Ja, als je 5 bent misschien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Toetjes met vuurwerk zijn ge-wel-dig
I has these!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Ewelina het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog steeds stoere leren boots met platte zool. Alleen heb ik nu geen geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lopen alleen niet zo lekkerEn ja, de rest van de foto was onflatteus als een clown op een minitrampoline.
SHE: Broccoli! Ja inderdaad! En snijbonen vanavond*gezond*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik heb jou toen zeker wel de Kleine Groote aangeraden. Die raad ik iedereen aan, namelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou Land van Kokanje wordt heel goed gerecenseerd anders. Misschien had de kok z'n dag niet ofzo(aangezien zowel mijn als haar voorgerecht tegenviel). En volgens mij heb je toen niet dit restaurant aangeraden hoor
.
Hoe is de ambiance? Ook niet onbelangrijk natuurlijk. En de menukaart die nu op de site staat is dus niet meer up to date? Het is me nu al meerdere keren overkomen dat ik van tevoren de menukaart had bekeken, dacht: "Ha lekker!" en dat ik in het restaurant een heel andere menukaart onder m'n neus kreeg
.
Ok, het is het overwegen waardquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb jou toen zeker wel de Kleine Groote aangeraden. Die raad ik iedereen aan, namelijk..
Of de menukaart nog up to date is, weet ik eigenlijk niet. We waren er drie weken geleden en toen vertelde de eigenaar dus dat er 'binnenkort' een nieuwe kaart zou komen, maar wanneer precies weet ik niet. Maar de spareribs zouden blijven staan, en die zijn wel zó lekker. Ik kies ze zelfs vaak en dat terwijl ik helemaal niet zo van vlees houd.
De inrichting is niet echt dat je zegt heel mooi of zo, maar het is er altijd gezellig, de bediening is enorm vriendelijk en behulpzaam, we krijgen ondertussen als vaste gasten een koffie en thee on the house na het eten, en hoe we ons ook te buiten gaan, meer dan 70 euro zijn we nog niet kwijt geweest. Dus ons bevalt het echt heel goed.
O, vandaar dat je het nu nog leuk vindt. Je hebt gewoon een stukje jeugd gemistquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die had ik nooit toen ik 5 was hoor
Ik weet niet op welke avond je gaat, maar op zaterdag zou ik dat zeker wel even doen ja!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, het is het overwegen waard. Moet je van tevoren reserveren eigenlijk?
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanwege m'n operatie. Ze moeten weten of het technisch gezien wel kán.
Ik ga op een vrijdag. Ik overleg tzt wel ff met mevrouw wat zij wil. Het ziet er leuk uit op de foto'squote:Op vrijdag 14 november 2008 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke avond je gaat, maar op zaterdag zou ik dat zeker wel even doen ja!
Foggen = fok ontwijkend gedrag? Wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben aan het soggen voggen en aan t woggen, oh en aan het foggen
Heb je Tirza nu al uit?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foggen = fok ontwijkend gedrag? Wat doe je hier dan nog?.
Ik ga even in m'n boek lezen (Bidden wij voor Owen Meany)
Iedereen in dit topic dus!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik moet morgen werken
Doelgroep
Iedereen die een kat heeft of iemand kent die een kat heeft.
Ja, maar die uit Koefnoen was een neppert!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:40 schreef lily het volgende:
breekt even in...
Hee, conleche, ik zag dat schilderij op de achtergrond van je foto (die van Marlon Brando) laatst op tv. In een sketch van Koefnoen.
Het lijkt er in ieder geval op.
Viel me direct op... mooi...
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Soylent is nu op MSNquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef Greys het volgende:
Ik zag in het vorige topicSoylent
voorbij komen.
Waar issie nu?
Soylent is echt een schatjequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:52 schreef conleche het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Soylent?? Ik heb er nog niet eerder van gehoord??
quote:
Ik ken 'm uit de Idols topicsquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:52 schreef conleche het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Soylent?? Ik heb er nog niet eerder van gehoord??
Nou ik had het idee dat jij het topic richting waarom niet wilde draaien en zoals ergens ook al is gezegd krijg je dan een herhaling van zetten wat er in vele topics eerder al gebeurd is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:58 schreef Faithy het volgende:
in OUD denken ze dat ik er nu meepost om te rellen
terwijl ik gewoon echt serieus probeer mee te praten me probeer te laten overtuigen om toch kinderen te willen
Vind het een leuke uitdaging, dat topic van SHE, maar omdat ik ' in een andere levensfase zit '
men, eindelijk een leuke discussie in OUD, baal ik niet dat het in mn AT's staatnemen ze me niet serieus en denken ze dat ik alleen maar zit te stangen..
het is toch een topic voor ' niet ouders ' lijkt me zo?
Don Corleonequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:23 schreef conleche het volgende:
Ik vind die witte laarzen leuk!!
Dit zijn mijn stoere laarzen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
Wat een bizar boek. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik vond de ontknoping niet verrassend, wel schokkend. Ik zit eigenlijk nog met een hele hoop vragen, dus ik ga één dezer dagen nog even wat recensies lezen in de hoop een antwoord op die vragen te vinden.
Even tussen spoilers voor degenen die het boek nog moeten lezen:Toen ik dat ene gedeelte las, waarin alles duidelijk wordt, heb ik echt zitten gillen. Ik heb 't boek een paar dagen moeten wegleggen voordat ik het uit kon lezen. Ik zag ook écht niets aankomen! Vriendlief wel, die werd er dus ook al bijna weer depressief van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bizar is inderdaad het juiste woord.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |