Ja iedereen doet het op zijn engels. En bij het gamen (teamspeak) zeg ik het zelf ook op zijn engels hoor. Maar het is onstaan met een O ipv OEquote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk iedereen behalve runx
gaat hij ook stfu gebruikenquote:
Wat is er nou weer mis met geenstijl?quote:
Je bent warmquote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok ok, wat is je achternaam dan? Moozes ?
Je moet er maar net zin in hebbenquote:
die filmpjes van rutger zijn echt wel vett hoar op GSquote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met geenstijl?
Je kan er veel van zeggen en denken, maar er staan meer kwaliteitsposts tussen als ik hier op de hele FP kan vinden
correctie 58 minutenquote:
Moeshi moeshi, zeggen japanners niet zoiets?quote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik noem je gewoon moezzie..
Klinkt beter dan moozzie
Nee hoor liefquote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
word ik nog gebitched gebashed of gedaan afgelopen 3 paginas of hoef ik niet terug te lezen?
Ja..quote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met geenstijl?
Je kan er veel van zeggen en denken, maar er staan meer kwaliteitsposts tussen als ik hier op de hele FP kan vinden
valt wel mee hoor.. gewoon 36 graden ongeveer denk ikquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Needat moet moezzie zelf maar zeggen
ook halloquote:Op maandag 17 november 2008 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moeshi moeshi, zeggen japanners niet zoiets?Vind ik wel een mooie naam
Werd je gebitched =\??quote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
word ik nog gebitched gebashed of gedaan afgelopen 3 paginas of hoef ik niet terug te lezen?
Liftquote:Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
oke ik geef jullie ook 2 opties
- Of je jullie gaan een moddergevecht houden in bikini
- Of jullie gaan elkaar verwennen
En niet iets ertussen in zoals het nu is want het moet voor ons ook leuk blijven
Die vind ik ook erg cool om te zien ja!quote:Op maandag 17 november 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
die filmpjes van rutger zijn echt wel vett hoar op GS![]()
Sushiquote:Op maandag 17 november 2008 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moeshi moeshi, zeggen japanners niet zoiets?Vind ik wel een mooie naam
waar is essie..ik heb de popcorn al klaar staan..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |