SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Ik dacht al, zit ik inene naar de muts van zwarte piet te kijken
huidskleurige panty'squote:Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef cyclechick het volgende:
Had ik eindelijk het vorige topic helemaal bijgelezen, istie vol!![]()
Wat grappig dat er net een hele dicsussie over rokjes stond, nu ik net alle rokjes in mijn kast heb gepast en uiteindelijk maar een van mn zusje heb gejat omdat ik een keer eens iets anders wilde.. Heb voornamelijk rokjes tot knielengte of er net boven, die dan wijd uitlopen. Nu een kort spijkerrokje aan, maar dillema: laarzen of hakjes/pumps eronder?
Ik vind mijn benen wat beter uitkomen met pumps, maar dan staat het geljik weer zo netjes. En laarzen geeft een wat stoerdere uitstraling, maar dan heb ik vormolozere (?) benen.
Ik ben al niet zo lang van mezelf, heb best volle benen, maar ze zijn wel behoorlijk gespierd.
Nu wilde ik een foto plaatsen van beide opties, maar mjin kabeltje is kwijt![]()
Iemand advies op basis van mijn geweldig duidelijke beschrijving? Heb overigens huidskleurige panty eronderaan.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:En je had nu net al een foto geplaatst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha die AntonJij bent trouwens echt pretty, PF! Maar veel gelijkenis zie ik hier niet eigenlijk.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee, eerder deze week moest ik een CT-scan laten makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef vamperotica het volgende:
Ik was het vorige topic nog aan het lezen... Zitten jullie gewoon alweer in een nieuwe!!
Vik, fijn dat je Mirena nog op zn plek zat...Ik heb het niet zo op die dingen...Ik was 'm dus wél kwijt ( en meteen een kind rijker)
Ik dacht trouwens dat je van de week al moest....
Thxquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En je had nu net al een foto geplaatst...![]()
Hahahaha die AntonJij bent trouwens echt pretty, PF! Maar veel gelijkenis zie ik hier niet eigenlijk.
Dus Anton komt uit Groningen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O en die foto is twee jaar oud. En in groningen, toen zag ik zo een fout capeje dat ik hem moest kopen
Idd, doe dan gewoon geen panty aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
huidskleurige panty's
uhm..... ik denk in dit geval laarzen met een donkere panty
Yeah, surequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus Anton komt uit Groningen?.
Ja, maak ons maar weer belachelijk!. We hebben hier ook wel normale kleren, hoor
.
Ik dacht dat die van Bon Jovi wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef MissBliss het volgende:
Toevallig komt op mijn Itunes net de Beatles voorbij met Twist & ShoutOok leuk!
Oeh!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah, sure
ik was trouwens in de oude? brandweer
Nee, bij de Kleine Groote moet je zijn! Echt, probeer het eens!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh!.
Dat is een lekker eettentje!. Ik neem daar altijd Argentijnse biefstuk met pepercognacsaus oid
.
En dan Brandende Liefde na. Maar dat hebben ze niet meer
.
Ik heb zelf ook alleen maar zwarte, maar omdat mn laarzen wit zijn, wordt het dan misschien zo zwart-wit, en zonder is te koudquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, doe dan gewoon geen panty aan.
Ik draag altijd soewart en gisteren heb ik een donkergrijze gekocht.
Ik krijg over twee weken weer Hoog Bezoek, dus dan moet ik ook weer even een restaurantje zien te regelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, bij de Kleine Groote moet je zijn! Echt, probeer het eens!
Ik ben over 2 weken jarig, dan gaan we er weer heen hoop ik..
quote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 13:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben er weer. Ik heb het overleefd!.
[..].
En @ Miss_Bliss: je hebt gewoon een supergrote dildo besteld. Geef het maar toe!.
Meen je dat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van Bon Jovi was(ik heb hem live, maar dan in de uitvoering van BJ
)
Zie je wel...Ik wist dat er eerder deze week ook al wat was!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, eerder deze week moest ik een CT-scan laten maken.
De katjes zijn weer heerlijk actief. Ik zal zo even mee ravotten!
.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh!.
Dat is een lekker eettentje!. Ik neem daar altijd Argentijnse biefstuk met pepercognacsaus oid
.
En dan Brandende Liefde na. Maar dat hebben ze niet meer
.
Tis van The Isley Brothersquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]Nee
[..]
Meen je dat?Whehe, nee man, cultuurbarbaar
Hoewel ik niet zeker weet of het origineel van de Beatles is hoor.
In december moet ik weer naar de KNO-arts en dan wordt onder andere de scan besprokenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zie je wel...Ik wist dat er eerder deze week ook al wat was!!
Heb je daar al een uitslag van gehad?
Had dan in dat topic ook naar mij geluisterd!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg over twee weken weer Hoog Bezoek, dus dan moet ik ook weer even een restaurantje zien te regelen. Land v. Kokanje viel tegen. Heel lekker voorgerecht, maar de hoofdgerechten...
.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOEEEEEES
[ afbeelding ]
Vergeef me, maar waarom moest die CT-scan ookalweer gemaakt worden?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In december moet ik weer naar de KNO-arts en dan wordt onder andere de scan besproken.
Toetjes met vuurwerk zijn ge-wel-digquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Tip: nooooooooit een toetje met verrassing bestellen. Dan krijg je die ellende.
Nou Land van Kokanje wordt heel goed gerecenseerd anders. Misschien had de kok z'n dag niet ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had dan in dat topic ook naar mij geluisterd!.
Wij zijn er intussen een keer of 8 geweest, en het is werkelijk nog niet één keer tegengevallen. Dat vind ik behoorlijk knap voor een restaurant zonder al te hoge pretenties en betaalbare prijzen. En de eigenaar heeft vorige keer een tipje van de sluier van de nieuwe menukaart voor ons opgelicht, dus die moeten we hoognodig proberen natuurlijk..
Ik heb ook nog geen IP ban gehad, ondanks mn pantys, dus ik heb goede hoop voor jequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:02 schreef Merel het volgende:
Ik heb vandaag huidskleurige pantykousjes aan, van die kniekousjes. Nu moet ik zeker verbannen worden?
Nee, radbraken is de enige juiste straf voor een dergelijk vergrijpquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:02 schreef Merel het volgende:
Ik heb vandaag huidskleurige pantykousjes aan, van die kniekousjes. Nu moet ik zeker verbannen worden?
Vanwege m'n operatie. Ze moeten weten of het technisch gezien wel kánquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vergeef me, maar waarom moest die CT-scan ookalweer gemaakt worden?![]()
Ja, als je 5 bent misschien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Toetjes met vuurwerk zijn ge-wel-dig
I has these!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Ewelina het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog steeds stoere leren boots met platte zool. Alleen heb ik nu geen geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lopen alleen niet zo lekkerEn ja, de rest van de foto was onflatteus als een clown op een minitrampoline.
SHE: Broccoli! Ja inderdaad! En snijbonen vanavond*gezond*
Ik heb jou toen zeker wel de Kleine Groote aangeraden. Die raad ik iedereen aan, namelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou Land van Kokanje wordt heel goed gerecenseerd anders. Misschien had de kok z'n dag niet ofzo(aangezien zowel mijn als haar voorgerecht tegenviel). En volgens mij heb je toen niet dit restaurant aangeraden hoor
.
Hoe is de ambiance? Ook niet onbelangrijk natuurlijk. En de menukaart die nu op de site staat is dus niet meer up to date? Het is me nu al meerdere keren overkomen dat ik van tevoren de menukaart had bekeken, dacht: "Ha lekker!" en dat ik in het restaurant een heel andere menukaart onder m'n neus kreeg
.
Ok, het is het overwegen waardquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb jou toen zeker wel de Kleine Groote aangeraden. Die raad ik iedereen aan, namelijk..
Of de menukaart nog up to date is, weet ik eigenlijk niet. We waren er drie weken geleden en toen vertelde de eigenaar dus dat er 'binnenkort' een nieuwe kaart zou komen, maar wanneer precies weet ik niet. Maar de spareribs zouden blijven staan, en die zijn wel zó lekker. Ik kies ze zelfs vaak en dat terwijl ik helemaal niet zo van vlees houd.
De inrichting is niet echt dat je zegt heel mooi of zo, maar het is er altijd gezellig, de bediening is enorm vriendelijk en behulpzaam, we krijgen ondertussen als vaste gasten een koffie en thee on the house na het eten, en hoe we ons ook te buiten gaan, meer dan 70 euro zijn we nog niet kwijt geweest. Dus ons bevalt het echt heel goed.
O, vandaar dat je het nu nog leuk vindt. Je hebt gewoon een stukje jeugd gemistquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die had ik nooit toen ik 5 was hoor
Ik weet niet op welke avond je gaat, maar op zaterdag zou ik dat zeker wel even doen ja!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, het is het overwegen waard. Moet je van tevoren reserveren eigenlijk?
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanwege m'n operatie. Ze moeten weten of het technisch gezien wel kán.
Ik ga op een vrijdag. Ik overleg tzt wel ff met mevrouw wat zij wil. Het ziet er leuk uit op de foto'squote:Op vrijdag 14 november 2008 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke avond je gaat, maar op zaterdag zou ik dat zeker wel even doen ja!
Foggen = fok ontwijkend gedrag? Wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben aan het soggen voggen en aan t woggen, oh en aan het foggen
Heb je Tirza nu al uit?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foggen = fok ontwijkend gedrag? Wat doe je hier dan nog?.
Ik ga even in m'n boek lezen (Bidden wij voor Owen Meany)
Iedereen in dit topic dus!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik moet morgen werken
Doelgroep
Iedereen die een kat heeft of iemand kent die een kat heeft.
Ja, maar die uit Koefnoen was een neppert!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:40 schreef lily het volgende:
breekt even in...
Hee, conleche, ik zag dat schilderij op de achtergrond van je foto (die van Marlon Brando) laatst op tv. In een sketch van Koefnoen.
Het lijkt er in ieder geval op.
Viel me direct op... mooi...
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Soylent is nu op MSNquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef Greys het volgende:
Ik zag in het vorige topicSoylent
voorbij komen.
Waar issie nu?
Soylent is echt een schatjequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:52 schreef conleche het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Soylent?? Ik heb er nog niet eerder van gehoord??
quote:
Ik ken 'm uit de Idols topicsquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:52 schreef conleche het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Soylent?? Ik heb er nog niet eerder van gehoord??
Nou ik had het idee dat jij het topic richting waarom niet wilde draaien en zoals ergens ook al is gezegd krijg je dan een herhaling van zetten wat er in vele topics eerder al gebeurd is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:58 schreef Faithy het volgende:
in OUD denken ze dat ik er nu meepost om te rellen
terwijl ik gewoon echt serieus probeer mee te praten me probeer te laten overtuigen om toch kinderen te willen
Vind het een leuke uitdaging, dat topic van SHE, maar omdat ik ' in een andere levensfase zit '
men, eindelijk een leuke discussie in OUD, baal ik niet dat het in mn AT's staatnemen ze me niet serieus en denken ze dat ik alleen maar zit te stangen..
het is toch een topic voor ' niet ouders ' lijkt me zo?
Don Corleonequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:23 schreef conleche het volgende:
Ik vind die witte laarzen leuk!!
Dit zijn mijn stoere laarzen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
Wat een bizar boek. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik vond de ontknoping niet verrassend, wel schokkend. Ik zit eigenlijk nog met een hele hoop vragen, dus ik ga één dezer dagen nog even wat recensies lezen in de hoop een antwoord op die vragen te vinden.
Even tussen spoilers voor degenen die het boek nog moeten lezen:Toen ik dat ene gedeelte las, waarin alles duidelijk wordt, heb ik echt zitten gillen. Ik heb 't boek een paar dagen moeten wegleggen voordat ik het uit kon lezen. Ik zag ook écht niets aankomen! Vriendlief wel, die werd er dus ook al bijna weer depressief van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bizar is inderdaad het juiste woord.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ja ik ben d'r ook heel blij mee!! Ik zag net dat ik wel een beetje idioot kijk. Maar soit, als de Don en de laarzen er maar goed opstaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Don Corleone!!!!!!
Oh en je laarzen zijn ook kewl hoor.
Ik snap het wel, op zich. Ik moet er nu ook niet aan dénken om kinderen te krijgen, maar om dan meteen te zeggen dat ik ze nooit wil vind ik ook wel weer een beetje voorbarig. Verder vind ik moblo erg pinnig overkomen in discussies (zo was ze hier ook, in het begin) en ik kan me voorstellen dat ze mensen tegen zich in het harnas jaagt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
Nou ik vind dat MoBlo best mag zeggen dat ze geen kinderen wil, zonder dat ze dan direct in een andere levensfase zit. Ze heeft gewoon een ander léven, das iets heel anders. Ik post daar alleen maar om SHE en Greys van de kinderen af te houden. Puur eigenbelang.
Maar zorg dan wel dat de discussie interessant blijft en niet een herhaling van eerdere topics over waarom vooral geen kinderen. Ik vind je enorm negatief over alles wat met kinderen te maken heeft overkomen en alles wat van de norm afwijkt wordt afgekraakt lijkt het en dan haak ik af bij zo'n oeverloos herhalende discussie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:06 schreef Faithy het volgende:
Als ik het nou leuk vind om die uitdaging aan te gaan?
En in een topic waarin redenen opgesomd zouden moeten worden waarom mensen aan kinderen beginnen.
Verhalen van hoe zij het ervaren hebben terwijl ze A) Altijd al een kind wilden B) het een ongelukje was/niet helemaal geplanned was C) ze altijd geroepen hebben dat ze het niet wilden.
Dat vind ik leuk, ik vind het een interessante discussie.
Het 'overtuigen' deel is misschien niet het goede woord, maar ik vind het LEUK om te lezen hoe het uit kan pakken, zoals bijvoorbeeld het verhaal van k_i_m
Wie weet ' eindig ' ik ook zo over 10 jaar, dol op mn eigen kind, de rest nog niet uit kunnen staan en denkend aan een tweede ofzo.
Ben geen 17 meer, maar 23 en nou ja, het is iets waar ik wel mee bezig ben, het NIET krijgen van kinderen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
Nou ik vind dat MoBlo best mag zeggen dat ze geen kinderen wil, zonder dat ze dan direct in een andere levensfase zit. Ze heeft gewoon een ander léven, das iets heel anders. Ik post daar alleen maar om SHE en Greys van de kinderen af te houden. Puur eigenbelang.
Ik vind je er juist schattig uitzien daarquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ben d'r ook heel blij mee!! Ik zag net dat ik wel een beetje idioot kijk. Maar soit, als de Don en de laarzen er maar goed opstaan
Greys is dan ook al moeder.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
Ja das misschien wel zo, maar ik vind dat sommige ouders ook wel een beetje neerbuigend doen. Alsof je heel erg egoistisch bent als je geen kinderen wilt. Nou ja zoiets.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, op zich. Ik moet er nu ook niet aan dénken om kinderen te krijgen, maar om dan meteen te zeggen dat ik ze nooit wil vind ik ook wel weer een beetje voorbarig. Verder vind ik moblo erg pinnig overkomen in discussies (zo was ze hier ook, in het begin) en ik kan me voorstellen dat ze mensen tegen zich in het harnas jaagt.
Die zijn stoerrrr!! Vet heur, zijn dat echt zachte bontjes?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:23 schreef conleche het volgende:
Ik vind die witte laarzen leuk!!
Dit zijn mijn stoere laarzen:
[ afbeelding ]
Jij bent iig heul niet vadsig!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef cyclechick het volgende:
Tadaa, ik heb plaatjes!
Ik denk dat ik toch maar voor de boots ga, die zijn warmer en lopen lekkerder, en past toch ook wat meer bij mij.
Met boots:
[ afbeelding ]
Met Pumps
[ afbeelding ]
Poging een foto van de zijkant te maken, maar dat ging toch vrij lastig..
[ afbeelding ]
ik vind het alleen oneerlijk om te laten lijken alsof ik de enige ben die mezelf herhaaltquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar zorg dan wel dat de discussie interessant blijft en niet een herhaling van eerdere topics over waarom vooral geen kinderen. Ik vind je enorm negatief over alles wat met kinderen te maken heeft overkomen en alles wat van de norm afwijkt wordt afgekraakt lijkt het en dan haak ik af bij zo'n oeverloos herhalende discussie.
Das een koetjequote:Op vrijdag 14 november 2008 15:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die zijn stoerrrr!! Vet heur, zijn dat echt zachte bontjes?
Het ging over m'n haar, of dat voor halloween wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*dubbel-aai*It'll be okay!
Ik heb toch wel een aantal keer gezegd dat ik er niet wakker van lig of je ze wel of niet neemt. Voegt voor mij niks toe en als dat het voor jou ook niet doet, neem ze dan vooral niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja das misschien wel zo, maar ik vind dat sommige ouders ook wel een beetje neerbuigend doen. Alsof je heel erg egoistisch bent als je geen kinderen wilt. Nou ja zoiets.
Ach whatever: worteltjestaart!!
Oh nee zeker niet! Sorry als het zo overkwam. Het hele topic begint een herhaling van zetten te worden zoals vele discussies die ook nog eens in 100 topics daarvoor gevoerd is en dat is altijd zo jammer.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik vind het alleen oneerlijk om te laten lijken alsof ik de enige ben die mezelf herhaaltwant dat is dus echt niet zo
nou ja, ik heb geprobeerd om serieus daar over te komen, want dat ben ik echt.
fijn altijd, zo'n forum waar men niet gewoon kan praten omdat je elkaar niet ziet, geen intonatie hoort en geen gezichten ziet
Ohquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het ging over m'n haar, of dat voor halloween was
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het ging over m'n haar, of dat voor halloween was
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg even dat m'n haar leuk is
X zegt:
nieuwe koep ?
PF zegt:
yeah!
X zegt:
ben je aan de crack ofzo![]()
PF zegt:
haha nee
X zegt:
gewoon halloween cker
Ik vind je wel guitig juistquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ben d'r ook heel blij mee!! Ik zag net dat ik wel een beetje idioot kijk. Maar soit, als de Don en de laarzen er maar goed opstaan
Ja, daar lijk je dus op het meisje van the Excorsist. Borstel erdoor en alles sal regt komquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit krijg je als je zus en mij in 1 kamer zet met een mobiele telefoon met cameraI have no shame.
Ik vind het een meesterlijke foto, dat wel. Schiet meteen in de lach als ik hem zie. Want dat ben jij niet, op die foto. Even saven!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:viking je bent stom
en net zo tactisch als een kerel
en als ik doodga wordt mijn laptop met mij begraven
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:viking je bent stom
en net zo tactisch als een kerel
en als ik doodga wordt mijn laptop met mij begraven
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Die was al voor mijn hond. Beetje de laptop van Koekie verkwanselen
![]()
Alweer? Gisteren ook al toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:38 schreef Faithy het volgende:
ik voel me echt zó bleuh! vanavond ga ik niet teveel drinken
Dan gaan jullie vast naar een wellnesscenter. Lekkere massage, sauna, zwemmen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:42 schreef cyclechick het volgende:
Lijstje!
O: brinta
T: glas melk, 1 mandarijntje
L: Nu pas, denk even een soepie
D: geen idee, ga uiteten met onderzoeksgroep, en we mogen niet weten wat we gaan doen, maar moeten wel een badjas en slippers + handoek meenemen??
Ik ben nog nooit in een sauna geweest, maar ik denk dat het me bar weinig kan schelen. Ging 5 jaar geleden wel naar het naaktstrand en toen was ik maar 2 kg lichter dan nuquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefeli MissBliss! En veel plezier
Cyclechick: omg, sauna. Ik ben daar ook te preuts voor. Op normale foto's zit ik meestal al met mn armen voor mn buik
ja, heb ff wat down-daagjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik bedoelde je bleu zijn. Zuipen mag altijd toch?
Yeah, after he digs em upquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Die was al voor mijn hond. Beetje de laptop van Koekie verkwanselen
![]()
PF er is niks mis met je haar, je kijkt alleen ubertreurig op die foto. Maak eens een nieuwe en zet dan een heppieface op.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Shit happens en dat geldt voor ieder van ons dus down daagjes zijn gerechtvaardigd
When it rains it pours.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef Faithy het volgende:
[..]
en dan is de chocolademelk die ik mezelf had beloofd als ik dat klusje afhad ook nog een niet te zuipen
jolijt
Nee van Tommy Hilfiger. (van vorige winter though.)quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Conleche, zijn die laarzen van Pepita Bonita? Ze zijn cool!
* December in dr geheugen probeert op te slaan...quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In december moet ik weer naar de KNO-arts en dan wordt onder andere de scan besproken.
Wees gerustquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* December in dr geheugen probeert op te slaan...
Nou je zei vanmiddag dat ik stom was. Vond ik ook niet echt leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Naar tegen iedereen in m'n familie, niet tegen jullie viking
Via www.ntunnel.com kun je ook Amerikaanse boeken inkijken / printenquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Brinta smells like victory? *note to self: Brinta eten tijdens tentamenweken / essayschrijfweken.
Ik hou van google books. Vergeten te kopiëren van collegeplank, maar nu heb ik toch zeker 24 van de 64 pagina's!![]()
Oh en lijn-technisch wil het niet zo. Na alle rompslomp van afgelopen weken probeer ik mezelf in een ritme te gooien waarbinnen ik ook een gezond eet en leefpatroon kan ontwikkelen, maar waar de theorie awesome is, blijft de praktijk uitBen zo futloos als een platgeslagen kipfilet op Salou. Gelukkig lukt het 'niet teveel eten'-deel nog wel redelijk.
Slaat dat op mijn post???quote:
Oh, ik heb nog niets geprobeerd! Ben net een half uurtje thuis uit de UB en zit nu dus thuis alweer aan de studie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:38 schreef Laureline het volgende:
Zo, wat is het geworden bij de kokerrok, DAD? Ik vind alleen het plaatje van Conleche mooi, al die andere plaatjes van PF deden me toch iets teveel denken aan de Anita-mode op de Haagse MarktAnita staat zelf ook in de kraam, en is precies wat je je voorstelt bij die naam, en nog een beetje.
En Isegrim valt op empire-jurken! Wel een ideaal model als je niet houdt van buik inhouden.
Je moet gewoon de link naar google books (books.google.com) in die adresbalk typen en dan op 'begin browsing'.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baiii PF! Fijn weekend.
Viking! Thanks a bunch voor het meedenken, ik snap alleen geen drol van die siteIk probeer te browsen maar kom dan op wazige sites en en en. Ik ben een noobcake
Als ik zoek op Stuart Hall (auteur) dan krijg ik "CGI Error Couldn't find address for www.stuart: "
Nee, temeer omdat ik één heel slecht oog heb, het andere oog valt wel mee (links -3.5, rechts -1.25). Bovendien heb ik met links ook nog een cilinder. Ik ben wel blij dat het onder de garantie valt, maar ik vind het kut dat ik die bril kwijt ben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Ewelina. Heb je niks aan van die goedkopie brilletjes van de hema oid, met standaard sterktes? Misschien niet optimaal, maar misschien helpt het wel een beetje?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet gewoon de link naar google books (books.google.com) in die adresbalk typen en dan op 'begin browsing'.
Hij opent dan een nieuwe pagina (en dan zie je ntunnel.com staan in de adresbalk ipv google books) en dan kun je daar dus verder, zoals je op books.google.com ook gedaan zou hebben. Je moet dus een link intikken, geen zoekterm. Het idee is dat je via die site anoniem kunt surfen. Ze kunnen dus niet zien dat jij uit Europa komt en niet uit de US en dus kun je de boeken die normaal gesproken alleen toegankelijk zijn voor mensen uit de US toch gewoon bekijken
. Ook andere sites die je normaal niet kunt bezoeken kun je op die manier tòch bezoeken. O ja, als ik het me goed herinner is er wel een limiet aan het aantal mb dat je kunt ophalen (als een boek te groot is, kun je het niet downloaden).
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!!!!! You are the queen of all awesome! Ik heb nu gewoon alle tekst die ik moet hebben!
Thank youuuuu!
Ja, maar zélf verhuizen voelt ook wel onwijs stoer, of niet soms?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef kwakveense het volgende:
whoah!! die link sla ik op!!! handuuuuug. kun je zeker ook wél streaming video kijken op bbc.co.uk en hbo enzo jeeeeeej
ik heb over iets minder dan een uur een date. mn fornuis is bezorgd, mn dozen zijn ingepakt... stiekem ben ik een beetje nerveus voor morgen en voor vanavond allebei...
morgenvroeg busje halen, en dan de gordijnen van de muur halen, de planken uit de kasten, planken van de muur, lampen van t plafond....en verhuizen maar...
spannend. voor t eerst 100% zonder mn ouders verhuizen :$ ben zelf volwassen, net als mn vrienden en toch voelt t als "help! er zijn geen volwassenen bij!"ik ben stiekem soms een heel klein meisje
ohhhh en nu ben ik echt een beetje nerveus voor straks...voor moblo's nare dagen, en
voor PF's emo foto (doe nou gewoon lachen dan is je haar meteen leuk!)
Succes met de date Kwakkie!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef kwakveense het volgende:
whoah!! die link sla ik op!!! handuuuuug. kun je zeker ook wél streaming video kijken op bbc.co.uk en hbo enzo jeeeeeej
ik heb over iets minder dan een uur een date. mn fornuis is bezorgd, mn dozen zijn ingepakt... stiekem ben ik een beetje nerveus voor morgen en voor vanavond allebei...
morgenvroeg busje halen, en dan de gordijnen van de muur halen, de planken uit de kasten, planken van de muur, lampen van t plafond....en verhuizen maar...
spannend. voor t eerst 100% zonder mn ouders verhuizen :$ ben zelf volwassen, net als mn vrienden en toch voelt t als "help! er zijn geen volwassenen bij!"ik ben stiekem soms een heel klein meisje
ohhhh en nu ben ik echt een beetje nerveus voor straks...voor moblo's nare dagen, en
voor PF's emo foto (doe nou gewoon lachen dan is je haar meteen leuk!)
Daarom zei ik ook hello, tuttebolquote:
Iedereen moet oppassen wat ie zegt dus, anders hebben we zo weer een rel!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:56 schreef conleche het volgende:
O bij mij definitely PMS is aan het regeren momenteel.Net op weg naar huis heb ik zeker wel 5 medeweggebruikers uitgescholden voor idioot, voor diverse onbenulligheden. Die hormonen, het wil wat......
Helaas, dat kan niet volgens mij. Dan kom je over de 4 mb heen en dat is het maximum. Bummer!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef kwakveense het volgende:
Weet ik togquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook hello, tuttebol
Dat doe ik sowieso, PMS of niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:56 schreef conleche het volgende:
O bij mij definitely PMS is aan het regeren momenteel.Net op weg naar huis heb ik zeker wel 5 medeweggebruikers uitgescholden voor idioot, voor diverse onbenulligheden. Die hormonen, het wil wat......
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Via www.ntunnel.com kun je ook Amerikaanse boeken inkijken / printen(die zijn normaal gesproken niet toegankelijk)
Ja, bij 1 vak moest je je film/programma elke week op een ander aspect analyseren, zoals idd narrativiteit en representatie enzo. Ik heb ooit een presentatie moeten houden over hoe de narrativiteit gebruikt werd in de film Ferris Buellers Day Off en heb ooit een onderzoeksopzet geschreven voor een onderzoek naar de representatie van masculiniteit in de Nederlandse soap.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:Goodbyeee
Stoere Kwak! Kick-some-ass-Kwak! Yeah! *Emile Ratelbandmodus gaat weer uit* En Conleche:Kwakkie. Klinkt lekker fout.
Ewelina: Ik studeer literatuurwetenschap (nu masterjaar)! Dat schijnt idd wel wat raakvlakken te hebben met film en televisiewetenschap, ivm o.a. representatie en narrativiteit enzo
ahaaa ja, dat soort dingen houd men zich bij mijn studie ook mee bezig. Al vind ik dat dingen als middeleeuwse literatuur, post-koloniale theorie en literatuur in tijden van globalisatie bijvoorbeeld het toch wel een interessante studie makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, bij 1 vak moest je je film/programma elke week op een ander aspect analyseren, zoals idd narrativiteit en representatie enzo. Ik heb ooit een presentatie moeten houden over hoe de narrativiteit gebruikt werd in de film Ferris Buellers Day Off en heb ooit een onderzoeksopzet geschreven voor een onderzoek naar de representatie van masculiniteit in de Nederlandse soap.
Vond het uiteindelijk te beperkt, daarom ben ik er mee gestopt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben jaloers op Kwak. Ik wil ook een spannende date!
.
Na vanavond willen we iets anders horenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:02 schreef kwakveense het volgende:
oh en ik ben VERLIEFD op mn oven in mn fornuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fornuis is gewoon Leidense slang voor "hete man"
Die mevrouw van mij komt over 2 weken hier. En ja, ik heb wel het idee dat ik meer en meer open ga staan voor andere vrouwen, alleen heb ik nu zoveel aan m'n hoofd met werk zoeken etc. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik eerst kijk waar ik terecht kom en dat ik dan de vrouwenmarkt weer eens ga verkennenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw mevrouw? Sta je nog wel open voor echt beschikbare meiskes?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hahaha.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik wilde meer de maatschappijkant op, dus ben toen Europese studies gaan doen. Na 2 jaar vond ik dat toch te beperkt en ben ik er geschiedenis bij gaan doen.Haha, daarom ging ik Engels erbij doen! Goed te combineren, en erg leuk ook in literatuur-opzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woesj, 7 jaar! Nouja als het kan en het gaat goed, waarom niet! Ik denk zelf na komend jaar klaar te zijn. Dan heb ik een half jaar gefaalde kunstacademie, 3 jaar Bachelors Engels en Literatuurwetenschap, 1 jaar Ma Literatuurwetenschap en 1 jaar aanvullende Ma (misschien Middeleeuwse studies + onderzoeksMA Literatuurwetenschap. als 2 bachelors kunnen zouden 2 masters ook moeten kunnen).
</studiebolrant>"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn fornuisje staat te koken nu
O das eiks niet zo stom!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die mevrouw van mij komt over 2 weken hier. En ja, ik heb wel het idee dat ik meer en meer open ga staan voor andere vrouwen, alleen heb ik nu zoveel aan m'n hoofd met werk zoeken etc. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik eerst kijk waar ik terecht kom en dat ik dan de vrouwenmarkt weer eens ga verkennen.
Ik vond het wel een mooi geformuleerd zinnetjequote:
Nee, goed plan hèquote:
Blurghquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooi geformuleerd zinnetje![]()
En hij maakt erwtensoep![]()
Ik zweer bij Apple, dus ik ben niet objectief: maar over het algemeen geldt: die 300 euro die het misschien méér kost ben je zo vergeten, maar een fijne en lekkere computer (of insert whatever) daar heb je veel langer plezier van!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:22 schreef AKnynke het volgende:
veel plezier Kwak, komt vast goed!
Ik zit heel erg te twijfelen over een nieuwe laptop. Heb eigenlik altijd gezegd dat ik een Mac wil, maar ze zijn wel heel erg duur. Voordeel vind ik gewicht en batterijduur van een mac, plus uiterlijk. Nadeel, prijs. Wie kan me helpen mezelf te overtuigen?
Ik heb vanaf m'n zestiende bijna continu vriendjes gehad, maar nooit een echte date eigenlijk. Zo eentje waarbij de man je op komt halen en dat 'ie dan van alles geregeld heeft en zo. En aan het einde van de avond samen naar huis lopen en zenuwachtig doen bij de voordeur.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:19 schreef kwakveense het volgende:
hahahahahaaa
nou, wij hadden wel als codewoord "warme zak" voor een jongen met capuchontrui...vroegah...op de middelbare school.
enneh t is nog maar afwachten of t een spannende date wordt he? wie weet word t twel een koude douche... juist dat vind ik een beetje eng. ik heb weliswaar 1 vriendje gehad, maar hb nog nooit gedate...ex en ik leerden elkaar kennen op tournee en waren dus vanaf dag 1 de hele tijd samen, en thuis ging alles razendsnel. om daarna lekker uit elkaar te vallen...maar ik ga mn best doen om ook namens jullie te genieten (jullie, gesetteld met jullie geweldige mannen...ben juist jaloers op jullie, hoef neit zo nodig spanning en sensatie
) enneh ik ga sowieo genieten van james bond (ook al issie blond...)
Wat zij zei dus!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meid, ik wens je een súperavond!
Hoe gaat dat bij jou dan??quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb vanaf m'n zestiende bijna continu vriendjes gehad, maar nooit een echte date eigenlijk. Zo eentje waarbij de man je op komt halen en dat 'ie dan van alles geregeld heeft en zo. En aan het einde van de avond samen naar huis lopen en zenuwachtig doen bij de voordeur.
Jammer..
Meid, ik wens je een súperavond!
Niet. Nietus. Niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:06 schreef Greys het volgende:
SHE, je OUD-topic wordt zowaar interessant.
Tenminste, als je zoals ons twijfels hebt, heb je er nu wat aan. In Deeltje 4. Eindelijk
Schattiequote:Op vrijdag 14 november 2008 19:26 schreef conleche het volgende:
Die TT: nu heb ik er tranen van in m'n ogen.
Hoezo labiel? Ik doe een omgekeerde Kwak vanavond
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattie
En je denkt toch niet serieus dat het er hier ooit van gaat komen he?
Het duurt nu al jaren, hell... ik heb zelfs onder een kloon enorm fanatiek in OUD zitten posten, een jaar geleden ongeveer. Maar zelfs dát heb ik opgegeven
Ik heb wel nog een beetje angst en een beetje hoop en... en... Nou ja. Het is gewoon... Pffffff. Ander onderwerp![]()
Volgende is weer voor jou.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Nouuu, nu is mijn soort van naamtopic verdwenen
Nouuu het was niet echt een naamtopicquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:40 schreef Esse_est het volgende:
Hebben ze je nou je naamtopic afgepakt Goodbye? Schaamteloos...
quote:
Liever nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef loveli het volgende:
Mogen wij weten hoe die kloon heet...?
Héél!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff, dat zit er weer op. Klein ongelukje met kwik in het lab; domme studenten
Hoe giftig is kwik?
Vind het al knap dat je dan dat beetje pilates op kunt brengenquote:Ik ben doodop. Vanavond een beetje pilates doen, maar voor de rest ga ik lam bankhangen en NIET werken
Alleen de damp inhaleren is toch giftig? Zie me nog achter die lollige bolletjes aankruipen als kind, als ik weer eens zelf de thermometer ging afslaan en het ding tegen de kachel vloogquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe giftig is kwik?
Ik ben doodop. Vanavond een beetje pilates doen, maar voor de rest ga ik lam bankhangen en NIET werken
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Oh greys, ik vind je zo aandoenlijk nuik kan er niks aan doen
Haha, ja, al die bolletjes lagen op de vloerquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Alleen de damp inhaleren is toch giftig? Zie me nog achter die lollige bolletjes aankruipen als kind, als ik weer eens zelf de thermometer ging afslaan en het ding tegen de kachel vloog
Nou, juist daarom denk ik. Je ziet gewoon in je post dat je emotioneel wordt van dat onderwerp, en dat vind ik wel vertederendquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Waarom dan?
Het is een raar onderwerp voor me, omdat ik daarvan een échte emotionele stuiterbal word die van hoop naar vrees naar eng naar leuk naar woeiiii enzo bouncet!
Ik heb wel jongens van internet ontmoet en zo, maar dat vind ik geen dates. Bij een date hoort opgehaald worden en dat hij 't heeft verzonnen en dat je aan 't einde zenuwachtig frummelt bij het thuisbrengen. Maar nee hoor, ik was altijd degene die verzon wat we gingen doen, ik ging er altijd zelf naar toe, en zolang als tot het einde is er vrijwel nooit gewacht.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe gaat dat bij jou dan??
Idates. Die spanning!! Bitter sweet memory's
Laat maar staan die doos.....quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ja, al die bolletjes lagen op de vloer
't Is enkel: ik kreeg net een doos ontzettend lekkere bonbons van mijn logeetje. Als ik nou toch binnen afzienbare tijd sterf aan een zware kwikvergiftiging, eet ik die eerst nog even op
Ik had dus helemaal geen gelijk met mijn 'héél!'quote:Kwik? Dat is toch puur vergif?.
Kwik heeft de naam één van de giftigste stoffen te zijn. Vloeibaar kwik is echter totaal ongevaarlijk. U zou het bij wijze van spreken op kunnen drinken zonder dat u het merkt. Het verlaat op natuurlijke wijze het lichaam. Een heel ander verhaal zijn kwikdampen en kwikverbindingen; deze zijn giftig, ja sommige zelfs dodelijk. Een bekend voorbeeld zijn de mensen die vroeger vuurvergulden. Zij werden ziek ,kregen uitvallende tanden en werden in de regel niet oud. Zij smeerden metaal in met kwik waarin goud was opgelost. Door verhitting verdampte het kwik en bleef een mooie goudlaag achter. Ook bij de goudwinning in bv Suriname wordt een soortgelijke techniek nog steeds toegepast met alle gezondheidsrisico's en milieugevolgen van dien. In het verleden werd ook bij de onkruidbestrijding gebruik gemaakt van landbouwgiften waarin kwikverbindingen zaten. Dit leidde in Japan tot slachtoffers en mede hierdoor heeft kwik zijn slechte naam gekregen. Ons inzien is het echter onterecht dat duurzame en daarom milieuvriendelijke producten zoals een kwikbarometer door de overheid verboden dreigen te worden.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, juist daarom denk ik. Je ziet gewoon in je post dat je emotioneel wordt van dat onderwerp, en dat vind ik wel vertederendMaar ik zal er over ophouden, omdat je net zei dat je op een ander onderwerp over wilde gaan
![]()
Ik kijk nu greys ep 8
Nou, zo leuk lijkt me dat niet hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat je bij de telefoon zit te wachten en zo.
gedingesdquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Enneh, over Greys ep 8!!!! Staat die al op die website???
Of heb je die gedingesd?
Dank je!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
VMW ontzettend veel sterkte en succes met het stoppen van roken.. Als je wilt kan je me rustig pmmen ofzo als je het niet meer ziet zitten of gewoon wil klagen want ik weet hoe rot het soms kan zijn.
Ik zie net dat ep. 8 al op de site staat!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
gedingesdMaar nu ben ik wel benieuwd naar die website, kan je daar ook andere series kijken?
Hij is leuk tot nu toe!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie net dat ep. 8 al op de site staat!
En ook andere series ja!Je moet even wachten tot je in het venster - waar eerst een poker reclame komt te staan - onderin het balkje een beetje vol ziet lopen. Net als met Youtube zeg maar, dan laadt ie. En dan kan je op play drukken!
http://www.watchtvsitcoms.com/greysanatomy.php
Maar zo heb ik 't nooit gehad, dus dan wil je dat ook wel eens meemaken! Net als dat ik krullen wil omdat mijn haar enorm steil is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, zo leuk lijkt me dat niet hoor. En dan vooral zelf niet willen bellen, want dan lijk je zo wanhópig
. Afijn, iedereen kent het wel uit films
.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Dank, dank...
Ik ben 32 en ik heb nog nooit een kinderwens gehad. Altijd hebben ze gezegd dat het wel kwam, nooit gekomen en het komt ook nooit. Ik wil/kan de verantwoordelijkheid niet aan.
Mensen die wel kinderen willen gun ik dat dan ook heel erg
Mijn vriend verloofde heeft wel 2 kinderen van 11 en bijna 16 dus die zijn al bijna "klaar"Ik vind dat wel gezellig dat ze er zijn maar ze redden zich wel.
Toch wel raar dat ze automatisch dingen aan je gaan vragen of ze iets mogen daar moet ik nog wel erg aan wennen.
Hm, dan zal ik er maar heel beschaafd eentje nemenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat maar staan die doos.....
[..]
Ik had dus helemaal geen gelijk met mijn 'héél!'
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Huh, ik snap het fotoboek van uniekhoorn niet
Lieve fotoquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik kom er nooit en vergeet dus ook altijd dat ik het heb..
aangepast
Ik vind het helemáál niet erg dat je dat zei, ik vond het juist een mooie omschrijving, emotioneel stuiterballen! Vandaar dat ik hem nu gewoon even van je gejat heb om te omschrijven hoe ik me voel als het op dat onderwerp aankomtquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:48 schreef Laureline het volgende:
VMW: Goed hoor stoppen met roken! Dat kan ook niet iedereen hier, nudge, nudge, wink, wink![]()
En Greys, dat emotionele stuiterballen (Oooo wat erg dat zei ik gisteren over jou tijdens de poezenrel) kan ik me verdomd goed voorstellen. Want het is voor vrouwen, hoe lullig het ook klinkt, wel een point of no return als je 35 wordt. Als man heb je dan nog een jaartje of 20 om eens eventueel van gedachten te veranderen (of erin geluisd te worden, zie ik toch ook veel om me heen
), maar jij kan nog maar heel eventjes zelf beslissen.
Het is een cliché ("Ja, die vrouwtjes van 35...") dat me toch frustreert: het is gewoon heel erg ongelijk op dit punt tussen mannen en vrouwen, en daar helpt een eeuw emancipatie niets aan. Het enige 'voordeel' van deze moderne tijd is dat iedereen er ook lekker lomp naar vraagt. Een vriendin van me (ook 35) werd laatst geïnterviewd voor de Opzij (!) en zelfs daar wist de verslaggeefster er DE kindervraag nog doorheen te knallen. Ik was toen best geshockeerd, alsof je iemand ook maar verantwoording schuldig bent over zoiets.
Met 1 kind ben je eigenlijk nog niet af van impertinente vragen, iedereen bemoeit zich er lekker tegenaan, met: " wanneer jullie nou eens aan de tweede beginnen?" Nou, nooit, duh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 14-11-2008 21:51:32 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het helemáál niet erg dat je dat zei, ik vond het juist een mooie omschrijving, emotioneel stuiterballen! Vandaar dat ik hem nu gewoon even van je gejat heb om te omschrijven hoe ik me voel als het op dat onderwerp aankomtHey, waarom een spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch helemaal niet nodig!
Wat ik zo mooi vind aan deze tekst, is dat je jezelf zo laat zienGewoon, open bent over je gevoelens. Dat zijn er niet veel.
Dat, en je verwoordt het ook goed.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het helemáál niet erg dat je dat zei, ik vond het juist een mooie omschrijving, emotioneel stuiterballen! Vandaar dat ik hem nu gewoon even van je gejat heb om te omschrijven hoe ik me voel als het op dat onderwerp aankomtWat een mooie en duidelijke tekst/uitleg GreysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Had echt niet onder spoiler gehoeven wat mij betreft.
Zo giftig, ik denk dat je al dood bent voor je die bonbons op hebtquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe giftig is kwik?
. Dit soort veiligheidsdingen moest ik maandagmiddag bekijken, en dan uit 3 stoffen bepalen welke het gevaarlijkst was
.
http://www.acros.com/DesktopModules/Acros_Search_Results/Acros_Search_Results.aspx?search_type=CatalogSearch&SearchString=hgIk heb ook nog nooit een date gehad. Niet eens een afspraakje, ook zonder ophalen en optutten zou ik het nog een date willen noemen, maar verder dan even langs zijn huis is het niet gekomen, voor we wat kregen. Zou ik een van die mensen zijn, die op haar 16e haar eerste vriendje krijgt, en er daarna de rest van haar leven bij blijft? Dat vraag ik me echt af, bij mijn tante is het iig wel zo gegaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vanaf m'n zestiende bijna continu vriendjes gehad, maar nooit een echte date eigenlijk.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Wat schattigquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Greysieje bent mijn jonge hippe mama heurrr
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt als een lekker weekend dat je voor de boeg hebt Goodbye!
Wij hebben vanavond ook een heerlijk hangavondje. Ook al mis ik Popstars![]()
![]()
We moesten wel lachen vanmiddag op het werk. Ik zat net uitgebreid te ventileren tegen mijn collega hoe vréselijk ik dat DominoDay gebeuren op tv vind en toen belde mijn schoonmoeder. "We zaten te denken om vanavond even gezellig langs te komen! Als jullie maar wel DominoDay gaan kijken dan!!!!!"![]()
De schoonouders zijn naar de zondagavond verplaatst, dat snap je zeker wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |