Ja, klopt. Scherpe analyse. En?quote:Op zondag 16 november 2008 14:45 schreef Saekerhett het volgende:
Jullie zijn 4 jaar achter elkaar kampioen geworden. Op een gegeven moment komt daar weer een eind aan. Klote is dat he, dat de resultaten ineens tegenvallen?
Dat "eeeuh eeuuh" ookquote:
idd het gaat er niet om dat je een keer geen kampioen wordt, je kunt niet eeuwig kampioen worden, maar het is zo schrijnend om te zien, dat PSV eigenlijk steeds kansloos is..quote:Op zondag 16 november 2008 14:46 schreef Vitamine_C het volgende:
dat je op een gegeven moment een jaar geen kampioen meer wordt is logisch. Maar de manier waarop het gaat is gewoon zwaar klote ja.
Ja, jullie weet dat niet aangezien jullie nooit 4 maal op rij kampioen werden.quote:Op zondag 16 november 2008 14:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat jullie nu ook eens weten hoe dat is.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:43 schreef Zwansen het volgende:
Zaterdag 23-11 19.00 PSV - Emmen Jupiler League
quote:Op zondag 16 november 2008 15:05 schreef Manu82 het volgende:
Waren het niet gewoon ajax mannetjes die zaten te fluiten?
Naar Afellay.quote:Op zondag 16 november 2008 14:57 schreef Wooldoor het volgende:
Naar wie zat Lazovic weer zo zwaar infantiel te doen na zijn goal , Stevens? Dat opgewonden standje mag ook eens stevig zijn benen breken.
Ja die zitten wel in dit topicquote:
iig 2quote:
Och god, een binnenstand van Rotterdam afbreken en een agent de tyfus in schoppen maakt Ajax supporters nou ook niet echt ideale schoonzonen.quote:Op zondag 16 november 2008 14:59 schreef Red_85 het volgende:
voor iedere psv'er in het uitvak
verwacht nooit maar dan ook nooit meer respect van welke Ajacied dan ook voor jullie supporters. Dat jullie niet eens jullie monden kunnen dichthouden tijdens een minuut stilte voor een icoon. Wat zijn jullie een stelletje lage onderkruipsels.
Over Ajacieden kan je veel zeggen, je kan ze arrogante lelijke dikke vette misbaksels vinden maar nooit, maar dan ook nooit zijn wij respectloos geweest richting een herdenkingsmoment van welk overleden persoon dan ook.
Ik hoop dat je je flink kut voelt na deze totale vernedering en met jou die andere clubgenoten van je, ik hoop dat jullie pijn hebben, het is jullie gegund, van harte!
quote:Op zondag 16 november 2008 15:05 schreef Manu82 het volgende:
Nee, jij komt lekker over.quote:Op zondag 16 november 2008 16:00 schreef firecow het volgende:
-
Ja, het waren Ajacieden die "boeren boeren" zongen uit het uitvak.quote:Op zondag 16 november 2008 15:05 schreef Manu82 het volgende:
Het is een joods complotquote:Op zondag 16 november 2008 16:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, het waren Ajacieden die "boeren boeren" zongen uit het uitvak.
Sterk +1quote:
Net zoals de meeste PSV'ers hier zich (mag ik hopen tenminste) schamen voor het gedrag van de PSV'ers de floten tijdens de minuut stilte!quote:Op zondag 16 november 2008 16:02 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nee, jij komt lekker over.![]()
Als Ajacied schaam ik me voor jou.
Alsof PSV zo slecht speelde tegen AZ...quote:Op zondag 16 november 2008 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
Positieve is dat PSV eindelijk weer eens gescoord heeft, en zelfs na een achterstand. En bij fases was het echt niet dramatisch. In andere fases dan weer wel, maar dit hoorde nog even bij het positieve gedeelte.
Die eikels komen uit alle regionen blijkbaarquote:Op zondag 16 november 2008 16:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, het waren Ajacieden die "boeren boeren" zongen uit het uitvak.
Nou nou dan zal het weinig voorstellen als het nu al op is, Ajax heeft een aantal jaar die beker leeg moeten drinken. Komende jaren hopelijk psvquote:Op zondag 16 november 2008 16:19 schreef ganzenherder het volgende:
Is het seizoen nou nog niet afgelopen?![]()
Het is geen gifbeker maar een gif fles die leeg moet zo lijkt het
Zo slecht was het ook weer niet bij jullie, 2e worden met redelijk voetbal. PSV in deze doen haalt nog niet eens uefa cup voetbalquote:Op zondag 16 november 2008 16:33 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nou nou dan zal het weinig voorstellen als het nu al op is, Ajax heeft een aantal jaar die beker leeg moeten drinken. Komende jaren hopelijk psv![]()
1: Leer eens nederlandsquote:Op zondag 16 november 2008 16:38 schreef Jasza het volgende:
Leer het woord respect is teringlijers.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:45 schreef Saekerhett het volgende:
Jullie zijn 4 jaar achter elkaar kampioen geworden. Op een gegeven moment komt daar weer een eind aan. Klote is dat he, dat de resultaten ineens tegenvallen?
Zelfs de grootste debielen houden hun bek tijdens een minuut stilte...quote:Op zondag 16 november 2008 16:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
1: Leer eens nederlands
2: Lekker makkelijk praten he, iedere club heeft wel achterlijke debielen die zichzelf 'fans' noemen.
Dachten een zooi Ajacieden die 'kankerboeren' stonden te roepen tijdens die minuut anders over.quote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zelfs de grootste debielen houden hun bek tijdens een minuut stilte...
Dat generaliseren is nergens voor nodig. Ajax heeft er ook genoeg sfeerverziekers bij zitten.quote:Op zondag 16 november 2008 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Vandaag hebben we het meest trieste volk ooit mogen ontvangen. Het niet kunnen opbrengen van een minuut stilte is zó laag. Dat jullie nog maar vaak zo trots mogen zijn als vandaag. Wat een verschrikkelijke club is dit toch, met dito supporters.
Ja, ga het gedrag van je medesupporters even goed pratenquote:Op zondag 16 november 2008 17:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dachten een zooi Ajacieden die 'kankerboeren' stonden te roepen tijdens die minuut anders over.
Jaja, en weer wijzen naar Ajax. Kijk naar je eigen pauperpubliek zeg...quote:Op zondag 16 november 2008 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat generaliseren is nergens voor nodig. Ajax heeft er ook genoeg sfeerverziekers bij zitten.
Doe ik helemaal niet. Ik geef slechts aan dat die respectloosheid niet in 1 hoekje te duwen viel.quote:Op zondag 16 november 2008 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, ga het gedrag van je medesupporters even goed praten.
Dat valt het wel. Geef mij maar eens één reden waarom dat niet zo is.quote:Op zondag 16 november 2008 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Doe ik helemaal niet. Ik geef slechts aan dat die respectloosheid niet in 1 hoekje te duwen viel.
wat lul je nou allemaal slap?quote:Op zondag 16 november 2008 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Vandaag hebben we het meest trieste volk ooit mogen ontvangen. Het niet kunnen opbrengen van een minuut stilte is zó laag. Dat jullie nog maar vaak zo trots mogen zijn als vandaag. Wat een verschrikkelijke club is dit toch, met dito supporters.
Wat heb jij nou weer met dit geval te schaften droeftoeterquote:Op zondag 16 november 2008 17:21 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
wat lul je nou allemaal slap?
alsof dit nooit bij een andere club gebeurt, stelletje faggots dat jullie zijn
stel slappe kutjes zijn jullie![]()
Kom op man, je hebt een volkomen terechte afstraffing gehad.quote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef borisz het volgende:
Als PSV iets meer druk had gezet zat er minimaal een punt in, dat viel tegen dit duel.
Dat kom jij hier toch ook niet doen?quote:Op zondag 16 november 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, en weer wijzen naar Ajax. Kijk naar je eigen pauperpubliek zeg...
quote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer met dit geval te schaften droeftoeter.
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien, maar PSV heeft naast de goal slechts één keer iets gecreëerd.quote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef borisz het volgende:
Als PSV iets meer druk had gezet zat er minimaal een punt in, dat viel tegen dit duel.
Ja PSV is terecht afgestraft. Maar als ze de hele wedstrijd speelden als toen Lazovic erin kwam zat er voor PSV meer in.quote:Op zondag 16 november 2008 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom op man, je hebt een volkomen terechte afstraffing gehad.
Dat zeg ik net. ik zat op zuid en er waren toch een zooi Ajacieden (natuurlijk niet zo veel als PSV'ers), die geen minuut stile in acht konden houlden, en het nodig vonden allerlei nare dingen te roepen richting het uitvak.quote:Op zondag 16 november 2008 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat valt het wel. Geef mij maar eens één reden waarom dat niet zo is.
Als als als... Als wij tegen Willem II toen die derde goal hadden gemaakt, waren WIJ kampioen.quote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef borisz het volgende:
Ik kan mij wel voorstellen dat men boos wordt en dingen gaat roepen uit frustratie.quote:Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. ik zat op zuid en er waren toch een zooi Ajacieden (natuurlijk niet zo veel als PSV'ers), die geen minuut stile in acht konden houlden, en het nodig vonden allerlei nare dingen te roepen richting het uitvak.
Och, er wordt weer eens wat kritiek geleverd op dat pauper publiek van jullie (mooi vol uitvak trouwens) en we mogen het er niet meer over hebben. Sukkeltjes.quote:Op zondag 16 november 2008 17:24 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat kom jij hier toch ook niet doen?
Jeetje, wat stromen de oerdomme reacties ineens binnen zeg.![]()
PSV speelde slecht, Ajax speelde minder slecht en won terecht en een aantal mensen in de Arena hadden hun mond moeten houden tijdens de 1 minuut stilte. Zo.
Kunnen we het nu weer allemaal opbrengen om iets toe te voegen aan het topic of gewoon je posts achterwege te laten in naam van het algehele niveau?
Kom je weer aan met je als als als...quote:Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja PSV is terecht afgestraft. Maar als ze de hele wedstrijd speelden als toen Lazovic erin kwam zat er voor PSV meer in.
Gek he, als die pauperjostis van psv dit doen. En maar afschuivenquote:Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. ik zat op zuid en er waren toch een zooi Ajacieden (natuurlijk niet zo veel als PSV'ers), die geen minuut stile in acht konden houlden, en het nodig vonden allerlei nare dingen te roepen richting het uitvak.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:59 schreef Red_85 het volgende:
Over Ajacieden kan je veel zeggen, je kan ze arrogante lelijke dikke vette misbaksels vinden maar nooit, maar dan ook nooit zijn wij respectloos geweest richting een herdenkingsmoment van welk overleden persoon dan ook.
quote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef borisz het volgende:
Hij heeft wel gelijk, Feyenoorders zouden wel stil geweest zijn voor een minuut ook al is dat een veeeeel grotere rivaalquote:
Dat was al redelijk snel na het fluitje van Blom hoor. Ook met afkeur van mede-supporters.quote:Op zondag 16 november 2008 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gek he, als die pauperjostis van psv dit doen. En maar afschuiven.
quote:Als PSV zaterdag in eigen huis verliest van Heracles Almelo dan evenaart het dus de slechtste reeks uit zijn geschiedenis.
quote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef borisz het volgende:
Hahaha Blawh, ik gun het Heracles van harte alleen denk ik niet dat het erin gaat zitten voor julliequote:
Herdenking Ernst Happel. Maar goed, dit heb je bij alle clubs.quote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, Feyenoorders zouden wel stil geweest zijn voor een minuut ook al is dat een veeeeel grotere rivaal
Ik ook niet hoor, maar hoop houden lijkt me logisch.quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hahaha Blawh, ik gun het Heracles van harte alleen denk ik niet dat het erin gaat zitten voor jullie
Dat was tijdens die tien minuten dat Lazovic erin kwam ja. Als ze zo gespeeld hadden als tegen AZ dan... etc.quote:Op zondag 16 november 2008 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat een onzin Borisz. PSV heeft in de wedstrijd maar twee kansen weten te creëren. Voor de rest niks, noppes, nada.
Klopt, maar daarmee doorbreek je gewoon je eigen minuut stilte. Ook weinig respectvol dan. Gewoon bovenstaan op zo'n moment. Die respectloosheid van het uitvak is ruim afgestraft met 4 goals.quote:Op zondag 16 november 2008 17:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kan mij wel voorstellen dat men boos wordt en dingen gaat roepen uit frustratie.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:21 schreef Tommeke het volgende:
Hopelijk is de arrogantie uit Eindhoven nu ook weer wat afgezwakt..
Check de titel van dit topic anders evenquote:Op zondag 16 november 2008 18:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja we hadden toch echt wel een 0-10 overwinning verwacht vandaag
Heb je helemaal gelijk in, zulke lui weten niet beter...quote:Op zondag 16 november 2008 18:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt, maar daarmee doorbreek je gewoon je eigen minuut stilte. Ook weinig respectvol dan. Gewoon bovenstaan op zo'n moment. Die respectloosheid van het uitvak is ruim afgestraft met 4 goals.
Ik heb al eens meegemaakt dat bij een minuut stilte het uitvak (met Twentesupporters) zonodig varkensgeluiden moest maken, maar de rest van het stadion bleef toen wel stil. Na die minuut ging het wel los trouwens.
Dat is een feit, geen meningquote:Op zondag 16 november 2008 18:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Check de titel van dit topic anders even
Zoiets dus; bij minuut stilte waren beide partijen fout maar omdat de meeste PSV'ers geen idee was wie Sjakie eigenlijk was gedroegen ze zich minder 'respectvol'. Wedstrijd was shit dus, sfeer ook en treinreis al helemaal, snap niet waarom we terug ook niet via Rotterdam reden? Heen was een halfuur korter..quote:Op zondag 16 november 2008 18:32 schreef GustavFTW het volgende:
Kom net terug van de wedstrijd, lekker rondje Nederland gereden met de trein combi..
Het waren een paar ajacieden die begonnen met kankerboeren tijdens de minuut stilte, daar werd vervolgens op gereageerd. Dus ipv psv publiek paupers te noemen zou ik eerst even naar je eigen supporters kijken..
kwaliteitspost!quote:Op zondag 16 november 2008 18:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
-edit-
Klopt ja. Echt diep triest die supporters tijdens de minuut stilte.quote:Op zondag 16 november 2008 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
En een afstraffing was het. Pauper supporters, pauper ploeg. Triest zooitje.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:45 schreef MaatjeTho het volgende:
maar omdat de meeste PSV'ers geen idee was wie Sjakie eigenlijk was gedroegen ze zich minder 'respectvol'.
Helemaal mee eens, wat een drogredenquote:Op zondag 16 november 2008 18:58 schreef Blawh het volgende:
[..]!
Omdat mensen de persoon die overleden is niet kent gaat men minder respectvol de minuut stilte in? Als er een minuut stilte is kan je nagaan dat er iemand dood is die veel voor de club betekend heeft. In zo'n situatie lijkt het me niet meer dan normaal dat je respectvol een minuut stil bent, ook als je niet eens weet wie de persoon is. Tenminste, als je ook maar een heel klein beetje gezond verstand in je kopt hebt tenminste.
Gelukkig zijn er nog genoeg stadions waar er wel op een normale manier een minuut stilte gehouden kan worden, jammer dat het tegenwoordig niet overal meer mogelijk is.
Je hebt wel gelijk en het was ook gewoon respectloos, klaar, maar in de praktijk is het zo dat 'simpele' zielen meer moeite hebben met zwijgen zoals vanmiddag juist omdat ze niet weten wat iemand voor de club betekend heeft. Ik probeer het niet goed te praten, het was gewoon debiel. Maar wat ik bedoelde was dat als het om een (voor PSV'ers) 'bekendere' Ajacied had gegaan dat men zich dan waarschijnlijk respectvoller had gedragen. Dat denk ik tenminste.quote:Op zondag 16 november 2008 18:58 schreef Blawh het volgende:
[..]!
Omdat mensen de persoon die overleden is niet kent gaat men minder respectvol de minuut stilte in? Als er een minuut stilte is kan je nagaan dat er iemand dood is die veel voor de club betekend heeft. In zo'n situatie lijkt het me niet meer dan normaal dat je respectvol een minuut stil bent, ook als je niet eens weet wie de persoon is. Tenminste, als je ook maar een heel klein beetje gezond verstand in je kopt hebt tenminste.
Gelukkig zijn er nog genoeg stadions waar er wel op een normale manier een minuut stilte gehouden kan worden, jammer dat het tegenwoordig niet overal meer mogelijk is.
Dan heeft ie helemaal geen aanvallers meer over behalve Koevermans.quote:Op zondag 16 november 2008 19:21 schreef ub40_bboy het volgende:
Zou Huub Lazovic uit de selectie zetten?
Voor Rinus Michels was het niet veel beter. Maar goed, het maakt de overwinning alleen maar zoeter!quote:Op zondag 16 november 2008 19:22 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk en het was ook gewoon respectloos, klaar, maar in de praktijk is het zo dat 'simpele' zielen meer moeite hebben met zwijgen zoals vanmiddag juist omdat ze niet weten wat iemand voor de club betekend heeft. Ik probeer het niet goed te praten, het was gewoon debiel. Maar wat ik bedoelde was dat als het om een (voor PSV'ers) 'bekendere' Ajacied had gegaan dat men zich dan waarschijnlijk respectvoller had gedragen. Dat denk ik tenminste.
Daar kan ik niks over zeggen, maar als dat idd zo was klopt mijn vorige bericht dus niet helemaal. Wat dat betreft zou een minuut applaus beter zijn hoewel het triest is dat het zou moeten. Nouja genoeg over die minuut stilte, gefelicteerd aan de Ajacieden hier.quote:Op zondag 16 november 2008 19:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Voor Rinus Michels was het niet veel beter. Maar goed, het maakt de overwinning alleen maar zoeter!
Niet netjes wat de supporters deden als het waar is. Heb het nog niet gezien.quote:Op zondag 16 november 2008 14:59 schreef Red_85 het volgende:
voor iedere psv'er in het uitvak
verwacht nooit maar dan ook nooit meer respect van welke Ajacied dan ook voor jullie supporters. Dat jullie niet eens jullie monden kunnen dichthouden tijdens een minuut stilte voor een icoon. Wat zijn jullie een stelletje lage onderkruipsels.
Ik hoop dat je je flink kut voelt na deze totale vernedering en met jou die andere clubgenoten van je, ik hoop dat jullie pijn hebben, het is jullie gegund, van harte!
Selectieve verontwaardigingquote:Op zondag 16 november 2008 19:31 schreef valek het volgende:
[..]
Niet netjes wat de supporters deden als het waar is. Heb het nog niet gezien.
Maar wat die vieze vuile gore Ajaxsupporters vorig jaar in Eindhoven deden sloeg ook nergens op.
Of was je dat al vergeten?
Mag je niet meer boos zijn op Afellay dan?quote:Op zondag 16 november 2008 19:21 schreef ub40_bboy het volgende:
Zou Huub Lazovic uit de selectie zetten?
Dat was inderdaad niet netjes, maar je bent wel heel triest als je die Ajax supporters op deze manier terug wil pakken... Op zo'n moment stilte moet je niet aan voetbal denken(rivaliteit), maar aan het feit dat een persoon overleden is en een eerbetoon krijgt...quote:Op zondag 16 november 2008 19:31 schreef valek het volgende:
[..]
Niet netjes wat de supporters deden als het waar is. Heb het nog niet gezien.
Maar wat die vieze vuile gore Ajaxsupporters vorig jaar in Eindhoven deden sloeg ook nergens op.
Of was je dat al vergeten?
In de herhaling was duidelijk te zien dat Lazovic duidelijk richting te bank aan het schelden was en niet naar Afellayquote:Op zondag 16 november 2008 19:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
Mag je niet meer boos zijn op Afellay dan?
Klopt. Je hoort er ook respect voor te hebben. Al ken ik de hele man niet en interesseert het me ook geen reet wat hij heeft gedaan. Maar je hoort wel respect te tonen.quote:Op zondag 16 november 2008 19:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet netjes, maar je bent wel heel triest als je die Ajax supporters op deze manier terug wil pakken... Op zo'n moment stilte moet je niet aan voetbal denken(rivaliteit), maar aan het feit dat een persoon overleden is en een eerbetoon krijgt...
Jaja nou weten we het wel. Zelf ook geweest toevallig?quote:Op zondag 16 november 2008 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
En een afstraffing was het. Pauper supporters, pauper ploeg. Triest zooitje.
Ik kan het niet beter verwoorden.quote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Jaja nou weten we het wel. Zelf ook geweest toevallig?
Ik heb zelf mijn bek dichtgehouden. Al heb ik zo'n grote hekel aan die kutclub van je, toch kan ik dat respect wel opbrengen. Het grootste gedeelte van ons vak was gewoon stil. Paar man riepen wat. Daarop werd gereageerd vanuit het ajaxvak met het gezang kankerboeren. Dan lok je het zelf ook uit. Praat het niet goed maar spreek ook je eigen fans erop aan.
Een glazen deur naar beneden gooien mag natuurlijk wel. Jullie hebben echt schijtpubliek. Wat een kutclub is dat hele ajax toch.
Lees anders even onderin de OP wat TS als volgende wedstrijd heeft gezetquote:Op zondag 16 november 2008 18:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Check de titel van dit topic anders even
quote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Ik heb zelf mijn bek dichtgehouden. Al heb ik zo'n grote hekel aan die kutclub van je, toch kan ik dat respect wel opbrengen. Het grootste gedeelte van ons vak was gewoon stil. Paar man riepen wat. Daarop werd gereageerd vanuit het ajaxvak met het gezang kankerboeren. Dan lok je het zelf ook uit. Praat het niet goed maar spreek ook je eigen fans erop aan.
Een glazen deur naar beneden gooien mag natuurlijk wel. Jullie hebben echt schijtpubliek. Wat een kutclub is dat hele ajax toch.
Gezang met kankerboerenquote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Laat ons ook even wennen aan verlies. Dat hebben we jaren niet meegemaakt.quote:Op zondag 16 november 2008 19:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Laat ze maar vloeien die bittere tranen.
Maar waar ik bang voor ben is dat de media hier heel veel aandacht aan gaat schenken. En wat er vorig jaar in Eindhoven is gebeurd hoorde je er bijna niemand buiten Eindhoven over. Terwijl wat er in Eindhoven gebeurde toch erger is omdat er mensen zwaar gewond konden raken.quote:Op zondag 16 november 2008 19:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gezang met kankerboeren?? Ik heb een man of 5 iets horen roepen over kanker boeren, wat ik ook afkeur. Maar om dan met een man of 100 te gaan schreeuwen en zingen is triest, dan ben je geen vent. Gelukkig keurde een groot deel uit jullie eigen vak het ook af ook aan de commentaren te horen. En later in de wedstrijden nog liederen over waar Sjakie nou is,
Verder heeft die glazen deur hier niets mee te maken, wij halen toch ook niet weer die keer dat jullie een oude man het ziekenhuis in hebben gekregen dmv vuurwerk in zijn nek, en die bekers pis?
Dat gezeik met die deur is zooo fucking overdrevenquote:Op zondag 16 november 2008 19:49 schreef valek het volgende:
[..]
Maar waar ik bang voor ben is dat de media hier heel veel aandacht aan gaat schenken. En wat er vorig jaar in Eindhoven is gebeurd hoorde je er bijna niemand buiten Eindhoven over. Terwijl wat er in Eindhoven gebeurde toch erger is omdat er mensen zwaar gewond konden raken.
Typisch een instelling van een Ajaxsupporter.quote:Op zondag 16 november 2008 19:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat gezeik met die deur is zooo fucking overdreven
Begin maar snel met wennen, want er gaat nog veel verloren worden met deze spelers.quote:Op zondag 16 november 2008 19:47 schreef valek het volgende:
[..]
Laat ons ook even wennen aan verlies. Dat hebben we jaren niet meegemaakt.
Ik weet niet wat PSV in de winterstop gaat doen. Ik verwacht toch wel wat aankopen.quote:Op zondag 16 november 2008 19:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Begin maar snel met winnen, want er gaat nog veel verloren worden met deze spelers.
Je had er dit seizoen al een wedstrijdje of 8 aan kunnen wennen die jullie al verloren hadden dit seizoenquote:Op zondag 16 november 2008 19:47 schreef valek het volgende:
[..]
Laat ons ook even wennen aan verlies. Dat hebben we jaren niet meegemaakt.
Toivoinen en ik denk dat dat het potje weer leeg is.quote:Op zondag 16 november 2008 19:51 schreef valek het volgende:
[..]
Ik weet niet wat PSV in de winterstop gaat doen. Ik verwacht toch wel wat aankopen.
Ok, verliezen van ajax dan.quote:Op zondag 16 november 2008 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je had er dit seizoen al een wedstrijdje of 8 aan kunnen wennen die jullie al verloren hadden dit seizoen
En waar moet dat geld vandaan komen????quote:Op zondag 16 november 2008 19:51 schreef valek het volgende:
[..]
Ik weet niet wat PSV in de winterstop gaat doen. Ik verwacht toch wel wat aankopen.
Jullie moeten ook niet te veel denken. Dat kan nooit goed gaan.quote:Op zondag 16 november 2008 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je had er dit seizoen al een wedstrijdje of 8 aan kunnen wennen die jullie al verloren hadden dit seizoen
[..]
Toivoinen en ik denk dat dat het potje weer leeg is.
je bent niet grappigquote:Op zondag 16 november 2008 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Toivoinen en ik denk dat dat het potje weer leeg is.
PSV heeft 30 miljoen euro winst. Ze zijn het gewoon aan de supporters verplicht om spelers erbij te kopen.quote:Op zondag 16 november 2008 19:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
En waar moet dat geld vandaan komen????
En ik zit maar te balen. Ik ga op de bank langs mijn vriendin zitten. Wordt het hopelijk nog een beetje een leuke zondag.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:53 schreef valek het volgende:
[..]
Jullie moeten ook niet te veel denken. Dat kan nooit goed gaan.
Zo'n sfeer als bij ons vandaag hebben jullie nog nooit gehad hoorquote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Meestal hebben wij die sfeer ook in Amsterdam, omdat we er meestal winnen.quote:Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zo'n sfeer als bij ons vandaag hebben jullie nog nooit gehad hoor
4 miljoen uitgeven aan Nijland, dan geef je het sowieso al verkeerd uit...quote:Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]!
Ik denk dat PSV gewoon niet zoveel centjes heeft als dat jij denkt.
Anders was die spits er aan het begin van het seizoen wel geweest.
quote:Marcellis haakt af met hamstringblessure
Dirk Marcellis zal zich moeten afmelden voor de oefenwedstrijd die het Nederlands elftal woensdag speelt tegen Zweden. De verdediger van PSV, die zondag geblesseerd uitviel in de topper tegen Ajax, kampt met een hamstringblessure. Het Algemeen Dagblad weet dat Marcellis woensdag niet in actie kan komen.
Coach Huub Stevens reageerde morrend op de blessure van zijn verdediger. “Dat is allemaal puur het gevolg van overbelasting”, bromde Stevens. “Daarom ben ik ook tegen het initiatief van de KNVB om Nederland B in het leven te roepen. Ik besef dat Marcellis voor het grote Oranje speelt, maar ik wil alleen maar zeggen dat spelers al voldoende worden belast.”
Marcellis moest zich zondagmiddag laten vervangen door Jason Culina, die het tij niet kon laten keren. Ajax nam in het laatste kwartier afstand van PSV, dat met 4-1 ten onder ging. Direct na de wedstrijd was nog niet duidelijk of Marcellis woensdag weer in actie kon komen, maar nu lijkt het erop dat de mandekker moet passen.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2008 20:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Zullen we anders gewoon stoppen met dat gebash naar elkaar? Het is alleen maar "Jullie deden dit!" "Ja maar jullie deden eerder dit
![]()
" "Ja maar
etc...
Het heeft geen zin, volgens mij is, sowieso het PSV deel, Ajax weet ik niet zeker, maar denk ik ook niet, wat hier op FOK! rondhangt, niet echt van het niveau kankerboeren scanderen, of kutten tijdens een minuut stilte. Als we dan hier ook gewoon erover ophouden, dit is toch alleen maar internetschelden, dus een beetje nutteloos. Laat het gewoon gaan, tuurlijk, het was niet goed wat die PSV'ers in het uitvak deden, tuurlijk, het was niet goed wat die Ajacieden vorig jaar bij PSV deden, maar ga elkaar hier verrot schelden ofzo...
[/wannabe-mod]
Hopla PSV-ers, nu jullie weer iets roepen over het Ajaxpubliek.quote:Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh
Een cameraman een paar tikken verkopen mag ook hé omdat hij juicht als Ajax scoort
Inderdaad. Maar hey.. ik zie alweer dat aantal 020 aanhangers de boel hier weer verzieken, dus het is in balans kwa debielen.quote:Op zondag 16 november 2008 16:14 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Net zoals de meeste PSV'ers hier zich (mag ik hopen tenminste) schamen voor het gedrag van de PSV'ers de floten tijdens de minuut stilte!
Ik heb het over psv, echt een drama sfeer daar vaak hoor gastquote:Op zondag 16 november 2008 20:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je moet eens andere wedstrijden gaan kijken, ipv alleen die van Ajax.
Zum kotsenquote:Op zondag 16 november 2008 20:42 schreef denthemen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Respectloos volk!
Voor de mensen die het weer niet horen: Luister even wat ze vanuit het uitvak roepen
quote:Op zondag 16 november 2008 20:42 schreef denthemen het volgende:
Respectloos volk!
Voor de mensen die het weer niet horen: Luister even wat ze vanuit het uitvak roepen
Ik hoor slechts "Wie niet springt, die is een Jood"?quote:Op zondag 16 november 2008 20:42 schreef denthemen het volgende:
Respectloos volk!
De wedstrijd houd je wel bezig he?quote:Op zondag 16 november 2008 20:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
![]()
Wat dacht jij dan? Dat het 'we love you sjakie' vanuit het uitvak ingezet zou worden?
Doemdenkend? Vind je eigenlijk nog vrij optimistischquote:Op zondag 16 november 2008 20:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
....
Dat is het hoogst haalbare in mijn (doemdenkende?) ogen.
Ik heb sinds tijden een hele wedstrijd van ajax gezien.quote:
Je zou helemaal niets moeten horen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik hoor slechts "Wie niet springt, die is een Jood"?
Zeg dan niets over Sjakie, of zijn ze verplicht om iets te gaan roepen? Er was geen reden toe, er werd alleen maar gezongen dat "die boeren" stil warenquote:Op zondag 16 november 2008 20:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
![]()
Wat dacht jij dan? Dat het 'we love you sjakie' vanuit het uitvak ingezet zou worden?
Ik hoor toch echt "Wat is die Sjakie stil"quote:Op zondag 16 november 2008 20:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik hoor slechts "Wie niet springt, die is een Jood"?
Je weet dat dat soort dingen geroept of gezongen gaan worden. Het valt niet goed te praten maar zo werkt het nou eenmaal.quote:Op zondag 16 november 2008 20:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zeg dan niets over Sjakie, of zijn ze verplicht om iets te gaan roepen? Er was geen reden toe, er werd alleen maar gezongen dat "die boeren" stil waren
Dan mag ik het toch nog wel belachelijk vinden?quote:Op zondag 16 november 2008 20:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je weet dat dat soort dingen geroept of gezongen gaan worden. Het valt niet goed te praten maar zo werkt het nou eenmaal.
nee, zo werkt het niet. bij een minuut stilte heerst gewoon respect ook al is het een concurrent. dan zitten er altijd wel 1 a 2 grapjassen bij die niet stil zijn.. maar dit was wel heel erg massaal.quote:Op zondag 16 november 2008 20:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je weet dat dat soort dingen geroept of gezongen gaan worden. Het valt niet goed te praten maar zo werkt het nou eenmaal.
Dit ging niet eens over de minuut stilte, moet je nagaan hoe respectloos ze zich daarna ook nog eens gedroegenquote:Op zondag 16 november 2008 20:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
nee, zo werkt het niet. bij een minuut stilte heerst gewoon respect ook al is het een concurrent. dan zitten er altijd wel 1 a 2 grapjassen bij die niet stil zijn.. maar dit was wel heel erg massaal.
Eens.quote:Op zondag 16 november 2008 20:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
nee, zo werkt het niet. bij een minuut stilte heerst gewoon respect ook al is het een concurrent.
Massaal vanuit beide kanten ja.quote:dan zitten er altijd wel 1 a 2 grapjassen bij die niet stil zijn.. maar dit was wel heel erg massaal.
Wtf praat je het goed?quote:Op zondag 16 november 2008 20:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
![]()
Nee, er waren er een paar bij Ajax kant, en een groep van psv die gingen zingen.quote:
Het klonk anders niet als een paarquote:Op zondag 16 november 2008 20:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, er waren er een paar bij Ajax kant, en een groep van psv die gingen zingen.
Was jij een van die sukkeltjes die de hele tijd stoer stond te doen naar het psv publiek?quote:Op zondag 16 november 2008 20:42 schreef denthemen het volgende:
Respectloos volk!
quote:Op zondag 16 november 2008 21:07 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
Was jij een van die sukkeltjes die de hele tijd stoer stond te doen naar het psv publiek?![]()
gut gut gut, dit seizoen eindelijk weer sfeer (hulde daarvoor!) in de Arena en direct wat roepen over Eindhoven. Ik heb diverse wedstrijden gezien van PSV en die sfeer is daar ook regelmatig goed hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 20:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb het over psv, echt een drama sfeer daar vaak hoor gast![]()
Inderdaad. Maar buiten Fons Spooren hebben ze geen clubiconen dus ze snappen het niet helemaal.quote:Op zondag 16 november 2008 21:09 schreef Chadi het volgende:
De meeste mensen respecteren dat soort mensen. Zij zijn belangrijk voor het nederlandse voetbal of ze nou bij Ajax , Feyenoord of PSV of welk andere club dan ook gediend hebben. Dit soort mensen zijn onmisbaar voor het voetbal en maken het voetbal wat het is.
Dus daarom een topic voljanken hoe zielig het niet was? Kunnen wij daar iets aan doen dat een aantal idioten zich niet konden gedragen dan? Man man dan zou je denken dat wij het ook moeten doen, omdat ajacieden zich NIET konden gedragen bij de vorige thuiswedstrijd in Eindhoven. Maar hey... nu hebben de provincialen wat gedaan tegen de een Ajax Icoon.. laten we HEEL PSV eens gaan vervelen met gejank.quote:Op zondag 16 november 2008 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan mag ik het toch nog wel belachelijk vinden?
En dan janken over gebrek aan respect bij de tegenstanderquote:Op zondag 16 november 2008 21:15 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar buiten Fons Spooren hebben ze geen clubiconen dus ze snappen het niet helemaal.
Stond je niet stoer te doen dan?quote:Op zondag 16 november 2008 21:09 schreef denthemen het volgende:
[..]Weet je uberhaupt wel waar ik zat?
Wat komen jullie nu ineens allemaal terug op de vorige wedstrijd met die glazen plaat enzo?quote:Op zondag 16 november 2008 21:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dus daarom een topic voljanken hoe zielig het niet was? Kunnen wij daar iets aan doen dat een aantal idioten zich niet konden gedragen dan? Man man dan zou je denken dat wij het ook moeten doen, omdat ajacieden zich NIET konden gedragen bij de vorige thuiswedstrijd in Eindhoven. Maar hey... nu hebben de provincialen wat gedaan tegen de een Ajax Icoon.. laten we HEEL PSV eens gaan vervelen met gejank.
quote:Op zondag 16 november 2008 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stond je niet stoer te doen dan?.
Niet zo he dadelijk komt zijn curva achter je aan.quote:Op zondag 16 november 2008 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wist dat PSV niet erg groot was, maar zijn die 10 psv'ers hier heel PSV dan?quote:Op zondag 16 november 2008 21:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dus daarom een topic voljanken hoe zielig het niet was? Kunnen wij daar iets aan doen dat een aantal idioten zich niet konden gedragen dan? Man man dan zou je denken dat wij het ook moeten doen, omdat ajacieden zich NIET konden gedragen bij de vorige thuiswedstrijd in Eindhoven. Maar hey... nu hebben de provincialen wat gedaan tegen de een Ajax Icoon.. laten we HEEL PSV eens gaan vervelen met gejank.
Wij stonden als 1 man achter Ajaxquote:Op zondag 16 november 2008 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
je leest nietquote:Op zondag 16 november 2008 21:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat komen jullie nu ineens allemaal terug op de vorige wedstrijd met die glazen plaat enzo?
Beetje iets zoeken om het goed te praten
Dat dus. Zowel de Ajacieden als de PSVers hebben zich vandaag erg respectloos gedragen.quote:Op zondag 16 november 2008 21:20 schreef _Mike_ het volgende:
en als je het niet hebt houd dan op zijn minst je bek dicht...
Het is gewoon een normale discussie hoor...quote:
Amen broederquote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef Suijk het volgende:
Sjezus, kan het ook weer gewoon over PSV gaan? Alsof er in dit topic iemand in het uitvak aanwezig was. Net als dat ik niet vergeleken wil worden met enkele hersenlozen die bij Ajax rondlopen en het bijvoorbeeld nodig vinden om bepaalde personen of binnensteden te slopen, kunnen de PSV'ers hier er ook vrij weinig aan doen, dan het afkeuren (wat ze dan ook hebben gedaan).
Dat dusquote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef Suijk het volgende:
Sjezus, kan het ook weer gewoon over PSV gaan? Alsof er in dit topic iemand in het uitvak aanwezig was. Net als dat ik niet vergeleken wil worden met enkele hersenlozen die bij Ajax rondlopen en het bijvoorbeeld nodig vinden om bepaalde personen of binnensteden te slopen, kunnen de PSV'ers hier er ook vrij weinig aan doen, dan het afkeuren (wat ze dan ook hebben gedaan).
Even voor de duidelijk knul.. ten eerste heb ik geen bek. Ten tweede zijn we niet aan het praten hier dus een bek houden gaat zoiezo al moeilijk. Ten derde... zeg ik dat ik GEEN respect heb? Zeg ik dat ik TUSSEN die imbecielen zat? Zeg ik dat ik het er mee EENS was dat ze zich zo gedroegen? En ten slotte STOP met dit nutteloze gejank in DIT topic, omdat je er 1 niks mee bereikt en 2 de werkelijke imbecielen die hier verantwoordelijk zijn NIET MEE BEREIKT. Dus dan hou HIER maar op zijn minst je bek.. herstel... je vingers thuis en ga ergens anders janken over dit trieste gebeuren, want JA ik heb respect voor overleden personen en NEE de doelgroep die je wilt begrijpen bereik je niet hier.quote:Op zondag 16 november 2008 21:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik wist dat PSV niet erg groot was, maar zijn die 10 psv'ers hier heel PSV dan?
Ik snap sowieso waarom jullie het glasgooi incident er constant bij halen dat staat hier helemaal los van.....
Iedere overledene verdient respect ook al was Sjakie een aanhanger van een andere club. Ook al was hij voor Feyenoord/PSV erg belangrijk geweest. Je moet gewoon respect hebben voor dit soort dingen, en als je het niet hebt houd dan op zijn minst je bek dicht...
die jongen werd compleet omver gelopen tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 16 november 2008 20:16 schreef Suijk het volgende:
Die Pieters is toch best een stevige jongen (lijkt het). Wordt toch redelijk makkelijk opzij gezet eigenlijk.
Denk je dat ik die opmerking specifiek op jou gericht had? Goh joh... wat te denken van al die andere ajacieden die hier komen janken. Daar was mijn doel op gefocust, dat men niet zo in dit topic moeten janken omdat de doelgroep waar men op doelt hier niet aanwezig is.quote:Op zondag 16 november 2008 21:48 schreef _Mike_ het volgende:HL_Dog43..... Denk je dat die opmerking specifiek op jou gericht was? nee Je voelt je wel erg makkelijk aangevallen..
Ik vond eigenlijk de gehele verdediging vrij waardeloos (inclusief de keeper).quote:Op zondag 16 november 2008 21:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
die jongen werd compleet omver gelopen tijdens de wedstrijd.
Ik kom helemaal niet janken, ik geef mijn mening hierover. Dat jij het er misschien niet mee eens bent kan natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 21:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Denk je dat ik die opmerking specifiek op jou gericht had? Goh joh... wat te denken van al die andere ajacieden die hier komen janken. Daar was mijn doel op gefocust, dat men niet zo in dit topic moeten janken omdat de doelgroep waar men op doelt hier niet aanwezig is.
Dat vind ik eigenlijk heel het seizoen al.quote:Op zondag 16 november 2008 21:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk de gehele verdediging vrij waardeloos (inclusief de keeper).
Verstandige keuze.quote:Op zondag 16 november 2008 21:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Daarom laat ik het hier ook bij, want dit is toch een eeuwige discussie
En dat is normaal hun grootste kracht...quote:Op zondag 16 november 2008 21:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk heel het seizoen al.
Toch niet ontzettend veel goals tegen gehad. Voor vanmiddag pas 8 in 10 wedstrijden, dat is niet heel slecht.quote:Op zondag 16 november 2008 21:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk heel het seizoen al.
Ik. Ajax kwam twee jaar geleden (?) ook 11 punten terug. Maar ze mogen tot aan de winterstop sowieso weinig verspelen, anders is het over...quote:Op zondag 16 november 2008 21:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Of heeft iemand hier nog de illusie dat het seizoen niet voorbij is?
Wat ben jij een kansloze kneus zeg. Jullie 'sfeer' was nou ook niet echt geweldig hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nu zo min mogelijk verspelen en in de winterstop inkopen, dat is de enige hoop nog.quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef _Mike_ het volgende:
Voorbij is het seizoen niet.
PSV is gewoon nog een titelkandidaat, alleen moeten wel met een vaste verdediging gaan spelen en een spits erbij kopen
quote:Op zondag 16 november 2008 22:19 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Wat ben jij een kansloze kneus zeg. Jullie 'sfeer' was nou ook niet echt geweldig hoor.Kan ik me toch wel wat mooiere wedstrijden herinneren...
Dat er trouwens op de schermen een oproep gedaan moet worden om niet voor tijd het stadion uit te lopen is ook te triest natuurlijk
No way (?)quote:Op zondag 16 november 2008 22:19 schreef jde_kok het volgende:
Dat er trouwens op de schermen een oproep gedaan moet worden om niet voor tijd het stadion uit te lopen is ook te triest natuurlijk
"Vanaf vandaag verzoekt Ajax de bezoekers om niet voortijdig te verlaten"quote:
Dat probeerde ik eerder hier ook al duidelijk te maken. Maar goed, dat zal ook te maken hebben met enigszins lakse moderators hier.quote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef Suijk het volgende:
Niet echt héél professioneel nee.quote:Op zondag 16 november 2008 22:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
"Vanaf vandaag verzoekt Ajax de bezoekers om niet voortijdig te verlaten"
Ook al zo'n lekkere. Lijkt wel of iemand de supporters zag vertrekken en toen snel dit in elkaar flanste.
Dit is wel heel erg triest.quote:
Het is niet offtopic en het gaat redelijk beschaafd.quote:Op zondag 16 november 2008 22:43 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik eerder hier ook al duidelijk te maken. Maar goed, dat zal ook te maken hebben met enigszins lakse moderators hier.
Poeh, erg als er oudere mensen en kinderen wat eerder weggaanquote:
De echte Ajax supporters zijn de beste supporters van het land.quote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef Bobloo het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg triest.
Zegt veel over de ajax supporters...
Dat valt wel mee denk ik. Denk niet dat het bij ons minder gebeurt dan bij een ander.quote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef Bobloo het volgende:
[..]
De beste supporters van het land zijn supporters van clubs die nooit iets winnen en nergens voor spelen maar wel wekelijk bij weer en wind op de tribune zitten...quote:Op zondag 16 november 2008 22:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
De echte Ajax supporters zijn de beste supporters van het land.
Dat zegt hij toch ookquote:Op zondag 16 november 2008 22:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De beste supporters van het land zijn supporters van clubs die nooit iets winnen en nergens voor spelen maar wel wekelijk bij weer en wind op de tribune zitten...
Dan lees ik het anders dan hij het zeer wsl bedoeld maar gezien zijn postgedrag zou het me niets verbazen als ie het meent.quote:
Lekker boeiend dat je je achtergesteld voelt in mijn opmerking.quote:Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan lees ik het anders dan hij het zeer wsl bedoeld maar gezien zijn postgedrag zou het me niets verbazen als ie het meent.
Nou neem je het toch op voor de Newcastle-supporter.quote:Op zondag 16 november 2008 22:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De beste supporters van het land zijn supporters van clubs die nooit iets winnen en nergens voor spelen maar wel wekelijk bij weer en wind op de tribune zitten...
Oja, hersenloze zoals vandaag de PSV-supporters tref je bij elke club aan, geen club uitgezonderd.
Tipje van de sluier please...quote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
Nog 1 maand en dan is de nieuwe spits er
quote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat je je achtergesteld voelt in mijn opmerking.
Dat dus.quote:Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
maar gezien zijn postgedrag zou het me niets verbazen als ie het meent.
Proestquote:Op zondag 16 november 2008 23:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou neem je het toch op voor de Newcastle-supporter.
Spelfoutquote:
Het feit dat je maar 800 supporters meeneemt zegt wel genoeg over psvquote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef Bobloo het volgende:
[..]
lol waren we net voorbij dat gejank komt er nog een kneus hier janken en schelden.quote:Op zondag 16 november 2008 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Vieze nare kutsupporters zeg, een beetje respectloos de minuut stilte vergallen.
Ben blij dat we jullie zo gruwelijk hard vernederd hebben dat die domme t*fusboeren het wel uit hun hoofd laten dat nog een keer te doen.
Dit zuig je uit je duim of is het insider info?quote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
Toivonen is bijna rond. Heeft Groningen afgewezen ten faveure van PSVquote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit zuig je uit je duim of is het insider info?
Ik dacht dat die werd gezien als opvolger van Afellay en meer als aanvallende middenvelder wordt gezien die eventueel in de spits zou kunnen spelen.quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toivonen is bijna rond. Heeft Groningen afgewezen ten faveure van PSV
Als Groningen het afwijst stelt het geen fuck voor, beste scouting van Nederland.quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toivonen is bijna rond. Heeft Groningen afgewezen ten faveure van PSV
Toivonen heeft Groningen afgewezenquote:Op zondag 16 november 2008 23:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als Groningen het afwijst stelt het geen fuck voor, beste scouting van Nederland.
Oh kut, dan kan het best wel een goede speler zijnquote:
Spits/10.quote:Op zondag 16 november 2008 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die werd gezien als opvolger van Afellay en meer als aanvallende middenvelder wordt gezien die eventueel in de spits zou kunnen spelen.
Waarop is dat gebasseerd.quote:Op zondag 16 november 2008 23:27 schreef Prosac het volgende:
Nijland opgeroepen voor NL-B.
leuk voor hem
Winterbanden voor onder de platte karquote:Op zondag 16 november 2008 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben benieuwd wat Reker uit de hoge hoed gaat toveren in de winsterstop...
PSV netwerkquote:Van Kraaij: Van Bommel niet haalbaar in winterstop
Het Algemeen Dagblad meldt dat PSV er van uitgaat dat van Bommel niet haalbaar is in de winterstop. Van Kraaij in het AD: "Ik las dat er in de winter helemaal niemand mag vertrekken bij Bayern. Dan kunnen wij wel een miljoen gaan bieden voor een speler met nog een contract voor een half jaar, maar aan geld hebben ze bij Bayern geen gebrek. Dit moeten we uit ons hoofd zetten."
Op Stevensquote:Op zondag 16 november 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
Maar was Lazovic nou boos op Stevens of op Afellay?
Bron: ADquote:Nadat Lazovic de gelijkmaker van Ibrahim Afellay had voorbereid, reageerde hij zich af met woeste armgebaren richting de bank. ,,Dat kwam door alle frustratie,’’ zei de Serviër later. ,,Ik wil spelen. Veel mensen denken dat ik een beetje gek ben, maar het is alleen frustratie. Het gebeurde in een seconde, daarna ben ik het ook kwijt.’’
In navolging van Danny Koevermans maakte Lazovic er geen geheim van dat hij het dolgraag eens met zijn concurrent samen zou proberen. ,,Danny en ik willen graag met twee spitsen spelen,’’ aldus Lazovic. ,,Vandaag was eigenlijk de eerste keer en voor mijn gevoel ging het best goed. We creëerden meer.’’
quote:Op maandag 17 november 2008 00:00 schreef Brigand het volgende:
Het gebeurde in een seconde, daarna ben ik het ook kwijt.
Dan lok je het zelf ook uitquote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het gat wel 15 punten ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
Dacht het niet, Addo is bijna weer terugquote:Op maandag 17 november 2008 08:27 schreef navigator het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het gat wel 15 punten ofzo
Je bent toch ook gewoon een -edit-boer als je die bek van je niet dicht kan houden?quote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Nu weten ze het wel volgens mij hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 09:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent toch ook gewoon een -edit-boer als je die bek van je niet dicht kan houden?
Goed plan, waren de beste wedstrijden aan het begin van vorig seizoenquote:Op maandag 17 november 2008 09:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van het idee om Koevermans en Lazovic beiden te laten spelen? Het ging wel even beter, totdat je dan dus toch nog 3 goals om de oren krijgt...
2 spitsen vind ik prima.. maar of ik Lazovic zou laten spelen weet ik niet.. Eerder Koevermans en Amrabat (zodra die weer terug is).. en dan met een ruit op het middenveld.. waarin Simons dicht tegen de verdediging speelt en Afellay achter de spitsen..quote:Op maandag 17 november 2008 09:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu weten ze het wel volgens mij hoor.
Wat vinden jullie van het idee om Koevermans en Lazovic beiden te laten spelen? Het ging wel even beter, totdat je dan dus toch nog 3 goals om de oren krijgt...
Doen, het middenveld verloor grip op Ajax na een poosje, ik denk niet dat dat per se kwam omdat er met 2 spitsen werd gespeeld. Er was wel een mannetje minder natuurlijk, maar ook Culina op het middenveld in plaats van Simons (die naar achteren ging) en dat scheelt toch ook wel wat verdedigende kwaliteiten. Maar als we gewoon beginnen met 2 spitsen (zij het Koevermans en Lazovic of Amrabat in plaats van een van die twee) en op het middenveld dan Simons, Afellay, Bakkal en Dzsudszak (waar Bakkal ook een beetje controlerend functioneert, maar een stuk vrijer dan Simons) Dan moet het denk ik wel te doen zijn met twee spitsen.quote:Op maandag 17 november 2008 09:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij is gewoon reëel, al vind ik dat je altijd nog even contact met Bayern en van Bommel zelf op moet nemen. Opgeven omdat je iets gelezen hebt werkt niet natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 23:59 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
PSV netwerk
Als hij dit echt gezegt heeft geven ze wel heel erg makkelijk op
Ja ik snap niet waarom we dat niet vaker doen, volgens mij krijg je zo meer dreiging naar voren.quote:Op maandag 17 november 2008 09:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ach knulletje tochquote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn kans in de Bayer arena toch wil pakken. Hij is daar zeker niet afgeschreven en hard nodig tot het einde van het seizoen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij is gewoon reëel, al vind ik dat je altijd nog even contact met Bayern en van Bommel zelf op moet nemen. Opgeven omdat je iets gelezen hebt werkt niet natuurlijk.
Als je dit leest lijkt het wel of PSV 3-4-3 heeft gespeeldquote:Coach Huub Stevens is niet onder de indruk van de argumenten van Lazovic. 'Het systeem met twee spitsen gaf ons een impuls ja, maar werkte later ook tegen ons', aldus de coach, die zijn team na de gelijkmaker van Afellay met 4-1 zag verliezen. 'Of het iets is om op voort te borduren? We gaven drie doelpunten weg, wat denk je zelf?'
Mooi toch als PSV op meer punten achterstand gezet kan worden. Ik snap niet waarom hij Dsuzak of zo niet laat spelen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Als je dit leest lijkt het wel of PSV 3-4-3 heeft gespeeld.
Alsof een twee-spitsen systeem garant staat voor veel tegendoelpunten. Ongeveer heel de eredivisie speelt met twee spitsen.. Wat een laffe drol is die Stevens toch ook.
Maw: kwaliteit, en ja, dat ontbreekt...quote:Op maandag 17 november 2008 12:00 schreef mcyodogg het volgende:
Dat PSV teruggedrongen wordt heeft niets met angst te maken of met instelling. Het heeft te maken dat ze amper 4 keer achter elkaar een bal kunnen overspelen. Als je continu zo snel uit balbezit raakt, gaat die druk niet weg.
Jaquote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die vent nou echt aanhalingstekens op z'n rug staan? 'Maza'
Als je het goed uitvoert haal je de druk juist eerder weg met een tweede spits. Zowel Lazovic als Koevermans kunnen wel een balletje bij zich houden. Koevermans moet alleen wel een maatje in de spits hebben, om te kunnen kaatsen. Nu raakt hij alles kwijt en kom je nooit van de druk af.quote:Op maandag 17 november 2008 12:00 schreef mcyodogg het volgende:
Dat PSV teruggedrongen wordt heeft niets met angst te maken of met instelling. Het heeft te maken dat ze amper 4 keer achter elkaar een bal kunnen overspelen. Als je continu zo snel uit balbezit raakt, gaat die druk niet weg.
Wuytens!!!quote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef sjimz het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe het PSV zal vergaan als het een echte blessure golf krijgt.
Hebben ze eigenlijk talentvolle jeugdspelers rondlopen die tegen het eerste aan zitten?
Wie heeft gvd het shirtje van Salcido aangetrokkenquote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die vent nou echt aanhalingstekens op z'n rug staan? 'Maza'
Mancoquote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef sjimz het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe het PSV zal vergaan als het een echte blessure golf krijgt.
Hebben ze eigenlijk talentvolle jeugdspelers rondlopen die tegen het eerste aan zitten?
Imad Najah, Funso Ojo, Jonathan Reis, Eelco Horsten, Michalis Vakalopoulos en Youness Mokhtar zijn wel jongens met mogelijkheden..quote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef sjimz het volgende:
Wat een kutreactie van Stevens zeg. Dat belooft weinig verandering in ieder geval. Vreemd dat hij zo behouden blijft spelen. Bakkal en Affelay komen ook al amper naar voren meer..quote:Op maandag 17 november 2008 11:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Als je dit leest lijkt het wel of PSV 3-4-3 heeft gespeeld.
Alsof een twee-spitsen systeem garant staat voor veel tegendoelpunten. Ongeveer heel de eredivisie speelt met twee spitsen.. Wat een laffe drol is die Stevens toch ook.
Nou ja veel erger kan het niet worden.quote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef sjimz het volgende:
Dat kan je pas achteraf beoordelen denk ikquote:Op maandag 17 november 2008 14:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja veel erger kan het niet worden.
Mwah, veel mensen zien ons nog steeds 2e of 3e worden. Ik denk dat we het nog heel moeilijk krijgen om úberhaupt UEFA CUP te halen dit seizoen.quote:Op maandag 17 november 2008 14:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja veel erger kan het niet worden.
Ach dat gaat wle lukken hoor. PSV is ook nog lang niet afgeschreven voor de landstitel. De jaren ervoor hebben AZ en Ajax het ook weg gegeven dus er is nog helemaal niks verloren.quote:Op maandag 17 november 2008 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwah, veel mensen zien ons nog steeds 2e of 3e worden. Ik denk dat we het nog heel moeilijk krijgen om úberhaupt UEFA CUP te halen dit seizoen.
Dit psv is echt heel erg slecht en gaat niet bij de 1e drie eindigen dit seizoen.quote:Op maandag 17 november 2008 14:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach dat gaat wle lukken hoor. PSV is ook nog lang niet afgeschreven voor de landstitel. De jaren ervoor hebben AZ en Ajax het ook weg gegeven dus er is nog helemaal niks verloren.
Programma Ajax tot de winterstop:quote:Op maandag 17 november 2008 14:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach dat gaat wle lukken hoor. PSV is ook nog lang niet afgeschreven voor de landstitel. De jaren ervoor hebben AZ en Ajax het ook weg gegeven dus er is nog helemaal niks verloren.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef ruud.nl het volgende:
Naast de wedstrijd van gisteren domineren de Ajacieden nu ook het PSV-topic.
Dus welquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Dit psv is echt heel erg slecht en gaat niet bij de 1e drie eindigen dit seizoen.
ik denk dat voor PSV op dit moment elke tegenstander een lastige is.quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Programma Ajax tot de winterstop:
AZ - Ajax
Ajax - FC Utrecht
FC Volendam - Ajax
Ajax - NAC Breda
De Graafschap - Ajax
Ajax - ADO Den Haag
Programma PSV tot de winterstop:
PSV - Heracles Almelo
SC Heerenveen - PSV
PSV - FC Groningen
Vitesse - PSV
PSV - Feyenoord
PSV - FC Twente
Dikgedrukt de wedstrijden waarvan ik vind dat die lastig zijn en puntverlies op kunnen leveren voor Ajax of PSV. Tel daarbij de Europese wedstrijden tussendoor op (Atlético en Liverpool voor PSV en Hamburg en Slavia voor Ajax) en dan verwacht ik dat het gat naar meer dan 10 punten in de winterstop.
Ben blij dat Ajax in ieder geval al in de eerste helft uit heeft gespeeld tegen Feyenoord, Heerenveen, Twente en AZ.
Dolle pretquote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef ruud.nl het volgende:
Naast de wedstrijd van gisteren domineren de Ajacieden nu ook het PSV-topic.
Dat werd ook al geroepen over Ajax toen die in het rechterrijtje stonden en zie nu..quote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Dit psv is echt heel erg slecht en gaat niet bij de 1e drie eindigen dit seizoen.
Het enige verschil was dat Ajax toen met flink wat blessures had te maken en PSV niet.quote:Op maandag 17 november 2008 17:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat werd ook al geroepen over Ajax toen die in het rechterrijtje stonden en zie nu..
Ik wil er mee aangeven, dat het allemaal zo weer anders kan zijn. PSV heeft wel eens soeverein bovenaan gestaan om toch weer punten weg te gaan geven. Dat kan ook met de huidige clubs bovenaan gebeuren.quote:Op maandag 17 november 2008 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het enige verschil was dat Ajax toen met flink wat blessures had te maken en PSV niet.
Ik zeg het niet graag, maar ik zie psv eerder van twente thuis winnen dan uit bij vites.quote:Op maandag 17 november 2008 16:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik denk dat voor PSV op dit moment elke tegenstander een lastige is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |