abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63222086
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Don Corleone !!!!!!

Oh en je laarzen zijn ook kewl hoor.

Ja ik ben d'r ook heel blij mee!! Ik zag net dat ik wel een beetje idioot kijk. Maar soit, als de Don en de laarzen er maar goed opstaan
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:10:09 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63222111
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
Nou ik vind dat MoBlo best mag zeggen dat ze geen kinderen wil, zonder dat ze dan direct in een andere levensfase zit. Ze heeft gewoon een ander léven, das iets heel anders. Ik post daar alleen maar om SHE en Greys van de kinderen af te houden. Puur eigenbelang.
Ik snap het wel, op zich. Ik moet er nu ook niet aan dénken om kinderen te krijgen, maar om dan meteen te zeggen dat ik ze nooit wil vind ik ook wel weer een beetje voorbarig. Verder vind ik moblo erg pinnig overkomen in discussies (zo was ze hier ook, in het begin) en ik kan me voorstellen dat ze mensen tegen zich in het harnas jaagt.
Niet meer actief op Fok!
pi_63222115
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:06 schreef Faithy het volgende:
Als ik het nou leuk vind om die uitdaging aan te gaan?
En in een topic waarin redenen opgesomd zouden moeten worden waarom mensen aan kinderen beginnen.

Verhalen van hoe zij het ervaren hebben terwijl ze A) Altijd al een kind wilden B) het een ongelukje was/niet helemaal geplanned was C) ze altijd geroepen hebben dat ze het niet wilden.

Dat vind ik leuk, ik vind het een interessante discussie.

Het 'overtuigen' deel is misschien niet het goede woord, maar ik vind het LEUK om te lezen hoe het uit kan pakken, zoals bijvoorbeeld het verhaal van k_i_m

Wie weet ' eindig ' ik ook zo over 10 jaar, dol op mn eigen kind, de rest nog niet uit kunnen staan en denkend aan een tweede ofzo.
Ben geen 17 meer, maar 23 en nou ja, het is iets waar ik wel mee bezig ben, het NIET krijgen van kinderen
Maar zorg dan wel dat de discussie interessant blijft en niet een herhaling van eerdere topics over waarom vooral geen kinderen. Ik vind je enorm negatief over alles wat met kinderen te maken heeft overkomen en alles wat van de norm afwijkt wordt afgekraakt lijkt het en dan haak ik af bij zo'n oeverloos herhalende discussie.
Verder denk ik dat het bijna onmogelijk is om iemand te 'overtuigen' van kinderen aangezien als ik vanuit mezelf kijk het gewoon een gevoel is wat er altijd al geweest is. Jij hebt dat gevoel niet dus ik heb geen flauw idee wat ik zou kunnen zeggen dat jou om doet slaan. En nogmaals daar ben ik ook helemaal niet gebaat bij.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 november 2008 @ 15:10:26 #104
163650 Greys
pi_63222124
quote:
Nou ik vind dat MoBlo best mag zeggen dat ze geen kinderen wil, zonder dat ze dan direct in een andere levensfase zit. Ze heeft gewoon een ander léven, das iets heel anders. Ik post daar alleen maar om SHE en Greys van de kinderen af te houden. Puur eigenbelang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:10:49 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63222138
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja ik ben d'r ook heel blij mee!! Ik zag net dat ik wel een beetje idioot kijk. Maar soit, als de Don en de laarzen er maar goed opstaan
Ik vind je er juist schattig uitzien daar . Van mij mag je dus vaker 'idioot' kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_63222160
Het zijn leuke schilderijen!
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:12:06 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63222166
quote:
Greys is dan ook al moeder.

Van Boris, Bink en Heer G .
Niet meer actief op Fok!
pi_63222178
En je laarzen zijn ook leuk by the way
en dit is gewoon je foto gezicht denk ik? irl zie je er anders uit
pi_63222181
Tadaa, ik heb plaatjes!

Ik denk dat ik toch maar voor de boots ga, die zijn warmer en lopen lekkerder, en past toch ook wat meer bij mij.

Met boots:

Met Pumps

Poging een foto van de zijkant te maken, maar dat ging toch vrij lastig..
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63222187
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik snap het wel, op zich. Ik moet er nu ook niet aan dénken om kinderen te krijgen, maar om dan meteen te zeggen dat ik ze nooit wil vind ik ook wel weer een beetje voorbarig. Verder vind ik moblo erg pinnig overkomen in discussies (zo was ze hier ook, in het begin) en ik kan me voorstellen dat ze mensen tegen zich in het harnas jaagt.
Ja das misschien wel zo, maar ik vind dat sommige ouders ook wel een beetje neerbuigend doen. Alsof je heel erg egoistisch bent als je geen kinderen wilt. Nou ja zoiets.

Ach whatever: worteltjestaart!!
pi_63222203
Kun je niet een lichtgrijze maillot er onder doen? Of zo iets
pi_63222210
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:23 schreef conleche het volgende:
Ik vind die witte laarzen leuk!!

Dit zijn mijn stoere laarzen:

[ afbeelding ]
Die zijn stoerrrr!! Vet heur, zijn dat echt zachte bontjes?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:14:01 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63222213
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

*dubbel-aai* It'll be okay!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:14:26 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63222221
Ik zou geen lichtgrijze maillot doen. Dan beter zwart .
Niet meer actief op Fok!
pi_63222226
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef cyclechick het volgende:
Tadaa, ik heb plaatjes!

Ik denk dat ik toch maar voor de boots ga, die zijn warmer en lopen lekkerder, en past toch ook wat meer bij mij.

Met boots:
[ afbeelding ]

Met Pumps
[ afbeelding ]

Poging een foto van de zijkant te maken, maar dat ging toch vrij lastig..
[ afbeelding ]
Jij bent iig heul niet vadsig!!!

En de laarzen zijn idd veel leuker, maar met zwarte maillot zou ik doen!
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:14:54 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63222227
Huidkleurige panties kunnen niet meer! NOOIT meer!
pi_63222236
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Maar zorg dan wel dat de discussie interessant blijft en niet een herhaling van eerdere topics over waarom vooral geen kinderen. Ik vind je enorm negatief over alles wat met kinderen te maken heeft overkomen en alles wat van de norm afwijkt wordt afgekraakt lijkt het en dan haak ik af bij zo'n oeverloos herhalende discussie.
ik vind het alleen oneerlijk om te laten lijken alsof ik de enige ben die mezelf herhaalt want dat is dus echt niet zo

nou ja, ik heb geprobeerd om serieus daar over te komen, want dat ben ik echt.

fijn altijd, zo'n forum waar men niet gewoon kan praten omdat je elkaar niet ziet, geen intonatie hoort en geen gezichten ziet
Doei.
pi_63222243
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:13 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Die zijn stoerrrr!! Vet heur, zijn dat echt zachte bontjes?
Das een koetje
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:15:45 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63222249
Ik vind het zo wel leuk staan, van Cyclechick? Maar ja je moet dan ook nooit naar mij luisteren, want ik ben een fashion disaster
pi_63222254
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*dubbel-aai* It'll be okay!
Het ging over m'n haar, of dat voor halloween was
pi_63222261
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja das misschien wel zo, maar ik vind dat sommige ouders ook wel een beetje neerbuigend doen. Alsof je heel erg egoistisch bent als je geen kinderen wilt. Nou ja zoiets.

Ach whatever: worteltjestaart!!
Ik heb toch wel een aantal keer gezegd dat ik er niet wakker van lig of je ze wel of niet neemt. Voegt voor mij niks toe en als dat het voor jou ook niet doet, neem ze dan vooral niet.
Maar ga dan ook niet iemand die voorbij het jaar borstvoeding geeft veroordelen bijvoorbeeld terwijl de natuurlijke speenleeftijd echt wel voorbij 12 maanden ligt.
Leef en laat leven denk ik dan.
The way you rock'n'roll
pi_63222268
O en je benen zijn niet heel gespierd, alleen niet super lang, but that's okay
pi_63222294
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Faithy het volgende:

[..]

ik vind het alleen oneerlijk om te laten lijken alsof ik de enige ben die mezelf herhaalt want dat is dus echt niet zo

nou ja, ik heb geprobeerd om serieus daar over te komen, want dat ben ik echt.

fijn altijd, zo'n forum waar men niet gewoon kan praten omdat je elkaar niet ziet, geen intonatie hoort en geen gezichten ziet
Oh nee zeker niet! Sorry als het zo overkwam. Het hele topic begint een herhaling van zetten te worden zoals vele discussies die ook nog eens in 100 topics daarvoor gevoerd is en dat is altijd zo jammer.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:18:06 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63222297
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh Laaa. Ik vind het denk ik geen Halloween-haar. Met pony, toch? Fluffy's good.
pi_63222304
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg even dat m'n haar leuk is

X zegt:
nieuwe koep ?
PF zegt: