ja, heb ff wat down-daagjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik bedoelde je bleu zijn. Zuipen mag altijd toch?
Yeah, after he digs em upquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Die was al voor mijn hond. Beetje de laptop van Koekie verkwanselen
![]()
PF er is niks mis met je haar, je kijkt alleen ubertreurig op die foto. Maak eens een nieuwe en zet dan een heppieface op.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Shit happens en dat geldt voor ieder van ons dus down daagjes zijn gerechtvaardigd
When it rains it pours.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef Faithy het volgende:
[..]
en dan is de chocolademelk die ik mezelf had beloofd als ik dat klusje afhad ook nog een niet te zuipen
jolijt
Nee van Tommy Hilfiger. (van vorige winter though.)quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Conleche, zijn die laarzen van Pepita Bonita? Ze zijn cool!
* December in dr geheugen probeert op te slaan...quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In december moet ik weer naar de KNO-arts en dan wordt onder andere de scan besproken.
Wees gerustquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* December in dr geheugen probeert op te slaan...
Nou je zei vanmiddag dat ik stom was. Vond ik ook niet echt leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Naar tegen iedereen in m'n familie, niet tegen jullie viking
Via www.ntunnel.com kun je ook Amerikaanse boeken inkijken / printenquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Brinta smells like victory? *note to self: Brinta eten tijdens tentamenweken / essayschrijfweken.
Ik hou van google books. Vergeten te kopiėren van collegeplank, maar nu heb ik toch zeker 24 van de 64 pagina's!![]()
Oh en lijn-technisch wil het niet zo. Na alle rompslomp van afgelopen weken probeer ik mezelf in een ritme te gooien waarbinnen ik ook een gezond eet en leefpatroon kan ontwikkelen, maar waar de theorie awesome is, blijft de praktijk uitBen zo futloos als een platgeslagen kipfilet op Salou. Gelukkig lukt het 'niet teveel eten'-deel nog wel redelijk.
Slaat dat op mijn post???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |