PSV netwerkquote:Van Kraaij: Van Bommel niet haalbaar in winterstop
Het Algemeen Dagblad meldt dat PSV er van uitgaat dat van Bommel niet haalbaar is in de winterstop. Van Kraaij in het AD: "Ik las dat er in de winter helemaal niemand mag vertrekken bij Bayern. Dan kunnen wij wel een miljoen gaan bieden voor een speler met nog een contract voor een half jaar, maar aan geld hebben ze bij Bayern geen gebrek. Dit moeten we uit ons hoofd zetten."
Op Stevensquote:Op zondag 16 november 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
Maar was Lazovic nou boos op Stevens of op Afellay?
Bron: ADquote:Nadat Lazovic de gelijkmaker van Ibrahim Afellay had voorbereid, reageerde hij zich af met woeste armgebaren richting de bank. ,,Dat kwam door alle frustratie,’’ zei de Serviër later. ,,Ik wil spelen. Veel mensen denken dat ik een beetje gek ben, maar het is alleen frustratie. Het gebeurde in een seconde, daarna ben ik het ook kwijt.’’
In navolging van Danny Koevermans maakte Lazovic er geen geheim van dat hij het dolgraag eens met zijn concurrent samen zou proberen. ,,Danny en ik willen graag met twee spitsen spelen,’’ aldus Lazovic. ,,Vandaag was eigenlijk de eerste keer en voor mijn gevoel ging het best goed. We creëerden meer.’’
quote:Op maandag 17 november 2008 00:00 schreef Brigand het volgende:
Het gebeurde in een seconde, daarna ben ik het ook kwijt.
Dan lok je het zelf ook uitquote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Jaja nou weten we het wel. Zelf ook geweest toevallig?
Ik heb zelf mijn bek dichtgehouden. Al heb ik zo'n grote hekel aan die kutclub van je, toch kan ik dat respect wel opbrengen. Het grootste gedeelte van ons vak was gewoon stil. Paar man riepen wat. Daarop werd gereageerd vanuit het ajaxvak met het gezang kankerboeren. Dan lok je het zelf ook uit. Praat het niet goed maar spreek ook je eigen fans erop aan.
Een glazen deur naar beneden gooien mag natuurlijk wel. Jullie hebben echt schijtpubliek. Wat een kutclub is dat hele ajax toch.
Tegen die tijd is het gat wel 15 punten ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
Nog 1 maand en dan is de nieuwe spits er
Dacht het niet, Addo is bijna weer terugquote:Op maandag 17 november 2008 08:27 schreef navigator het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het gat wel 15 punten ofzo
Je bent toch ook gewoon een -edit-boer als je die bek van je niet dicht kan houden?quote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Ik heb zelf mijn bek dichtgehouden. Al heb ik zo'n grote hekel aan die kutclub van je, toch kan ik dat respect wel opbrengen. Het grootste gedeelte van ons vak was gewoon stil. Paar man riepen wat. Daarop werd gereageerd vanuit het ajaxvak met het gezang kankerboeren. Dan lok je het zelf ook uit. Praat het niet goed maar spreek ook je eigen fans erop aan.
Een glazen deur naar beneden gooien mag natuurlijk wel. Jullie hebben echt schijtpubliek. Wat een kutclub is dat hele ajax toch.
Nu weten ze het wel volgens mij hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 09:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent toch ook gewoon een -edit-boer als je die bek van je niet dicht kan houden?
Goed plan, waren de beste wedstrijden aan het begin van vorig seizoenquote:Op maandag 17 november 2008 09:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van het idee om Koevermans en Lazovic beiden te laten spelen? Het ging wel even beter, totdat je dan dus toch nog 3 goals om de oren krijgt...
2 spitsen vind ik prima.. maar of ik Lazovic zou laten spelen weet ik niet.. Eerder Koevermans en Amrabat (zodra die weer terug is).. en dan met een ruit op het middenveld.. waarin Simons dicht tegen de verdediging speelt en Afellay achter de spitsen..quote:Op maandag 17 november 2008 09:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu weten ze het wel volgens mij hoor.
Wat vinden jullie van het idee om Koevermans en Lazovic beiden te laten spelen? Het ging wel even beter, totdat je dan dus toch nog 3 goals om de oren krijgt...
Doen, het middenveld verloor grip op Ajax na een poosje, ik denk niet dat dat per se kwam omdat er met 2 spitsen werd gespeeld. Er was wel een mannetje minder natuurlijk, maar ook Culina op het middenveld in plaats van Simons (die naar achteren ging) en dat scheelt toch ook wel wat verdedigende kwaliteiten. Maar als we gewoon beginnen met 2 spitsen (zij het Koevermans en Lazovic of Amrabat in plaats van een van die twee) en op het middenveld dan Simons, Afellay, Bakkal en Dzsudszak (waar Bakkal ook een beetje controlerend functioneert, maar een stuk vrijer dan Simons) Dan moet het denk ik wel te doen zijn met twee spitsen.quote:Op maandag 17 november 2008 09:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij is gewoon reëel, al vind ik dat je altijd nog even contact met Bayern en van Bommel zelf op moet nemen. Opgeven omdat je iets gelezen hebt werkt niet natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 23:59 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
PSV netwerk
Als hij dit echt gezegt heeft geven ze wel heel erg makkelijk op
Ja ik snap niet waarom we dat niet vaker doen, volgens mij krijg je zo meer dreiging naar voren.quote:Op maandag 17 november 2008 09:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ach knulletje tochquote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn kans in de Bayer arena toch wil pakken. Hij is daar zeker niet afgeschreven en hard nodig tot het einde van het seizoen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij is gewoon reëel, al vind ik dat je altijd nog even contact met Bayern en van Bommel zelf op moet nemen. Opgeven omdat je iets gelezen hebt werkt niet natuurlijk.
Als je dit leest lijkt het wel of PSV 3-4-3 heeft gespeeldquote:Coach Huub Stevens is niet onder de indruk van de argumenten van Lazovic. 'Het systeem met twee spitsen gaf ons een impuls ja, maar werkte later ook tegen ons', aldus de coach, die zijn team na de gelijkmaker van Afellay met 4-1 zag verliezen. 'Of het iets is om op voort te borduren? We gaven drie doelpunten weg, wat denk je zelf?'
Mooi toch als PSV op meer punten achterstand gezet kan worden. Ik snap niet waarom hij Dsuzak of zo niet laat spelen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Als je dit leest lijkt het wel of PSV 3-4-3 heeft gespeeld.
Alsof een twee-spitsen systeem garant staat voor veel tegendoelpunten. Ongeveer heel de eredivisie speelt met twee spitsen.. Wat een laffe drol is die Stevens toch ook.
Maw: kwaliteit, en ja, dat ontbreekt...quote:Op maandag 17 november 2008 12:00 schreef mcyodogg het volgende:
Dat PSV teruggedrongen wordt heeft niets met angst te maken of met instelling. Het heeft te maken dat ze amper 4 keer achter elkaar een bal kunnen overspelen. Als je continu zo snel uit balbezit raakt, gaat die druk niet weg.
Jaquote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die vent nou echt aanhalingstekens op z'n rug staan? 'Maza'
Als je het goed uitvoert haal je de druk juist eerder weg met een tweede spits. Zowel Lazovic als Koevermans kunnen wel een balletje bij zich houden. Koevermans moet alleen wel een maatje in de spits hebben, om te kunnen kaatsen. Nu raakt hij alles kwijt en kom je nooit van de druk af.quote:Op maandag 17 november 2008 12:00 schreef mcyodogg het volgende:
Dat PSV teruggedrongen wordt heeft niets met angst te maken of met instelling. Het heeft te maken dat ze amper 4 keer achter elkaar een bal kunnen overspelen. Als je continu zo snel uit balbezit raakt, gaat die druk niet weg.
Wuytens!!!quote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef sjimz het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe het PSV zal vergaan als het een echte blessure golf krijgt.
Hebben ze eigenlijk talentvolle jeugdspelers rondlopen die tegen het eerste aan zitten?
Wie heeft gvd het shirtje van Salcido aangetrokkenquote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die vent nou echt aanhalingstekens op z'n rug staan? 'Maza'
Mancoquote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef sjimz het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe het PSV zal vergaan als het een echte blessure golf krijgt.
Hebben ze eigenlijk talentvolle jeugdspelers rondlopen die tegen het eerste aan zitten?
Imad Najah, Funso Ojo, Jonathan Reis, Eelco Horsten, Michalis Vakalopoulos en Youness Mokhtar zijn wel jongens met mogelijkheden..quote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef sjimz het volgende:
Wat een kutreactie van Stevens zeg. Dat belooft weinig verandering in ieder geval. Vreemd dat hij zo behouden blijft spelen. Bakkal en Affelay komen ook al amper naar voren meer..quote:Op maandag 17 november 2008 11:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Als je dit leest lijkt het wel of PSV 3-4-3 heeft gespeeld.
Alsof een twee-spitsen systeem garant staat voor veel tegendoelpunten. Ongeveer heel de eredivisie speelt met twee spitsen.. Wat een laffe drol is die Stevens toch ook.
Nou ja veel erger kan het niet worden.quote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef sjimz het volgende:
Dat kan je pas achteraf beoordelen denk ikquote:Op maandag 17 november 2008 14:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja veel erger kan het niet worden.
Mwah, veel mensen zien ons nog steeds 2e of 3e worden. Ik denk dat we het nog heel moeilijk krijgen om úberhaupt UEFA CUP te halen dit seizoen.quote:Op maandag 17 november 2008 14:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja veel erger kan het niet worden.
Ach dat gaat wle lukken hoor. PSV is ook nog lang niet afgeschreven voor de landstitel. De jaren ervoor hebben AZ en Ajax het ook weg gegeven dus er is nog helemaal niks verloren.quote:Op maandag 17 november 2008 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwah, veel mensen zien ons nog steeds 2e of 3e worden. Ik denk dat we het nog heel moeilijk krijgen om úberhaupt UEFA CUP te halen dit seizoen.
Dit psv is echt heel erg slecht en gaat niet bij de 1e drie eindigen dit seizoen.quote:Op maandag 17 november 2008 14:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach dat gaat wle lukken hoor. PSV is ook nog lang niet afgeschreven voor de landstitel. De jaren ervoor hebben AZ en Ajax het ook weg gegeven dus er is nog helemaal niks verloren.
Programma Ajax tot de winterstop:quote:Op maandag 17 november 2008 14:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach dat gaat wle lukken hoor. PSV is ook nog lang niet afgeschreven voor de landstitel. De jaren ervoor hebben AZ en Ajax het ook weg gegeven dus er is nog helemaal niks verloren.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef ruud.nl het volgende:
Naast de wedstrijd van gisteren domineren de Ajacieden nu ook het PSV-topic.
Dus welquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Dit psv is echt heel erg slecht en gaat niet bij de 1e drie eindigen dit seizoen.
ik denk dat voor PSV op dit moment elke tegenstander een lastige is.quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Programma Ajax tot de winterstop:
AZ - Ajax
Ajax - FC Utrecht
FC Volendam - Ajax
Ajax - NAC Breda
De Graafschap - Ajax
Ajax - ADO Den Haag
Programma PSV tot de winterstop:
PSV - Heracles Almelo
SC Heerenveen - PSV
PSV - FC Groningen
Vitesse - PSV
PSV - Feyenoord
PSV - FC Twente
Dikgedrukt de wedstrijden waarvan ik vind dat die lastig zijn en puntverlies op kunnen leveren voor Ajax of PSV. Tel daarbij de Europese wedstrijden tussendoor op (Atlético en Liverpool voor PSV en Hamburg en Slavia voor Ajax) en dan verwacht ik dat het gat naar meer dan 10 punten in de winterstop.
Ben blij dat Ajax in ieder geval al in de eerste helft uit heeft gespeeld tegen Feyenoord, Heerenveen, Twente en AZ.
Dolle pretquote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef ruud.nl het volgende:
Naast de wedstrijd van gisteren domineren de Ajacieden nu ook het PSV-topic.
Dat werd ook al geroepen over Ajax toen die in het rechterrijtje stonden en zie nu..quote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Dit psv is echt heel erg slecht en gaat niet bij de 1e drie eindigen dit seizoen.
Het enige verschil was dat Ajax toen met flink wat blessures had te maken en PSV niet.quote:Op maandag 17 november 2008 17:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat werd ook al geroepen over Ajax toen die in het rechterrijtje stonden en zie nu..
Ik wil er mee aangeven, dat het allemaal zo weer anders kan zijn. PSV heeft wel eens soeverein bovenaan gestaan om toch weer punten weg te gaan geven. Dat kan ook met de huidige clubs bovenaan gebeuren.quote:Op maandag 17 november 2008 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het enige verschil was dat Ajax toen met flink wat blessures had te maken en PSV niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |