ja ging prima eigeljkquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Trouwens, bij die ene foto waarop moblo achter swarmi staat rijst de vraag of de zwarte voorbinddildo lekker is
Gister zei ik toch dat je aardig was? ik denk dat ik het terug neem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar ik zou het wel op je kunnen hoor!
Het is toch een compliment? Weliswaar wat seksistisch, maar achquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gister zei ik toch dat je aardig was? ik denk dat ik het terug neem.
Maar dat was toch aardig meis? Je bent best een leukerd hoor! Dat mag toch best gezegd worden?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gister zei ik toch dat je aardig was? ik denk dat ik het terug neem.
Jeej! Een keer geen op of aanmerkingen over een compliment van mij! Je leert het al!quote:
Ik zit al een uur te kijken naar de advertentie van die Audi A4 die in V&A staat. Eigenlijk vind ik de motor te licht, maar op zich is het ook wel prima, een scheurijzer is nu helemaal niet goed voor me. Maar als ik 'm wil hebben, moet ik er morgen al achteraanquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier kan ik dan echt uren naar kijken he...
http://www.autoblog.com/2(...)ow-audi-r8-cutaways/ voor meer pics
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat hij er op afstand heel veel aan kan beoordelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb hier mijn oom zitten, eigenaar van autobedrijf Moet ik vragen of het iets is
Hij is in die zin anders, dat ik liever een station heb omdat ik die net een tikje mooier vind, maar een sedan is ook prima.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
moeilijke keus... op welke punten ligt hij anders dan je eisen ? alleen de motor ? (en wat dan)
Jammer dat ie dood isquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
The Dark Knight is echt zo briljant als de recensies je doen geloven. Wat een rol van the Joker, fucking briljant
.
neuh, gewoon via laptop :p echt al week of 4 terugquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben jullie 'm allemaal in de bios gezien dan..?
Waar is zn borsthaar?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]![]()
!!
![]()
!!!
Wat een leuk menneke!
klinkt tofquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Met scouting de avond gevuld.. Erg vermoeiend maar zo leuk
Staan op Noorderslag (of was het Eurosonic?)!quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben een film aan het kijken,a complete history of my sexual failures , gewoon te absurd om te geloven dat dit een echte docu is. Wat een weirde shit
afstuderen gewoon volgens mij.... ik zou het niet weten wat mooi zou staan: dat je bezeig met je Masters Project...?quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is je functie als je aan 't afstuderen bent? afstudeerder klinkt kut, schrijver afstudeerscriptie matig, schrijver master thesis mwah. Wat hebben jullie op je cv staan
?
Zoiets zet je niet als functie in je CV, meer van, huidige occupatie; bezig met afstuderen aan de Blabla met de studie Blablaaquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is je functie als je aan 't afstuderen bent? afstudeerder klinkt kut, schrijver afstudeerscriptie matig, schrijver master thesis mwah. Wat hebben jullie op je cv staan
?
ik neem aan dat Pietje dat ook bedoeltquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoiets zet je niet als functie in je CV, meer van, huidige occupatie; bezig met afstuderen aan de Blabla met de studie Blablaa
Nou zo dus, denk ik danquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:07 schreef Californium het volgende:
[..]
ik neem aan dat Pietje dat ook bedoelt
Maar dan in een nette lay-outquote:Werkgever - Volkshuisvesting Arnhem, afdeling Projectadministratie
Periode - 2005, juni & juli
Soort bedrijf - Woningcorporatie
Functie - Projectadministrateur, genereren van managementrapportages uit nieuw softwarepakket voor de projectadministratie
Cursist of student?quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:55 schreef Mikkie het volgende:
Of je nou je scriptie aan het schrijven bent of in je propedeusejaar zit, je bent gewoon student, Piet. Je kunt het wel leuker laten klinken door het te noemen alsof je bijna klaar bent, maar dat maakt geen drol uit
Jij hebt dringend behoefte aan de cursus hoe geef ik antwoord op de gestelde vraag.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:55 schreef Mikkie het volgende:
Of je nou je scriptie aan het schrijven bent of in je propedeusejaar zit, je bent gewoon student, Piet. Je kunt het wel leuker laten klinken door het te noemen alsof je bijna klaar bent, maar dat maakt geen drol uit
Een remake 2008 versie nummertje 12.831quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
* hard op zet in de auto plaat *
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt dringend behoefte aan de cursus hoe geef ik antwoord op de gestelde vraag.
Daar geef ik toch gewoon antwoord op? Je functie is student.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
?
Jonge, als je op je CV een lijstje met ervaringen zet waarvan er 1 een afstudeerscriptie schrijven is bij een bedrijf, zet je bij functie toch niet "student". Tuurlijk ben ik dat nog steeds (quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:03 schreef Mikkie het volgende:
Daar geef ik toch gewoon antwoord op? Je functie is student.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |