Volgens mij missen we nog meer smileyfoto's, zoals dequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah die heeft ie inderdaad niet gepaktff toevoegen.
graag gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:05 schreef LastRequest het volgende:
Leuke foto's!
swarma ik wil nog even melden dat ik heeeeeeeeeel blij ben met de treinkaartjes, echt heel lief
Voel je je alweer wat beter meis?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:12 schreef LastRequest het volgende:
Dat kan helaas niet![]()
Gebruik ze namelijk voor terug waarschijnlijk, heen kan ik meestal nog gratis (vrijdag).
Maar ik zal proberen minstens één goede daad te doen ermee goed!
Ik moet zo naar Haarlem maar ik heb geen zin in de treeeein
ow op die manierquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:12 schreef LastRequest het volgende:
Dat kan helaas niet![]()
Gebruik ze namelijk voor terug waarschijnlijk, heen kan ik meestal nog gratis (vrijdag).
Maar ik zal proberen minstens één goede daad te doen ermee goed!
Ik moet zo naar Haarlem maar ik heb geen zin in de treeeein
Laat je fantasie de vrije loop.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:18 schreef swarmahoer het volgende:
ah nu ben ik wel benieuwd hoe t eruit ziet mikkie
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:18 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:18 schreef swarmahoer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]Zeg, ik ben wel 40- hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dat dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die Yashi TT's zijn dus echt niet leuk meer.
De flauwheid slaat toe, inderdaad. Een naamtopic af en toe is leuk, maar ditquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die Yashi TT's zijn dus echt niet leuk meer.
Die grap is al zo oud... eerst ging het er altijd over dat er opgevouwen Somaliërs in zo'n paal zaten.quote:
nu vond ik dat juist de minst leuke uit het hele topicquote:
Woww dat is vroeg in bed, en ook heel vroeg eruit!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:49 schreef morgane het volgende:
Ik ga mn bed in, morgen weer 06.15 mn bed uit!
owwww ik sta hier pas op 3 notesquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
ah een note erbij van cerrorkut mod stomme huillie, zet ik n tr omdat er een vies plaatje geplaatst word gaat ie huilen
Daarom bedank ik hem toch dat hij hem veranderd heeftquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vind het wel weer welletjes geweest met die yashi tt's
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vind het wel weer welletjes geweest met yashi
Das ook wel eens gezond voor je bioritme en je banksaldo in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga mooi helemaal nergens heen vanavond, behalve heen en weer tussen bank en koelkast, en eenmalig richting m'n bed.
Nou dat niet, maar ik zou het wel op je kunnen hoor!quote:
Ja dat wel. Wat dat betreft was gisteravond ook weer minder handig. Het wordt tijd dat ik eens wat minder op stap ga, dat gaat me een hoop geld schelen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das ook wel eens gezond voor je bioritme en je banksaldo in ieder geval.
Vanavond, morgenavond verjaardag, zondag rust, en maandag weer! Met IB als het goed isquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja dat wel. Wat dat betreft was gisteravond ook weer minder handig. Het wordt tijd dat ik eens wat minder op stap ga, dat gaat me een hoop geld schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |