Volgens mij missen we nog meer smileyfoto's, zoals dequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah die heeft ie inderdaad niet gepaktff toevoegen.
graag gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:05 schreef LastRequest het volgende:
Leuke foto's!
swarma ik wil nog even melden dat ik heeeeeeeeeel blij ben met de treinkaartjes, echt heel lief
Voel je je alweer wat beter meis?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:12 schreef LastRequest het volgende:
Dat kan helaas niet![]()
Gebruik ze namelijk voor terug waarschijnlijk, heen kan ik meestal nog gratis (vrijdag).
Maar ik zal proberen minstens één goede daad te doen ermee goed!
Ik moet zo naar Haarlem maar ik heb geen zin in de treeeein
ow op die manierquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:12 schreef LastRequest het volgende:
Dat kan helaas niet![]()
Gebruik ze namelijk voor terug waarschijnlijk, heen kan ik meestal nog gratis (vrijdag).
Maar ik zal proberen minstens één goede daad te doen ermee goed!
Ik moet zo naar Haarlem maar ik heb geen zin in de treeeein
Laat je fantasie de vrije loop.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:18 schreef swarmahoer het volgende:
ah nu ben ik wel benieuwd hoe t eruit ziet mikkie
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:18 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:18 schreef swarmahoer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]Zeg, ik ben wel 40- hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dat dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die Yashi TT's zijn dus echt niet leuk meer.
De flauwheid slaat toe, inderdaad. Een naamtopic af en toe is leuk, maar ditquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die Yashi TT's zijn dus echt niet leuk meer.
Die grap is al zo oud... eerst ging het er altijd over dat er opgevouwen Somaliërs in zo'n paal zaten.quote:
nu vond ik dat juist de minst leuke uit het hele topicquote:
Woww dat is vroeg in bed, en ook heel vroeg eruit!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:49 schreef morgane het volgende:
Ik ga mn bed in, morgen weer 06.15 mn bed uit!
owwww ik sta hier pas op 3 notesquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
ah een note erbij van cerrorkut mod stomme huillie, zet ik n tr omdat er een vies plaatje geplaatst word gaat ie huilen
Daarom bedank ik hem toch dat hij hem veranderd heeftquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vind het wel weer welletjes geweest met die yashi tt's
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vind het wel weer welletjes geweest met yashi
Das ook wel eens gezond voor je bioritme en je banksaldo in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga mooi helemaal nergens heen vanavond, behalve heen en weer tussen bank en koelkast, en eenmalig richting m'n bed.
Nou dat niet, maar ik zou het wel op je kunnen hoor!quote:
Ja dat wel. Wat dat betreft was gisteravond ook weer minder handig. Het wordt tijd dat ik eens wat minder op stap ga, dat gaat me een hoop geld schelen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das ook wel eens gezond voor je bioritme en je banksaldo in ieder geval.
Vanavond, morgenavond verjaardag, zondag rust, en maandag weer! Met IB als het goed isquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja dat wel. Wat dat betreft was gisteravond ook weer minder handig. Het wordt tijd dat ik eens wat minder op stap ga, dat gaat me een hoop geld schelen.
ja ging prima eigeljkquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Trouwens, bij die ene foto waarop moblo achter swarmi staat rijst de vraag of de zwarte voorbinddildo lekker is
Gister zei ik toch dat je aardig was? ik denk dat ik het terug neem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar ik zou het wel op je kunnen hoor!
Het is toch een compliment? Weliswaar wat seksistisch, maar achquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gister zei ik toch dat je aardig was? ik denk dat ik het terug neem.
Maar dat was toch aardig meis? Je bent best een leukerd hoor! Dat mag toch best gezegd worden?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gister zei ik toch dat je aardig was? ik denk dat ik het terug neem.
Jeej! Een keer geen op of aanmerkingen over een compliment van mij! Je leert het al!quote:
Ik zit al een uur te kijken naar de advertentie van die Audi A4 die in V&A staat. Eigenlijk vind ik de motor te licht, maar op zich is het ook wel prima, een scheurijzer is nu helemaal niet goed voor me. Maar als ik 'm wil hebben, moet ik er morgen al achteraanquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier kan ik dan echt uren naar kijken he...
http://www.autoblog.com/2(...)ow-audi-r8-cutaways/ voor meer pics
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat hij er op afstand heel veel aan kan beoordelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb hier mijn oom zitten, eigenaar van autobedrijf Moet ik vragen of het iets is
Hij is in die zin anders, dat ik liever een station heb omdat ik die net een tikje mooier vind, maar een sedan is ook prima.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
moeilijke keus... op welke punten ligt hij anders dan je eisen ? alleen de motor ? (en wat dan)
Jammer dat ie dood isquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
The Dark Knight is echt zo briljant als de recensies je doen geloven. Wat een rol van the Joker, fucking briljant
.
neuh, gewoon via laptop :p echt al week of 4 terugquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben jullie 'm allemaal in de bios gezien dan..?
Waar is zn borsthaar?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]![]()
!!
![]()
!!!
Wat een leuk menneke!
klinkt tofquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Met scouting de avond gevuld.. Erg vermoeiend maar zo leuk
Staan op Noorderslag (of was het Eurosonic?)!quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben een film aan het kijken,a complete history of my sexual failures , gewoon te absurd om te geloven dat dit een echte docu is. Wat een weirde shit
afstuderen gewoon volgens mij.... ik zou het niet weten wat mooi zou staan: dat je bezeig met je Masters Project...?quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is je functie als je aan 't afstuderen bent? afstudeerder klinkt kut, schrijver afstudeerscriptie matig, schrijver master thesis mwah. Wat hebben jullie op je cv staan
?
Zoiets zet je niet als functie in je CV, meer van, huidige occupatie; bezig met afstuderen aan de Blabla met de studie Blablaaquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is je functie als je aan 't afstuderen bent? afstudeerder klinkt kut, schrijver afstudeerscriptie matig, schrijver master thesis mwah. Wat hebben jullie op je cv staan
?
ik neem aan dat Pietje dat ook bedoeltquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoiets zet je niet als functie in je CV, meer van, huidige occupatie; bezig met afstuderen aan de Blabla met de studie Blablaa
Nou zo dus, denk ik danquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:07 schreef Californium het volgende:
[..]
ik neem aan dat Pietje dat ook bedoelt
Maar dan in een nette lay-outquote:Werkgever - Volkshuisvesting Arnhem, afdeling Projectadministratie
Periode - 2005, juni & juli
Soort bedrijf - Woningcorporatie
Functie - Projectadministrateur, genereren van managementrapportages uit nieuw softwarepakket voor de projectadministratie
Cursist of student?quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:55 schreef Mikkie het volgende:
Of je nou je scriptie aan het schrijven bent of in je propedeusejaar zit, je bent gewoon student, Piet. Je kunt het wel leuker laten klinken door het te noemen alsof je bijna klaar bent, maar dat maakt geen drol uit
Jij hebt dringend behoefte aan de cursus hoe geef ik antwoord op de gestelde vraag.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:55 schreef Mikkie het volgende:
Of je nou je scriptie aan het schrijven bent of in je propedeusejaar zit, je bent gewoon student, Piet. Je kunt het wel leuker laten klinken door het te noemen alsof je bijna klaar bent, maar dat maakt geen drol uit
Een remake 2008 versie nummertje 12.831quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
* hard op zet in de auto plaat *
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt dringend behoefte aan de cursus hoe geef ik antwoord op de gestelde vraag.
Daar geef ik toch gewoon antwoord op? Je functie is student.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
?
Jonge, als je op je CV een lijstje met ervaringen zet waarvan er 1 een afstudeerscriptie schrijven is bij een bedrijf, zet je bij functie toch niet "student". Tuurlijk ben ik dat nog steeds (quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:03 schreef Mikkie het volgende:
Daar geef ik toch gewoon antwoord op? Je functie is student.
2008 is hét jaar van de minst originele platen ja... maar who cares dit vind ik dus echt wel een lekkere plaat, beter dan die je net postquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een remake 2008 versie nummertje 12.831
Ooooooooooh zeg dat danquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jonge, als je op je CV een lijstje met ervaringen zet waarvan er 1 een afstudeerscriptie schrijven is bij een bedrijf, zet je bij functie toch niet "student". Tuurlijk ben ik dat nog steeds () maar op dat moment vervul je een functie bij dat bedrijf, het doen van onderzoek / het schrijven een scriptie / whatever
.
Ah ok, maar denk niet dat ik er voor helemaal naar het Noorden ga. Hoop dat ze op niet al te lange termijn een keer in Doornroosje staan. Kunnen ze er mooi een Topnotch avond van maken, maargoed ze hebben al net de cd presentatie gehad in Merleyn. Hoop voor ze dat de cd buiten de regio ook een beetje verkoopt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:02 schreef Dupje het volgende:
[..]
Staan op Noorderslag (of was het Eurosonic?)!
Goeiemorgen
Dat is geen functiequote:Op zaterdag 15 november 2008 17:39 schreef LastRequest het volgende:
Piet ik zou gewoon neerzetten Afstudeerstage, is duidelijk zat.
Hoi
Niet te hard hoor, ik ben geen masochist ofzoquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet je niet doen jongen, dadelijk gaat het bloeden.![]()
Zat ik dus toch goed met m'n 'stagiair'quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is geen functie. Ik heb er van gemaakt "Stagiair (schrijven afstudeerscriptie)" met daarachter een omschrijving waarover de scriptie ging. Zo wordt ook duidelijk wat voor een studie was en wat niet
.
Ow dan krijg je ook geen kusje eropquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet te hard hoor, ik ben geen masochist ofzo
Ik ben benieuwd wie hier nu vandale.nl bij moeten pakken. Swarmi?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet te hard hoor, ik ben geen masochist ofzo
Bij moet maken?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie hier nu vandale.nl bij moeten maken. Swarmi?
Wie is hier nu de masochist, zorgen dat mannen zichzelf pijn doen met de belofte van een zoenquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow dan krijg je ook geen kusje erop
Ik zat ondertussen te denken wat ik vanavond voor eten moest gaan maken. Kennelijk gaan denken en typen niet samenquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij moet maken?Lekker wakker Mik
Coolquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:25 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb zo een reunie van mijn middelbare school.
Zoiets zei Jon al ja, doe m de groetenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:25 schreef Slarioux het volgende:
Van mijn middelbare school zou ik denk ik ook niet heen gaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:18 schreef Mikkie het volgende:
Reünies zijn kut. Althans, als er eentje van mijn school komt ga ik echt niet..
Leef je nog? Niet omgekomen aan vliegend materiaal of andere projectielen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee ik ben net ook bezig geweest met "operatie grote teennagel" en volgens mij is hij geslaagd!
Nou, het begon te bloeden als een rund, dus eigenlijk ben ik nu dood ja.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leef je nog? Niet omgekomen aan vliegend materiaal of andere projectielen?
Spookquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou, het begon te bloeden als een rund, dus eigenlijk ben ik nu dood ja.
Ze kan ook de fokstok gaan zoekenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar een uur heb ik er altijd wel ingelegen jja![]()
Mijn mama is zo'n vind spel aant doen maar bij deze zit ook een extra speurelement, maar nu krijg ik iedere keer de vraag wat is dit wat is dat wat is zus. Goed voor mijn engels en voor die van haaren als ze dan weer zo'n map klaar heeft moet ik de tekst van dat extra speurwerk met haar lezen
Als vrouwen elke keer dood gaan als ze bloeden, dan daalt de levensverwachting nogal.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou, het begon te bloeden als een rund, dus eigenlijk ben ik nu dood ja.
Wel?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoelde het sarcastisch aangezien ik hier zit te typen dus tuurlijk heb ik het overleefd
Oooooooooooh! En ik maar denken dat je echt overleden wasquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoelde het sarcastisch aangezien ik hier zit te typen dus tuurlijk heb ik het overleefd
Lijkt me inderdaad, zelfs nu al, leuk om te weten waar anderen nu precies terecht zijn gekomen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:25 schreef Slarioux het volgende:
Nee he, zegt ze het ene, blijkt dat het het andere isquote:
Hé die fout maakte ik ook haha. Tis dus burn after reading.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
Pineapple en Burn before reading allebei heel leuk vond ik
Woopsquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hé die fout maakte ik ook haha. Tis dus burn after reading.
Is prima hoor! Misschien dat ik dan wel wakker & alive benquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Woops
Binnekort een rook meet op de HAN? weet nu eindelijk hoe je er uit ziet
Tja, kon natuurlijk niet echt oordelen want mijn bliksembezoekje was ook behoorlijk kansloos, maar je was er dus niet zo goed aan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Is prima hoor! Misschien dat ik dan wel wakker & alive ben
Ik ga zo naar Madagascar 2
wie neem je achterop dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Straks ff taxi spelen naar de Hoeve
Duidelijk Dead Man's Shoesquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:19 schreef Mikkie het volgende:
Shaft (2000) vond ik niet geweldig en The Green Mile heb ik al meerdere keren gezien.
Dan wordt het vanavond denk ik Burn After Reading, Max Payne, Hellboy II, Dead Man's Shoes of The Pineapple Express..
Kende ik niet eens, ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Duidelijk Dead Man's Shoes
Oh, en een goede avond
Anders ik wel, Cali en ik zijn uit pure ellende maar met elkaar gaan chattenquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
jeej, nu heb ik weer een doel in mijn leven, ik was even een aantal uur radeloos
Het toppunt van radeloosheidquote:Op zondag 16 november 2008 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders ik wel, Cali en ik zijn uit pure ellende maar met elkaar gaan chatten
Ah,quote:Op zondag 16 november 2008 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij jou natuurlijk, dan kan ik m'n lul tenminste ongegeneerd aan de lakens afvegen zonder het op te hoeven ruimenquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah,![]()
* Yashaaaaa moet denken aan wat ik donderdag tegen je zei
heldquote:Op zondag 16 november 2008 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij jou natuurlijk, dan kan ik m'n lul tenminste ongegeneerd aan de lakens afvegen zonder het op te hoeven ruimen.
Ik had eerst altijd het beeld van jou dat je die dude was die nergens iets om gaf en vooral vond dat op fok maar een stelletje nerds rondhing, maar je bent er tegenwoordig inderdaad wel opvallend vaakquote:Op zondag 16 november 2008 00:03 schreef HostiMeister het volgende:
En dan ook nog tegen mij zeggen dat ik fok verslaafd ben... (it's sooooo true)
Ja zit tegenwoordig vaker thuis omdat ik het druk heb dus dan zit ik ook vaker op fokquote:Op zondag 16 november 2008 00:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had eerst altijd het beeld van jou dat je die dude was die nergens iets om gaf en vooral vond dat op fok maar een stelletje nerds rondhing, maar je bent er tegenwoordig inderdaad wel opvallend vaak
Slapen doe je in bed, niet in bad. In bad speel je met de douchekop of met badeendjes ofzo.quote:Op zondag 16 november 2008 00:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik heb toen straks in bad al geslapen dus daarom ben ik nu niet meer zo moe
Ik zat net te denken om Dead Man's Shoes nog aan te zetten, maar ik weet niet of ik dan niet in slaap val voor 't eind van de filmquote:Op zondag 16 november 2008 00:14 schreef HostiMeister het volgende:
maar misschien ff afkicken, ga wel op de bank hangen
Dan ga ik nu maar in bed slapenquote:Op zondag 16 november 2008 00:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Slapen doe je in bed, niet in bad. In bad speel je met de douchekop of met badeendjes ofzo.
Hallowquote:Op zondag 16 november 2008 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
niemand...quote:
Slaapze!quote:Op zondag 16 november 2008 01:51 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik ook weer.
Dead Man's Shoes afgekeken zonder in slaap te vallen, was zeer de moeite waard.
Nu maar eens naar bed.
Je moeder!?quote:Op zondag 16 november 2008 02:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over hoeren gesproken waar is....![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 02:02 schreef HostiMeister het volgende:
Goed punt, je bent on a roll vanavond
Haha, ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn die hem zou inkoppen!quote:Op zondag 16 november 2008 02:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moeder!?
[..].
Helaas wel m'n laatste roll voor vanavond, want ik taai nu echt af.
Oh, en wtfquote:Op zondag 16 november 2008 04:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sla kan echt ontzettend geil dansen. Truste
Oe hijs hier klaar met downloaden, keertje kijken dus.quote:Op zondag 16 november 2008 02:54 schreef LastRequest het volgende:
Mik wat een rare grapjes van jou vanavond![]()
Madagascar 2 was wel leuk.. ga nu slapen
quote:Op zondag 16 november 2008 02:54 schreef LastRequest het volgende:
Mik wat een rare grapjes van jou vanavond![]()
Hattrickquote:
Geschiedenisstudenten.quote:Op zondag 16 november 2008 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien wil ik wel cola!?!
dit komt uit nijmegen?
Mja, ik wil het ook, maar heb er geen zin meer in als ik pas om half 7 thuis kom van stage (en dan ook nog eten enzo). Was in de zomer wel begonnen met conditie opbouwen... Maarja, ik ben nu vast weer terug bij af.quote:Op zondag 16 november 2008 11:00 schreef Mikkie het volgende:
Dat is knakevermoeiend mên, rennen
Ik moet vandaag ook aan m'n conditie gaan werken in het USC, maar ik heb geen zin
Ik ook, maar ik heb er geen tijd voor. Doordat ik zoveel in het weekend moet werken mis ik de helft van de wedstrijden, da's ook zondequote:Op zondag 16 november 2008 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
Enige wat ik doe om in conditie te blijven is...euhm...kratten bier zeulen? Door Nijmegen fietsen?
Ik zou weer eens mijn oude sporten moeten oppakken
Ik heb elf jaar gehockeyd, dat zou ik wel weer op willen pakken. Ben indertijd gestopt omdat ik moest werken op wedstrijddagen, en omdat ons vaste team uit elkaar viel. Het lijkt me wel geinig om weer te beginnen, maar ja, die weekenden hè.quote:Op zondag 16 november 2008 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ik deed kickboksen, 5 jaar lang gedaan, daar waren geen wedstrijden, of andres gezegd daar deed ik niet aan mee, dus in principe zou ik wel weer kunnen beginnen... toen ik tenniste en volleybalde was dat wel anders, hele weekend na de klote dankzij dat sporten
Bringquote:Op zondag 16 november 2008 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh my! Piet is de gedichtenspecialist
wel redelijkquote:Op zondag 16 november 2008 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Jammer genoeg kan ik niet dichten, hoe zijn jouw skillz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |