hier doet een kopieer machine het niet..quote:Op maandag 17 november 2008 15:18 schreef Runx het volgende:
aahhhh hun printer deed het niet wat sneu
Heb je in de spiegel gekeken dan?quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Maar toch blijven reageren..
Tsja... intelligentie is niet voor iedereen weggelegd, zie ik wel weer ...
zijn ze bij de cell saga ?quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo dan.. Debbie Vs Crazyessie Saga continues!
Dat is toch niet te geloven... van Volendam verliezen, en met 4-1 van Pisvee winnenquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das wel netjes.. maar ze zijn toch in de pan gehakt door voledam
Voor die vage beker shit
Niet doen niet doen!!!quote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je in de spiegel gekeken dan?
moozzie ff een vraag.quote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb het naar binnen gegoten
[ afbeelding ]
Hier donderde er net een klep af. Oud barrelquote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hier doet een kopieer machine het niet..
helaas ondersteunen wij die niet
Meisje, moest je nadenken dat je 2x opt zelfde reactie moest reageren?quote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je in de spiegel gekeken dan?
wat boeit die kut beker nouquote:Op maandag 17 november 2008 15:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is toch niet te geloven... van Volendam verliezen, en met 4-1 van Pisvee winnen
Ajax gaat meestal pas lekker spelen als het een topper is, en anders is het vaak drama.
Shaorma je bent een turk dan is ht kebab!quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha nee ik vroeg of ze shoarma hadden
Je spreekt het uit met een O en niet met OE dus op zijn nederlands en niet engelsquote:Op maandag 17 november 2008 15:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moozzie ff een vraag.
Aangezien runx jouw naam elke keer als O dus Moozzie uitspreekt, vroeg ik mij af..spreek je het uit als moozzie of moezzie ??
quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Meisje, moest je nadenken dat je 2x opt zelfde reactie moest reageren?
Lastig he.. Gelijk kunnen antwoorden,
scheelt het voor jouw ff dat anderen meehelpen met denken, anders kon je ook nooit zelfstandig sochtends je onderbroek aan krijgen. Is zo lastig voor je he, eerst het ene been erin en dan het andere.
Tsja zoals ik al zei: intelligentie is dus schijnbaar niet aan jouw besteed..
Maar geeft nix meisje, er zijn altijd mensen die je willen helpen hoor...
Dus je staat er niet alleen voor
In dit topic is het fun aan het worden, prima.... maar zo zullen er steeds meer mensen weggaan, en komen er nog meer fun mensen voor terug. Niet aan mij, maar ik post hier ook minder de laatste tijd.quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Tis maar net met welke instelling je erop zit.. lijkt mij
Puur voor fun of voor meer
Wie is er nu op haar teentjes getrapt?quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
scheelt het voor jouw ff dat anderen meehelpen met denken, anders kon je ook nooit zelfstandig sochtends je onderbroek aan krijgen. Is zo lastig voor je he, eerst het ene been erin en dan het andere.
Ze zijn bij de charge-up fasequote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef Runx het volgende:
[..]
zijn ze bij de cell saga ?of al bij majinbuu
toch wel ?quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je spreekt het uit met een O en niet met OE dus op zijn nederlands en niet engels
quote:Op maandag 17 november 2008 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu komen er reacties wie haar allemaal willen helpen met haar onderbox
Dan spreek ik je naam ook altijd al verkeerd uit!quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je spreekt het uit met een O en niet met OE dus op zijn nederlands en niet engels
debbie bereidt nu een spirit bomb voor en crazyessie heeft geen idee dat debs dat doet, dus gaan ze 3 afleveringen praten terwijl debs met de handen in de lucht staatquote:
hahhaa ik had het wel goedquote:Op maandag 17 november 2008 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toch wel ?
jammer, ik vind met OE stoerder klinken
niemand ? Dan help ik welquote:
oke ik geef jullie ook 2 optiesquote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |