortuna, Haarlem of welke club dan ook.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:27 schreef DRD het volgende:
Door zo negatief te doen dat je volgend seizoen weer op zondag speelt (= amateurs) terwijl je 7de staat.......als je roept dat je rijp bent voor de amateurs, heb je een dramatische wedstrijd gehad die je je aantrekt.
Tot het einde van het seizoen. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:15 schreef fanneke het volgende:
En zoals zo vaak dit seizoen was het vanavond weer kut.
Hoelang krijgt Theo godverdomme nog?
Leek mij niet meer dan een corner.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef ScottTracy het volgende:
Tja, onnodig verlies. Meer dan genoeg kansen gehad en veel te weinig mee gedaan. Maar het spel was sowieso niet goed.Oh en wat een domme actie van Scheimann
![]()
Ik begrijp dat er geen geld is om hem te ontslaan, maar ze hadden 2 jaar geleden al afscheid van hem moeten nemen. Is al jaren een drama met die man.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tot het einde van het seizoen. Lijkt me niet meer dan logisch.
Waarom wil niemand dat begrijpen..?!
Scoorde vandaag wel voor Cambuurquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef Halcon het volgende:
Tja, wat moeten we ook met spelers als Juliana....
Ah, bij mij in de buurtquote:Op donderdag 18 december 2008 01:58 schreef fanneke het volgende:
Verder oefent FC Den Bosch op 10 januari tegen hoofdklasser Capelle uit Capelle aan den IJssel. Verder is de eerstedivisionist nog in onderhandeling met een derde oefentegenstander.
Misschien dat ik ook maar ga, ben voor PSVquote:Op donderdag 18 december 2008 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
We spelen thuis
13 jan PSV thuis in de Vliert. Mooi.
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook maar ga, ben voor PSV. Is toch maar 10 minuten fietsen voor mij.
Normaal ONZ forumquote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie ben jij, en waar kom je ineens vandaan
Hoezo? We staan voor...quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:24 schreef DutchGooner het volgende:
De weg van top naar middenmoot is definitief ingezet
Als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het AD meldt dat Theo Bos zo goed als zeker de nieuwe trainer van Vitesse wordt.
Scholten lijkt me totaal ongeschikt. Degradeerde met Jong Feyenoord (althans, werd net ontslagen voor ie dat af kon maken) en stond met SHO in de winterstop ook onderaan en werd toen weggestuurd. Hoorde heel rare verhalen over de trainingen die hij bij SHO gaf en dan vooral het gebrek aan discipline.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:17 schreef Yeahinho het volgende:
Nope heeft ie niet. En tis volgens mij niet echt een toptrainer. Veel te zacht.
Het bespaart ons een afkoopsom in elk geval. Dat het lastig wordt een nieuwe trainer te vinden is waar, maar het seizoen is toch al verkloot. Beter nu dan vlak voor de start van het nieuwe seizoen of halverwege een seizoen waarin het wel draait.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft een clausule in zijn contract, dus we krijgen er waarschijnlijk geen of niet veel geld voor. En we moeten dus ook in een kort tijdsbestek een nieuwe trainer vinden, terwijl de keus klein is. Ik kan me idealere situaties verzinnen...
Zonder die clausules is het een stuk lastiger om trainers en spelers te halen. De meeste trainers en spelers willen namelijk het liefst z.s.m. naar de Eredivisie in plaats van in de JL te blijven. Het is zeker irritant, want het kan op deze manier zomaar gebeuren dat een prima speler voor een habbekrats de deur uit loopt, maar ik begrijp op zich wel waarom men op deze manier werkt. Denk dat we als FCDB-supporters er mee moeten leren leven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat laatste is ook waar natuurlijk. blijft toch irritant die clausules. Ben wel erg benieuwd wie het gaat worden.
Ik moest gelijk aan jou denkenquote:
Hendrie gaat echt niet weg uit Almelo, heeft niet voor niets ook Feyenoord afgezegd afgelopen seizoen. Bovendien heeft hij niet eens de juiste papieren om hoofdtrainer te zijn.quote:
Zit er een talent tussen de laatst afgestudeerde lichting van de cursus? Die jongens zullen in elk geval wel massaal gaan solliciteren.quote:
Dit lijkt mij ook de meest praktische oplossing.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef fanneke het volgende:
Laat Fredje maar een half seizoen voor de ploeg staan. Heeft nog niet de juiste papieren maar dispensatie moet daar toch wel voor te krijgen zijn.
Ken de laatste lichting niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zit er een talent tussen de laatst afgestudeerde lichting van de cursus? Die jongens zullen in elk geval wel massaal gaan solliciteren.
Een type als Jurrie Koolhof lijkt me ook niet zo bij Den Bosch passen eigenlijk.
Hmm, de groep die in de zomer is begonnen bevat o.a. Adrie Bogers, John Karelse, Ernest Faber, Erwin van de Looi, David Nascimento en Michel Vonk, maar die zijn nog niet klaar denk ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ken de laatste lichting niet.
Koolhof is niks nee.
Petro ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:35 schreef Halcon het volgende:
Alleen vd Looi heeft een verleden hier, maar weet niet of hij een goede trainer is. Ken ´m verder niet echt goed.
Misschien kan Frank de Boer zelf nog de voetbalschoenen aantrekken. Hij moet het huidige niveau nog wel aan kunnen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Petro ook.
Doe maar Frank de Boer dan
Ok dat wist ik niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hendrie gaat echt niet weg uit Almelo, heeft niet voor niets ook Feyenoord afgezegd afgelopen seizoen. Bovendien heeft hij niet eens de juiste papieren om hoofdtrainer te zijn.
quote:Clubiconen FC Den Bosch tarten de KNVB
door Rik Spekenbrink. maandag 05 januari 2009 | 03:42 | Laatst bijgewerkt op: maandag 05 januari 2009 | 10:14
DEN BOSCH - Fred van der Hoorn, Arnold Scholten en Jan van Grinsven gaan met zijn drieën het seizoen afmaken als trainers van FC Den Bosch. Dat heeft het trio gisteren aan de spelersgroep laten weten, na lang beraad op zaterdagavond over de ontstane situatie.
De club zag die dag hoofdcoach Theo Bos na 3,5 jaar vertrekken naar Vitesse. "Vervolgens heeft de spelersgroep baat bij duidelijkheid. Vanuit het comité werden wij met z'n drieën naar voren geschoven. Met samen bijna 1500 gespeelde wedstrijden weten wij hoe de bal rolt", zei Van der Hoorn gisteren.
Hoewel de drie op basis van gelijkwaardigheid gaan werken, is Van der Hoorn eindverantwoordelijke en aanspreekpunt voor de spelers. Van Grinsven gaat de persconferenties leiden en is beschikbaar voor de pers. Voor het trainen van de A1 en het tweede team vond Van der Hoorn gisteravond vervangers. Hij en Scholten stoppen daar voorlopig mee.
Het is echter nog geen uitgemaakte zaak dat de drie clubiconen het seizoen daadwerkelijk afmaken. De richtlijnen schrijven voor dat een club na het vertrek van een trainer vier weken de tijd krijgt iemand anders aan te stellen die het diploma Coach Betaald Voetbal. heeft
"En ik zie geen reden waarom die regel niet voor FC Den Bosch zou gelden", zegt Gerard Marsman, directeur van de Coaches Betaald Voetbal (CBV). " Zoals ik het zie moet FC Den Bosch dus binnen die tijd een andere oplossing hebben. Die regel is ooit bedacht en niet voor niets."
Volgens Marsman kan FC Den Bosch wel een verzoek tot uitstel indienen bij de KNVB. " En dan zal de bond uitsluitsel geven. Mijn inschatting is dat die periode van vier weken geldig blijft."
Van der Hoorn wilde gisteravond niet ingaan op de reactie van Marsman. Eerder zei hij een reactie 'van hogerhand' af te wachten. "Dit overkomt ons. Ik ben er niet mee bezig. Wij gaan de kar trekken en het enige doel is scherp te zijn voor de wedstrijd tegen Excelsior op 16 januari."
De eerstvolgende cursus Coach Betaald Voetbal start pas in 2010. Voor volgend seizoen zal dus sowieso een andere coach worden aangetrokken.
quote:Theo Bos komt nu scouten in De Vliert
door Rik Spekenbrink. maandag 05 januari 2009 | 03:32 | Laatst bijgewerkt op: maandag 05 januari 2009 | 10:12
DEN BOSCH - Fred van der Hoorn had zijn ski's dinsdag nog niet opgeborgen of de telefoon ging. Theo Bos was direct na het ontslag van Hans Westerhof door Vitesse benaderd en vroeg Van der Hoorn toestemming om in Arnhem te gaan praten. Die gaf de manager direct en – Vitesse had haast – een paar dagen later was het rond. Vrijdagnacht rond 01.00 uur kwamen beide clubs er uit.
Maar zó eenvoudig als het lijkt, ging het niet. De clausule die de scheidend trainer van FC Den Bosch vorig seizoen nog in zijn contract had staan, verviel op 1 juni 2008. Die behelsde dat Bos voor een bepaald (lager) bedrag naar een eredivisieclub zou mogen gaan, als FC Den Bosch tenminste niet zelf zou promoveren. Hoewel hij bij Vitesse al na het vertrek van Aad de Mos in april werd genoemd, gebeurde er niets. Bos had ondertussen bijgetekend in Den Bosch en lag, zonder clausule, vast tot 1 juli van dit jaar. En dus moest Vitesse over de brug komen.
"En als FC Den Bosch op haar strepen was gaan staan, was Bos gebleven", zei Van der Hoorn zaterdag, kort nadat de trainer zijn afscheidspraatje aan de spelersgroep had gehouden. " Maar wij gunnen Theo de overstap naar zijn oude liefde van harte. Je hebt er ook niets aan als een trainer nog een halfjaar blijft met een spijker in zijn schoen omdat hij weg wil. Niet dat Theo onprofessioneel is, maar toch. Bovendien: over een halfjaar had FC Den Bosch helemaal niets gekregen bij een vertrek."
Hoeveel de club er nu rijker mee is geworden, wil Van der Hoorn niet zeggen. Maar veel water bij de wijn heeft Den Bosch niet gedaan. Even dachten Bos en Van der Hoorn dat het nog wel zou kunnen klappen. "Maar dat zou ook een rare situatie hebben gegeven", meenden beiden. Bos: "Ik was gestreeld door het feit dat FC Den Bosch aangaf met mij het seizoen af te willen maken. Aan de andere kant had ik iets van: 'Ja, kom op. Het mag nu niet meer afketsen'."
Dit was dé kans voor 'mister Vitesse'. Over de vraag of hij de club, hoe diep ook in de penarie, wilde helpen hoefde Bos niet lang na te denken. " Moeilijker was de beslissing bij FC Den Bosch te stoppen. Ik heb hier de kans gekregen en fantastische jaren gehad. Ik werd altijd gesteund binnen de club, ook in mindere tijden. Natuurlijk heb ik fouten gemaakt, maar ik ben ervan overtuigd een betere trainer te zijn dan drie jaar geleden. Nu keer ik terug op het oude nest – ik heb alles bij elkaar 26 jaar bij Vitesse rondgelopen. Deze kans is top. Maar toch vertrek ik met pijn in het hart."
Tegen zijn spelers gaf Bos (43) aan niet te twijfelen aan een snelle comeback. "FC Den Bosch komt nog bij de top vijf. Daar herbergt de selectie voldoende kwaliteit voor. Ik gun ze het allerbeste. Er hebben hier de afgelopen jaren spelers rondgelopen die keihard werkten voor heel weinig geld. Daar heb ik veel respect voor."
Zoals Bos Vitesse op de voet volgde vanuit Den Bosch, zo zal hij nu nog regelmatig zijn wedstrijdjes in De Vliert meepikken. "Ik moet toch ook scouten" , zei hij eerst grappend. Maar het is geen geheim dat de verdediging van Vitesse niet de sterkste linie is. "En FC Den Bosch heeft goede spelers" , weet Bos. En Van der Hoorn: "Dat er voor Jordens Peters nog geen interesse is geweest, vind ik heel vreemd. Theo is erg gecharmeerd van Jordens en ik zou het logisch vinden als er een club voor hem komt. Maar hij heeft nog een contract voor anderhalf jaar en er is bij FC Den Bosch niemand met een clausule in zijn contract." Dat levert dus ook wat op, wil de manager maar zeggen.
En weg waren de twee. Bos naar Arnhem, waar hij voor anderhalf jaar tekende. En gisteravond meteen door naar Turkije. De spelers van het eerste team kregen zaterdagmiddag vrij om het nieuws te laten bezinken. Gisteren stond Van der Hoorn alweer, op geheel eigen wijze, voor de groep. Bos had daar de afgelopen 3,5 jaar gestaan, maar ook dit beeld oogde meteen weer vertrouwd.
Ze hadden ook nee kunnen zeggenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:28 schreef methodmich het volgende:
Den Bosch wil vertrek Bos intern oplossen
Ik vind dat de KNVB niet moet zeuren. Het is tenslotte niet de schuld van Den Bosch dat ze ineens een trainer moeten gaan zoeken!
Tja, zo probeert CBV de werkgelegenheid voor de leden iets hoger te houden.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef Blawh het volgende:
Sowieso belachelijk dat je een papiertje nodig hebt.
Preciesquote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef Blawh het volgende:
Sowieso belachelijk dat je een papiertje nodig hebt.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dan was er een arbitrage gekomen en was ie alsnog weg.
Ik vind het sowieso onzin dat je dat papiertje moet hebben. Een manager bij een verzekeringsmaatschappij hoeft toch ook niet een managersdiploma te hebben?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:28 schreef methodmich het volgende:
Den Bosch wil vertrek Bos intern oplossen
Ik vind dat de KNVB niet moet zeuren. Het is tenslotte niet de schuld van Den Bosch dat ze ineens een trainer moeten gaan zoeken!
Ik weet niet of het waar is, maar heb het idee dat ze hem al een tijdje liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Vd Horst lijkt hiermee definitief op een zijspoor geraakt.
Waarop baseer je dat ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waar is, maar heb het idee dat ze hem al een tijdje liever kwijt dan rijk zijn.
10.00 uur.quote:Locatiewijziging FC Den Bosch - VV Capelle
De wedstrijd FC Den Bosch – VV Capelle, die aanstaande zaterdag op het programma staat, wordt niet op het PBO Opleidings- en Trainingscomplex gespeeld, maar op Sportpark Molenburg te Gorinchem. De velden van het PBO Opleidings- en Trainingscomplex zijn namelijk nog bedekt met ijs en sneeuw en daardoor onbespeelbaar. Het aanvangstijdstip is door de locatiewijziging vervroegd naar 10.00 uur.
SVW Gorinchem is gevestigd aan De Kleine Schelluinsekade 5c (4204 TZ) te Gorinchem.
Contract werd een tijd terug gehalveerd toch? Nu dit? Dat terwijl Wim toch al een tijd meeloopt.quote:
Maar die wordt nu niet gepasseerd en in eerdere situaties werd hij ook op de bank gezet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:41 schreef tong80 het volgende:
Het contract van Jan van Grinsven werd toch ook gehalveerd. En die zit nu in de technische staf.
Dat is mijn idee ook, al heb ik hem nooit zien voetballen. De media doen echter alsof AZ een aanstaande topper heeft binnengehaald.quote:
De Groot mag weg bij de Graafschap. Misschien dat ze jouw oogappeltje nu wel binnenhalenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:00 schreef Halcon het volgende:
Dat is mijn idee ook, al heb ik hem nooit zien voetballen. De media doen echter alsof AZ een aanstaande topper heeft binnengehaald.
Dat hadden ze een paar jaar geleden moeten doen i.p.v. die slunger van RKC te halen. Dan hadden de zaken er nu wat anders voor gestaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De Groot mag weg bij de Graafschap. Misschien dat ze jouw oogappeltje nu wel binnenhalen
Toch redelijk verrassend. Ben benieuwd.quote:Verdediging vlnr: Peters, Ebbinge, Berg, Gobel.
Middenveld vlnr: Scheimann, van Moorsel, Aborah.
Aanval vlnr: Barakat, vd Biezen, El Makrini.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef Yeahinho het volgende:
Alle linkspoten op rechts, inderdaad verrassend!
Graag gedaan. We hielden zelfs nog wat kaarten over. En FC heeft niet bepaald aan klantenbinding gedaan...quote:
Ga je nu elke ontslagen trainer hier noemen?quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooizo, lekker naar PSV ofzo gaan kijken dan.
Lijkt me geen supertalent als je zelf besluit om halverwege over te stappen, maar goed.quote:Kooijman speelgerechtigd voor Schelluinen
SCHELLUINEN - Michael Kooijman (17) mag per direct spelen voor Schelluinen.
Hij kreeg van de KNVB tussentijdse overschrijving van FC Den Bosch. De routiniers Hans van Duuren en Iwan van Oord denken serieus na over een rentree in Schelluinen 1.
http://www.voetbalstatist(...)jman%20michael07.htmquote:Op zondag 25 januari 2009 15:43 schreef methodmich het volgende:
TR kent wel jeugd van Den Bosch volgens mij.
Zegt deze speler je iets?
[..]
Lijkt me geen supertalent als je zelf besluit om halverwege over te stappen, maar goed.
Ken hem wel inderdaad. Linksbuiten hier altijd. Op zich wel een prima speler. Maar komt te kort voor het echte werk. Weet niet op welk niveau Schelluinen speelt. Maar hij kan daar best een aanwinst zijn denk ik. Zeker gezien zijn nog jonge leeftijd.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:43 schreef methodmich het volgende:
TR kent wel jeugd van Den Bosch volgens mij.
Zegt deze speler je iets?
Lijkt me geen supertalent als je zelf besluit om halverwege over te stappen, maar goed.
Je mag die post over maatschappelijke carriere en studeren als niet gepost beschouwen.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij lijkt me niet echt een studerend type. Maar op je 17e al kiezen voor een "maatschappelijke carriere" lijkt me ook wat overdreven. Maargoed hij moet het allemaal zelf weten natuurlijk. Bedankt en tot ziens.
Hij heeft een tattoo met de naam van zn vriendin.
quote:Schelluinen hoopt op Michael Kooijman
SCHELLUINEN - Edin Curic, trainer van zaterdageersteklasser Schelluinen, hoopt na de winterstop te kunnnen beschikken over het zeventienjarige Gorcumse talent Michael Kooijman.
Ex-jeugdinternational Kooijman, die in Gorinchem uitkwam voor SVW en GJS, speelt momenteel bij FC Den Bosch in A1. ,,Maar omdat hij nog in Gorinchem woont en op school gaat en aan het eind van het seizoen toch al zou vertrekken bij Den Bosch, wil hij het liefst nu al naar Schelluinen komen,’’ aldus Curic. ,,Ik wil hem er graag bij hebben. We hebben een smalle selectie en vooral een gebrek aan linkspoten. Hij kan aan de linkerkant op elke positie spelen. Schelluinen is misschien voor hem nu een stap terug, maar hij kan later misschien weer twee stapen vooruit maken in zijn voetballoopbaan.’’
,,De overschrijving is zo goed als rond,’’ zegt Kooijman (foto). ,,Gelukkig, want ik heb het niet meer naar mijn zin in Den Bosch en ik wil meer tijd hebben om te studeren. Ik heb voor Schelluinen gekozen omdat die club een trainer heeft die mij beter kan maken.’’
Dat zegt ie natuurlijk niet. Hij zegt alleen dat er een trainer zit die hem beter kan maken, zonder te zeggen of dat bij Den Bosch al dan niet zo was.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Halcon het volgende:
Bij Schelluinen hebben ze vast een betere trainer dan bij Den Bosch
quote:Doelman Den Bosch in voorselectie Marokko
De ontwikkeling van Brahim Zaari is in het buitenland niet onopgemerkt gebleven. De doelman van FC Den Bosch heeft een plekje in de voorselectie van Marokko veroverd. Het is de eerste keer dat de talentvolle doelwachter een uitnodiging van bondscoach Roger Lemerre heeft ontvangen. Zaari (19) was al eerder actief voor verschillende Marokkaanse jeugdelftallen, maar voor het eerste elftal van Marokko kwam de sluitpost nog niet uit. Een definitieve plaats in de selectie lijkt Zaari niet te kunnen ontgaan, aangezien het talent, naast Karim Zaza van het Deense Aalborg, de enige doelman is in de voorselectie. Eerder deze maand verlengde Zaari zijn contract bij de eerstedivisionist tot 2011.
Het Marokkaanse elftal oefent op woensdag 11 februari tegen Tsjechië. Naast Zaari zijn er meerdere spelers met een Nederlandse achtergrond uitgenodigd. Zo zijn ook Youssef El-Akchaoui (NEC), Karim El Ahmadi (Feyenoord) en Mounir El Hamdaoui (AZ) van de partij. Ook voormalig AZ-speler Tarik Sektioui (FC Porto) en Mbark Boussoufa (Anderlecht) zijn opgenomen in de voorselectie, die uit 35 spelers bestaat.
quote:Bittere conclusies voor FC Den Bosch
31-01-2009
De winterstop en drie duels leveren voor FC Den Bosch treurige conclusies op. De eerste: ploegen als AGOVV kunnen gewoon van de Bosschenaren winnen. De tweede: een versterking, zoals veel clubs in de 1e divisie hebben gehaald, zit er gewoon niet in.
Hoewel er een dubieuze strafschop en een zondagsschot aan vooraf gingen, was er niet veel op de winst van AGOVV af te dingen. FC Den Bosch was, op twee aardige fases na, verre van goed. De Apeldoorners waren niet alleen feller, wat moeilijk te begrijpen is, de ploeg heeft ook een paar aardige spelers (Bokila, Mertens, Chadli) voorin, die altijd aanspeelbaar zijn en iets goeds met de bal doen.
De eerste twintig minuten had FC Den Bosch bovendien moeite met het kunstgras. "Dat is toch anders dan dat van TGG, waar we deze week trainden", zei woordvoerend trainer Jan van Grinsven.
AGOVV kwam via Bokila, na balverlies van Scheimann, terecht op 1-0. Mohamed el Makrini zorgde voor de gelijkmaker. Scheimann gaf voor, Matusiwa kopte op de paal, El Makrini kreeg hem voor de voeten. Die treffer werd gevolgd door de beste periode van FC Den Bosch, waarin het een paar aardige kansen kreeg.
Maar na rust begon AGOVV weer beter. FC Den Bosch scoorde weliswaar via Adnan Barakat, maar de thuisploeg bleef knokken. Invaller Baum loste een door Van Moorsel slecht weggewerkte bal op het doel van Zaari. Die viel wel wat gelukkig binnen, maar was verdiend. En vervolgens een handsbal in de zestienmeter van Göbel, waar scheidsrechter Kuipers een penalty in zag. "Onterecht. Göbel hield de handen langs het lichaam en dat is het criterium", aldus Van Grinsven. De uitblinkende Mertens scoorde: 3-2. "Zuur, maar we moeten verder." Veel meer kon Van Grinsven er niet van maken.
Ook manager Fred van der Hoorn was het opgevallen dat veel eerstedivisionisten zich de afgelopen weken wél versterkten. "Wij zijn bijna de enige die dat niet hebben gedaan. We kunnen dat in Den Bosch gewoon niet, willen we een gezonde club blijven." De twee nieuwe gezichten op de trainingen de afgelopen week, Quentin Jakoba en Sergei Temrukov, waren dan ook nadrukkelijk geen proefspelers. "Ze vielen tussen de wal en het schip en lopen ons niet in de weg. Ze houden hun conditie op peil. Temrukov mag van mij het hele seizoen blijven. We willen elf tegen elf trainen en dat kan niet altijd. Maar hij is met zijn dertig jaar geen versterking meer voor FC Den Bosch. Dat weet hij ook."
Terwijl bijvoorbeeld TOP Oss kennelijk wel de middelen heeft om Sanou, Scholten, Karafillakis en El Allali op amateur- of huurbasis aan te trekken. "Die kunnen dan meer dan wij. Ik heb nu eenmaal een limiet en dat is soms balen. Hoe meer spelers, hoe meer mogelijkheden en onderlinge concurrentie. Financiën bepalen de ranglijst, maar wij slagen er al jaren in om dat met een karig budget te doorbreken. Wij proberen met eigen jeugd en spelers uit de regio nieuwe supporters, de gemeente en bedrijven te enthousiasmeren."
En dan moet FC Den Bosch nog oppassen dat het dit weekeinde of maandag niemand kwijtraakt, want 'er speelt nog het een en ander'. Van der Hoorn is alweer bezig met volgend seizoen. "Met één speler zijn we al ver en we hebben een lijstje met vijf kandidaat-trainers. Waarvan we met vier al hebben gesproken. Twee springen er wat mij betreft uit, die staan samen bovenaan."
Bron: Brabants Dagblad
quote:PERSBERICHT
’s-Hertogenbosch, 31 januari 2009,
KOEN VAN DER BIEZEN VERKOCHT AAN GO AHEAD EAGLES
Koen van der Biezen is per direct door FC Den Bosch verkocht aan Go Ahead Eagles. De spits had nog een contract tot medio 2010 bij de Brabantse club.
Bij de club uit Deventer tekent Van der Biezen voor tweeënhalf jaar.
Manager voetbalzaken Fred van der Hoorn: ,,Binnen de afdeling technische zaken is deze transfer de afgelopen week zorgvuldig besproken en afgewogen en uiteindelijk is dus het unanieme besluit genomen dat dit voor alle partijen de beste oplossing is.’’
Koen van der Biezen: ,,Ik heb een mooie tijd bij FC Den Bosch gehad, waar ik tweeënhalf jaar heb gespeeld. Voor mij is dit nu het beste.’’
Go Ahead Eagles en FC Den Bosch doen geen mededelingen over de financiële afwikkeling van de transfer.
Inderdaad. Wist niet dat Go Ahead geld had of hebben we ´m gratis weggegeven?quote:
Tja, 1 euro is iets, maar 20.000 euro is ook iets. Ik geloof niet dat Go Ahead meer dan 50.000 euro gaat betalen voor Vd Biezen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:53 schreef methodmich het volgende:
Doen ze geen mededelingen over staat in de laatste zin. Lijkt me toch wel dat ze er iets voor hebben gevangen, anders zou het wel opmerkelijk zijn.
"Voor alle partijen de beste oplossing" doet me vermoeden dat vd Biezen en de FC op elkaar uitgekeken waren en dat het dus goed uitkwam dat er een geinteresseerde club informeerde. Het doet me ook vermoeden dat ze niet bepaald de hoofdprijs hebben betaald.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij had nog anderhalf jaar contract dus ik verwacht wel meer dan 50 mille ja. Anders is het zeker stom geweest om hem weg te doen.
Bij Utrecht klapte hij er flink op en werd hij zelfs getipt voor het Nederlands elftal. De laatste jaren bakt hij er weinig van, maar het voetballen kan hij nooit helemaal verleerd zijn.quote:
Als je voor rust de kansen had afgemaakt had je simpel gewonnen, na de rust terecht verloren.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:35 schreef tong80 het volgende:
Zelfs een nederlaag tegen MVV is niet meer vermeldingswaardig
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef fanneke het volgende:
Vitesse-Heerenveen 1-0
Vitesse-Ajax 4-1
Is die Bos niks voor ons?
Je kan hem houden.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, als die komt lever ik mijn seizoenkaart in. Bovendien zijn we op links prima bezet.
Mooiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
Eindelijk weer eens een fatsoenlijke pot.
Scheimann is de revelatie van het seizoen bij ons. Prima back.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:04 schreef methodmich het volgende:
Aardige actie van Scheimann bij die goal zeg.
Plet onzichtbaar tegen zijn oude club of deed ie af en toe nog iets aardigs? Kwam in de extreem korte samenvatting, eigenlijk meer een flits, op RTL7 niet in beeld.
Dat zit ik me ook af te vragen.quote:
Scorebordjournalistiekquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:27 schreef TerroRobbie het volgende:
En Mootje ster van de week terwijl verbeek ster van het veld is en hoger punt. Echt vreemd.
Welke eredivisie club heeft een international ?quote:
Welke niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke eredivisie club heeft een international ?
Het lijkt er niet op dat de FC financieel gezien erg veel gaat bijdragen. Misschien dat ze net genoeg geld hebben om in een vak de stoeltjes te plaatsen, maar als dit doorgaat dan zal de gemeente het wel moeten betalen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:04 schreef LesLii het volgende:
Ongelofelijk.... Net een gerenoveerd stadion, weinig geld, en dan zo iets...
Er komt alleen een nieuwe Vlierttribune, geen heel nieuw stadion.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op dat de FC financieel gezien erg veel gaat bijdragen. Misschien dat ze net genoeg geld hebben om in een vak de stoeltjes te plaatsen, maar als dit doorgaat dan zal de gemeente het wel moeten betalen.
Wel raar, er hebben net wat renovaties plaatsgevonden aan De Vliert en dan nu opeens dit
Bron: AD Sportwereldquote:Geen diner, alleen broodjes in de bus
Door LUDO VAN DENDEREN
DEN BOSCH - Voor vrijwel elke uitwedstrijd aten de spelers van FC Den Bosch in een restaurant van Van der Valk een sportmaaltijd.
Den Bosch-trainer Fred van der Hoorn. FOTO PRO SHOTS
Maar sinds de winterstop wordt er op weg naar een uitbeurt niet meer gestopt bij zo’n vestiging. Nu is er soep en brood in de bus. Dat is goedkoper. Scheelt toch een paar honderd euro per keer.
Vorige week zei voorzitter Bert Kerstens in deze krant dat FC Den Bosch voor komend seizoen flink moet snoeien in de begroting. Het budget wordt met minimaal tien procent verlaagd. Maar ook nu al valt te merken dat de roemruchte club uit de Brabantse hoofdstad de touwtjes slechts met moeite aan elkaar kan knopen.
Toen trainer Theo Bos tijdens de winterstop naar Vitesse verkaste, liet technisch manager Fred van der Hoorn vrijwel direct weten geen geld te hebben om tijdens het seizoen al ergens een nieuwe coach vandaan te halen. De bescheiden afkoopsom die Vitesse aan de Brabanders had overgemaakt, was namelijk direct ten goede gekomen aan oude schuldeisers.
Van der Hoorn besloot daarom zelf voor de groep te gaan staan. In de zes wedstrijden onder het leiderschap van hem en zijn assistenten Arnold Scholten en Jan van Grinsven werden slechts zes punten gepakt. Een plaats in de middenmoot is het gevolg. Het moet lang geleden zijn dat FC Den Bosch zo slecht presteerde.
,,De situatie is ook niet ideaal,’’ reageert Van der Hoorn, die lang niet door iedereen binnen de selectie serieus wordt genomen als trainer. ,,Wij wilden helemaal niet dat Bos vertrok, maar we konden hem toch niet tegenhouden naar ‘zijn’ Vitesse te gaan? Maar neem vandaag. Ik ga zo met de beloften mee omdat Scholten last heeft van zijn been. En ik ben bezig met een nieuwe structuur van de opleiding, waar het hoofd jeugdopleiding ook nog eens vertrekt. Terwijl ik inderdaad volledig bezig hoor te zijn met het elftal voor komend seizoen. Uiteraard doe ik dat er nu ook nog naast.’’
Een simpele analyse van het huidige Den Bosch leert dat de club scorend vermogen te kort komt. In dat licht was het een opmerkelijke zet om topscorer Koen van der Biezen in januari aan Go Ahead Eagles te verkopen, zonder een vervanger voor hem binnen te halen. Net als in het geval van Bos ging de geïnde transfersom direct door naar externe partijen. Geld om iemand van elders aan te trekken was er dus niet.
,,We zitten bij de licentiecommissie van de KNVB in categorie II en daar willen we blijven,’’ zegt de technisch manager. ,,Jaren terug was Den Bosch nagenoeg failliet en zo ver laten we het niet meer komen. Wij wilden Cecilio Lopes (nu Dordrecht, red.) ook hebben. Maar ja, dat kost geld. En we hebben echt een zeer beperkt spelersbudget. Aan de andere kant vind ik dat deze groep genoeg kwaliteit heeft om de play-offs te bereiken. Die doelstelling hebben we intern en daar blijven we achter staan.’’
In Den Bosch vraagt men zich af waarom niemand wil investeren in de FC, om van de club weer een grootmacht te maken, in elk geval in de Jupiler League. Dat moet onder andere gebeuren met een nieuw stadion, dat medio 2011 klaar moet zijn.
Van der Hoorn: ,,In het verre verleden is de club richting bepaalde mensen soms zijn afspraken niet nagekomen. Maar we zijn volledig zonder hulp van anderen uit de problemen gekomen. Ik hoop dat externe partijen dat zien en nu weer bij ons willen horen.’’
Kijk aan. Gaat goed dus met Nasser. Misschien nog een leuk invalbeurtje vanavond dan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanavond maakte Nasser de winnende goal tegen Jong Top Oss. Hij zit morgen ook bij de selectie omdat Verbeek kwakkelt met zijn gezondheid. Jordy is eerder geblesseerd geraakt aan de enkel en zal de komende tijd niet in actie komen.
Boeve?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Peter Boeve...![]()
Doek de zooi dan meteen op...
Zou idd triest zijnquote:
FC Den Bosch kan Kruys niet betalenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:55 schreef methodmich het volgende:
Marc Brys toch topkandidaat?
Kandidatuur Kruys wordt nu weer ontkend. Zou voor Dordt enerzijds jammer zijn als hij gaat, anderzijds misschien voor zowel hem als Dordt wel goed weer eens iets anders te doen.
Barry de kapper ?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:06 schreef 456 het volgende:
[..]
FC Den Bosch kan Kruys niet betalen
Waarom stapt er niet gewoon een fatsoenlijke bossch bedrijf op. Het lijkt me dat hier toch echt niet om MILJOENEN euros gaat
Lijkt me wel realistisch.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:47 schreef Yeahinho het volgende:
Plaats 15 tot 20.
Jij hebt er kaas van gegeten ja.
Wat is dat nou voor raar verhaal? Die man heeft als trainer toch vrijwel overal al gefaald en presenteert zich nou ook niet echt best in de media. Waarom zou Den Bosch, in potentie een topteam in de JL, dan blij mogen zijn met een dergelijke trainer?? Zou eerder andersom zijn, dat Boeve blij mag zijn als hij naar Den Bosch kan.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef Adothehague het volgende:
Al die afkeurende reacties op een mogelijke komst van Peter Boeve hier.
Den Bosch mag in zijn handen knijpen als het een trainer van zijn kaliber kan aantrekken.
Een speler die jaren in het eerste van Ajax heeft gespeeld, heeft de bagage een club als Den Bosch te managen naar mijn mening. Jullie moeten eigenlijk intens blij zijn met een boegbeeld als Boeve met karakter. Bij Den Bosch kan hij zich mooi ontwikkelen, die gaan bezuinigen de komende seizoennen als ze niet promoveren dit seizoen (Lijkt me voor 99.9% zeker). Hier is er geen druk en kan hij rustig het vak onder de knie krijgen. De geldkraan gaat dicht wat betekend dat DB volgend seizoen zal moeten vechten voor een plaats 15 - 20.
Moraal van mijn verhaal: Peter Boeve is een hele mooie geschikte trainer voor Den Bosch en jullie mogen in je handen knijpen van geluk mocht hij het worden.
quote:Boeve: 'Trainerschap Den Bosch lijkt me heel leuk'
Door Sander Berends
Dinsdag, 03 maart 2009, 18:02
"Ik zou het heel leuk vinden." Trainer Peter Boeve maakt er geen geheim van graag trainer van FC Den Bosch te worden. "Het is een goede ploeg. Dat vond ik al en vind ik nog steeds."
Afgelopen vrijdag zat de voormalig international, die vorige maand werd ontslagen bij FC Omniworld, op de tribune van De Vliert om het competitieduel tussen FC Den Bosch en HFC Haarlem (0-2) te aanschouwen. "Ik bezit een enorme passie van voetbal en vind wedstrijden kijken leuk. Maar het klopt, dat ik goede gesprekken heb gevoerd met de clubleiding en ik ben een van de kandidaten om het trainerschap op te nemen. Maar de club heeft meerdere opties. Deze week hoop ik meer duidelijkheid te krijgen. Alles wat ik zelf in de hand had in deze situatie, heb ik aangepakt. Nu ligt de bal bij de club", vertelt hij tegenover ELF Voetbal.
Boeve is bereid om per direct in te stappen. "Mijn hart voor voetbal heb ik niet verloren en mijn koppie is helemaal schoon."
Boeve was inderdaad altijd het pispaaltje. Kreeg zelfs in een wedstrijd een klap van Ruud Krol zijn medespeler.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Boeve is gewoon een dommerik. Die werd overal uitgelachen door spelers en in de zeik genomen. Komop, kijk eens naar zijn interviews op tv of zelfs maar naar die quote hierboven.
Hadden ze hem maar gehaald.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Wilmer Kousemaker zou dichtbij een akkoord met FC Den Bosch zijn.
Lijkt jullie dat wat?
quote:Brys: 'Nog eens goed nadenken over Den Bosch'
Door Sander Berends
Vrijdag, 06 maart 2009, 13:00
Marc Brys heeft bedenktijd gevraagd aan FC Den Bosch. De Belgische oefenmeester is de wenskandidaat van de Brabantse eerste divisionist om trainer te worden, maar Brys wil geen overhaaste beslissingen nemen. "Het is voor mij belangrijk dat ik bij een nieuwe club een goed gevoel krijg."
Sinds dit seizoen is Brys trainer van FC Eindhoven. "Ik ben hier naar toe gekomen om stappen te maken en om naamsbekendheid op te bouwen", zegt hij in het Eindhovens Dagblad. "Voor mij is het belangrijk dat ik dit gevoel blijf behouden."
"FC Den Bosch heeft het als club goed voor elkaar, dat kan ik niet ontkennen, maar ik moet nog eens goed nadenken." Fred Van der Hoorn, manager Voetbalzaken bij Den Bosch, is tevreden over de gevoerde gesprekken. "Brys past bij Den Bosch. Bij zijn vorige clubs hebben we goede dingen over hem gehoord. Hij is een harde werker en een correct iemand. En je wint natuurlijk ook niet zomaar de Beker van België."
Brys maakte zijn grootste successen mee bij Germinal Beerschot Antwerpen waarmee hij in 2005 de Belgische beker won. Ook stond hij onder contract bij Excelsior Moeskroen.
Doe eensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
De enige andere serieuze optie voor Den Bosch is Groenendijk, terwijl de FC ook in gesprek is met een jonge middenvelder van een Erediviseploeg uit Brabant.
De ironie is dat ik mijn bron niet kan geven, maar eventueel wel via PM.
Niels Vorthoren? Die werd onlangs in de Dordtenaar nog gelinkt aan een JL-club uit dezelfde regio als Willem II.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
De enige andere serieuze optie voor Den Bosch is Groenendijk, terwijl de FC ook in gesprek is met een jonge middenvelder van een Erediviseploeg uit Brabant.
De ironie is dat ik mijn bron niet kan geven, maar eventueel wel via PM.
Ik zag op tv maar 5 DB fans zittenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:38 schreef ScottTracy het volgende:
Mooie overwinning gisteren, iemand die erbij was?
Wat wil je met zo'n lange reis he. Normaal heeft Den Bosch altijd heel veel uitpubliek, heb ik gehoord...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik zag op tv maar 5 DB fans zitten![]()
![]()
Klasse hoor jongens, dat jullie massaal achter jullie ploeg staan in deze tijden
Z'n dikke kop geplet tussen het hekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Lelijke gozer was er in beeld zeg na die eerste van tom van weert
Oke, ik ben trots op jullie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:35 schreef Yeahinho het volgende:
Lul niet, als je niet weet waar je over praat. Mannetje of 70 was present. Erg laag aantal voor ons, maar gezien de resultaten en regeltjes die er weer eens aan gebonden waren niet eens zo raar. Er waren daarnaast gewoon weer 4 Fokkers aanwezig, zoals altijd weer ver boven het Fok-gemiddelde...
Rot alsjeblieft op uit dit topic met je nietszeggende kutposts. Het enige wat je hier komt doen is stoken met zelfverzonnen onzinverhaaltjes. Ga dat maar lekker in het ADO-topic doen ofzoquote:
Flikker op kuthoerquote:
quote:FC Den Bosch mag trio coaches op de bank houden
FC Den Bosch kan de zoektocht naar een nieuwe trainer vooralsnog staken. De KNVB heeft de eerstedivisionist dispensatie verleend voor het huidige trio coaches bestaande uit Jan van Grinsven, Fred van der Hoorn (foto) en Arnold Scholten.
Dit drietal nam in januari de eindverantwoordelijkheid over van Theo Bos, nadat deze was vertrokken naar Vitesse. FC Den Bosch had moeite met het vinden van een directe opvolger voor Bos en vroeg de KNVB daarom dispensatie voor Van Grinsven, Van der Hoorn en Scholten. Die toestemming kreeg de club zondag. De drie voormalige spelers van FC Den Bosch mogen het seizoen afmaken op de bank.
'Wij zijn zeer content met deze uitspraak van de licentiecommissie', reageerde Van der Hoorn, tevens manager voetbalzaken, op de website van zijn club. 'We hadden zelf het volste vertrouwen in een goede afloop en zijn blij dat het gezonde verstand in deze situatie zegeviert.'
Overigens hebben Van Grinsven, Van der Hoorn en Scholten het allesbehalve makkelijk, want Den Bosch pakte in de acht competitieduels onder hun leiding slechts tien punten. De club is gezakt naar de tiende plaats in de Jupiler League, maar won afgelopen vrijdag wel met 7-1 bij FC Eindhoven.
Nee hoor, ik blijf hier gewoon meeposten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft op uit dit topic met je nietszeggende kutposts. Het enige wat je hier komt doen is stoken met zelfverzonnen onzinverhaaltjes. Ga dat maar lekker in het ADO-topic doen ofzo.
Mooi dat we het er over eens zijn over wat voor soort trainer Den Bosch nodig heeftquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:32 schreef Yeahinho het volgende:
Inderdaad, zou een hele goeie zijn!
Of anders Mark den Brok van OJC, schijnt ook aspiraties in het profvoetbal te hebben...![]()
Bel Jan Schouten eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou willen dat er eens iemand wat miljoenen in FCDB zou pompen en dan niet zoals ene Hans B. ze er na een paar maanden doodleuk weer uithalen...
Sta er niet negatief tegenover maar dat ligt er compleet aan op welke manier dat gebeurd...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou willen dat er eens iemand wat miljoenen in FCDB zou pompen en dan niet zoals ene Hans B. ze er na een paar maanden doodleuk weer uithalen...
Op tv was het inderdaad een twijfelaar, maar van de andere kant af gezien leek het zeker geen schwalbe.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:35 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij wel een schwalbe van Diangi... Barakat met zijn tiende seizoenstreffer. Sinds de laatste degradatie uit de eredivisie heeft Den Bosch elk seizoen een speler gehad die tien of meer goals maakte in één seizoen, op zich een aardig feitje.
Klopt wel, maar vond het wel toch wel een aardig feitje om te delen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Op tv was het inderdaad een twijfelaar, maar van de andere kant af gezien leek het zeker geen schwalbe.
Dat we elk jaar iemand hebben die minstens 10 goals maakt lijkt me logisch. We zijn immers altijd bij de eerste 7 geëindigd (hopelijk dit seizoen ook) en hebben derhalve heel wat goals gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |