Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Soylent is nu op MSNquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef Greys het volgende:
Ik zag in het vorige topicSoylent
voorbij komen.
Waar issie nu?
Soylent is echt een schatjequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:52 schreef conleche het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Soylent?? Ik heb er nog niet eerder van gehoord??
quote:
Ik ken 'm uit de Idols topicsquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:52 schreef conleche het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Soylent?? Ik heb er nog niet eerder van gehoord??
Nou ik had het idee dat jij het topic richting waarom niet wilde draaien en zoals ergens ook al is gezegd krijg je dan een herhaling van zetten wat er in vele topics eerder al gebeurd is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:58 schreef Faithy het volgende:
in OUD denken ze dat ik er nu meepost om te rellen
terwijl ik gewoon echt serieus probeer mee te praten me probeer te laten overtuigen om toch kinderen te willen
Vind het een leuke uitdaging, dat topic van SHE, maar omdat ik ' in een andere levensfase zit '
men, eindelijk een leuke discussie in OUD, baal ik niet dat het in mn AT's staatnemen ze me niet serieus en denken ze dat ik alleen maar zit te stangen..
het is toch een topic voor ' niet ouders ' lijkt me zo?
Don Corleonequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:23 schreef conleche het volgende:
Ik vind die witte laarzen leuk!!
Dit zijn mijn stoere laarzen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
Wat een bizar boek. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik vond de ontknoping niet verrassend, wel schokkend. Ik zit eigenlijk nog met een hele hoop vragen, dus ik ga één dezer dagen nog even wat recensies lezen in de hoop een antwoord op die vragen te vinden.
Even tussen spoilers voor degenen die het boek nog moeten lezen:Toen ik dat ene gedeelte las, waarin alles duidelijk wordt, heb ik echt zitten gillen. Ik heb 't boek een paar dagen moeten wegleggen voordat ik het uit kon lezen. Ik zag ook écht niets aankomen! Vriendlief wel, die werd er dus ook al bijna weer depressief van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bizar is inderdaad het juiste woord.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |