Waar ga je naar toe?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nog niet, rond de kerst/januari
Oud-Beijerland en ik zit op Lopes te wachten, gegarandeerd problemen.quote:Op zondag 9 november 2008 06:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe?
Cecilio Lopes komt naar FCDB?
Bij Mindlight dus?quote:Op zondag 9 november 2008 13:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Oud-Beijerland en ik zit op Lopes te wachten, gegarandeerd problemen.
Weer? Komen jullie zovaak in Rotterdam per seizoen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:13 schreef Yeahinho het volgende:
Vanavond weer naar Rotterdam.
Paar weken terug waren we er ook al, voor de competitie.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weer? Komen jullie zovaak in Rotterdam per seizoen?
quote:
Heb dus niks gemist.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:16 schreef Yeahinho het volgende:
Eerste kwartier na rust was wel aardig, beetje feller met jagen en druk zetten. Maar zonder echt resultaat, op die inzet van Rossen na. Verder was het niet veel en de wissels zijn voor mij onbegrijpelijk...
Wat begrijp je er niet aan? Jij vond Barakat goed spelen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:16 schreef Yeahinho het volgende:
Eerste kwartier na rust was wel aardig, beetje feller met jagen en druk zetten. Maar zonder echt resultaat, op die inzet van Rossen na. Verder was het niet veel en de wissels zijn voor mij onbegrijpelijk...
Nee, maar die kan nog uit het niets een vrije trap of voorzet geven. En waarom brengt ie in hemelsnaam Van Moorsel? Als iemand niet lekker in z'n vel zit en geen goeie bikkelaar is voor een bekerwedstrijd, dan is hij het wel. De Boer werd ook gewisseld en die vond ik zeker niet slecht spelen. Seedorf verprutste zowat elke bal, maar mocht blijven staan...quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan? Jij vond Barakat goed spelen?
Ja, de bierkranen staan naar verluid openquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef tong80 het volgende:
Troosten we ons met de thuis nederlaag van RKC ?
Van Moorsel zit niet goed in zn vel? Hoezo? Is zn kat overleden?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
Nee, maar die kan nog uit het niets een vrije trap of voorzet geven. En waarom brengt ie in hemelsnaam Van Moorsel? Als iemand niet lekker in z'n vel zit en geen goeie bikkelaar is voor een bekerwedstrijd, dan is hij het wel. De Boer werd ook gewisseld en die vond ik zeker niet slecht spelen. Seedorf verprutste zowat elke bal, maar mocht blijven staan...
Excelsior had meer balbezit maar buiten de 2 doelpunten kwam Excelsior ook niet verder dan 2 schoten op doel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:34 schreef Mindlight het volgende:
Jawel, die bal die van de lijn werd gehaald door van Peppen, maar over de gehele partij gezien leek mij de zege terecht (in ieder geval veel terechter dan de competitiezege).
Dat kloptquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Excelsior had meer balbezit maar buiten de 2 doelpunten kwam Excelsior ook niet verder dan 2 schoten op doel.
Van Moorsel heb ik al maanden niet meer fatsoenlijk zien voetballen, dus zit die niet lekker in z'n vel. Of hij kan er gewoon ineens niks meer van, wat jij wil. Het is in ieder geval geen versterking.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van Moorsel zit niet goed in zn vel? Hoezo? Is zn kat overleden?
Tsjah Matu voor de Boer. Na de 0-1. Een spits voor een verdedigend ingestelde speler. Lijkt me ook niet zo gek. Ook al speelde Seedorf inderdaad niet goed.
vd Berg maakte zich "breed" op het moment dat die Excelsior speler langs kwam.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Van Moorsel heb ik al maanden niet meer fatsoenlijk zien voetballen, dus zit die niet lekker in z'n vel. Of hij kan er gewoon ineens niks meer van, wat jij wil. Het is in ieder geval geen versterking.
Wat was er met Vd Berg?
Wat deed ie verkeerd vanavond ?quote:
Nouja, trainer kan er weinig aan doen dat een klutsbal erin wordt getrapt in de 93e minuut. Ik vind die lange spits van Den Bosch, nummer 19, slecht spelen. Die had er wel eerder uit gemogen voor die El Khatabbi-kloon die ervoor in kwam. Maar dat vind ik wel vaker bij van die lange grote spitsen die alleen een aanspeelpunt zijn.quote:
Yup, ik zei het gisteren al toen het doelpunt viel en op TV werd dit bevestigd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb het niet gezien maar de 1-1 zou buitenspel zijn?
Dat is Biezen ja, die nummer 19... En wat ie in het veld doet is iedereen een raadsel. Ja, af en toe een bal binnenrammen (zoals gisteren), maar verder kan ie nog geen bal fatsoenlijk aannemenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, was dat nou Koen van der Biezen?Ik ken nog niet alle namen, ga er wel vaker heen, dus geef me nog een paar wedstrijden.
Maar okee, als hij dan ook geen aanspeelpunt is, wat doet hij dan nog in het veld?Mannetje uitkappen kan ie niet, hij is niet snel, hij is niet lenig. Ja hij houdt 1 of 2 verdedigers bezig, maar dat is het dan ook zo ongeveer.
Peters deed het trouwens uitstekend in het centrum, je moet er maar gaan staan zo midden in de wedstrijd.
Dan heb ik me denk ik vergist en is het De Graafschap geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Van de Graafschap wel, maar waar heb je WII gelezen?
Heb jij je kaartje nog?quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Peters centraal is gewoon erg goed!
Verder was die 1-1 natuurlijk goed balen.
Waar ging het over?quote:Op maandag 17 november 2008 20:36 schreef DutchGooner het volgende:
De oude Vliert nog net bij Netwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |