Ik. Ajax kwam twee jaar geleden (?) ook 11 punten terug. Maar ze mogen tot aan de winterstop sowieso weinig verspelen, anders is het over...quote:Op zondag 16 november 2008 21:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Of heeft iemand hier nog de illusie dat het seizoen niet voorbij is?
Wat ben jij een kansloze kneus zeg. Jullie 'sfeer' was nou ook niet echt geweldig hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zo'n sfeer als bij ons vandaag hebben jullie nog nooit gehad hoor
Nu zo min mogelijk verspelen en in de winterstop inkopen, dat is de enige hoop nog.quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef _Mike_ het volgende:
Voorbij is het seizoen niet.
PSV is gewoon nog een titelkandidaat, alleen moeten wel met een vaste verdediging gaan spelen en een spits erbij kopen
quote:Op zondag 16 november 2008 22:19 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Wat ben jij een kansloze kneus zeg. Jullie 'sfeer' was nou ook niet echt geweldig hoor.Kan ik me toch wel wat mooiere wedstrijden herinneren...
Dat er trouwens op de schermen een oproep gedaan moet worden om niet voor tijd het stadion uit te lopen is ook te triest natuurlijk
No way (?)quote:Op zondag 16 november 2008 22:19 schreef jde_kok het volgende:
Dat er trouwens op de schermen een oproep gedaan moet worden om niet voor tijd het stadion uit te lopen is ook te triest natuurlijk
"Vanaf vandaag verzoekt Ajax de bezoekers om niet voortijdig te verlaten"quote:
Dat probeerde ik eerder hier ook al duidelijk te maken. Maar goed, dat zal ook te maken hebben met enigszins lakse moderators hier.quote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef Suijk het volgende:
Sjezus, kan het ook weer gewoon over PSV gaan? Alsof er in dit topic iemand in het uitvak aanwezig was. Net als dat ik niet vergeleken wil worden met enkele hersenlozen die bij Ajax rondlopen en het bijvoorbeeld nodig vinden om bepaalde personen of binnensteden te slopen, kunnen de PSV'ers hier er ook vrij weinig aan doen, dan het afkeuren (wat ze dan ook hebben gedaan).
Niet echt héél professioneel nee.quote:Op zondag 16 november 2008 22:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
"Vanaf vandaag verzoekt Ajax de bezoekers om niet voortijdig te verlaten"
Ook al zo'n lekkere. Lijkt wel of iemand de supporters zag vertrekken en toen snel dit in elkaar flanste.
Dit is wel heel erg triest.quote:
Het is niet offtopic en het gaat redelijk beschaafd.quote:Op zondag 16 november 2008 22:43 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik eerder hier ook al duidelijk te maken. Maar goed, dat zal ook te maken hebben met enigszins lakse moderators hier.
Poeh, erg als er oudere mensen en kinderen wat eerder weggaanquote:
De echte Ajax supporters zijn de beste supporters van het land.quote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef Bobloo het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg triest.
Zegt veel over de ajax supporters...
Dat valt wel mee denk ik. Denk niet dat het bij ons minder gebeurt dan bij een ander.quote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef Bobloo het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg triest.
Zegt veel over de ajax supporters...
De beste supporters van het land zijn supporters van clubs die nooit iets winnen en nergens voor spelen maar wel wekelijk bij weer en wind op de tribune zitten...quote:Op zondag 16 november 2008 22:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
De echte Ajax supporters zijn de beste supporters van het land.
Dat zegt hij toch ookquote:Op zondag 16 november 2008 22:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De beste supporters van het land zijn supporters van clubs die nooit iets winnen en nergens voor spelen maar wel wekelijk bij weer en wind op de tribune zitten...
Dan lees ik het anders dan hij het zeer wsl bedoeld maar gezien zijn postgedrag zou het me niets verbazen als ie het meent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |