Deb, is het moeilijk je even buiten een gesprek te houden?quote:
ik denk iedereen behalve runxquote:Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan spreek ik je naam ook altijd al verkeerd uit!
Zal er aan denken hahahaha
Ik noem je gewoon moezzie..quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je spreekt het uit met een O en niet met OE dus op zijn nederlands en niet engels
ja maar ik bestelde kebabshoarmaquote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Shaorma je bent een turk dan is ht kebab!
ja want ik lees wat er staatquote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk iedereen behalve runx
idemquote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik noem je gewoon moezzie..
Klinkt beter dan moozzie
Agreequote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik noem je gewoon moezzie..
Klinkt beter dan moozzie
Over welke teentjes hebben we het eigenlijk?quote:Op maandag 17 november 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wie is er nu op haar teentjes getrapt?
quote:Op maandag 17 november 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik bestelde een nice cup of stfu!
Bij het gamen gebruik ik deze nickname en dan praat je vaak engels en wordt er dus Moezzie gezegd. Maar moozzie komt van me achternaam en is dus eigenlijk met O.quote:Op maandag 17 november 2008 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toch wel ?
jammer, ik vind met OE stoerder klinken
nou das niet liefquote:Op maandag 17 november 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik bestelde een nice cup of stfu!
ok ok, wat is je achternaam dan? Moozes ?quote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Bij het gamen gebruik ik deze nickname en dan praat je vaak engels en wordt er dus Moezzie gezegd. Maar moozzie komt van me achternaam en is dus eigenlijk met O.
Jup maar in het engels spreken ze dat zo uitquote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Bij het gamen gebruik ik deze nickname en dan praat je vaak engels en wordt er dus Moezzie gezegd. Maar moozzie komt van me achternaam en is dus eigenlijk met O.
maar wel grappigquote:
Kamelen tenen WTF!quote:Op maandag 17 november 2008 15:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Over welke teentjes hebben we het eigenlijk?
De teentjes aan je voet of de teentjes die GS bedoelt?
Ik weet hetquote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok ok, wat is je achternaam dan? Moozes ?
pssst..vertelquote:
Misschien wel iets te vaakquote:Op maandag 17 november 2008 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kamelen tenen WTF!
Ja ik komt best veel op geenstijl/dumpert
ja toch, ik offer mij wel weer opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |