Het is blauw en het gaat off topic!quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks macka. Maar ik heb die hele keyboard button niet.Er zou ook onderin bij de tijd een kyboard shortcut moeten staan maar die is er ook niet...
Het is alweer blauw en het gaat off topic!quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:40 schreef Webkim het volgende:
Dusssss. Ik had ook wel even éérder op een macforum kunnen kijken, dan had ik al lang geweten dat je een é maakt door optin+e in te toetsen en dan nog eens de e.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:27 schreef Moonah het volgende:
Ik zoek zwarte pietjes en een sinterklaaspoppetje om mee te spelen. Nérgens te vinden...
Heeft iemand ze ergens te koop gezien?
En ja, ik weet dat je ze bij de Blokker kunt sparen, maar dat gaat me niet lukken, ik ben niet zo'n fervente blokkerklant.![]()
ik had 'm gezien... ach.. lekker boeiendquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:12 schreef Burdie het volgende:
Voor wie zin heeft om even te geiten op de zaterdag:
Mensen die een avatar van hun baby of hond hebben
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:28 schreef PM-girl het volgende:
En om nou de politie te bellen om te vragen of zij weten wat er gebeurd is vannacht doe ik niet nog een keer
Nope.. Met de rolstoel is het niet gelukt, helaas... Maar net op tv was er niet bijster veel interesse.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:08 schreef Webkim het volgende:
Vamp: heb je nog een rolstoel kunnen regelen?
En mag ik de kolf terug; ik moet ws. voor volgend weekend een voorraad zien aan te leggen. (Aaargh..!)
Ja, toen was er 's nachts iets met een geluid. Dat klonk elke halve minuut, alsof er een vrachtwagen voorbijraasde in de verte. Maar dat kon niet, want het was te regelmatig dat geluid.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:55 schreef Saffier het volgende:
Dat heb je eerder dus wel eens gedaan? Vertel eens!!
Ja hoor, mijn melk mag weer, dus ik hoef niet meer te kolven!quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:08 schreef Webkim het volgende:
Kan je -em al wel missen..? Ik moet volgende week van vr tm zo weg en ik weet nog niet zeker of ik kleine smurf meeneem, dus ik moet iig even zorgen dat er eten voor hem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |