Ik wens je veel succes, laatste x dat ik zag dat zoiets voorbereid werd..quote:Op maandag 17 november 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
maar goed moet nu wel dus ff wat doen
gast, het stijgt echt naar je hoofd toequote:Op maandag 17 november 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
woooooeeeemmmm ik ben een evo 9woooeeeem
quote:Waar p00p inmiddels Little Big Planet in zijn bezit heeft!
uhu , nais i likequote:Op maandag 17 november 2008 14:28 schreef renedis het volgende:
[..]
gast, het stijgt echt naar je hoofd toe
moet je een keertje mee rijden?
ik hem hem ooooooooook alleen niemand wil hem met mij bespelenquote:
wijs meisjequote:
ahhhquote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hem hem ooooooooook alleen niemand wil hem met mij bespelen
Ik wist niet dat mensen die geestelijk behoorlijk achtergesteld waren, ook dingen konden beoordelen?quote:
Je kan met z'n 4-en toch? MS, Runx, Mooz, me...tadaa! Vanavond ff doen dan?quote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hem hem ooooooooook alleen niemand wil hem met mij bespelen
Dat doe je toch ook niet?quote:Op maandag 17 november 2008 14:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen die geestelijk behoorlijk achtergesteld waren, ook dingen konden beoordelen?
Ik stem voorquote:Op maandag 17 november 2008 14:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je kan met z'n 4-en toch? MS, Runx, Mooz, me...tadaa! Vanavond ff doen dan?
Laatste x dat ik checkte had ik daar ook geen last van debbiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met koniveren is niks mis mee
als je in de buurt bent van gouda/rotterdam moet je maar een belletje geven..quote:Op maandag 17 november 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu , nais i like![]()
ik ga binnenkort rijles nemen dat mag dan weer welalleen geen mag geen examen doen
, maar ik ben aan het driften woeeeem
quote:Op maandag 17 november 2008 14:34 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Laatste x dat ik checkte had ik daar ook geen last van debbie
Maar ik wist niet dat jij je aangesproken voelde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ja..ik heb het over jou..niet over mij
Je hebt toch gelijk Barra
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
waarom probeer je het dan?quote:Op maandag 17 november 2008 14:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen die geestelijk behoorlijk achtergesteld waren, ook dingen konden beoordelen?
ik val in herhaling maar ik zei al: leer mij vrouwen kennenquote:Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nou ja..ik heb het over jou..niet over mij
Ik zei "dat doe je toch ook niet?" en dan zegt ze dat ik op me teentjes ben getrapt en me aangesproken voelquote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom probeer je het dan?
Ja ik weet liefquote:Op maandag 17 november 2008 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik val in herhaling maar ik zei al: leer mij vrouwen kennen![]()
Das ook idd meer jouw intellectuele niveau jaquote:Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nou ja..ik heb het over jou..niet over mij
dan is het goedquote:
Nummer pleasequote:Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef renedis het volgende:
[..]
als je in de buurt bent van gouda/rotterdam moet je maar een belletje geven..
nummer moet je maar vragen via msn
dan gaan we ook wel even driften
zoals jij zelf net al zei:quote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
In the left corner we have Crazyessie
And in the right corner is the allmighty debbie
Let the strongest cat win
3
2
Fight!!
1
mmm ging weer iets mis met de volgorde
quote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
3
2
Fight!!
1
pm me maarquote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nummer please!
Woon in zoetje is in de buurt haha!
quote:Op maandag 17 november 2008 14:39 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Das ook idd meer jouw intellectuele niveau ja
deze tekst had ook gekund:quote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
3
2
Fight!!
1
Ik nagelbijter eerste klasquote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hahaha moet maar niet, is ook zo sneu voor haar nageltjes..
Aangezien die al zo snel breken omdat iedereen over dr lange teentjes struikelt..
Moet ze vanavond weer lakken, kost dr weer kostbare tijd..
Moet maar niet
quote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef renedis het volgende:
[..]
deze tekst had ook gekund:
PICS OR IT DIDN'T HAPPEND
Dit komt nooit meer goedquote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef renedis het volgende:
[..]
zoals jij zelf net al zei:
je word oud
quote:
naiiis , i like vanavond is ok weten jullie ook ongeveer hoe laat ? niet te laat want als de straatlantaren aan gaan moet ik in me bed liggenquote:Op maandag 17 november 2008 14:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je kan met z'n 4-en toch? MS, Runx, Mooz, me...tadaa! Vanavond ff doen dan?
quote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik nagelbijter eerste klasdenk dat ik qua werken en vechten me handjes vaker vuil heb gemaakt dan jij.
En wie ben jij om mij te veroordelen stuffkikker?
Wat lief je denkt aan de tegenstanderquote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Aangezien die al zo snel breken omdat iedereen over dr lange teentjes struikelt..
Moet maar niet
wooooooooooowww echtquote:Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef renedis het volgende:
[..]
als je in de buurt bent van gouda/rotterdam moet je maar een belletje geven..
nummer moet je maar vragen via msn
dan gaan we ook wel even driften
Aha een gestrest type dusquote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik nagelbijter eerste klasdenk dat ik qua werken en vechten me handjes vaker vuil heb gemaakt dan jij.
En wie ben jij om mij te veroordelen stuffkikker?
Ach ja, kunnen ze mij niet verwijten dat ik niet aan n ander denkquote:Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat lief je denkt aan de tegenstander
Blijkt inderdaad dat je nog weinig weet te zeggen dat echt van nut is jaquote:Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
In dezelfde positie als jij om mensen veroordelen, meisje...
En tsja... wat moet ik daar nou op zeggen, btje grootpraat is nooit moeilijk, laat jij wel weer blijken
sorry leuk bedacht maar je faaltquote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Moet maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Studeren bedoel je?quote:Op maandag 17 november 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]misschien toch maar...je weet? Leef je ook langer
Maar er denkt helemaal niemand aan jouquote:Op maandag 17 november 2008 14:47 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ach ja, kunnen ze mij niet verwijten dat ik niet aan n ander denk
Hoe simpel ze ook mogen zijn, ook de minder sterkere onder ons moet aan gedacht worden in deze tijd van het jaar ..
Dan ben ik nog niet thuisquote:Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef Runx het volgende:
[..]
naiiis , i like vanavond is ok weten jullie ook ongeveer hoe laat ? niet te laat want als de straatlantaren aan gaan moet ik in me bed liggen
veel wel, alleen voor de saus dingen gebruik wel de boemboe zakjes van de tokoquote:Op maandag 17 november 2008 14:28 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes, laatste x dat ik zag dat zoiets voorbereid werd..
Petje af..
Je maakt ook echt alles zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |