Ja ik ben d'r ook heel blij mee!! Ik zag net dat ik wel een beetje idioot kijk. Maar soit, als de Don en de laarzen er maar goed opstaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Don Corleone!!!!!!
Oh en je laarzen zijn ook kewl hoor.
Ik snap het wel, op zich. Ik moet er nu ook niet aan dénken om kinderen te krijgen, maar om dan meteen te zeggen dat ik ze nooit wil vind ik ook wel weer een beetje voorbarig. Verder vind ik moblo erg pinnig overkomen in discussies (zo was ze hier ook, in het begin) en ik kan me voorstellen dat ze mensen tegen zich in het harnas jaagt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
Nou ik vind dat MoBlo best mag zeggen dat ze geen kinderen wil, zonder dat ze dan direct in een andere levensfase zit. Ze heeft gewoon een ander léven, das iets heel anders. Ik post daar alleen maar om SHE en Greys van de kinderen af te houden. Puur eigenbelang.
Maar zorg dan wel dat de discussie interessant blijft en niet een herhaling van eerdere topics over waarom vooral geen kinderen. Ik vind je enorm negatief over alles wat met kinderen te maken heeft overkomen en alles wat van de norm afwijkt wordt afgekraakt lijkt het en dan haak ik af bij zo'n oeverloos herhalende discussie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:06 schreef Faithy het volgende:
Als ik het nou leuk vind om die uitdaging aan te gaan?
En in een topic waarin redenen opgesomd zouden moeten worden waarom mensen aan kinderen beginnen.
Verhalen van hoe zij het ervaren hebben terwijl ze A) Altijd al een kind wilden B) het een ongelukje was/niet helemaal geplanned was C) ze altijd geroepen hebben dat ze het niet wilden.
Dat vind ik leuk, ik vind het een interessante discussie.
Het 'overtuigen' deel is misschien niet het goede woord, maar ik vind het LEUK om te lezen hoe het uit kan pakken, zoals bijvoorbeeld het verhaal van k_i_m
Wie weet ' eindig ' ik ook zo over 10 jaar, dol op mn eigen kind, de rest nog niet uit kunnen staan en denkend aan een tweede ofzo.
Ben geen 17 meer, maar 23 en nou ja, het is iets waar ik wel mee bezig ben, het NIET krijgen van kinderen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
Nou ik vind dat MoBlo best mag zeggen dat ze geen kinderen wil, zonder dat ze dan direct in een andere levensfase zit. Ze heeft gewoon een ander léven, das iets heel anders. Ik post daar alleen maar om SHE en Greys van de kinderen af te houden. Puur eigenbelang.
Ik vind je er juist schattig uitzien daarquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ben d'r ook heel blij mee!! Ik zag net dat ik wel een beetje idioot kijk. Maar soit, als de Don en de laarzen er maar goed opstaan
Greys is dan ook al moeder.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
Ja das misschien wel zo, maar ik vind dat sommige ouders ook wel een beetje neerbuigend doen. Alsof je heel erg egoistisch bent als je geen kinderen wilt. Nou ja zoiets.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, op zich. Ik moet er nu ook niet aan dénken om kinderen te krijgen, maar om dan meteen te zeggen dat ik ze nooit wil vind ik ook wel weer een beetje voorbarig. Verder vind ik moblo erg pinnig overkomen in discussies (zo was ze hier ook, in het begin) en ik kan me voorstellen dat ze mensen tegen zich in het harnas jaagt.
Die zijn stoerrrr!! Vet heur, zijn dat echt zachte bontjes?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:23 schreef conleche het volgende:
Ik vind die witte laarzen leuk!!
Dit zijn mijn stoere laarzen:
[ afbeelding ]
Jij bent iig heul niet vadsig!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef cyclechick het volgende:
Tadaa, ik heb plaatjes!
Ik denk dat ik toch maar voor de boots ga, die zijn warmer en lopen lekkerder, en past toch ook wat meer bij mij.
Met boots:
[ afbeelding ]
Met Pumps
[ afbeelding ]
Poging een foto van de zijkant te maken, maar dat ging toch vrij lastig..
[ afbeelding ]
ik vind het alleen oneerlijk om te laten lijken alsof ik de enige ben die mezelf herhaaltquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar zorg dan wel dat de discussie interessant blijft en niet een herhaling van eerdere topics over waarom vooral geen kinderen. Ik vind je enorm negatief over alles wat met kinderen te maken heeft overkomen en alles wat van de norm afwijkt wordt afgekraakt lijkt het en dan haak ik af bij zo'n oeverloos herhalende discussie.
Das een koetjequote:Op vrijdag 14 november 2008 15:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die zijn stoerrrr!! Vet heur, zijn dat echt zachte bontjes?
Het ging over m'n haar, of dat voor halloween wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*dubbel-aai*It'll be okay!
Ik heb toch wel een aantal keer gezegd dat ik er niet wakker van lig of je ze wel of niet neemt. Voegt voor mij niks toe en als dat het voor jou ook niet doet, neem ze dan vooral niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja das misschien wel zo, maar ik vind dat sommige ouders ook wel een beetje neerbuigend doen. Alsof je heel erg egoistisch bent als je geen kinderen wilt. Nou ja zoiets.
Ach whatever: worteltjestaart!!
Oh nee zeker niet! Sorry als het zo overkwam. Het hele topic begint een herhaling van zetten te worden zoals vele discussies die ook nog eens in 100 topics daarvoor gevoerd is en dat is altijd zo jammer.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik vind het alleen oneerlijk om te laten lijken alsof ik de enige ben die mezelf herhaaltwant dat is dus echt niet zo
nou ja, ik heb geprobeerd om serieus daar over te komen, want dat ben ik echt.
fijn altijd, zo'n forum waar men niet gewoon kan praten omdat je elkaar niet ziet, geen intonatie hoort en geen gezichten ziet
Ohquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het ging over m'n haar, of dat voor halloween was
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het ging over m'n haar, of dat voor halloween was
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg even dat m'n haar leuk is
X zegt:
nieuwe koep ?
PF zegt:
yeah!
X zegt:
ben je aan de crack ofzo![]()
PF zegt:
haha nee
X zegt:
gewoon halloween cker
| Forum Opties | |