abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63223560
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik bedoelde je bleu zijn. Zuipen mag altijd toch?
ja, heb ff wat down-daagjes
Doei.
pi_63223673
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:07 schreef Faithy het volgende:

[..]

ja, heb ff wat down-daagjes
Shit happens en dat geldt voor ieder van ons dus down daagjes zijn gerechtvaardigd
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63223678
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Die was al voor mijn hond. Beetje de laptop van Koekie verkwanselen

PF er is niks mis met je haar, je kijkt alleen ubertreurig op die foto. Maak eens een nieuwe en zet dan een heppieface op.
Yeah, after he digs em up
pi_63223713
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Shit happens en dat geldt voor ieder van ons dus down daagjes zijn gerechtvaardigd

en dan is de chocolademelk die ik mezelf had beloofd als ik dat klusje afhad ook nog een niet te zuipen

jolijt
Doei.
pi_63223728
See y'all after the weekend peeps!

Ik ga het schaatsen kijken, naar Dolf Jansen, een jarige job bezoeken en een auto kopen. Hoezo druk?

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:15:56 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63223774
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef Faithy het volgende:

[..]

en dan is de chocolademelk die ik mezelf had beloofd als ik dat klusje afhad ook nog een niet te zuipen

jolijt
When it rains it pours.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? vrijdag 14 november 2008 @ 16:16:51 #157
70532 loveli
N
pi_63223790
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef cyclechick het volgende:
Tadaa, ik heb plaatjes!
[knip]
Prima benen hoor, die hoef je niet te verstoppen.
crap in = crap out
pi_63223794
Conleche, zijn die laarzen van Pepita Bonita? Ze zijn cool!
pi_63223843
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

When it rains it pours.
\whehe

so true
Doei.
pi_63224174
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Conleche, zijn die laarzen van Pepita Bonita? Ze zijn cool!
Nee van Tommy Hilfiger. (van vorige winter though.)

Weet je wie ik ook haat? Mensen die hun yuppenbakfiets voor mijn winkeldeur zetten. Sodemieter op met die krengen.

Ik geloof dat ik vroeg naar bed moet vanavnd. Oh wacht!! Volgens mij moet ik ongesteld worden......ff checken.......Yep!!

Verklaart álles!
pi_63224777
. Lekker veel gekletst weer vandaag! Ik ben weer een stapje dichter bij ziek , maar mn hoofd is wel een stuk helderder, ik kan weer normaal nadenken. Oh en ik ben ook ongesteld . Of net geweest.

PF: relaaaaaaaax .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63224812
Ik ben ook ongesteld, vorig weekend deed ik zo naar tegen iedereen, maandag ongesteld
PMS bestaat dus toch
pi_63224897
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

In december moet ik weer naar de KNO-arts en dan wordt onder andere de scan besproken .
* December in dr geheugen probeert op te slaan...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:58:23 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63224900
Ik heb nooit last van PMS (nee, ook niet toen ik nog ongesteld werd). En als ik me kut voel heb ik helemaal geen zin in Fok!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:58:55 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63224914
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:58 schreef vamperotica het volgende:

[..]

* December in dr geheugen probeert op te slaan...
Wees gerust Ik post dan wel even wat eruit is gekomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63225035
Naar tegen iedereen in m'n familie, niet tegen jullie viking
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:03:55 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63225054
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Naar tegen iedereen in m'n familie, niet tegen jullie viking
Nou je zei vanmiddag dat ik stom was. Vond ik ook niet echt leuk .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:10:54 #168
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63225183
tvp vanuit thuis! op de computer van het vriendje! Even bijlezen....

vanavond lekker stappen, heb ik wel zin in. Nog wel even bedenken wat ik aan moet, iets waar ik slank in lijk, want ik heb een dag dat ik me dik voel. Hebben jullie dat ook wel eens?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:11:52 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63225195
Brinta smells like victory? *note to self: Brinta eten tijdens tentamenweken / essayschrijfweken.

Ik hou van google books. Vergeten te kopiëren van collegeplank, maar nu heb ik toch zeker 24 van de 64 pagina's!

