Ik weet niet wat PSV in de winterstop gaat doen. Ik verwacht toch wel wat aankopen.quote:Op zondag 16 november 2008 19:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Begin maar snel met winnen, want er gaat nog veel verloren worden met deze spelers.
Je had er dit seizoen al een wedstrijdje of 8 aan kunnen wennen die jullie al verloren hadden dit seizoenquote:Op zondag 16 november 2008 19:47 schreef valek het volgende:
[..]
Laat ons ook even wennen aan verlies. Dat hebben we jaren niet meegemaakt.
Toivoinen en ik denk dat dat het potje weer leeg is.quote:Op zondag 16 november 2008 19:51 schreef valek het volgende:
[..]
Ik weet niet wat PSV in de winterstop gaat doen. Ik verwacht toch wel wat aankopen.
Ok, verliezen van ajax dan.quote:Op zondag 16 november 2008 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je had er dit seizoen al een wedstrijdje of 8 aan kunnen wennen die jullie al verloren hadden dit seizoen
En waar moet dat geld vandaan komen????quote:Op zondag 16 november 2008 19:51 schreef valek het volgende:
[..]
Ik weet niet wat PSV in de winterstop gaat doen. Ik verwacht toch wel wat aankopen.
Jullie moeten ook niet te veel denken. Dat kan nooit goed gaan.quote:Op zondag 16 november 2008 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je had er dit seizoen al een wedstrijdje of 8 aan kunnen wennen die jullie al verloren hadden dit seizoen
[..]
Toivoinen en ik denk dat dat het potje weer leeg is.
je bent niet grappigquote:Op zondag 16 november 2008 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Toivoinen en ik denk dat dat het potje weer leeg is.
PSV heeft 30 miljoen euro winst. Ze zijn het gewoon aan de supporters verplicht om spelers erbij te kopen.quote:Op zondag 16 november 2008 19:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
En waar moet dat geld vandaan komen????
En ik zit maar te balen. Ik ga op de bank langs mijn vriendin zitten. Wordt het hopelijk nog een beetje een leuke zondag.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:53 schreef valek het volgende:
[..]
Jullie moeten ook niet te veel denken. Dat kan nooit goed gaan.
Zo'n sfeer als bij ons vandaag hebben jullie nog nooit gehad hoorquote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Jaja nou weten we het wel. Zelf ook geweest toevallig?
Ik heb zelf mijn bek dichtgehouden. Al heb ik zo'n grote hekel aan die kutclub van je, toch kan ik dat respect wel opbrengen. Het grootste gedeelte van ons vak was gewoon stil. Paar man riepen wat. Daarop werd gereageerd vanuit het ajaxvak met het gezang kankerboeren. Dan lok je het zelf ook uit. Praat het niet goed maar spreek ook je eigen fans erop aan.
Een glazen deur naar beneden gooien mag natuurlijk wel. Jullie hebben echt schijtpubliek. Wat een kutclub is dat hele ajax toch.
Meestal hebben wij die sfeer ook in Amsterdam, omdat we er meestal winnen.quote:Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zo'n sfeer als bij ons vandaag hebben jullie nog nooit gehad hoor
4 miljoen uitgeven aan Nijland, dan geef je het sowieso al verkeerd uit...quote:Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]!
Ik denk dat PSV gewoon niet zoveel centjes heeft als dat jij denkt.
Anders was die spits er aan het begin van het seizoen wel geweest.
quote:Marcellis haakt af met hamstringblessure
Dirk Marcellis zal zich moeten afmelden voor de oefenwedstrijd die het Nederlands elftal woensdag speelt tegen Zweden. De verdediger van PSV, die zondag geblesseerd uitviel in de topper tegen Ajax, kampt met een hamstringblessure. Het Algemeen Dagblad weet dat Marcellis woensdag niet in actie kan komen.
Coach Huub Stevens reageerde morrend op de blessure van zijn verdediger. “Dat is allemaal puur het gevolg van overbelasting”, bromde Stevens. “Daarom ben ik ook tegen het initiatief van de KNVB om Nederland B in het leven te roepen. Ik besef dat Marcellis voor het grote Oranje speelt, maar ik wil alleen maar zeggen dat spelers al voldoende worden belast.”
Marcellis moest zich zondagmiddag laten vervangen door Jason Culina, die het tij niet kon laten keren. Ajax nam in het laatste kwartier afstand van PSV, dat met 4-1 ten onder ging. Direct na de wedstrijd was nog niet duidelijk of Marcellis woensdag weer in actie kon komen, maar nu lijkt het erop dat de mandekker moet passen.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zo'n sfeer als bij ons vandaag hebben jullie nog nooit gehad hoor
Ohquote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Jaja nou weten we het wel. Zelf ook geweest toevallig?
Ik heb zelf mijn bek dichtgehouden. Al heb ik zo'n grote hekel aan die kutclub van je, toch kan ik dat respect wel opbrengen. Het grootste gedeelte van ons vak was gewoon stil. Paar man riepen wat. Daarop werd gereageerd vanuit het ajaxvak met het gezang kankerboeren. Dan lok je het zelf ook uit. Praat het niet goed maar spreek ook je eigen fans erop aan.
Een glazen deur naar beneden gooien mag natuurlijk wel. Jullie hebben echt schijtpubliek. Wat een kutclub is dat hele ajax toch.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Zullen we anders gewoon stoppen met dat gebash naar elkaar? Het is alleen maar "Jullie deden dit!" "Ja maar jullie deden eerder dit
![]()
" "Ja maar
etc...
Het heeft geen zin, volgens mij is, sowieso het PSV deel, Ajax weet ik niet zeker, maar denk ik ook niet, wat hier op FOK! rondhangt, niet echt van het niveau kankerboeren scanderen, of kutten tijdens een minuut stilte. Als we dan hier ook gewoon erover ophouden, dit is toch alleen maar internetschelden, dus een beetje nutteloos. Laat het gewoon gaan, tuurlijk, het was niet goed wat die PSV'ers in het uitvak deden, tuurlijk, het was niet goed wat die Ajacieden vorig jaar bij PSV deden, maar ga elkaar hier verrot schelden ofzo...
[/wannabe-mod]
Hopla PSV-ers, nu jullie weer iets roepen over het Ajaxpubliek.quote:Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh
Een cameraman een paar tikken verkopen mag ook hé omdat hij juicht als Ajax scoort
Inderdaad. Maar hey.. ik zie alweer dat aantal 020 aanhangers de boel hier weer verzieken, dus het is in balans kwa debielen.quote:Op zondag 16 november 2008 16:14 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Net zoals de meeste PSV'ers hier zich (mag ik hopen tenminste) schamen voor het gedrag van de PSV'ers de floten tijdens de minuut stilte!
Ik heb het over psv, echt een drama sfeer daar vaak hoor gastquote:Op zondag 16 november 2008 20:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je moet eens andere wedstrijden gaan kijken, ipv alleen die van Ajax.
Zum kotsenquote:Op zondag 16 november 2008 20:42 schreef denthemen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Respectloos volk!
Voor de mensen die het weer niet horen: Luister even wat ze vanuit het uitvak roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |