Hé die fout maakte ik ook haha. Tis dus burn after reading.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
Pineapple en Burn before reading allebei heel leuk vond ik
Woopsquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hé die fout maakte ik ook haha. Tis dus burn after reading.
Is prima hoor! Misschien dat ik dan wel wakker & alive benquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Woops
Binnekort een rook meet op de HAN? weet nu eindelijk hoe je er uit ziet
Tja, kon natuurlijk niet echt oordelen want mijn bliksembezoekje was ook behoorlijk kansloos, maar je was er dus niet zo goed aan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Is prima hoor! Misschien dat ik dan wel wakker & alive ben
Ik ga zo naar Madagascar 2
wie neem je achterop dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Straks ff taxi spelen naar de Hoeve
Duidelijk Dead Man's Shoesquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:19 schreef Mikkie het volgende:
Shaft (2000) vond ik niet geweldig en The Green Mile heb ik al meerdere keren gezien.
Dan wordt het vanavond denk ik Burn After Reading, Max Payne, Hellboy II, Dead Man's Shoes of The Pineapple Express..
Kende ik niet eens, ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Duidelijk Dead Man's Shoes
Oh, en een goede avond
Anders ik wel, Cali en ik zijn uit pure ellende maar met elkaar gaan chattenquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
jeej, nu heb ik weer een doel in mijn leven, ik was even een aantal uur radeloos
Het toppunt van radeloosheidquote:Op zondag 16 november 2008 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders ik wel, Cali en ik zijn uit pure ellende maar met elkaar gaan chatten
Ah,quote:Op zondag 16 november 2008 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij jou natuurlijk, dan kan ik m'n lul tenminste ongegeneerd aan de lakens afvegen zonder het op te hoeven ruimenquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah,![]()
* Yashaaaaa moet denken aan wat ik donderdag tegen je zei
heldquote:Op zondag 16 november 2008 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij jou natuurlijk, dan kan ik m'n lul tenminste ongegeneerd aan de lakens afvegen zonder het op te hoeven ruimen.
Ik had eerst altijd het beeld van jou dat je die dude was die nergens iets om gaf en vooral vond dat op fok maar een stelletje nerds rondhing, maar je bent er tegenwoordig inderdaad wel opvallend vaakquote:Op zondag 16 november 2008 00:03 schreef HostiMeister het volgende:
En dan ook nog tegen mij zeggen dat ik fok verslaafd ben... (it's sooooo true)
Ja zit tegenwoordig vaker thuis omdat ik het druk heb dus dan zit ik ook vaker op fokquote:Op zondag 16 november 2008 00:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had eerst altijd het beeld van jou dat je die dude was die nergens iets om gaf en vooral vond dat op fok maar een stelletje nerds rondhing, maar je bent er tegenwoordig inderdaad wel opvallend vaak
Slapen doe je in bed, niet in bad. In bad speel je met de douchekop of met badeendjes ofzo.quote:Op zondag 16 november 2008 00:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik heb toen straks in bad al geslapen dus daarom ben ik nu niet meer zo moe
Ik zat net te denken om Dead Man's Shoes nog aan te zetten, maar ik weet niet of ik dan niet in slaap val voor 't eind van de filmquote:Op zondag 16 november 2008 00:14 schreef HostiMeister het volgende:
maar misschien ff afkicken, ga wel op de bank hangen
Dan ga ik nu maar in bed slapenquote:Op zondag 16 november 2008 00:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Slapen doe je in bed, niet in bad. In bad speel je met de douchekop of met badeendjes ofzo.
Hallowquote:Op zondag 16 november 2008 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |