Ik wens je veel succes, laatste x dat ik zag dat zoiets voorbereid werd..quote:Op maandag 17 november 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
maar goed moet nu wel dus ff wat doen
gast, het stijgt echt naar je hoofd toequote:Op maandag 17 november 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
woooooeeeemmmm ik ben een evo 9woooeeeem
quote:Waar p00p inmiddels Little Big Planet in zijn bezit heeft!
uhu , nais i likequote:Op maandag 17 november 2008 14:28 schreef renedis het volgende:
[..]
gast, het stijgt echt naar je hoofd toe
moet je een keertje mee rijden?
ik hem hem ooooooooook alleen niemand wil hem met mij bespelenquote:
wijs meisjequote:
ahhhquote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hem hem ooooooooook alleen niemand wil hem met mij bespelen
Ik wist niet dat mensen die geestelijk behoorlijk achtergesteld waren, ook dingen konden beoordelen?quote:
Je kan met z'n 4-en toch? MS, Runx, Mooz, me...tadaa! Vanavond ff doen dan?quote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hem hem ooooooooook alleen niemand wil hem met mij bespelen
Dat doe je toch ook niet?quote:Op maandag 17 november 2008 14:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen die geestelijk behoorlijk achtergesteld waren, ook dingen konden beoordelen?
Ik stem voorquote:Op maandag 17 november 2008 14:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je kan met z'n 4-en toch? MS, Runx, Mooz, me...tadaa! Vanavond ff doen dan?
Laatste x dat ik checkte had ik daar ook geen last van debbiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met koniveren is niks mis mee
als je in de buurt bent van gouda/rotterdam moet je maar een belletje geven..quote:Op maandag 17 november 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu , nais i like![]()
ik ga binnenkort rijles nemen dat mag dan weer welalleen geen mag geen examen doen
, maar ik ben aan het driften woeeeem
quote:Op maandag 17 november 2008 14:34 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Laatste x dat ik checkte had ik daar ook geen last van debbie
Maar ik wist niet dat jij je aangesproken voelde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ja..ik heb het over jou..niet over mij
Je hebt toch gelijk Barra
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
waarom probeer je het dan?quote:Op maandag 17 november 2008 14:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen die geestelijk behoorlijk achtergesteld waren, ook dingen konden beoordelen?
ik val in herhaling maar ik zei al: leer mij vrouwen kennenquote:Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nou ja..ik heb het over jou..niet over mij
Ik zei "dat doe je toch ook niet?" en dan zegt ze dat ik op me teentjes ben getrapt en me aangesproken voelquote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom probeer je het dan?
Ja ik weet liefquote:Op maandag 17 november 2008 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik val in herhaling maar ik zei al: leer mij vrouwen kennen![]()
Das ook idd meer jouw intellectuele niveau jaquote:Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nou ja..ik heb het over jou..niet over mij
dan is het goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |