't Is meer: voor je dochter...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Win een computerspelletje voor je kind!
My favouritequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:57 schreef huuphuup het volgende:
Economisch Chinese teksten, gaat nu over de problemen rond de exchange rate van de RMB (yuan).
ik kende hem al maar wat een heerlijk filmpje is datquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:47 schreef Webkim het volgende:
Iemand behoefte om even te lachen?![]()
Oh, en goeiemorgen.
nog niet, maar ik mag verder thuis beter worden, maar ik moet heeeeeel rustig aan doen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:32 schreef Reinhilde het volgende:![]()
Ik geloof dat ik iets gemist heb... alles goed?
dat had ik dus gedaan, maar zelfs dan krijg ik geen reactie terugquote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik zou vragen of ze het ontvangen hebben en dat in het vervolg ook in je mailtjes zetten. Bv: wilt u mij even terugmailen als u dit berichtje ontvangen heeft. k ben ook zo'n ploert die dan soms helemaal verget te reageren. Niet uit onwil hoor maar echt door drukte...Als iemand dat dan in de mail zet dan doe ik het vaak gelijk ff...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |