abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 1 maart 2009 @ 23:21:37 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_66600970
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:06 schreef 456 het volgende:

[..]

FC Den Bosch kan Kruys niet betalen
Waarom stapt er niet gewoon een fatsoenlijke bossch bedrijf op. Het lijkt me dat hier toch echt niet om MILJOENEN euros gaat
Barry de kapper ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_66619651
Al die afkeurende reacties op een mogelijke komst van Peter Boeve hier .
Den Bosch mag in zijn handen knijpen als het een trainer van zijn kaliber kan aantrekken.
Een speler die jaren in het eerste van Ajax heeft gespeeld, heeft de bagage een club als Den Bosch te managen naar mijn mening. Jullie moeten eigenlijk intens blij zijn met een boegbeeld als Boeve met karakter. Bij Den Bosch kan hij zich mooi ontwikkelen, die gaan bezuinigen de komende seizoennen als ze niet promoveren dit seizoen (Lijkt me voor 99.9% zeker). Hier is er geen druk en kan hij rustig het vak onder de knie krijgen. De geldkraan gaat dicht wat betekend dat DB volgend seizoen zal moeten vechten voor een plaats 15 - 20.

Moraal van mijn verhaal: Peter Boeve is een hele mooie geschikte trainer voor Den Bosch en jullie mogen in je handen knijpen van geluk mocht hij het worden.
pi_66622041
Plaats 15 tot 20 .

Jij hebt er kaas van gegeten ja.
pi_66622367
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:47 schreef Yeahinho het volgende:
Plaats 15 tot 20 .

Jij hebt er kaas van gegeten ja.
Lijkt me wel realistisch.
Met de middelen dit seizoen presteren jullie het maar om 10e te staan.
Volgend seizoen gaat de geldkraan nog verder dicht, kwaliteit neemt af, resultaten nemen af, toeschouwers nemen af, inkomsten uit kaartverkoop zakt af, Den Bosch zakt af in de stand.
Als je eenmaal in de circel zit waarin jullie sinds het vertrek van Bos terecht zijn gekomen kom je daar heel moeilijk uit.
pi_66624373
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef Adothehague het volgende:
Al die afkeurende reacties op een mogelijke komst van Peter Boeve hier .
Den Bosch mag in zijn handen knijpen als het een trainer van zijn kaliber kan aantrekken.
Een speler die jaren in het eerste van Ajax heeft gespeeld, heeft de bagage een club als Den Bosch te managen naar mijn mening. Jullie moeten eigenlijk intens blij zijn met een boegbeeld als Boeve met karakter. Bij Den Bosch kan hij zich mooi ontwikkelen, die gaan bezuinigen de komende seizoennen als ze niet promoveren dit seizoen (Lijkt me voor 99.9% zeker). Hier is er geen druk en kan hij rustig het vak onder de knie krijgen. De geldkraan gaat dicht wat betekend dat DB volgend seizoen zal moeten vechten voor een plaats 15 - 20.

Moraal van mijn verhaal: Peter Boeve is een hele mooie geschikte trainer voor Den Bosch en jullie mogen in je handen knijpen van geluk mocht hij het worden.
Wat is dat nou voor raar verhaal? Die man heeft als trainer toch vrijwel overal al gefaald en presenteert zich nou ook niet echt best in de media. Waarom zou Den Bosch, in potentie een topteam in de JL, dan blij mogen zijn met een dergelijke trainer?? Zou eerder andersom zijn, dat Boeve blij mag zijn als hij naar Den Bosch kan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66660939
quote:
Boeve: 'Trainerschap Den Bosch lijkt me heel leuk'
Door Sander Berends
Dinsdag, 03 maart 2009, 18:02

"Ik zou het heel leuk vinden." Trainer Peter Boeve maakt er geen geheim van graag trainer van FC Den Bosch te worden. "Het is een goede ploeg. Dat vond ik al en vind ik nog steeds."

Afgelopen vrijdag zat de voormalig international, die vorige maand werd ontslagen bij FC Omniworld, op de tribune van De Vliert om het competitieduel tussen FC Den Bosch en HFC Haarlem (0-2) te aanschouwen. "Ik bezit een enorme passie van voetbal en vind wedstrijden kijken leuk. Maar het klopt, dat ik goede gesprekken heb gevoerd met de clubleiding en ik ben een van de kandidaten om het trainerschap op te nemen. Maar de club heeft meerdere opties. Deze week hoop ik meer duidelijkheid te krijgen. Alles wat ik zelf in de hand had in deze situatie, heb ik aangepakt. Nu ligt de bal bij de club", vertelt hij tegenover ELF Voetbal.

Boeve is bereid om per direct in te stappen. "Mijn hart voor voetbal heb ik niet verloren en mijn koppie is helemaal schoon."
pi_66662323
Ja ons lijkt het niks
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:11:53 #258
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_66662654
Jan Everse is nu ook vrij.
Da's nou een prima trainer.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_66665336
Die is te duur en wil graag terug bij zwolle.
pi_66665680
Word je misschien wel de club van een investeerder...
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:50:03 #261
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_66667172
Boeve is gewoon een dommerik. Die werd overal uitgelachen door spelers en in de zeik genomen. Komop, kijk eens naar zijn interviews op tv of zelfs maar naar die quote hierboven.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 maart 2009 @ 20:57:13 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_66667462
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Boeve is gewoon een dommerik. Die werd overal uitgelachen door spelers en in de zeik genomen. Komop, kijk eens naar zijn interviews op tv of zelfs maar naar die quote hierboven.
Boeve was inderdaad altijd het pispaaltje. Kreeg zelfs in een wedstrijd een klap van Ruud Krol zijn medespeler.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_66687056
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Wilmer Kousemaker zou dichtbij een akkoord met FC Den Bosch zijn.

Lijkt jullie dat wat?
Hadden ze hem maar gehaald.
pi_66687102
Het is onze plaaggeest dit seizoen inderdaad .
pi_66763397
quote:
Brys: 'Nog eens goed nadenken over Den Bosch'
Door Sander Berends
Vrijdag, 06 maart 2009, 13:00

Marc Brys heeft bedenktijd gevraagd aan FC Den Bosch. De Belgische oefenmeester is de wenskandidaat van de Brabantse eerste divisionist om trainer te worden, maar Brys wil geen overhaaste beslissingen nemen. "Het is voor mij belangrijk dat ik bij een nieuwe club een goed gevoel krijg."

Sinds dit seizoen is Brys trainer van FC Eindhoven. "Ik ben hier naar toe gekomen om stappen te maken en om naamsbekendheid op te bouwen", zegt hij in het Eindhovens Dagblad. "Voor mij is het belangrijk dat ik dit gevoel blijf behouden."

"FC Den Bosch heeft het als club goed voor elkaar, dat kan ik niet ontkennen, maar ik moet nog eens goed nadenken." Fred Van der Hoorn, manager Voetbalzaken bij Den Bosch, is tevreden over de gevoerde gesprekken. "Brys past bij Den Bosch. Bij zijn vorige clubs hebben we goede dingen over hem gehoord. Hij is een harde werker en een correct iemand. En je wint natuurlijk ook niet zomaar de Beker van België."

Brys maakte zijn grootste successen mee bij Germinal Beerschot Antwerpen waarmee hij in 2005 de Belgische beker won. Ook stond hij onder contract bij Excelsior Moeskroen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 maart 2009 @ 15:05:04 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_66767752
Klinkt wel goed.

pi_66771746
De enige andere serieuze optie voor Den Bosch is Groenendijk, terwijl de FC ook in gesprek is met een jonge middenvelder van een Erediviseploeg uit Brabant.

De ironie is dat ik mijn bron niet kan geven , maar eventueel wel via PM.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 maart 2009 @ 17:27:45 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_66772750
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
De enige andere serieuze optie voor Den Bosch is Groenendijk, terwijl de FC ook in gesprek is met een jonge middenvelder van een Erediviseploeg uit Brabant.

Doe eens

pi_66773947
Wilmer Kousemaker lijkt mij een goede speler voor DB.
Heeft echt een neusje voor de goal.
Dat kunnen ze welgebruikern.
pi_66778130
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

Niels Vorthoren? Die werd onlangs in de Dordtenaar nog gelinkt aan een JL-club uit dezelfde regio als Willem II.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66796576
Nope .
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:38:50 #273
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_66796604
Mooie overwinning gisteren, iemand die erbij was?
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_66797201
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:38 schreef ScottTracy het volgende:
Mooie overwinning gisteren, iemand die erbij was?
Ik zag op tv maar 5 DB fans zitten
Klasse hoor jongens, dat jullie massaal achter jullie ploeg staan in deze tijden
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 maart 2009 @ 16:14:46 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_66800315
Mooie uitslag

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')