Oh en lijn-technisch wil het niet zo. Na alle rompslomp van afgelopen weken probeer ik mezelf in een ritme te gooien waarbinnen ik ook een gezond eet en leefpatroon kan ontwikkelen, maar waar de theorie awesome is, blijft de praktijk uit Ben zo futloos als een platgeslagen kipfilet op Salou. Gelukkig lukt het 'niet teveel eten'-deel nog wel redelijk.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:13:07 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63225217
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Brinta smells like victory? *note to self: Brinta eten tijdens tentamenweken / essayschrijfweken.

Ik hou van google books. Vergeten te kopiëren van collegeplank, maar nu heb ik toch zeker 24 van de 64 pagina's!

Oh en lijn-technisch wil het niet zo. Na alle rompslomp van afgelopen weken probeer ik mezelf in een ritme te gooien waarbinnen ik ook een gezond eet en leefpatroon kan ontwikkelen, maar waar de theorie awesome is, blijft de praktijk uit Ben zo futloos als een platgeslagen kipfilet op Salou. Gelukkig lukt het 'niet teveel eten'-deel nog wel redelijk.
Via www.ntunnel.com kun je ook Amerikaanse boeken inkijken / printen (die zijn normaal gesproken niet toegankelijk)
Niet meer actief op Fok!
pi_63225245
Zo, bril is weg naar de opticien. Ze deden niet moeilijk, ik krijg gewoon een nieuw montuur of het wordt gerepareerd, maar ik ben 'm wel een week kwijt en ik heb geen reservebril Dat zuigt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63225255
g2g! tot maandag??
pi_63225295
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
g2g! tot maandag??
Slaat dat op mijn post???

Waarschijnlijk tot volgende week vrijdag ofzo. En ik heb a.s. donderdag een enorm groot stamptentamen en zonder bril krijg ik heel snel hoofdpijn
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:23:13 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63225411
Baiii PF! Fijn weekend.

Viking! Thanks a bunch voor het meedenken, ik snap alleen geen drol van die site Ik probeer te browsen maar kom dan op wazige sites en en en. Ik ben een noobcake Als ik zoek op Stuart Hall (auteur) dan krijg ik "CGI Error Couldn't find address for www.stuart: "
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:25:20 #175
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63225446
he bah Ewelina, dat is balen!

Oh, Chick, ik vind de huidkleurige panys ook niet zo mooi. Liever donkere, zwart of grijs ofzo!

argh, het nadeel van een duitse computer is een duits toetsenbord, en de z en de y zitten omgedraaid, dat is heel veel backspacen!"

Dat zal ook het nadeel zijn van een computer in zweden kopen, een zweeds toetsenbord!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:26:50 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63225487
Aw Ewelina. Heb je niks aan van die goedkopie brilletjes van de hema oid, met standaard sterktes? Misschien niet optimaal, maar misschien helpt het wel een beetje?
pi_63225770
Zo, wat is het geworden bij de kokerrok, DAD? Ik vind alleen het plaatje van Conleche mooi, al die andere plaatjes van PF deden me toch iets teveel denken aan de Anita-mode op de Haagse Markt Anita staat zelf ook in de kraam, en is precies wat je je voorstelt bij die naam, en nog een beetje.

En Isegrim valt op empire-jurken! Wel een ideaal model als je niet houdt van buik inhouden.
pi_63225861
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:38 schreef Laureline het volgende:
Zo, wat is het geworden bij de kokerrok, DAD? Ik vind alleen het plaatje van Conleche mooi, al die andere plaatjes van PF deden me toch iets teveel denken aan de Anita-mode op de Haagse Markt Anita staat zelf ook in de kraam, en is precies wat je je voorstelt bij die naam, en nog een beetje.

En Isegrim valt op empire-jurken! Wel een ideaal model als je niet houdt van buik inhouden.
Oh, ik heb nog niets geprobeerd! Ben net een half uurtje thuis uit de UB en zit nu dus thuis alweer aan de studie. . Oh, en m'n coltrui zit in de was, bedenk ik me net. Ik vond de plaatjes van PF ook niet zo, sowieso draag ik over het algemeen vrij basic kleding.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:41:46 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63225863
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baiii PF! Fijn weekend.

Viking! Thanks a bunch voor het meedenken, ik snap alleen geen drol van die site Ik probeer te browsen maar kom dan op wazige sites en en en. Ik ben een noobcake Als ik zoek op Stuart Hall (auteur) dan krijg ik "CGI Error Couldn't find address for www.stuart: "
Je moet gewoon de link naar google books (books.google.com) in die adresbalk typen en dan op 'begin browsing'.

Hij opent dan een nieuwe pagina (en dan zie je ntunnel.com staan in de adresbalk ipv google books) en dan kun je daar dus verder, zoals je op books.google.com ook gedaan zou hebben. Je moet dus een link intikken, geen zoekterm . Het idee is dat je via die site anoniem kunt surfen. Ze kunnen dus niet zien dat jij uit Europa komt en niet uit de US en dus kun je de boeken die normaal gesproken alleen toegankelijk zijn voor mensen uit de US toch gewoon bekijken . Ook andere sites die je normaal niet kunt bezoeken kun je op die manier tòch bezoeken. O ja, als ik het me goed herinner is er wel een limiet aan het aantal mb dat je kunt ophalen (als een boek te groot is, kun je het niet downloaden).
Niet meer actief op Fok!
pi_63226041
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Ewelina. Heb je niks aan van die goedkopie brilletjes van de hema oid, met standaard sterktes? Misschien niet optimaal, maar misschien helpt het wel een beetje?
Nee, temeer omdat ik één heel slecht oog heb, het andere oog valt wel mee (links -3.5, rechts -1.25). Bovendien heb ik met links ook nog een cilinder. Ik ben wel blij dat het onder de garantie valt, maar ik vind het kut dat ik die bril kwijt ben.
pi_63226074
O, en Stuart Hall? Gaat het toevallig over het Encoding/decoding model?
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:54:26 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63226134
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je moet gewoon de link naar google books (books.google.com) in die adresbalk typen en dan op 'begin browsing'.

Hij opent dan een nieuwe pagina (en dan zie je ntunnel.com staan in de adresbalk ipv google books) en dan kun je daar dus verder, zoals je op books.google.com ook gedaan zou hebben. Je moet dus een link intikken, geen zoekterm . Het idee is dat je via die site anoniem kunt surfen. Ze kunnen dus niet zien dat jij uit Europa komt en niet uit de US en dus kun je de boeken die normaal gesproken alleen toegankelijk zijn voor mensen uit de US toch gewoon bekijken . Ook andere sites die je normaal niet kunt bezoeken kun je op die manier tòch bezoeken. O ja, als ik het me goed herinner is er wel een limiet aan het aantal mb dat je kunt ophalen (als een boek te groot is, kun je het niet downloaden).
!!!!!! You are the queen of all awesome! Ik heb nu gewoon alle tekst die ik moet hebben! Thank youuuuu!
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:55:16 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63226149
whoah!! die link sla ik op!!! handuuuuug. kun je zeker ook wél streaming video kijken op bbc.co.uk en hbo enzo jeeeeeej

ik heb over iets minder dan een uur een date. mn fornuis is bezorgd, mn dozen zijn ingepakt... stiekem ben ik een beetje nerveus voor morgen en voor vanavond allebei...

morgenvroeg busje halen, en dan de gordijnen van de muur halen, de planken uit de kasten, planken van de muur, lampen van t plafond....en verhuizen maar...

spannend. voor t eerst 100% zonder mn ouders verhuizen :$ ben zelf volwassen, net als mn vrienden en toch voelt t als "help! er zijn geen volwassenen bij!" ik ben stiekem soms een heel klein meisje

ohhhh en nu ben ik echt een beetje nerveus voor straks...

voor moblo's nare dagen, en voor PF's emo foto (doe nou gewoon lachen dan is je haar meteen leuk!)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63226155
Hello
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:55:44 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63226161
Oh en Ewelina, het gaat over Representation. Het boek waarvan ik een stuk moet lezen heet "Representation: Cultural Representations and Signifying Practices" Wat er precies in gezegd wordt, daar ga ik nu achter komen
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:56:03 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63226173
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

!!!!!! You are the queen of all awesome! Ik heb nu gewoon alle tekst die ik moet hebben! Thank youuuuu!
.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:56:28 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63226186
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef Goodbye het volgende:
Hello
Hello Goodbye

[/inkoppertje]
Niet meer actief op Fok!
pi_63226188
O bij mij definitely PMS is aan het regeren momenteel. Net op weg naar huis heb ik zeker wel 5 medeweggebruikers uitgescholden voor idioot, voor diverse onbenulligheden. Die hormonen, het wil wat......
pi_63226200
Yay, veel plezier op je date kwak! En morgen gaat vast ook allemaal goed. Is morgen dan ook je eerste nacht in je nieuwe huis?
pi_63226204
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef kwakveense het volgende:
whoah!! die link sla ik op!!! handuuuuug. kun je zeker ook wél streaming video kijken op bbc.co.uk en hbo enzo jeeeeeej

ik heb over iets minder dan een uur een date. mn fornuis is bezorgd, mn dozen zijn ingepakt... stiekem ben ik een beetje nerveus voor morgen en voor vanavond allebei...

morgenvroeg busje halen, en dan de gordijnen van de muur halen, de planken uit de kasten, planken van de muur, lampen van t plafond....en verhuizen maar...

spannend. voor t eerst 100% zonder mn ouders verhuizen :$ ben zelf volwassen, net als mn vrienden en toch voelt t als "help! er zijn geen volwassenen bij!" ik ben stiekem soms een heel klein meisje

voor moblo's nare dagen, en voor PF's emo foto (doe nou gewoon lachen dan is je haar meteen leuk!)
Ja, maar zélf verhuizen voelt ook wel onwijs stoer, of niet soms?
pi_63226242
quote:

Succes met de date Kwakkie!!
pi_63226250
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hello Goodbye

[/inkoppertje]
Daarom zei ik ook hello, tuttebol
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63226261
Maria: voor welke studie is dat? Ik moest toendertijd dat lezen voor Media & Cultuur (film- en televisiewetenschap).
pi_63226280
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:56 schreef conleche het volgende:
O bij mij definitely PMS is aan het regeren momenteel. Net op weg naar huis heb ik zeker wel 5 medeweggebruikers uitgescholden voor idioot, voor diverse onbenulligheden. Die hormonen, het wil wat......
Iedereen moet oppassen wat ie zegt dus, anders hebben we zo weer een rel!

Maar het sucks. Soms kan ik dan ook zo'n enorm kreng zijn en tegelijkertijd denken 'boehoe waarom ben ik zo gemeen '

Kwak, succes met je date en de verhuisperikelen!
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:00:29 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63226282
quote:
Helaas, dat kan niet volgens mij. Dan kom je over de 4 mb heen en dat is het maximum. Bummer!
En heel veel plezier vanavond! Geniet ervan! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:00:59 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63226294
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook hello, tuttebol
Weet ik tog .
Niet meer actief op Fok!
pi_63226298
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:56 schreef conleche het volgende:
Dat doe ik sowieso, PMS of niet. .

Al heb ik daar gelukkig zelden nog last van, doorslikken rules. De laatste keer dat ik ongesteld was is ondertussen alweer een paar maanden geleden, en vriendlief heeft me gesmeekt om dat alsjeblieft nog even zo te houden. Ik was een emotioneel wrak en als 't langer dan een week had geduurd, had 't me nog niet eens verbaasd als ik m'n polsen doorgesneden zou hebben.
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:02:12 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63226318
Goodbyeee

Stoere Kwak! Kick-some-ass-Kwak! Yeah! *Emile Ratelbandmodus gaat weer uit* En Conleche: Kwakkie. Klinkt lekker fout.

Ewelina: Ik studeer literatuurwetenschap (nu masterjaar)! Dat schijnt idd wel wat raakvlakken te hebben met film en televisiewetenschap, ivm o.a. representatie en narrativiteit enzo
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:02:24 #199
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63226326
@ DaD: Jup! heb er nog niet geslapen...

@ Ewelina. Ja best wel stoer. Heb in alles tot nog toe zoveel moeglijk zelf gedaan, mn ouders hebben t druk zat. Heb veel vrienden die helpen, en mn moeder is wel paar keer met me met de auto naar de bouwmarkt geweest en ik heb hun hoge keukentrap geleend enzo...

oh en ik ben VERLIEFD op mn oven in mn fornuis
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Vis een optie? vrijdag 14 november 2008 @ 18:06:17 #200
70532 loveli
N
pi_63226394
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Via www.ntunnel.com kun je ook Amerikaanse boeken inkijken / printen (die zijn normaal gesproken niet toegankelijk)
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')