Ik vond het ook een geweldige actie inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Die actie Kazlouskas (ofzo?) vond ik nog wel geinig dat hij net deed of ie die ton terug wilde gooien
Nee, ben er niet bij geweest. 15 uur vliegen om Top Oss - FCDB te zien zat er helaas niet in.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
Duidelijk dat je niet bij de wedstrijd bent geweest. We hebben momenteel heel andere dingen om over te klagen...
Het is even dramatisch als verliezen van Veendam, Omniworld, Fortuna, Haarlem of welke club dan ook.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:27 schreef DRD het volgende:
Door zo negatief te doen dat je volgend seizoen weer op zondag speelt (= amateurs) terwijl je 7de staat.......als je roept dat je rijp bent voor de amateurs, heb je een dramatische wedstrijd gehad die je je aantrekt.
Tot het einde van het seizoen. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:15 schreef fanneke het volgende:
En zoals zo vaak dit seizoen was het vanavond weer kut.
Hoelang krijgt Theo godverdomme nog?
Leek mij niet meer dan een corner.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef ScottTracy het volgende:
Tja, onnodig verlies. Meer dan genoeg kansen gehad en veel te weinig mee gedaan. Maar het spel was sowieso niet goed.Oh en wat een domme actie van Scheimann
![]()
Ik begrijp dat er geen geld is om hem te ontslaan, maar ze hadden 2 jaar geleden al afscheid van hem moeten nemen. Is al jaren een drama met die man.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tot het einde van het seizoen. Lijkt me niet meer dan logisch.
Waarom wil niemand dat begrijpen..?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |