abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63277851
quote:
Van Kraaij: Van Bommel niet haalbaar in winterstop
Het Algemeen Dagblad meldt dat PSV er van uitgaat dat van Bommel niet haalbaar is in de winterstop. Van Kraaij in het AD: "Ik las dat er in de winter helemaal niemand mag vertrekken bij Bayern. Dan kunnen wij wel een miljoen gaan bieden voor een speler met nog een contract voor een half jaar, maar aan geld hebben ze bij Bayern geen gebrek. Dit moeten we uit ons hoofd zetten."
PSV netwerk

Als hij dit echt gezegt heeft geven ze wel heel erg makkelijk op
hmmmm....WAT???
pi_63277870
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
Maar was Lazovic nou boos op Stevens of op Afellay?
Op Stevens
quote:
Nadat Lazovic de gelijkmaker van Ibrahim Afellay had voorbereid, reageerde hij zich af met woeste armgebaren richting de bank. ,,Dat kwam door alle frustratie,’’ zei de Serviër later. ,,Ik wil spelen. Veel mensen denken dat ik een beetje gek ben, maar het is alleen frustratie. Het gebeurde in een seconde, daarna ben ik het ook kwijt.’’

In navolging van Danny Koevermans maakte Lazovic er geen geheim van dat hij het dolgraag eens met zijn concurrent samen zou proberen. ,,Danny en ik willen graag met twee spitsen spelen,’’ aldus Lazovic. ,,Vandaag was eigenlijk de eerste keer en voor mijn gevoel ging het best goed. We creëerden meer.’’
Bron: AD
pi_63278097
Lazovic spoort niet.. Wat een gek.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 17 november 2008 @ 00:17:26 #254
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63278264
quote:
Op maandag 17 november 2008 00:00 schreef Brigand het volgende:

Het gebeurde in een seconde, daarna ben ik het ook kwijt.

Damn, mijn interpretatie van tijd is echt kut dan als dat een seconde was.
pi_63279091
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:

[..]

Jaja nou weten we het wel. Zelf ook geweest toevallig?

Ik heb zelf mijn bek dichtgehouden. Al heb ik zo'n grote hekel aan die kutclub van je, toch kan ik dat respect wel opbrengen. Het grootste gedeelte van ons vak was gewoon stil. Paar man riepen wat. Daarop werd gereageerd vanuit het ajaxvak met het gezang kankerboeren. Dan lok je het zelf ook uit. Praat het niet goed maar spreek ook je eigen fans erop aan.

Een glazen deur naar beneden gooien mag natuurlijk wel. Jullie hebben echt schijtpubliek. Wat een kutclub is dat hele ajax toch.
Dan lok je het zelf ook uit . Zie je wel wat je schrijft knul? En nee, ik ben niet geweest. Doet dat er toe in deze?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_63280966
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
Nog 1 maand en dan is de nieuwe spits er
Tegen die tijd is het gat wel 15 punten ofzo
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  † In Memoriam † maandag 17 november 2008 @ 08:31:08 #257
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63281010
quote:
Op maandag 17 november 2008 08:27 schreef navigator het volgende:

[..]

Tegen die tijd is het gat wel 15 punten ofzo
Dacht het niet, Addo is bijna weer terug
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63281624
Wat zijn al die joden toch een moraalridders he, bah.

Ons PSV is in ieder geval naar de klote aan het gaan en dat doet pijn...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_63281733
quote:

[..]

Ik heb zelf mijn bek dichtgehouden. Al heb ik zo'n grote hekel aan die kutclub van je, toch kan ik dat respect wel opbrengen. Het grootste gedeelte van ons vak was gewoon stil. Paar man riepen wat. Daarop werd gereageerd vanuit het ajaxvak met het gezang kankerboeren. Dan lok je het zelf ook uit. Praat het niet goed maar spreek ook je eigen fans erop aan.

Een glazen deur naar beneden gooien mag natuurlijk wel. Jullie hebben echt schijtpubliek. Wat een kutclub is dat hele ajax toch.
Je bent toch ook gewoon een -edit-boer als je die bek van je niet dicht kan houden?

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 17-11-2008 09:26:00 (geen ziektes.) ]
pi_63281810
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent toch ook gewoon een -edit-boer als je die bek van je niet dicht kan houden?
Nu weten ze het wel volgens mij hoor.

Wat vinden jullie van het idee om Koevermans en Lazovic beiden te laten spelen? Het ging wel even beter, totdat je dan dus toch nog 3 goals om de oren krijgt...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  † In Memoriam † maandag 17 november 2008 @ 09:32:15 #261
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63281870
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:28 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wat vinden jullie van het idee om Koevermans en Lazovic beiden te laten spelen? Het ging wel even beter, totdat je dan dus toch nog 3 goals om de oren krijgt...
Goed plan, waren de beste wedstrijden aan het begin van vorig seizoen
Backs zijn op dit moment met name het probleem en de aanval dus....
Some memories are best forgotten
Room 23
  maandag 17 november 2008 @ 09:54:19 #262
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63282230
quote:

[..]

2 spitsen vind ik prima.. maar of ik Lazovic zou laten spelen weet ik niet.. Eerder Koevermans en Amrabat (zodra die weer terug is).. en dan met een ruit op het middenveld.. waarin Simons dicht tegen de verdediging speelt en Afellay achter de spitsen..
pi_63282392
quote:

[..]

Doen, het middenveld verloor grip op Ajax na een poosje, ik denk niet dat dat per se kwam omdat er met 2 spitsen werd gespeeld. Er was wel een mannetje minder natuurlijk, maar ook Culina op het middenveld in plaats van Simons (die naar achteren ging) en dat scheelt toch ook wel wat verdedigende kwaliteiten. Maar als we gewoon beginnen met 2 spitsen (zij het Koevermans en Lazovic of Amrabat in plaats van een van die twee) en op het middenveld dan Simons, Afellay, Bakkal en Dzsudszak (waar Bakkal ook een beetje controlerend functioneert, maar een stuk vrijer dan Simons) Dan moet het denk ik wel te doen zijn met twee spitsen.
pi_63282619
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:59 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

PSV netwerk

Als hij dit echt gezegt heeft geven ze wel heel erg makkelijk op
Hij is gewoon reëel, al vind ik dat je altijd nog even contact met Bayern en van Bommel zelf op moet nemen. Opgeven omdat je iets gelezen hebt werkt niet natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 17 november 2008 @ 10:16:26 #265
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63282629
quote:

[..]

Ja ik snap niet waarom we dat niet vaker doen, volgens mij krijg je zo meer dreiging naar voren.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_63282875
quote:

[..]

Ach knulletje toch
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_63283441
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij is gewoon reëel, al vind ik dat je altijd nog even contact met Bayern en van Bommel zelf op moet nemen. Opgeven omdat je iets gelezen hebt werkt niet natuurlijk.
Denk dat hij zijn kans in de Bayer arena toch wil pakken. Hij is daar zeker niet afgeschreven en hard nodig tot het einde van het seizoen.
pi_63283628
quote:
Coach Huub Stevens is niet onder de indruk van de argumenten van Lazovic. 'Het systeem met twee spitsen gaf ons een impuls ja, maar werkte later ook tegen ons', aldus de coach, die zijn team na de gelijkmaker van Afellay met 4-1 zag verliezen. 'Of het iets is om op voort te borduren? We gaven drie doelpunten weg, wat denk je zelf?'
Als je dit leest lijkt het wel of PSV 3-4-3 heeft gespeeld .

Alsof een twee-spitsen systeem garant staat voor veel tegendoelpunten. Ongeveer heel de eredivisie speelt met twee spitsen.. Wat een laffe drol is die Stevens toch ook.
pi_63283742
quote:
Op maandag 17 november 2008 11:08 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Als je dit leest lijkt het wel of PSV 3-4-3 heeft gespeeld .

Alsof een twee-spitsen systeem garant staat voor veel tegendoelpunten. Ongeveer heel de eredivisie speelt met twee spitsen.. Wat een laffe drol is die Stevens toch ook.
Mooi toch als PSV op meer punten achterstand gezet kan worden. Ik snap niet waarom hij Dsuzak of zo niet laat spelen.
pi_63284043
Ging me er meer om dat Stevens doet alsof ze verschrikkelijk veel risico hebben genomen door er een tweede spits bij te zetten. Dat is wel tekenend voor de angst die bij PSV heerst.

En het is al helemaal belachelijk dat je de vele tegendoelpunten aan dat systeem wijdt. Met 8 man achter je spitsen, in plaats van 9, moet je ook wel een balletje kunnen tegenhouden Huub
pi_63284806
Dat PSV teruggedrongen wordt heeft niets met angst te maken of met instelling. Het heeft te maken dat ze amper 4 keer achter elkaar een bal kunnen overspelen. Als je continu zo snel uit balbezit raakt, gaat die druk niet weg.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63285239
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:00 schreef mcyodogg het volgende:
Dat PSV teruggedrongen wordt heeft niets met angst te maken of met instelling. Het heeft te maken dat ze amper 4 keer achter elkaar een bal kunnen overspelen. Als je continu zo snel uit balbezit raakt, gaat die druk niet weg.
Maw: kwaliteit, en ja, dat ontbreekt...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 17 november 2008 @ 12:53:05 #273
164283 Luco
Buongiorno!
pi_63286107

Heeft die vent nou echt aanhalingstekens op z'n rug staan? 'Maza'
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_63286189
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]

Heeft die vent nou echt aanhalingstekens op z'n rug staan? 'Maza'
Ja
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63287000
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:00 schreef mcyodogg het volgende:
Als je het goed uitvoert haal je de druk juist eerder weg met een tweede spits. Zowel Lazovic als Koevermans kunnen wel een balletje bij zich houden. Koevermans moet alleen wel een maatje in de spits hebben, om te kunnen kaatsen. Nu raakt hij alles kwijt en kom je nooit van de druk af.

Alleen ziet Huub 4-4-2 blijkbaar als een garantie voor vier tegendoelpunten, want hij wil er nooit meer op voortborduren. Is zeker te aanvallend. Misschien moet iemand hem even vertellen dat dit het meest gangbare systeem van de wereld is, en dat andere ploegen er wel de 0 mee kunnen houden.

Vind het in ieder geval een vreemde reactie van Stevens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')