Scoorde vandaag wel voor Cambuurquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef Halcon het volgende:
Tja, wat moeten we ook met spelers als Juliana....
Ah, bij mij in de buurtquote:Op donderdag 18 december 2008 01:58 schreef fanneke het volgende:
Verder oefent FC Den Bosch op 10 januari tegen hoofdklasser Capelle uit Capelle aan den IJssel. Verder is de eerstedivisionist nog in onderhandeling met een derde oefentegenstander.
Misschien dat ik ook maar ga, ben voor PSVquote:Op donderdag 18 december 2008 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
We spelen thuis
13 jan PSV thuis in de Vliert. Mooi.
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook maar ga, ben voor PSV. Is toch maar 10 minuten fietsen voor mij.
Normaal ONZ forumquote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie ben jij, en waar kom je ineens vandaan
Hoezo? We staan voor...quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:24 schreef DutchGooner het volgende:
De weg van top naar middenmoot is definitief ingezet
Als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het AD meldt dat Theo Bos zo goed als zeker de nieuwe trainer van Vitesse wordt.
Scholten lijkt me totaal ongeschikt. Degradeerde met Jong Feyenoord (althans, werd net ontslagen voor ie dat af kon maken) en stond met SHO in de winterstop ook onderaan en werd toen weggestuurd. Hoorde heel rare verhalen over de trainingen die hij bij SHO gaf en dan vooral het gebrek aan discipline.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:17 schreef Yeahinho het volgende:
Nope heeft ie niet. En tis volgens mij niet echt een toptrainer. Veel te zacht.
Het bespaart ons een afkoopsom in elk geval. Dat het lastig wordt een nieuwe trainer te vinden is waar, maar het seizoen is toch al verkloot. Beter nu dan vlak voor de start van het nieuwe seizoen of halverwege een seizoen waarin het wel draait.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft een clausule in zijn contract, dus we krijgen er waarschijnlijk geen of niet veel geld voor. En we moeten dus ook in een kort tijdsbestek een nieuwe trainer vinden, terwijl de keus klein is. Ik kan me idealere situaties verzinnen...
Zonder die clausules is het een stuk lastiger om trainers en spelers te halen. De meeste trainers en spelers willen namelijk het liefst z.s.m. naar de Eredivisie in plaats van in de JL te blijven. Het is zeker irritant, want het kan op deze manier zomaar gebeuren dat een prima speler voor een habbekrats de deur uit loopt, maar ik begrijp op zich wel waarom men op deze manier werkt. Denk dat we als FCDB-supporters er mee moeten leren leven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat laatste is ook waar natuurlijk. blijft toch irritant die clausules. Ben wel erg benieuwd wie het gaat worden.
Ik moest gelijk aan jou denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |