't Is meer: voor je dochter...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Win een computerspelletje voor je kind!
My favouritequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:57 schreef huuphuup het volgende:
Economisch Chinese teksten, gaat nu over de problemen rond de exchange rate van de RMB (yuan).
ik kende hem al maar wat een heerlijk filmpje is datquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:47 schreef Webkim het volgende:
Iemand behoefte om even te lachen?![]()
Oh, en goeiemorgen.
nog niet, maar ik mag verder thuis beter worden, maar ik moet heeeeeel rustig aan doen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:32 schreef Reinhilde het volgende:![]()
Ik geloof dat ik iets gemist heb... alles goed?
dat had ik dus gedaan, maar zelfs dan krijg ik geen reactie terugquote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik zou vragen of ze het ontvangen hebben en dat in het vervolg ook in je mailtjes zetten. Bv: wilt u mij even terugmailen als u dit berichtje ontvangen heeft. k ben ook zo'n ploert die dan soms helemaal verget te reageren. Niet uit onwil hoor maar echt door drukte...Als iemand dat dan in de mail zet dan doe ik het vaak gelijk ff...
Ooooh jij hebt een WTJ, die wil ik ook zo graagquote:Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik gooide hem dus dicht, thnx BE![]()
zal zo even een linkje naar mn lapo gooien voor webkim
pas op, gorigheid onder de link![]()
Is het niet mogelijk om een rolstoel te huren voor t weekend via de thuiszorgwinkel? dan zou je misschien toch kunnen gaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:54 schreef vamperotica het volgende:
Lady-wrb.... Wat een schrik zeg!!
En zo te horen ben je er ook no gniet klaar mee?!
Ik heb net zitten janken als een kind....
Besefte dat het dit weekeind hét weekeind van de sinterklaasintochten is....
En dat ik daar dus niet met de kids heen kan.
Zo, hoe lang gaat het duren voor die dampen weg zijn?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
http://www.omroepgelderland.nl/index.php?id=60090
kan je niet in een draagdoek bij iemand achteropquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:54 schreef vamperotica het volgende:
Lady-wrb.... Wat een schrik zeg!!
En zo te horen ben je er ook no gniet klaar mee?!
Thuiszorg bellen joh, daar kun je zó een rolstoel meekrijgen. Mag je nog mooi vooraan zitten ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:54 schreef vamperotica het volgende:
Geen idee. Ik vond het al raar dat er sprake van was dat we er 's middags weer in konden. Het kon misschien geen kwaad, maar er werden mensen ziek van, dus het lijkt me dat die dampen toch echt wel grondig weg moeten zijn voor er weer mensen naar binnen kunnen. We zien het maandag wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:07 schreef rena het volgende:
Zo, hoe lang gaat het duren voor die dampen weg zijn?
O, vreselijkquote:Hier net ook grote schrik, er is hier vlak voor de deur een kind aangeredenJongen van 14 is door een auto geschept, en het ziet er niet goed uit, het schijnt dat hij helemaal door de lucht vloog van de klap
Ze hebben hem ook een tijd lopen reanimeren, dus ik vrees dat het echt niet goed is. Het zal je kind zijn
, de moeder stond er ook al bij, ze leek helemaal in shock, was erg heftig allemaal.
Het speelde zich ook vlak voor mijn huis af, echt bizar. Het blijkt nu dat het een mannetje van 11 wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:29 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
rena, ik krijg er kippenvel van. wat verschrikkelijk zeg....
Dat lijkt me toch wel apart ja, als er mensen onwel van worden dat je dan zo snel weer naar binnen mag. Heb je er verder nog wat van gemerkt?quote:Geen idee. Ik vond het al raar dat er sprake van was dat we er 's middags weer in konden. Het kon misschien geen kwaad, maar er werden mensen ziek van, dus het lijkt me dat die dampen toch echt wel grondig weg moeten zijn voor er weer mensen naar binnen kunnen. We zien het maandag wel.
We hebben een tijdje geleden een stoel voor mn dochter geleend ( Iets met kaartjes Guus Meeuwis)quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:46 schreef Moonah het volgende:
Vampie, toen ik indertijd een rolstoel wilde lenen was er een wachtlijst van ik dacht een week of zes...
Hopelijk lukt het jou wel voor dit weekend, maar bereid je voor op een evt teleurstelling.
Lady-wrb!!!![]()
Wat erg zeg! Wat moet je je rot hebben gevoeld en dan al die pijnen... En dan zo afgescheept worden... Sterkte en veel beterschap.
Gaan kijken? Het is toch al een soort van begonnen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:49 schreef Ynske het volgende:
Hier nog mensen die vanaaf naar DominoDay gaan kijken?
owquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gaan kijken? Het is toch al een soort van begonnen?
Geen pijn eigenlijk... alleen met bewegen en erop steunen (en als ik opsta van de bank ofzo dan doet het gruwelijk pijn als het bloed weer wat gaat stromen)quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:47 schreef rena het volgende:
Hoe gaat het verder met je been, heb je er veel pijn van?
Ja, de hele buurt hier was ook in rep en roer.. Vrouw van 74 die hem aangereden heeft, ik ben toch niet zo'n fan meer van oudere mensen aan het stuur, je hoort dit soort dingen steeds vaker tegenwoordig
Dat is wel prettig, dat het verder niet zo veel zeer doet. Hoewel je natuurlijk ook best vaak moet opstaan om naar de wc en dergelijke te gaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geen pijn eigenlijk... alleen met bewegen en erop steunen (en als ik opsta van de bank ofzo dan doet het gruwelijk pijn als het bloed weer wat gaat stromen)
Ja ik ben er al eens op gewezen. Ja da's het nadeel van een ava van een openbare sitequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef livelink het volgende:
Lady-wrb, heel veel beterschap.
De Buurvrouw, ik kwam je dubbelgangster tegen op Fok Lauriette91
Of is het gewoon je niet-subtiele kloon? Zo eentje die er om smeekt ontmaskerd te worden, zeg maar
Als ik de posthistorie zie valt het wel mee qua kloongehalte, gewoon dezelfde avatarquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef livelink het volgende:
De Buurvrouw, ik kwam je dubbelgangster tegen op Fok Lauriette91
Of is het gewoon je niet-subtiele kloon? Zo eentje die er om smeekt ontmaskerd te worden, zeg maar
Ik denk dat ik het weetquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:50 schreef Luchtbel het volgende:
En nee juist niets met kunst. En geen ketting, armband enzo. Dat vind ik allemaal niks.
Eerst gaf ik mijn zus altijd dingen cadeau die ze zag tijdens het winkelen maar nooit kocht voor zichzelf. Maar u raadt het al, we gaan nooit meer samen winkelen.
Ja die zus Syrena. Ik heb er maar één.
Bedankt voor het meedenken.
En anders een goed boek of zo? Of houd ze daar ook niet van? Het is wel een beetje een clichecadeau, maar dat geef ik vaak als ik het niet zo goed weetquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:59 schreef Luchtbel het volgende:
Haha. Dat is echt niets voor mij om te geven en niets voor haar om te hebben. Wel bedankt. Ik zal dit topic opslaan in mijn favorieten voor het geval ik nog eens een cadeautje zoek voor iemand![]()
Het jochie is overleden aan zijn verwondingenquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:07 schreef rena het volgende:
[..]
Hier net ook grote schrik, er is hier vlak voor de deur een kind aangeredenJongen van 14 11 is door een auto geschept, en het ziet er niet goed uit, het schijnt dat hij helemaal door de lucht vloog van de klap
Ze hebben hem ook een tijd lopen reanimeren, dus ik vrees dat het echt niet goed is. Het zal je kind zijn
, de moeder stond er ook al bij, ze leek helemaal in shock, was erg heftig allemaal.
Och jee, wat verschrikkelijk verdrietigquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef rena het volgende:
[..]
Het jochie is overleden aan zijn verwondingen, ik kende hem verder niet eigenlijk, maar toch grijpt zoiets je vreselijk aan als het vlak voor je deur plaatsvind. Zoals hij daar vanmiddag hulpeloos op straat lag met al dat ambulancepersoneel om hem heen en zijn fiets in de berm.. Ik ben er helemaal stil van.
das natuurlijk enorm ergquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef rena het volgende:
[..]
Het jochie is overleden aan zijn verwondingen, ik kende hem verder niet eigenlijk, maar toch grijpt zoiets je vreselijk aan als het vlak voor je deur plaatsvind. Zoals hij daar vanmiddag hulpeloos op straat lag met al dat ambulancepersoneel om hem heen en zijn fiets in de berm.. Ik ben er helemaal stil van.
Eigenlijk gewoon maar ook nu. Weet je wel. Maar ik ga het voor nu echt opgeven want dit wordt niks. En als ik naar mijn zus ga dan koop ik waarschijnlijk gewoon iets stoms en niksigs. En dan zeg ik zoiets als 'hoi, alles goed, ja, hier voor jou, tis iets stoms en niksigs.' En dan is alles goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:16 schreef Lishe het volgende:
Sjonge, nou dan zoek je het inderdaad maar lekker zelf uut.Moet et perse nu of gewoon wanneer je iets leuks tegenkomt?
Mijn serviestip nog gezien?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon maar ook nu. Weet je wel. Maar ik ga het voor nu echt opgeven want dit wordt niks. En als ik naar mijn zus ga dan koop ik waarschijnlijk gewoon iets stoms en niksigs. En dan zeg ik zoiets als 'hoi, alles goed, ja, hier voor jou, tis iets stoms en niksigs.' En dan is alles goed.
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:20 schreef snoopy het volgende:
Hč bah rena, wat vreselijkIk moet dan altijd heel erg aan de ouders en eventuele broertjes en zusjes denken. Wat moet er nu wel niet door ze heengaan
En anders iets van een canvasdoek met een foto van jou en je dochter er op? O, ik zie nu dat je niks met foto's wildequote:Op vrijdag 14 november 2008 21:09 schreef Luchtbel het volgende:
Daar zien we elkaar te weinig voor en een webcam gaat niet gebruikt worden. Een boek kan altijd maar ik weet niet wat ze leest. Dus. Ik geef het op voor vandaag. En ga wat nuttigs doen. Bedankt voor de hulp.
Hahahahaha, ja het is ook meer iets voor oma's, je hebt gelijkquote:
Ik denk dat ik nooit meer zou durven rijden als me zoiets zou overkomen, ze zal zich ook wel wezeloos geschrokken zijn..quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
das natuurlijk enorm erg
maar t is ook vreselijk voor die bestuurster
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hahahahaha, ja het is ook meer iets voor oma's, je hebt gelijk
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
M'n oma gad ik een fotocadeau. Echt waar. Een muismat met een foto erop. Die heeft ze aan de muur gehangen omdat ze bang is dat de muis er anders krassen op gaat maken.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
M'n oma gad ik een fotocadeau. Echt waar. Een muismat met een foto erop. Die heeft ze aan de muur gehangen omdat ze bang is dat de muis er anders krassen op gaat maken.
Wat schattig!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Godverdegodver.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef rena het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, misschien ook niet helemaal handig van me om het zo neer te zettenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:52 schreef vamperotica het volgende:
Oh Rena... Ik zit met tranen in mn ogen.... Angst voor mn eigen kroost, het idee dat zo'n ventje nog een heel leven voor zich had... Zomaar weggerukt..Ouders en familie die achterblijven.....Pffff.......
Leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Even een nieuwe post voor mijn bljie
Ik heb mezelf net een mini-laptop kado gedaan!
Ik moet alleen mijn nagels afknippen, want typen is lastig.
Het is de realiteit en waarom zou je die niet neer mogen/kunnen zetten.. Als het hier niet zou staan zijn kinderen niet opeens veiliger....quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:58 schreef rena het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, misschien ook niet helemaal handig van me om het zo neer te zetten![]()
Het is ook gewoon vreselijk, zo'n stom ongeluk
Ik kan er nog niet over uit hoe het gebeurd kan zijn, het is opzich helemaal geen weg waar vaak ongelukken gebeuren..
Daar heb je helemaal gelijk in.. Heb alleen zelf het idee dat ik tot nu toe alleen maar dramatische dingen hier post, met mijn neefjes vroeggeboorte en nu dit, maar het greep me gewoon heel erg even. Soms is het leven ook gewoon k*t, om het zo te zeggen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Het is de realiteit en waarom zou je die niet neer mogen/kunnen zetten.. Als het hier niet zou staan zijn kinderen niet opeens veiliger....
Tja.... hoe kįn zoiets... hoe kan je vna een stoeprandje vallen en je nek breken?
Hihi, okay, dan is het goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:08 schreef Lishe het volgende:
Huup, ik vind m juist het ultieme kado, ja!Tsssk.
Oooh, dat is leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:05 schreef huuphuup het volgende:
maar ehm, hmm. Geen kunstige dingen, geen boeken, geen sieraden, geen foto's. Wél Etsy. Handgemaakt is wel leuk dan?
Stuur haar een chocolade-telegram![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef rena het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:20 schreef snoopy het volgende:
Hč bah rena, wat vreselijkIk moet dan altijd heel erg aan de ouders en eventuele broertjes en zusjes denken. Wat moet er nu wel niet door ze heengaan
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:09 schreef Luchtbel het volgende:
Huuphuup, ik durf het bijna niet meer te zeggen. Maar mijn zus en ik houden alletwee niet van chocolade![]()
En nu ga slapen
Aww.....quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef rena het volgende:
[..]
AsusEEE PC 900, een witte.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:00 schreef rena het volgende:
[..]
LeukWat voor een? Ik kan me er nooit zo veel bij voorstellen, een mini-laptop
Ik vind laptops zelf al vrij klein
quote:
Heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Acer EEE PC 900, een witte.
En ja. een laptop is klein. En dit is heel erg mini. Echt wel evn wennen met typen, maar nu heb ik deze en kan F. op de gewone laptop beneden gamen. Zien we elkaar nog eens/
ja, nou, poequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:07 schreef Reinhilde het volgende:
Ik zit met mijn witte Asus EEE op mijn buik.![]()
Huup, college was echt interessant zeg!![]()
Vanmiddag naar de Ikea geweest met mijn zusje en mijn mama, en daarna naar yoga. Was ook wel even fijn! lekker ontspannen.
Wie ging er koekjes bakken,en zijn ze gelukt? Ik lust wel koekjes
.
(vooral naar een bepaald recept, waar bijna een halve kilo chocolade in gaat voor 12 grote chocolate chip koekjes).
is het alweer die tijd van de dagquote:
Reinhilde plast in stijlquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:25 schreef Reinhilde het volgende:
Saffier dat klinkt goed zeg!* Reinhilde koekjes op eet
![]()
Bij de Ikea alleen een plank gekocht voor in het toilet, om maandverband e.d. op te zetten. Ga morgen de muren rood verven, en dan nieuwe plank aan de muur, en dan als kersje op de taart: de kroonluchter ophangen.
In het toilet ja.![]()
Huupje, ik ga morgen denk ik de geboortetaart voor baby weggooien, want het voelt heel raar en stom dat die taart op tafel staat en er geen baby is nog. Soms moet je taart gewoon weggooien. Wil je lief de taart niet op eten?
Kan je em niet invriezen Reinhilde. Voor als je binnenkort haske veel kraambezoek krijgt en niet kan bakken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:25 schreef Reinhilde het volgende:
Huupje, ik ga morgen denk ik de geboortetaart voor baby weggooien, want het voelt heel raar en stom dat die taart op tafel staat en er geen baby is nog. Soms moet je taart gewoon weggooien.
Dat was het bij mij ook. Ik moest er eentjequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, en daarom heb ik hem dus. Zodat we niet tegen elkaar hoeven te kletsen via FOK!
Leah, dit was een heel fout 'ik moet en ik zal' hier.De desktop is prima, de laptop ook. Maar ik wilde het gewoon
Van de e weet ik niet, ik heb gewoon de XP versie. Die was even duur als de Linux (ik heb een Acer).quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
Autoscrollen? Nog niet gezien... Hoe ziet dat eruit?![]()
Weet jij h0oe ik uit kan zetten dat hij niet meteen é doet, maar gewoon netjes 'e?
Oh. en ik ga binnenkort even bij HW langs, die gaat er dan windows opgooien voor me.
Was dat niet Wallpaper?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:59 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa vraagt zich al 5 dagen af hoe die applicatie van Lishe's hubby voor de iPhone heet...
[Linuxwouldbenurdette mode]quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
Autoscrollen? Nog niet gezien... Hoe ziet dat eruit?![]()
Weet jij h0oe ik uit kan zetten dat hij niet meteen é doet, maar gewoon netjes 'e?
Oh. en ik ga binnenkort even bij HW langs, die gaat er dan windows opgooien voor me.
Wallpaper heettie!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:59 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa vraagt zich al 5 dagen af hoe die applicatie van Lishe's hubby voor de iPhone heet...
Het is blauw en het gaat off topic!quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks macka. Maar ik heb die hele keyboard button niet.Er zou ook onderin bij de tijd een kyboard shortcut moeten staan maar die is er ook niet...
Het is alweer blauw en het gaat off topic!quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:40 schreef Webkim het volgende:
Dusssss. Ik had ook wel even éérder op een macforum kunnen kijken, dan had ik al lang geweten dat je een é maakt door optin+e in te toetsen en dan nog eens de e.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:27 schreef Moonah het volgende:
Ik zoek zwarte pietjes en een sinterklaaspoppetje om mee te spelen. Nérgens te vinden...
Heeft iemand ze ergens te koop gezien?
En ja, ik weet dat je ze bij de Blokker kunt sparen, maar dat gaat me niet lukken, ik ben niet zo'n fervente blokkerklant.![]()
ik had 'm gezien... ach.. lekker boeiendquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:12 schreef Burdie het volgende:
Voor wie zin heeft om even te geiten op de zaterdag:
Mensen die een avatar van hun baby of hond hebben
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:28 schreef PM-girl het volgende:
En om nou de politie te bellen om te vragen of zij weten wat er gebeurd is vannacht doe ik niet nog een keer
Nope.. Met de rolstoel is het niet gelukt, helaas... Maar net op tv was er niet bijster veel interesse.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:08 schreef Webkim het volgende:
Vamp: heb je nog een rolstoel kunnen regelen?
En mag ik de kolf terug; ik moet ws. voor volgend weekend een voorraad zien aan te leggen. (Aaargh..!)
Ja, toen was er 's nachts iets met een geluid. Dat klonk elke halve minuut, alsof er een vrachtwagen voorbijraasde in de verte. Maar dat kon niet, want het was te regelmatig dat geluid.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:55 schreef Saffier het volgende:
Dat heb je eerder dus wel eens gedaan? Vertel eens!!
Ja hoor, mijn melk mag weer, dus ik hoef niet meer te kolven!quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:08 schreef Webkim het volgende:
Kan je -em al wel missen..? Ik moet volgende week van vr tm zo weg en ik weet nog niet zeker of ik kleine smurf meeneem, dus ik moet iig even zorgen dat er eten voor hem is.
Wat lief!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:05 schreef knorretje het volgende:
vamperotica: misschien een veel te late reactie, maar ik heb een eigen rolstoel die ik niet van plan ben de komende weken te gebruiken (nu ik het zo neer type lijkt het wel de goden verzoeken) maar mocht je behoefte hebben en het kunnen regelen met halen enzo mag je hem zat komen lenen hoor
Volgens mij wel, maar ze hebben een beperkt aantal op "voorraad"quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Toen mijn knieschijf uit de kom was gegaan, kon ik bij de thuiszorgafdeling zo een leenrolstoel halen. Is dat niet overal in Nederland mogelijk?
das een slimme tipquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:31 schreef moussy het volgende:
Vamp, misschien een hele stomme hoorMaar jij vraagt vast om een gewone rolstoel, logisch natuurlijk, als die er na het weekend nog niet is, vraag eens naar een 100+ kilo rolstoel, die worden nml minder snel uitgeleend, zijn wat breder, maar vaak staan die er wel! Zo heb ik ooit eens voor Peet een rolstoel kunnen lenen, de normale waren allemaal op, maar ze boden me meteen een XL-etje aan
kon hij iig koetsen met zijn verbrijzelde enkel en Cas kon gezellig op schoot, we hadden toch gewicht over
Daar heb ik inderdaad niet aan gedacht....quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:31 schreef moussy het volgende:
Vamp, misschien een hele stomme hoorMaar jij vraagt vast om een gewone rolstoel, logisch natuurlijk, als die er na het weekend nog niet is, vraag eens naar een 100+ kilo rolstoel, die worden nml minder snel uitgeleend, zijn wat breder, maar vaak staan die er wel! Zo heb ik ooit eens voor Peet een rolstoel kunnen lenen, de normale waren allemaal op, maar ze boden me meteen een XL-etje aan
kon hij iig koetsen met zijn verbrijzelde enkel en Cas kon gezellig op schoot, we hadden toch gewicht over
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:38 schreef snoopy het volgende:
<----- hier is ie PM [ afbeelding ] [ afbeelding ]
~ : ) =quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:49 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Waar haal je die smilies nu weer vandaan! Ik heb alleen de kerstdingen nog.
mochten ze niets hebben, aanbod blijft staan (al is tilburg-zwolle niet de meest handige oplossing)quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat lief!!!![]()
Mevrouw van de thuiszorgwinkel verwachtte dat ze nį het weekeind wel weer een stoel had....
Springen? Box? Wat hbe je gedaan danquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:18 schreef Ticootje het volgende:
het was leuk, maar zwaar voor deze niet-sporter. We begonnen met wat 180's springen. Ik ben een paar keer goed op mn plaat gegaan. Daarna gingen we op de box, daar kan ik nu een 50-50 op. Tussen de 2 uur "les" zat een uur pauze en toen ben ik met Jen en m. de baan opgegaan.
Snowboarden. Ik ga voor de stoerste ouder award.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef rena het volgende:
[..]
Springen? Box? Wat hbe je gedaan dan?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:08 schreef huuphuup het volgende:
Webkim, ik heb mn pagina uit mn boekje verbrand, het hele huis ruikt naar verbrand papierhihi, heb je de jouwe al binnen?
Huh? Rijd jij permanent in een rolstoel?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:36 schreef knorretje het volgende:
Maar rij nu massief en het is erg fijn om geen verrassingen te hebben onderweg of op het moment dat je weg wil .
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Snowboarden. Ik ga voor de stoerste ouder award.
ahwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoor, gelukkig niet meer (anders zou ik hem ook niet kunnen uitlenen) maar er blijven altijd zware dagen, de ene keer meer dan de ander, dus definitief weg doen zou me afhankelijk maken en dat nooit meerquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Huh? Rijd jij permanent in een rolstoel?
Oh nee, domme ikke.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef knorretje het volgende:
(anders zou ik hem ook niet kunnen uitlenen)
ach alles wentquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh nee, domme ikke.![]()
Maar joh, wat naar zeg, dat je nog steeds dagen hebt dat een rolstoel nodig is...
Dat boekje?quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:02 schreef Reinhilde het volgende:
Huup, het klinkt echt heel leuk! Ik ga m denk ik aan mijn zusje geven voor Sinterkerst.
Maneki, een giant cupcake, dat is echt een leuk idee!! Ga ik onthouden.![]()
Oxy, Yppy heeft inderdaad goed uitgelegd hoe een zwangerschapstest gaat, het doet in ieder geval geen pijn! ik kan me voorstellen dat het wel eng en vervelend is. Sterkte!
Tico wat stoer!
Goed dat je het zo hebt kunnen accepteren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:01 schreef knorretje het volgende:
[..]
ach alles wentGewoon dag voor dag leven, niks teveel plannen, niks vooruit plannen en nooit haast maken.
Binnenshuis heb ik hem gewoon niet/nooit nodig. en op nare dagen hoef je niet perse weg dus kwa gebruik is het gewoon niet veel. Vind het een fijne gedachte dat ik hem heb, mocht ik wel weg moeten in zo'n nare periode dat ik dan gewoon weg kan gaan. Al zal het nooit mijn voorkeur zijn.
Dat is dus ook iets wat mij tegenhoudt..mocht ik een tweede willen ooit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Goed dat je het zo hebt kunnen accepteren.
Ik weet nog wel dat ik de laatste weken van mijn zwangerschap afhankelijk was van een rolstoel. Wat was ik blij met dat ding! Want ik had echt dagen dat de muren op me af kwamen. Maar goed, ik wist dat het van tijdelijke aard was.
Ik ben eigenlijk best wel geschrokken dat jouw BI (toch?) blijkbaar zulke blijvende gevolgen heeft.
Was te verwachten ik ben ik Alicia d'r zwangerschap erg slecht behandeld ervoor en dat was de grote boosdoener. Door jayden en wel de juiste behandelingen/therapieen en heel veel geduld loop ik toch gewoon weer en aangezien dat al niet eens de verwachting was ben ik zeer tevreden inmiddels, tja het doet pijn en je kan niet alles wat je zou willen maar ik kan tenminste ook een heleboel wel weer zelf. (bv naar de wc gebracht moeten worden door Danny was nou niet echt mijn toekomst beeld wat ik graag de komende 50 jaar voor ogen hadquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef Moonah het volgende:
Goed dat je het zo hebt kunnen accepteren.
Ik weet nog wel dat ik de laatste weken van mijn zwangerschap afhankelijk was van een rolstoel. Wat was ik blij met dat ding! Want ik had echt dagen dat de muren op me af kwamen. Maar goed, ik wist dat het van tijdelijke aard was.
Ik ben eigenlijk best wel geschrokken dat jouw BI (toch?) blijkbaar zulke blijvende gevolgen heeft.
quote:Op zondag 16 november 2008 02:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is dus ook iets wat mij tegenhoudt..mocht ik een tweede willen ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |