In samenwerking met Ubisoft mogen we 2 games weggeven!

Het enige dat we daarvoor vragen, is een leuke review.
Wat vond je leuk aan het spel? Wat absoluut niet? Is het moeilijk te begrijpen voor jonge spelers (daar zijn ze tenslotte voor bedoeld) of moest je erbij blijven zitten?
Laat ons weten wat jij en je kind van het spel vinden, dan mag je daarna het spel lekker houden
Het gaat om de volgende spellen:
Laura's Passie: Mijn geheimenNintendo DSLaura's Passie: Mijn Geheimen is een echt dagboek voor de Nintendo DS, maar kan nog veel meer. Zo is Mijn Geheimen een agenda, kun je avatars toevoegen aan je vriendenlijst, kun je minigames spelen en jezelf leren kennen via één van de 48 persoonlijkheidstesten. Ook is het mogelijk elke pagina in je dagboek te versieren, waarbij gekozen kan worden uit meer dan vijfhonderd items. Deze items kun je uitwisselen met anderen.
Net als een echt dagboek, kan ook je interactieve dagboek op slot. Je geheimen kun je delen door je vriendinnen een minigame te laten spelen. Kennen ze je goed? Dan krijgen ze één van je geheimen te weten. Via een vriendinnentest is het ook mogelijk te kijken hoe goed je vriendschappen werkelijk zijn. Via Wi-Fi en de ingebouwde microfoon van de Nintendo DS is het ook mogelijk te kletsen met vriendinnen die het spel ook hebben.
Wil je meer weten? Kijk dan op de
Mijn Geheimensite!
Laura's Passie - Wilde paardenNintendo WII In deze game ben jij op vakantie in een natuurpark. Tijd om te luieren is er niet, want de wilde paarden worden met uitsterven bedreigd.
Speur de prairie af op zoek naar de laatste wilde paarden van Amerika. Laat ze niet schrikken! Probeer deze bijzondere mustangs te temmen zodat jullie samen deel kunnen nemen aan paardenraces.
Je Wii-mote en Nunchuck kun je als echte teugels gebruiken! En heb je geen zin in een wedstrijd? Dan kun je heerlijk galopperen over de weidse landschappen.
Denk je dat jij een mooie review kunt schrijven van deze game? Stuur dan vóór 30 november 20.00 uur een mailtje naar forumacties@fok.nl o.v.v. Reviewactie OUD.
Vergeet niet je username te vermelden en welk spelletje je graag zou willen reviewen![ Bericht 0% gewijzigd door senesta op 25-11-2008 20:38:34 ]