't Is meer: voor je dochter...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Win een computerspelletje voor je kind!
My favouritequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:57 schreef huuphuup het volgende:
Economisch Chinese teksten, gaat nu over de problemen rond de exchange rate van de RMB (yuan).
ik kende hem al maar wat een heerlijk filmpje is datquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:47 schreef Webkim het volgende:
Iemand behoefte om even te lachen?![]()
Oh, en goeiemorgen.
nog niet, maar ik mag verder thuis beter worden, maar ik moet heeeeeel rustig aan doen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:32 schreef Reinhilde het volgende:![]()
Ik geloof dat ik iets gemist heb... alles goed?
dat had ik dus gedaan, maar zelfs dan krijg ik geen reactie terugquote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik zou vragen of ze het ontvangen hebben en dat in het vervolg ook in je mailtjes zetten. Bv: wilt u mij even terugmailen als u dit berichtje ontvangen heeft. k ben ook zo'n ploert die dan soms helemaal verget te reageren. Niet uit onwil hoor maar echt door drukte...Als iemand dat dan in de mail zet dan doe ik het vaak gelijk ff...
Ooooh jij hebt een WTJ, die wil ik ook zo graagquote:Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik gooide hem dus dicht, thnx BE![]()
zal zo even een linkje naar mn lapo gooien voor webkim
pas op, gorigheid onder de link![]()
Is het niet mogelijk om een rolstoel te huren voor t weekend via de thuiszorgwinkel? dan zou je misschien toch kunnen gaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:54 schreef vamperotica het volgende:
Lady-wrb.... Wat een schrik zeg!!
En zo te horen ben je er ook no gniet klaar mee?!
Ik heb net zitten janken als een kind....
Besefte dat het dit weekeind hét weekeind van de sinterklaasintochten is....
En dat ik daar dus niet met de kids heen kan.
Zo, hoe lang gaat het duren voor die dampen weg zijn?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
http://www.omroepgelderland.nl/index.php?id=60090
kan je niet in een draagdoek bij iemand achteropquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:54 schreef vamperotica het volgende:
Lady-wrb.... Wat een schrik zeg!!
En zo te horen ben je er ook no gniet klaar mee?!
Thuiszorg bellen joh, daar kun je zó een rolstoel meekrijgen. Mag je nog mooi vooraan zitten ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:54 schreef vamperotica het volgende:
Geen idee. Ik vond het al raar dat er sprake van was dat we er 's middags weer in konden. Het kon misschien geen kwaad, maar er werden mensen ziek van, dus het lijkt me dat die dampen toch echt wel grondig weg moeten zijn voor er weer mensen naar binnen kunnen. We zien het maandag wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:07 schreef rena het volgende:
Zo, hoe lang gaat het duren voor die dampen weg zijn?
O, vreselijkquote:Hier net ook grote schrik, er is hier vlak voor de deur een kind aangeredenJongen van 14 is door een auto geschept, en het ziet er niet goed uit, het schijnt dat hij helemaal door de lucht vloog van de klap
Ze hebben hem ook een tijd lopen reanimeren, dus ik vrees dat het echt niet goed is. Het zal je kind zijn
, de moeder stond er ook al bij, ze leek helemaal in shock, was erg heftig allemaal.
Het speelde zich ook vlak voor mijn huis af, echt bizar. Het blijkt nu dat het een mannetje van 11 wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:29 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
rena, ik krijg er kippenvel van. wat verschrikkelijk zeg....
Dat lijkt me toch wel apart ja, als er mensen onwel van worden dat je dan zo snel weer naar binnen mag. Heb je er verder nog wat van gemerkt?quote:Geen idee. Ik vond het al raar dat er sprake van was dat we er 's middags weer in konden. Het kon misschien geen kwaad, maar er werden mensen ziek van, dus het lijkt me dat die dampen toch echt wel grondig weg moeten zijn voor er weer mensen naar binnen kunnen. We zien het maandag wel.
We hebben een tijdje geleden een stoel voor mn dochter geleend ( Iets met kaartjes Guus Meeuwis)quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:46 schreef Moonah het volgende:
Vampie, toen ik indertijd een rolstoel wilde lenen was er een wachtlijst van ik dacht een week of zes...
Hopelijk lukt het jou wel voor dit weekend, maar bereid je voor op een evt teleurstelling.
Lady-wrb!!!![]()
Wat erg zeg! Wat moet je je rot hebben gevoeld en dan al die pijnen... En dan zo afgescheept worden... Sterkte en veel beterschap.
Gaan kijken? Het is toch al een soort van begonnen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:49 schreef Ynske het volgende:
Hier nog mensen die vanaaf naar DominoDay gaan kijken?
owquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gaan kijken? Het is toch al een soort van begonnen?
Geen pijn eigenlijk... alleen met bewegen en erop steunen (en als ik opsta van de bank ofzo dan doet het gruwelijk pijn als het bloed weer wat gaat stromen)quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:47 schreef rena het volgende:
Hoe gaat het verder met je been, heb je er veel pijn van?
Ja, de hele buurt hier was ook in rep en roer.. Vrouw van 74 die hem aangereden heeft, ik ben toch niet zo'n fan meer van oudere mensen aan het stuur, je hoort dit soort dingen steeds vaker tegenwoordig
Dat is wel prettig, dat het verder niet zo veel zeer doet. Hoewel je natuurlijk ook best vaak moet opstaan om naar de wc en dergelijke te gaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geen pijn eigenlijk... alleen met bewegen en erop steunen (en als ik opsta van de bank ofzo dan doet het gruwelijk pijn als het bloed weer wat gaat stromen)
Ja ik ben er al eens op gewezen. Ja da's het nadeel van een ava van een openbare sitequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef livelink het volgende:
Lady-wrb, heel veel beterschap.
De Buurvrouw, ik kwam je dubbelgangster tegen op Fok Lauriette91
Of is het gewoon je niet-subtiele kloon? Zo eentje die er om smeekt ontmaskerd te worden, zeg maar
Als ik de posthistorie zie valt het wel mee qua kloongehalte, gewoon dezelfde avatarquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef livelink het volgende:
De Buurvrouw, ik kwam je dubbelgangster tegen op Fok Lauriette91
Of is het gewoon je niet-subtiele kloon? Zo eentje die er om smeekt ontmaskerd te worden, zeg maar
Ik denk dat ik het weetquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:50 schreef Luchtbel het volgende:
En nee juist niets met kunst. En geen ketting, armband enzo. Dat vind ik allemaal niks.
Eerst gaf ik mijn zus altijd dingen cadeau die ze zag tijdens het winkelen maar nooit kocht voor zichzelf. Maar u raadt het al, we gaan nooit meer samen winkelen.
Ja die zus Syrena. Ik heb er maar één.
Bedankt voor het meedenken.
En anders een goed boek of zo? Of houd ze daar ook niet van? Het is wel een beetje een clichecadeau, maar dat geef ik vaak als ik het niet zo goed weetquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:59 schreef Luchtbel het volgende:
Haha. Dat is echt niets voor mij om te geven en niets voor haar om te hebben. Wel bedankt. Ik zal dit topic opslaan in mijn favorieten voor het geval ik nog eens een cadeautje zoek voor iemand![]()
Het jochie is overleden aan zijn verwondingenquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:07 schreef rena het volgende:
[..]
Hier net ook grote schrik, er is hier vlak voor de deur een kind aangeredenJongen van 14 11 is door een auto geschept, en het ziet er niet goed uit, het schijnt dat hij helemaal door de lucht vloog van de klap
Ze hebben hem ook een tijd lopen reanimeren, dus ik vrees dat het echt niet goed is. Het zal je kind zijn
, de moeder stond er ook al bij, ze leek helemaal in shock, was erg heftig allemaal.
Och jee, wat verschrikkelijk verdrietigquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef rena het volgende:
[..]
Het jochie is overleden aan zijn verwondingen, ik kende hem verder niet eigenlijk, maar toch grijpt zoiets je vreselijk aan als het vlak voor je deur plaatsvind. Zoals hij daar vanmiddag hulpeloos op straat lag met al dat ambulancepersoneel om hem heen en zijn fiets in de berm.. Ik ben er helemaal stil van.
das natuurlijk enorm ergquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef rena het volgende:
[..]
Het jochie is overleden aan zijn verwondingen, ik kende hem verder niet eigenlijk, maar toch grijpt zoiets je vreselijk aan als het vlak voor je deur plaatsvind. Zoals hij daar vanmiddag hulpeloos op straat lag met al dat ambulancepersoneel om hem heen en zijn fiets in de berm.. Ik ben er helemaal stil van.
Eigenlijk gewoon maar ook nu. Weet je wel. Maar ik ga het voor nu echt opgeven want dit wordt niks. En als ik naar mijn zus ga dan koop ik waarschijnlijk gewoon iets stoms en niksigs. En dan zeg ik zoiets als 'hoi, alles goed, ja, hier voor jou, tis iets stoms en niksigs.' En dan is alles goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:16 schreef Lishe het volgende:
Sjonge, nou dan zoek je het inderdaad maar lekker zelf uut.Moet et perse nu of gewoon wanneer je iets leuks tegenkomt?
Mijn serviestip nog gezien?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon maar ook nu. Weet je wel. Maar ik ga het voor nu echt opgeven want dit wordt niks. En als ik naar mijn zus ga dan koop ik waarschijnlijk gewoon iets stoms en niksigs. En dan zeg ik zoiets als 'hoi, alles goed, ja, hier voor jou, tis iets stoms en niksigs.' En dan is alles goed.
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:20 schreef snoopy het volgende:
Hè bah rena, wat vreselijkIk moet dan altijd heel erg aan de ouders en eventuele broertjes en zusjes denken. Wat moet er nu wel niet door ze heengaan
En anders iets van een canvasdoek met een foto van jou en je dochter er op? O, ik zie nu dat je niks met foto's wildequote:Op vrijdag 14 november 2008 21:09 schreef Luchtbel het volgende:
Daar zien we elkaar te weinig voor en een webcam gaat niet gebruikt worden. Een boek kan altijd maar ik weet niet wat ze leest. Dus. Ik geef het op voor vandaag. En ga wat nuttigs doen. Bedankt voor de hulp.
Hahahahaha, ja het is ook meer iets voor oma's, je hebt gelijkquote:
Ik denk dat ik nooit meer zou durven rijden als me zoiets zou overkomen, ze zal zich ook wel wezeloos geschrokken zijn..quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
das natuurlijk enorm erg
maar t is ook vreselijk voor die bestuurster
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hahahahaha, ja het is ook meer iets voor oma's, je hebt gelijk
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
M'n oma gad ik een fotocadeau. Echt waar. Een muismat met een foto erop. Die heeft ze aan de muur gehangen omdat ze bang is dat de muis er anders krassen op gaat maken.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
M'n oma gad ik een fotocadeau. Echt waar. Een muismat met een foto erop. Die heeft ze aan de muur gehangen omdat ze bang is dat de muis er anders krassen op gaat maken.
Wat schattig!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Godverdegodver.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef rena het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, misschien ook niet helemaal handig van me om het zo neer te zettenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:52 schreef vamperotica het volgende:
Oh Rena... Ik zit met tranen in mn ogen.... Angst voor mn eigen kroost, het idee dat zo'n ventje nog een heel leven voor zich had... Zomaar weggerukt..Ouders en familie die achterblijven.....Pffff.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |