Dat was al redelijk snel na het fluitje van Blom hoor. Ook met afkeur van mede-supporters.quote:Op zondag 16 november 2008 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gek he, als die pauperjostis van psv dit doen. En maar afschuiven.
quote:Als PSV zaterdag in eigen huis verliest van Heracles Almelo dan evenaart het dus de slechtste reeks uit zijn geschiedenis.
quote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef borisz het volgende:
Als PSV iets meer druk had gezet zat er minimaal een punt in, dat viel tegen dit duel.
Hahaha Blawh, ik gun het Heracles van harte alleen denk ik niet dat het erin gaat zitten voor julliequote:
Herdenking Ernst Happel. Maar goed, dit heb je bij alle clubs.quote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, Feyenoorders zouden wel stil geweest zijn voor een minuut ook al is dat een veeeeel grotere rivaal
Ik ook niet hoor, maar hoop houden lijkt me logisch.quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hahaha Blawh, ik gun het Heracles van harte alleen denk ik niet dat het erin gaat zitten voor jullie
Dat was tijdens die tien minuten dat Lazovic erin kwam ja. Als ze zo gespeeld hadden als tegen AZ dan... etc.quote:Op zondag 16 november 2008 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat een onzin Borisz. PSV heeft in de wedstrijd maar twee kansen weten te creëren. Voor de rest niks, noppes, nada.
Klopt, maar daarmee doorbreek je gewoon je eigen minuut stilte. Ook weinig respectvol dan. Gewoon bovenstaan op zo'n moment. Die respectloosheid van het uitvak is ruim afgestraft met 4 goals.quote:Op zondag 16 november 2008 17:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kan mij wel voorstellen dat men boos wordt en dingen gaat roepen uit frustratie.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:21 schreef Tommeke het volgende:
Hopelijk is de arrogantie uit Eindhoven nu ook weer wat afgezwakt..
Check de titel van dit topic anders evenquote:Op zondag 16 november 2008 18:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja we hadden toch echt wel een 0-10 overwinning verwacht vandaag
Heb je helemaal gelijk in, zulke lui weten niet beter...quote:Op zondag 16 november 2008 18:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt, maar daarmee doorbreek je gewoon je eigen minuut stilte. Ook weinig respectvol dan. Gewoon bovenstaan op zo'n moment. Die respectloosheid van het uitvak is ruim afgestraft met 4 goals.
Ik heb al eens meegemaakt dat bij een minuut stilte het uitvak (met Twentesupporters) zonodig varkensgeluiden moest maken, maar de rest van het stadion bleef toen wel stil. Na die minuut ging het wel los trouwens.
Dat is een feit, geen meningquote:Op zondag 16 november 2008 18:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Check de titel van dit topic anders even
Zoiets dus; bij minuut stilte waren beide partijen fout maar omdat de meeste PSV'ers geen idee was wie Sjakie eigenlijk was gedroegen ze zich minder 'respectvol'. Wedstrijd was shit dus, sfeer ook en treinreis al helemaal, snap niet waarom we terug ook niet via Rotterdam reden? Heen was een halfuur korter..quote:Op zondag 16 november 2008 18:32 schreef GustavFTW het volgende:
Kom net terug van de wedstrijd, lekker rondje Nederland gereden met de trein combi..
Het waren een paar ajacieden die begonnen met kankerboeren tijdens de minuut stilte, daar werd vervolgens op gereageerd. Dus ipv psv publiek paupers te noemen zou ik eerst even naar je eigen supporters kijken..
kwaliteitspost!quote:Op zondag 16 november 2008 18:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
-edit-
Klopt ja. Echt diep triest die supporters tijdens de minuut stilte.quote:Op zondag 16 november 2008 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
En een afstraffing was het. Pauper supporters, pauper ploeg. Triest zooitje.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:45 schreef MaatjeTho het volgende:
maar omdat de meeste PSV'ers geen idee was wie Sjakie eigenlijk was gedroegen ze zich minder 'respectvol'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |