Goh.. Droxz.. Zou het dan toch kunnen dat rust nemen wel goed voor je kan zijn?quote:Op maandag 17 november 2008 14:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nu valt het gelukkig wel mee, gisteren niet al te veel gedaan... toch even wat rust geven.
Met de bus ben ik binnen 30 min op centraal
Jep, dat doet hij vaker de laatste tijd... best eng!
meisje misschien is het toch tijd dat je gaat stoppen met drugs en dat je aan iemand gaat vragen wat het verschil is tussen jongentjes en meisjes is..quote:Op maandag 17 november 2008 14:04 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Laat me raden Barra, aangezien je die nutteloze info zo nodig kwijt moet,
dat jij 1 van die vrouwen bent??
Wij jongens? Sinds wanneer wordt jij dan beschouwd als n jongen, leg me dat dan eens uit..quote:Op maandag 17 november 2008 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meisje misschien is het toch tijd dat je gaat stoppen met drugs en dat je aan iemand gaat vragen wat het verschil is tussen jongentjes en meisjes is..
ik kan je een tip geven.. wij jongens bloeden niet
Niemand vind mij meer lief hierquote:Op maandag 17 november 2008 14:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doen ze je toch aan vandaag?
Ze zal dat nooit weten bedoel zelfs een greppel rent weg enzoquote:Op maandag 17 november 2008 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meisje misschien is het toch tijd dat je gaat stoppen met drugs en dat je aan iemand gaat vragen wat het verschil is tussen jongentjes en meisjes is..
ik kan je een tip geven.. wij jongens bloeden niet
kapsonissssssssquote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel..anders raak ik toch verstopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar mooie meisjes hebben toch een stoma?
vieze foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maoam is voor bazen!
ik doe het voor de traditie tochquote:
jij laat je zelf ook niet voor je bek slaan hehquote:Op maandag 17 november 2008 14:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Wij jongens? Sinds wanneer wordt jij dan beschouwd als n jongen, leg me dat dan eens uit..
Want jouw geslijm hier en daar.. doet me eerder denken aan een nat sappig kutje
Juistquote:Op maandag 17 november 2008 14:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik doe het voor de traditie toch
Ik word oudquote:Op maandag 17 november 2008 14:13 schreef renedis het volgende:
[..]
je hebt de skillzzzz niet meer jongen.
ik houd de traditie in ere jongensquote:
Ik moet juist alles 100% belasten enzo, en ik en rust gaat niet helemaal goedquote:Op maandag 17 november 2008 14:11 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Goh.. Droxz.. Zou het dan toch kunnen dat rust nemen wel goed voor je kan zijn?
Neeh.. togh??
Tsja ik met de trein, benk er ook met 30 min![]()
Haha sufkut
Mjah.. btje vreemd, werken is zo.. ziekelijk!
We moeten m maar ff in de gaten houden lijkt mij
niet getreurd.. jij bent nóg steeds nummero unoquote:
Is al meer dan niets, thx!quote:
O draakje, jij blijft lief hoor!quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
en nu moet ik echt wat met dat eten gaan doen
krijg zaterdag ong 20 mensen te eten
haal patat... is iedereen tevredenquote:Op maandag 17 november 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
Wat ga je voor lekkers maken draakje?quote:Op maandag 17 november 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 14:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Wij jongens? Sinds wanneer wordt jij dan beschouwd als n jongen, leg me dat dan eens uit..
Want jouw geslijm hier en daar.. doet me eerder denken aan een nat sappig kutje
quote:Op maandag 17 november 2008 14:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
O draakje, jij blijft lief hoor!
Ben nu echt douchen...
quote:Op maandag 17 november 2008 14:12 schreef renedis het volgende:
[..]
kapsonissssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar mooie meisjes hebben toch een stoma?
vieze foto:Geen kapsonis, maar zelfverzekerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
En ik klikte![]()
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op maandag 17 november 2008 14:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ze zal dat nooit weten bedoel zelfs een greppel rent weg enzo
quote:Op maandag 17 november 2008 14:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat laat wel weer zien wat je geestelijke competentie is
mij een nat sappig kutje noemen
dat is hetzelfde als bin laden kerstman noemen..
ben van plan zelf een rijsttafel te makenquote:Op maandag 17 november 2008 14:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat ga je voor lekkers maken draakje?
zag er nasty uit iig...quote:Op maandag 17 november 2008 14:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Geen kapsonis, maar zelfverzekerd
En ik klikte![]()
O ja das wel handig jaquote:Op maandag 17 november 2008 14:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben van plan zelf een rijsttafel te maken
dus elke dag een beetje en hup de vriezer in
het zijn nu 21 mensen geworden .. ik kom ookquote:Op maandag 17 november 2008 14:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben van plan zelf een rijsttafel te maken
dus elke dag een beetje en hup de vriezer in
Ik poep idd liever dan dat te hebbenquote:Op maandag 17 november 2008 14:22 schreef renedis het volgende:
[..]
zag er nasty uit iig...
hoop niet dat jij dat ook hebt? ik heb dan liever dat je gewoon poept hoor. ik kan wel met het idee leven dat je poept.
22 debs en ik komen samenquote:Op maandag 17 november 2008 14:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja das wel handig jasteeds een beetje maken
Lekker hoor..aangezien ik toch dichtbij je woon.....hmmm......?????
Tegen die tijd ben ik vast wel van die kräckers af
volgens mij had ik op haar binneste lippen getrapt ofzoquote:
Dat doet me goedquote:Op maandag 17 november 2008 14:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet getreurd.. jij bent nóg steeds nummero uno
ik nodigde me zelf net ook al uitquote:Op maandag 17 november 2008 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het zijn nu 21 mensen geworden .. ik kom ook
quote:Op maandag 17 november 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij had ik op haar binneste lippen getrapt ofzo
gelukkig maarquote:Op maandag 17 november 2008 14:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik poep idd liever dan dat te hebben![]()
![]()
Nee dat heb ik niet
Ik wens je veel succes, laatste x dat ik zag dat zoiets voorbereid werd..quote:Op maandag 17 november 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
maar goed moet nu wel dus ff wat doen
gast, het stijgt echt naar je hoofd toequote:Op maandag 17 november 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
woooooeeeemmmm ik ben een evo 9woooeeeem
quote:Waar p00p inmiddels Little Big Planet in zijn bezit heeft!
uhu , nais i likequote:Op maandag 17 november 2008 14:28 schreef renedis het volgende:
[..]
gast, het stijgt echt naar je hoofd toe
moet je een keertje mee rijden?
ik hem hem ooooooooook alleen niemand wil hem met mij bespelenquote:
wijs meisjequote:
ahhhquote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hem hem ooooooooook alleen niemand wil hem met mij bespelen
Ik wist niet dat mensen die geestelijk behoorlijk achtergesteld waren, ook dingen konden beoordelen?quote:
Je kan met z'n 4-en toch? MS, Runx, Mooz, me...tadaa! Vanavond ff doen dan?quote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hem hem ooooooooook alleen niemand wil hem met mij bespelen
Dat doe je toch ook niet?quote:Op maandag 17 november 2008 14:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen die geestelijk behoorlijk achtergesteld waren, ook dingen konden beoordelen?
Ik stem voorquote:Op maandag 17 november 2008 14:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je kan met z'n 4-en toch? MS, Runx, Mooz, me...tadaa! Vanavond ff doen dan?
Laatste x dat ik checkte had ik daar ook geen last van debbiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met koniveren is niks mis mee
als je in de buurt bent van gouda/rotterdam moet je maar een belletje geven..quote:Op maandag 17 november 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu , nais i like![]()
ik ga binnenkort rijles nemen dat mag dan weer welalleen geen mag geen examen doen
, maar ik ben aan het driften woeeeem
quote:Op maandag 17 november 2008 14:34 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Laatste x dat ik checkte had ik daar ook geen last van debbie
Maar ik wist niet dat jij je aangesproken voelde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ja..ik heb het over jou..niet over mij
Je hebt toch gelijk Barra
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
waarom probeer je het dan?quote:Op maandag 17 november 2008 14:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen die geestelijk behoorlijk achtergesteld waren, ook dingen konden beoordelen?
ik val in herhaling maar ik zei al: leer mij vrouwen kennenquote:Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nou ja..ik heb het over jou..niet over mij
Ik zei "dat doe je toch ook niet?" en dan zegt ze dat ik op me teentjes ben getrapt en me aangesproken voelquote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom probeer je het dan?
Ja ik weet liefquote:Op maandag 17 november 2008 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik val in herhaling maar ik zei al: leer mij vrouwen kennen![]()
Das ook idd meer jouw intellectuele niveau jaquote:Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nou ja..ik heb het over jou..niet over mij
dan is het goedquote:
Nummer pleasequote:Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef renedis het volgende:
[..]
als je in de buurt bent van gouda/rotterdam moet je maar een belletje geven..
nummer moet je maar vragen via msn
dan gaan we ook wel even driften
zoals jij zelf net al zei:quote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
In the left corner we have Crazyessie
And in the right corner is the allmighty debbie
Let the strongest cat win
3
2
Fight!!
1
mmm ging weer iets mis met de volgorde
quote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
3
2
Fight!!
1
pm me maarquote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nummer please!
Woon in zoetje is in de buurt haha!
quote:Op maandag 17 november 2008 14:39 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Das ook idd meer jouw intellectuele niveau ja
deze tekst had ook gekund:quote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
3
2
Fight!!
1
Ik nagelbijter eerste klasquote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hahaha moet maar niet, is ook zo sneu voor haar nageltjes..
Aangezien die al zo snel breken omdat iedereen over dr lange teentjes struikelt..
Moet ze vanavond weer lakken, kost dr weer kostbare tijd..
Moet maar niet
quote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef renedis het volgende:
[..]
deze tekst had ook gekund:
PICS OR IT DIDN'T HAPPEND
Dit komt nooit meer goedquote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef renedis het volgende:
[..]
zoals jij zelf net al zei:
je word oud
quote:
naiiis , i like vanavond is ok weten jullie ook ongeveer hoe laat ? niet te laat want als de straatlantaren aan gaan moet ik in me bed liggenquote:Op maandag 17 november 2008 14:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je kan met z'n 4-en toch? MS, Runx, Mooz, me...tadaa! Vanavond ff doen dan?
quote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik nagelbijter eerste klasdenk dat ik qua werken en vechten me handjes vaker vuil heb gemaakt dan jij.
En wie ben jij om mij te veroordelen stuffkikker?
Wat lief je denkt aan de tegenstanderquote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Aangezien die al zo snel breken omdat iedereen over dr lange teentjes struikelt..
Moet maar niet
wooooooooooowww echtquote:Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef renedis het volgende:
[..]
als je in de buurt bent van gouda/rotterdam moet je maar een belletje geven..
nummer moet je maar vragen via msn
dan gaan we ook wel even driften
Aha een gestrest type dusquote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik nagelbijter eerste klasdenk dat ik qua werken en vechten me handjes vaker vuil heb gemaakt dan jij.
En wie ben jij om mij te veroordelen stuffkikker?
Ach ja, kunnen ze mij niet verwijten dat ik niet aan n ander denkquote:Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat lief je denkt aan de tegenstander
Blijkt inderdaad dat je nog weinig weet te zeggen dat echt van nut is jaquote:Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
In dezelfde positie als jij om mensen veroordelen, meisje...
En tsja... wat moet ik daar nou op zeggen, btje grootpraat is nooit moeilijk, laat jij wel weer blijken
sorry leuk bedacht maar je faaltquote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Moet maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Studeren bedoel je?quote:Op maandag 17 november 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]misschien toch maar...je weet? Leef je ook langer
Maar er denkt helemaal niemand aan jouquote:Op maandag 17 november 2008 14:47 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ach ja, kunnen ze mij niet verwijten dat ik niet aan n ander denk
Hoe simpel ze ook mogen zijn, ook de minder sterkere onder ons moet aan gedacht worden in deze tijd van het jaar ..
Dan ben ik nog niet thuisquote:Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef Runx het volgende:
[..]
naiiis , i like vanavond is ok weten jullie ook ongeveer hoe laat ? niet te laat want als de straatlantaren aan gaan moet ik in me bed liggen
veel wel, alleen voor de saus dingen gebruik wel de boemboe zakjes van de tokoquote:Op maandag 17 november 2008 14:28 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes, laatste x dat ik zag dat zoiets voorbereid werd..
Petje af..
Je maakt ook echt alles zelf?
Nou ik bedoel alleen maar te zeggen dat het tellen dan misschien ook wat beter gaatquote:
Inderdaadquote:Op maandag 17 november 2008 14:47 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ach ja, kunnen ze mij niet verwijten dat ik niet aan n ander denk
Hoe simpel ze ook mogen zijn, ook de minder sterkere onder ons moet aan gedacht worden in deze tijd van het jaar ..
Of mensne zoals Runx en Sgele..quote:Op maandag 17 november 2008 14:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Inderdaad
sinterklaas moet natuurlijk niet de homo's vergeten
quote:Op maandag 17 november 2008 14:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Of mensne zoals Runx en Sgele..
Die geen flikker kunnen zien
quote:Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat lief je denkt aan de tegenstander
Met optellen heb ik geen problemen maar aftrekken laat ik liever iemand anders doenquote:Op maandag 17 november 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik bedoel alleen maar te zeggen dat het tellen dan misschien ook wat beter gaat
wtfquote:Op maandag 17 november 2008 14:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Puff, puff pass..
Oh wacht het is popcorn ow lust ik ook geef
OMFG had ook niet anders van jou verwachtquote:Op maandag 17 november 2008 14:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Met optellen heb ik geen problemen maar aftrekken laat ik liever iemand anders doen
* Da_p00pb0x popcorn passt aan Moozzie en gekke Aapquote:
ahhh ik vraag mee mama wel of ik langer op mag blijvenquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 14:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Of mensne zoals Runx en Sgele..
Die geen flikker kunnen zien
Is het zoet of zout?quote:Op maandag 17 november 2008 14:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
* Da_p00pb0x popcorn passt aan Moozzie
dude je bent scherp vandaag zeg!quote:Op maandag 17 november 2008 14:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Met optellen heb ik geen problemen maar aftrekken laat ik liever iemand anders doen
Nee jammer genoeg nietquote:Op maandag 17 november 2008 14:53 schreef renedis het volgende:
[..]
![]()
die geen "flikker" kunnen zien.. sinterklaas denken aan homo's... merkte iemand die connectie ook?
ligt nog genoeg in de schappen...quote:Op maandag 17 november 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
Zooooo mooi die nieuwe Oasis![]()
Wel beetje klef
uhuquote:Op maandag 17 november 2008 14:53 schreef renedis het volgende:
[..]
![]()
die geen "flikker" kunnen zien.. sinterklaas denken aan homo's... merkte iemand die connectie ook?
ik las schapenquote:Op maandag 17 november 2008 14:55 schreef renedis het volgende:
sis
[..]
ligt nog genoeg in de schappen...
[ afbeelding ]
Zoet natuurlijkquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 14:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet
Gelukkig wel 1 iemand met een niveau
Thxquote:Op maandag 17 november 2008 14:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
* Da_p00pb0x popcorn passt aan Moozzie en gekke Aap
overstekste puper ook sjonge sjonge die runxquote:Op maandag 17 november 2008 14:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je denkt ook alleen maar aan seks jij he!
quote:Op maandag 17 november 2008 14:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMFG had ook niet anders van jou verwacht
Ik ben een keertje wakkerquote:Op maandag 17 november 2008 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude je bent scherp vandaag zeg!
mn water!quote:Op maandag 17 november 2008 14:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
wakkerquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 14:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
zoutquote:Op maandag 17 november 2008 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
Is het nou zoet of zout?ik lust allebei..pass mij ook wat
quote:Op maandag 17 november 2008 14:59 schreef Runx het volgende:
[..]
wakkerik ben hard aan het werk hoar op me nieuwe stage
![]()
blijkbaar kan dat wel meneer aapquote:Op maandag 17 november 2008 15:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Allochtoon + stage + hard werken in een 1 zin!
Da kan natuurlijk niet!
dat is hetzelfde als een neger bij de kassaquote:Op maandag 17 november 2008 15:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Allochtoon + stage + hard werken in een 1 zin!
Da kan natuurlijk niet!
Sowieso als je in de top 20 staat spreek je je zelf tegenquote:Op maandag 17 november 2008 15:04 schreef Runx het volgende:
[..]
blijkbaar kan dat wel meneer aap
psst ik hoop niet dat ik in de top 10 sta dan spreek ik me wel erg tegen hé
Sorry paquote:Op maandag 17 november 2008 15:05 schreef Droxz.nl het volgende:
Serieus, ik kom terug na douchen...
En het gaat hier echt weer helemaal nergens meer over
Ja inderdaadquote:Op maandag 17 november 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als een neger bij de kassa
Ja ga snel ik ruik je hier helemaalquote:Op maandag 17 november 2008 15:05 schreef Droxz.nl het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als een neger bij de kassa
Pa? Maar zie ook niemand zijn best ofzoquote:Op maandag 17 november 2008 15:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sorry pamaar het ging toch al nergens over?
Dat moet je toch bekend voorkomen lijkt mijquote:Op maandag 17 november 2008 15:05 schreef Droxz.nl het volgende:
Mooz nog niet wakker? Lees dat bericht nog eensquote:Op maandag 17 november 2008 15:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja ga snel ik ruik je hier helemaal
Ik vind voetbal echt nergens over gaanquote:Op maandag 17 november 2008 15:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pa? Maar zie ook niemand zijn best ofzo
Djeez, dan maar lullen over voetbal.... en wie staat er weer op 1?!
Naam Gespeeld Winst Gelijk Verlies Punten Voor Tegen
1 AFC Ajax 11 8 1 2 25 26 13
AJAX A'dam ole ole!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op maandag 17 november 2008 15:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind voetbal echt nergens over gaanVind en maar saaie kut sport..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar schaken of dammen.. dat zijn pas sporten!Don't think, be sure!
Jep, maarja ik kan niet alles hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 15:08 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Dat moet je toch bekend voorkomen lijkt mij
huh huh huh?quote:Op maandag 17 november 2008 15:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mooz nog niet wakker? Lees dat bericht nog eens
"Ey wholla met Runx van Tui,quote:Op maandag 17 november 2008 15:10 schreef Runx het volgende:
fak ik heb serieus een telefoontje echt walla bielaa
quote:Op maandag 17 november 2008 15:10 schreef Runx het volgende:
fak ik heb serieus een telefoontje echt walla bielaa
Dat is helemaal niet waar Droxzquote:Op maandag 17 november 2008 15:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, maarja ik kan niet alles hebben.
Mensen nemen het me kwalijk dat ik soms een gesprek wil kunnen voeren
Ajaxquote:Op maandag 17 november 2008 15:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pa? Maar zie ook niemand zijn best ofzo
Djeez, dan maar lullen over voetbal.... en wie staat er weer op 1?!
Naam Gespeeld Winst Gelijk Verlies Punten Voor Tegen
1 AFC Ajax 11 8 1 2 25 26 13
AJAX A'dam ole ole!
quote:Op maandag 17 november 2008 15:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind voetbal echt nergens over gaanBen ook geen die-hard meer, maar als ik moet zeggen voor welke club ik ben is dat zkr AJAX!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4-1 tegen PSV, heerlijk!
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Terwijl dat van oudsher toch best normaal schijnt te zijnquote:Op maandag 17 november 2008 15:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, maarja ik kan niet alles hebben.
Mensen nemen het me kwalijk dat ik soms een gesprek wil kunnen voeren
Das wel netjes.. maar ze zijn toch in de pan gehakt door voledamquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben ook geen die-hard meer, maar als ik moet zeggen voor welke club ik ben is dat zkr AJAX!
4-1 tegen PSV, heerlijk!
quote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben ook geen die-hard meer, maar als ik moet zeggen voor welke club ik ben is dat zkr AJAX!
4-1 tegen PSV, heerlijk!
quote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Terwijl dat van oudsher toch best normaal schijnt te zijn
Dammenquote:Op maandag 17 november 2008 15:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vind en maar saaie kut sport..
Doe mij maar schaken of dammen.. dat zijn pas sporten!
Dat was meer een algemene opmerking, zoals ik dat vaker heb gedaan over deze topic reeks.quote:Op maandag 17 november 2008 15:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar Droxzwe zaten gewoon te geinen
I know....quote:Op maandag 17 november 2008 15:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was meer een algemene opmerking, zoals ik dat vaker heb gedaan over deze topic reeks.
Wtf welk gehucht woon jij dan..quote:Op maandag 17 november 2008 15:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dammen
Dunno of dat landelijk is maar dat gebruikte wij als 'neuqen'
"nee doe gaat niet mee, is aan het damme"
ik heb ook genotenquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]bij mij thuis werd er in ieder geval genoten
niet door mij persoonlijk, maar goed.
Daar is fok! gewoon geen goede ondergrond voorquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Terwijl dat van oudsher toch best normaal schijnt te zijn
Maar toch blijven reageren..quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Maar toch blijven reageren..
Tsja... intelligentie is niet voor iedereen weggelegd, zie ik wel weer ...
hahaha nee ik vroeg of ze shoarma haddenquote:Op maandag 17 november 2008 15:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
"Ey wholla met Runx van Tui,
Nee bakra je moet nie naar griekenlands tozzz!
Je moet naar die sandi sandie Turkey halla walballa!
Lekker lekker die schapi schapi neuken en daarna eten.."
Tis maar net met welke instelling je erop zit.. lijkt mijquote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar is fok! gewoon geen goede ondergrond voor
hier doet een kopieer machine het niet..quote:Op maandag 17 november 2008 15:18 schreef Runx het volgende:
aahhhh hun printer deed het niet wat sneu
Heb je in de spiegel gekeken dan?quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Maar toch blijven reageren..
Tsja... intelligentie is niet voor iedereen weggelegd, zie ik wel weer ...
zijn ze bij de cell saga ?quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo dan.. Debbie Vs Crazyessie Saga continues!
Dat is toch niet te geloven... van Volendam verliezen, en met 4-1 van Pisvee winnenquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das wel netjes.. maar ze zijn toch in de pan gehakt door voledam
Voor die vage beker shit
Niet doen niet doen!!!quote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je in de spiegel gekeken dan?
moozzie ff een vraag.quote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb het naar binnen gegoten
[ afbeelding ]
Hier donderde er net een klep af. Oud barrelquote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hier doet een kopieer machine het niet..
helaas ondersteunen wij die niet
Meisje, moest je nadenken dat je 2x opt zelfde reactie moest reageren?quote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je in de spiegel gekeken dan?
wat boeit die kut beker nouquote:Op maandag 17 november 2008 15:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is toch niet te geloven... van Volendam verliezen, en met 4-1 van Pisvee winnen
Ajax gaat meestal pas lekker spelen als het een topper is, en anders is het vaak drama.
Shaorma je bent een turk dan is ht kebab!quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha nee ik vroeg of ze shoarma hadden
Je spreekt het uit met een O en niet met OE dus op zijn nederlands en niet engelsquote:Op maandag 17 november 2008 15:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moozzie ff een vraag.
Aangezien runx jouw naam elke keer als O dus Moozzie uitspreekt, vroeg ik mij af..spreek je het uit als moozzie of moezzie ??
quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Meisje, moest je nadenken dat je 2x opt zelfde reactie moest reageren?
Lastig he.. Gelijk kunnen antwoorden,
scheelt het voor jouw ff dat anderen meehelpen met denken, anders kon je ook nooit zelfstandig sochtends je onderbroek aan krijgen. Is zo lastig voor je he, eerst het ene been erin en dan het andere.
Tsja zoals ik al zei: intelligentie is dus schijnbaar niet aan jouw besteed..
Maar geeft nix meisje, er zijn altijd mensen die je willen helpen hoor...
Dus je staat er niet alleen voor
In dit topic is het fun aan het worden, prima.... maar zo zullen er steeds meer mensen weggaan, en komen er nog meer fun mensen voor terug. Niet aan mij, maar ik post hier ook minder de laatste tijd.quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Tis maar net met welke instelling je erop zit.. lijkt mij
Puur voor fun of voor meer
Wie is er nu op haar teentjes getrapt?quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
scheelt het voor jouw ff dat anderen meehelpen met denken, anders kon je ook nooit zelfstandig sochtends je onderbroek aan krijgen. Is zo lastig voor je he, eerst het ene been erin en dan het andere.
Ze zijn bij de charge-up fasequote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef Runx het volgende:
[..]
zijn ze bij de cell saga ?of al bij majinbuu
toch wel ?quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je spreekt het uit met een O en niet met OE dus op zijn nederlands en niet engels
quote:Op maandag 17 november 2008 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu komen er reacties wie haar allemaal willen helpen met haar onderbox
Dan spreek ik je naam ook altijd al verkeerd uit!quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je spreekt het uit met een O en niet met OE dus op zijn nederlands en niet engels
debbie bereidt nu een spirit bomb voor en crazyessie heeft geen idee dat debs dat doet, dus gaan ze 3 afleveringen praten terwijl debs met de handen in de lucht staatquote:
hahhaa ik had het wel goedquote:Op maandag 17 november 2008 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toch wel ?
jammer, ik vind met OE stoerder klinken
niemand ? Dan help ik welquote:
oke ik geef jullie ook 2 optiesquote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Deb, is het moeilijk je even buiten een gesprek te houden?quote:
ik denk iedereen behalve runxquote:Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan spreek ik je naam ook altijd al verkeerd uit!
Zal er aan denken hahahaha
Ik noem je gewoon moezzie..quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
ja maar ik bestelde kebabshoarmaquote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Shaorma je bent een turk dan is ht kebab!
ja want ik lees wat er staatquote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk iedereen behalve runx
idemquote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik noem je gewoon moezzie..
Klinkt beter dan moozzie
Agreequote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Klinkt beter dan moozzie
Over welke teentjes hebben we het eigenlijk?quote:Op maandag 17 november 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wie is er nu op haar teentjes getrapt?
quote:Op maandag 17 november 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik bestelde een nice cup of stfu!
Bij het gamen gebruik ik deze nickname en dan praat je vaak engels en wordt er dus Moezzie gezegd. Maar moozzie komt van me achternaam en is dus eigenlijk met O.quote:Op maandag 17 november 2008 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toch wel ?
jammer, ik vind met OE stoerder klinken
nou das niet liefquote:Op maandag 17 november 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik bestelde een nice cup of stfu!
ok ok, wat is je achternaam dan? Moozes ?quote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Bij het gamen gebruik ik deze nickname en dan praat je vaak engels en wordt er dus Moezzie gezegd. Maar moozzie komt van me achternaam en is dus eigenlijk met O.
Jup maar in het engels spreken ze dat zo uitquote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Bij het gamen gebruik ik deze nickname en dan praat je vaak engels en wordt er dus Moezzie gezegd. Maar moozzie komt van me achternaam en is dus eigenlijk met O.
maar wel grappigquote:
Kamelen tenen WTF!quote:Op maandag 17 november 2008 15:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Over welke teentjes hebben we het eigenlijk?
De teentjes aan je voet of de teentjes die GS bedoelt?
Ik weet hetquote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok ok, wat is je achternaam dan? Moozes ?
pssst..vertelquote:
Misschien wel iets te vaakquote:Op maandag 17 november 2008 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kamelen tenen WTF!
Ja ik komt best veel op geenstijl/dumpert
ja toch, ik offer mij wel weer opquote:
Neequote:
Ja iedereen doet het op zijn engels. En bij het gamen (teamspeak) zeg ik het zelf ook op zijn engels hoor. Maar het is onstaan met een O ipv OEquote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk iedereen behalve runx
gaat hij ook stfu gebruikenquote:
Wat is er nou weer mis met geenstijl?quote:
Je bent warmquote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok ok, wat is je achternaam dan? Moozes ?
Je moet er maar net zin in hebbenquote:
die filmpjes van rutger zijn echt wel vett hoar op GSquote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met geenstijl?
Je kan er veel van zeggen en denken, maar er staan meer kwaliteitsposts tussen als ik hier op de hele FP kan vinden
correctie 58 minutenquote:
Moeshi moeshi, zeggen japanners niet zoiets?quote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Klinkt beter dan moozzie
Nee hoor liefquote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
word ik nog gebitched gebashed of gedaan afgelopen 3 paginas of hoef ik niet terug te lezen?
Ja..quote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met geenstijl?
Je kan er veel van zeggen en denken, maar er staan meer kwaliteitsposts tussen als ik hier op de hele FP kan vinden
valt wel mee hoor.. gewoon 36 graden ongeveer denk ikquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Needat moet moezzie zelf maar zeggen
ook halloquote:Op maandag 17 november 2008 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moeshi moeshi, zeggen japanners niet zoiets?Vind ik wel een mooie naam
Werd je gebitched =\??quote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
word ik nog gebitched gebashed of gedaan afgelopen 3 paginas of hoef ik niet terug te lezen?
Liftquote:Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
oke ik geef jullie ook 2 opties
- Of je jullie gaan een moddergevecht houden in bikini
- Of jullie gaan elkaar verwennen
En niet iets ertussen in zoals het nu is want het moet voor ons ook leuk blijven
Die vind ik ook erg cool om te zien ja!quote:Op maandag 17 november 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
die filmpjes van rutger zijn echt wel vett hoar op GS![]()
Sushiquote:Op maandag 17 november 2008 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moeshi moeshi, zeggen japanners niet zoiets?Vind ik wel een mooie naam
waar is essie..ik heb de popcorn al klaar staan..quote:
samenvatting:quote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 15:35 schreef renedis het volgende:
[..]
samenvatting:
bla bla bla bla bla bla bla bla bla ik haat je bla bla bla bla bla bla
bla bla bla hoi doei ha hi hoe bla bla bla
quote:Op maandag 17 november 2008 15:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar is essie..ik heb de popcorn al klaar staan..
* -Madskillz28TH deelt popcorn aan alle kerel van GRTDOJW uit
yup op geenstijl.tv die laatste reeks ook weer in de jungle van Suriname met de korps mariniersquote:Op maandag 17 november 2008 15:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die vind ik ook erg cool om te zien ja!
Staan wel meer van die leuke rutgert filmpjes op trouwens.
Das niet zo gek als je op de dumpert komt.quote:Op maandag 17 november 2008 15:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja..
Heb ook niks tegen GS!
Maar meer dat je meteen wist datdie het over kamele tenen had!!!
quote:Op maandag 17 november 2008 15:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
valt wel mee hoor.. gewoon 36 graden ongeveer denk ik
cameltoe'squote:Op maandag 17 november 2008 15:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Das niet zo gek als je op de dumpert komt.
1 plaatje (van kamelentenen dus) staat standaard al bij "toppers", daar kan je gewoon niet omheen
quote:
Mensen die moeten geilen op zulke plaatjes..quote:
Beller is dood ofzoquote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh maar sommige mensen denken het te kunnen
ligt fubar nog steeds in bed?
en waar is beller?
quote:
je moet toch ergens beginnenquote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mensen die moeten geilen op zulke plaatjes..
Ga dan gewoon keiharde porno downloaden
Jep, en toen met dat voetballen... rutgert in zijn orange tank! GEWELDIG!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 november 2008 15:35 schreef Runx het volgende:
[..]
yup op geenstijl.tv die laatste reeks ook weer in de jungle van Suriname met de korps mariniers
ja maar het ziet er toch ook niet uitquote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
alsof jij daar niet op geiltquote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ja zekers, met jou ?quote:Op maandag 17 november 2008 15:38 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Aloha long time no see
Alles goed?
wat voel ik me goed nu zegquote:Op maandag 17 november 2008 15:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja zoiets..mooie samenvatting Renedis
Fubur ligt nog te pitten ja, en Beller.... geen ideequote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh maar sommige mensen denken het te kunnen
ligt fubar nog steeds in bed?
en waar is beller?
Bustedquote:Op maandag 17 november 2008 15:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alsof jij daar niet op geilt
hahah ja idd , daarvoor was die ook al met korps mariniers mee geweest op wintertraining ofzo was ook erg kool, veel mensen vinden hem irritant ik vind hem geniale presentatorquote:Op maandag 17 november 2008 15:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, en toen met dat voetballen... rutgert in zijn orange tank! GEWELDIG!!!!!!!!!!!
LOLquote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik maak me wel zorgen om de vrouw van willem alexander btw
Op het laatst nieuwsbericht zeiden ze dat maxima 12 graden is
Die gast is gewoon grappig, en vooral de vragen die hij dan gaat stellen hahahahaquote:Op maandag 17 november 2008 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah ja idd , daarvoor was die ook al met korps mariniers mee geweest op wintertraining ofzo was ook erg kool, veel mensen vinden hem irritant ik vind hem geniale presentator![]()
Mooi, nog steeds sa gek as n door ?quote:
misschien is die wel een necrofielquote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik maak me wel zorgen om de vrouw van willem alexander btw
Op het laatst nieuwsbericht zeiden ze dat maxima 12 graden is
precies.. totaal niet geilquote:Op maandag 17 november 2008 15:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar het ziet er toch ook niet uit![]()
Wat jij zegt ga dan porno checken
Het staat er nog steeds.. dus dan ga ik er van uit van wel..quote:Op maandag 17 november 2008 15:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Mooi, nog steeds sa gek as n door ?
ja wat later bleek een advocaat te zijnquote:Op maandag 17 november 2008 15:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die gast is gewoon grappig, en vooral de vragen die hij dan gaat stellen hahahaha
Vooral dat stuk dat die gozert de camera wilde gaan slopen hahhaaha
quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
precies.. totaal niet geil
Dan zie ik liever hoe een meisje keihard wordt.. ach laat ook maar
of een schaapquote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
precies.. totaal niet geil
Dan zie ik liever hoe een meisje keihard wordt.. ach laat ook maar
ik ben nog steeds lekker bijdehandquote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds.. dus dan ga ik er van uit van wel..
En jij??
dan begin je zeker om 8:00 ?quote:
kijk jij wel eens porno?quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]JA dat doe je maar als je Fable speelt
OMFG
een bij heeft geen handjesquote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben nog steeds lekker bijdehand
8.00 uur beginnenquote:Op maandag 17 november 2008 15:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan begin je zeker om 8:00 ?
of je hebt geen 40 urige werkweek
Oja, dat stukje met die spindokter, geweldig!quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wat later bleek een advocaat te zijnen ook met vogelaar die dicht klapte dat was echt hard
Nice...quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben nog steeds lekker bijdehand
maar ik heb wel een bij bij de handquote:
Dan zie je het niet eens..quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]JA dat doe je maar als je Fable speelt
OMFG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |