Lekker boeiend dat je je achtergesteld voelt in mijn opmerking.quote:Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan lees ik het anders dan hij het zeer wsl bedoeld maar gezien zijn postgedrag zou het me niets verbazen als ie het meent.
Nou neem je het toch op voor de Newcastle-supporter.quote:Op zondag 16 november 2008 22:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De beste supporters van het land zijn supporters van clubs die nooit iets winnen en nergens voor spelen maar wel wekelijk bij weer en wind op de tribune zitten...
Oja, hersenloze zoals vandaag de PSV-supporters tref je bij elke club aan, geen club uitgezonderd.
Tipje van de sluier please...quote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
Nog 1 maand en dan is de nieuwe spits er
quote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat je je achtergesteld voelt in mijn opmerking.
Dat dus.quote:Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
maar gezien zijn postgedrag zou het me niets verbazen als ie het meent.
Proestquote:Op zondag 16 november 2008 23:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou neem je het toch op voor de Newcastle-supporter.
Spelfoutquote:
Het feit dat je maar 800 supporters meeneemt zegt wel genoeg over psvquote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef Bobloo het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg triest.
Zegt veel over de ajax supporters...
lol waren we net voorbij dat gejank komt er nog een kneus hier janken en schelden.quote:Op zondag 16 november 2008 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Vieze nare kutsupporters zeg, een beetje respectloos de minuut stilte vergallen.
Ben blij dat we jullie zo gruwelijk hard vernederd hebben dat die domme t*fusboeren het wel uit hun hoofd laten dat nog een keer te doen.
Dit zuig je uit je duim of is het insider info?quote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
Nog 1 maand en dan is de nieuwe spits er
Toivonen is bijna rond. Heeft Groningen afgewezen ten faveure van PSVquote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit zuig je uit je duim of is het insider info?
Ik dacht dat die werd gezien als opvolger van Afellay en meer als aanvallende middenvelder wordt gezien die eventueel in de spits zou kunnen spelen.quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toivonen is bijna rond. Heeft Groningen afgewezen ten faveure van PSV
Als Groningen het afwijst stelt het geen fuck voor, beste scouting van Nederland.quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toivonen is bijna rond. Heeft Groningen afgewezen ten faveure van PSV
Toivonen heeft Groningen afgewezenquote:Op zondag 16 november 2008 23:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als Groningen het afwijst stelt het geen fuck voor, beste scouting van Nederland.
Oh kut, dan kan het best wel een goede speler zijnquote:
Spits/10.quote:Op zondag 16 november 2008 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die werd gezien als opvolger van Afellay en meer als aanvallende middenvelder wordt gezien die eventueel in de spits zou kunnen spelen.
Waarop is dat gebasseerd.quote:Op zondag 16 november 2008 23:27 schreef Prosac het volgende:
Nijland opgeroepen voor NL-B.
leuk voor hem
Winterbanden voor onder de platte karquote:Op zondag 16 november 2008 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben benieuwd wat Reker uit de hoge hoed gaat toveren in de winsterstop...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |