ja, heb ff wat down-daagjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik bedoelde je bleu zijn. Zuipen mag altijd toch?
Yeah, after he digs em upquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Die was al voor mijn hond. Beetje de laptop van Koekie verkwanselen
![]()
PF er is niks mis met je haar, je kijkt alleen ubertreurig op die foto. Maak eens een nieuwe en zet dan een heppieface op.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Shit happens en dat geldt voor ieder van ons dus down daagjes zijn gerechtvaardigd
When it rains it pours.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef Faithy het volgende:
[..]
en dan is de chocolademelk die ik mezelf had beloofd als ik dat klusje afhad ook nog een niet te zuipen
jolijt
Nee van Tommy Hilfiger. (van vorige winter though.)quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Conleche, zijn die laarzen van Pepita Bonita? Ze zijn cool!
* December in dr geheugen probeert op te slaan...quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In december moet ik weer naar de KNO-arts en dan wordt onder andere de scan besproken.
Wees gerustquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* December in dr geheugen probeert op te slaan...
Nou je zei vanmiddag dat ik stom was. Vond ik ook niet echt leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Naar tegen iedereen in m'n familie, niet tegen jullie viking
Via www.ntunnel.com kun je ook Amerikaanse boeken inkijken / printenquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Brinta smells like victory? *note to self: Brinta eten tijdens tentamenweken / essayschrijfweken.
Ik hou van google books. Vergeten te kopiëren van collegeplank, maar nu heb ik toch zeker 24 van de 64 pagina's!![]()
Oh en lijn-technisch wil het niet zo. Na alle rompslomp van afgelopen weken probeer ik mezelf in een ritme te gooien waarbinnen ik ook een gezond eet en leefpatroon kan ontwikkelen, maar waar de theorie awesome is, blijft de praktijk uitBen zo futloos als een platgeslagen kipfilet op Salou. Gelukkig lukt het 'niet teveel eten'-deel nog wel redelijk.
Slaat dat op mijn post???quote:
Oh, ik heb nog niets geprobeerd! Ben net een half uurtje thuis uit de UB en zit nu dus thuis alweer aan de studie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:38 schreef Laureline het volgende:
Zo, wat is het geworden bij de kokerrok, DAD? Ik vind alleen het plaatje van Conleche mooi, al die andere plaatjes van PF deden me toch iets teveel denken aan de Anita-mode op de Haagse MarktAnita staat zelf ook in de kraam, en is precies wat je je voorstelt bij die naam, en nog een beetje.
En Isegrim valt op empire-jurken! Wel een ideaal model als je niet houdt van buik inhouden.
Je moet gewoon de link naar google books (books.google.com) in die adresbalk typen en dan op 'begin browsing'.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baiii PF! Fijn weekend.
Viking! Thanks a bunch voor het meedenken, ik snap alleen geen drol van die siteIk probeer te browsen maar kom dan op wazige sites en en en. Ik ben een noobcake
Als ik zoek op Stuart Hall (auteur) dan krijg ik "CGI Error Couldn't find address for www.stuart: "
Nee, temeer omdat ik één heel slecht oog heb, het andere oog valt wel mee (links -3.5, rechts -1.25). Bovendien heb ik met links ook nog een cilinder. Ik ben wel blij dat het onder de garantie valt, maar ik vind het kut dat ik die bril kwijt ben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Ewelina. Heb je niks aan van die goedkopie brilletjes van de hema oid, met standaard sterktes? Misschien niet optimaal, maar misschien helpt het wel een beetje?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet gewoon de link naar google books (books.google.com) in die adresbalk typen en dan op 'begin browsing'.
Hij opent dan een nieuwe pagina (en dan zie je ntunnel.com staan in de adresbalk ipv google books) en dan kun je daar dus verder, zoals je op books.google.com ook gedaan zou hebben. Je moet dus een link intikken, geen zoekterm. Het idee is dat je via die site anoniem kunt surfen. Ze kunnen dus niet zien dat jij uit Europa komt en niet uit de US en dus kun je de boeken die normaal gesproken alleen toegankelijk zijn voor mensen uit de US toch gewoon bekijken
. Ook andere sites die je normaal niet kunt bezoeken kun je op die manier tòch bezoeken. O ja, als ik het me goed herinner is er wel een limiet aan het aantal mb dat je kunt ophalen (als een boek te groot is, kun je het niet downloaden).
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!!!!! You are the queen of all awesome! Ik heb nu gewoon alle tekst die ik moet hebben!
Thank youuuuu!
Ja, maar zélf verhuizen voelt ook wel onwijs stoer, of niet soms?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef kwakveense het volgende:
whoah!! die link sla ik op!!! handuuuuug. kun je zeker ook wél streaming video kijken op bbc.co.uk en hbo enzo jeeeeeej
ik heb over iets minder dan een uur een date. mn fornuis is bezorgd, mn dozen zijn ingepakt... stiekem ben ik een beetje nerveus voor morgen en voor vanavond allebei...
morgenvroeg busje halen, en dan de gordijnen van de muur halen, de planken uit de kasten, planken van de muur, lampen van t plafond....en verhuizen maar...
spannend. voor t eerst 100% zonder mn ouders verhuizen :$ ben zelf volwassen, net als mn vrienden en toch voelt t als "help! er zijn geen volwassenen bij!"ik ben stiekem soms een heel klein meisje
ohhhh en nu ben ik echt een beetje nerveus voor straks...voor moblo's nare dagen, en
voor PF's emo foto (doe nou gewoon lachen dan is je haar meteen leuk!)
Succes met de date Kwakkie!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef kwakveense het volgende:
whoah!! die link sla ik op!!! handuuuuug. kun je zeker ook wél streaming video kijken op bbc.co.uk en hbo enzo jeeeeeej
ik heb over iets minder dan een uur een date. mn fornuis is bezorgd, mn dozen zijn ingepakt... stiekem ben ik een beetje nerveus voor morgen en voor vanavond allebei...
morgenvroeg busje halen, en dan de gordijnen van de muur halen, de planken uit de kasten, planken van de muur, lampen van t plafond....en verhuizen maar...
spannend. voor t eerst 100% zonder mn ouders verhuizen :$ ben zelf volwassen, net als mn vrienden en toch voelt t als "help! er zijn geen volwassenen bij!"ik ben stiekem soms een heel klein meisje
ohhhh en nu ben ik echt een beetje nerveus voor straks...voor moblo's nare dagen, en
voor PF's emo foto (doe nou gewoon lachen dan is je haar meteen leuk!)
Daarom zei ik ook hello, tuttebolquote:
Iedereen moet oppassen wat ie zegt dus, anders hebben we zo weer een rel!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:56 schreef conleche het volgende:
O bij mij definitely PMS is aan het regeren momenteel.Net op weg naar huis heb ik zeker wel 5 medeweggebruikers uitgescholden voor idioot, voor diverse onbenulligheden. Die hormonen, het wil wat......
Helaas, dat kan niet volgens mij. Dan kom je over de 4 mb heen en dat is het maximum. Bummer!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef kwakveense het volgende:
Weet ik togquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook hello, tuttebol
Dat doe ik sowieso, PMS of niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:56 schreef conleche het volgende:
O bij mij definitely PMS is aan het regeren momenteel.Net op weg naar huis heb ik zeker wel 5 medeweggebruikers uitgescholden voor idioot, voor diverse onbenulligheden. Die hormonen, het wil wat......
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Via www.ntunnel.com kun je ook Amerikaanse boeken inkijken / printen(die zijn normaal gesproken niet toegankelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |